abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4679749
zoals het topic al zegt..
Aardige/verlegen jongens komen nergens, vriendin was dat?
Heb een bloedhekel aan m'n karakter! Vinden meisjes standaard alleen die macho's leuk ofzo?
Ik stap zelf niet op meisjes af doordat er in m'n verleden paar dingen zijn gebeurt die m'n eigenbeeld wat hebben aangetast
Heb altijd zo'n idee van "al die andere gasten die hier rondlopen zijn toch veel leuker dan mij"
Volgens mij ben ik toch niet eens echt lelijk ofzo.. Heb van verschillende meisjes al gehoord dat ik er leuk uitzie
oa: "hoe kan het dat jij nog geen vriendin hebt?!" waren meisjes (die al 'n vriend hadden)die ik redelijk goed kende die dat zeiden

Heb ook 'n beetje het idee dat als je al op een meisje afstapt dat je zo'n "wat moet jij nou weer van me?!" blik terug krijgt

lucht op het wegschrijven
niemand uit m'n omgeving weet dat ik hier nog zo mee zit te kijken (ja ik weet het puberprobleem.. en 't stelt ook niet veel voor met sommige andere problemen die mensen hebben die ik al heb gelezen..)
verwacht hier ook niet echt veel reacties op wou 't gewoon even kwijt

hmm had't beter in psychologie en relatieproblem thread kunnen zetten

[Dit bericht is gewijzigd door DayWalker op 20-06-2002 21:58]

pi_4679783
Ach, ik vind het juist schattig om een beetje een verlegen jongen te hebben, dusse er zijn genoeg meisjes die jou leuk vinden hoor! Maak je maar geen zorgen daarover, alleen je bent een beetje verlegen, dus dan duurt het allemaal wat langer, had ik ook met de mijne!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_4679799
het gaat erom hoe zelf verzekerd je je voelt...

al die macho's ijn tyfus arrogant, en vinde dat de wereld van hun is....

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  donderdag 20 juni 2002 @ 21:56:26 #4
3767 Herald
Come get some
pi_4679800
probeer www.msn.nl eens, online ben je vast een bikkel succes!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_4679815
Jouw tijd komt nog wel...

Alleen 1 gouden tip: als er iets afstotelijk is voor vrouwen is het wel zelfbeklag

donderdag 20 juni 2002 @ 21:57:50 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4679820
Verlegen ben ik niet. Maar wel heel aardig. Tevergeefs.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 20 juni 2002 @ 21:58:34 #7
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4679825
. Daar moest een bij.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 20 juni 2002 @ 21:59:47 #8
3767 Herald
Come get some
pi_4679842
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 21:56 schreef mabit het volgende:
je bedoelt:
vinden dat het meisje waar jij al jaren verliefd op bent en die jou slechts als goede vriend annex broertje ziet van hun is en zodoende pongen ze op de achterbank van de wagen terwijl jij je hart uitstort op Fok! en leuke reacties van Frenkie krijgt
pi_4679843
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 21:52 schreef DayWalker het volgende:

oa: "hoe kan het dat jij nog geen vriendin hebt?!" waren meisjes (die al 'n vriend hadden)die ik redelijk goed kende die dat zeiden

Dat ken ik, maar zelf iets veranderen aan die situatie, dat willen ze niet...
For great justice!
pi_4679854
meer een R&P topic
blijf niet hangen in het verleden, ondanks dat het een deel van je leven is.. het leven gaat gewoon door. je hoeft je niet te schamen, iedereen heeft wel wat foute dingen meegemaakt dat hoort er gewoon bij..
Ik vind het wel een fout excuus dat je je verleden de schuld geeft dat je niet op meisjes durft af te stappen.. je kunt toch ook gezellig met elkaar hebben zonder meteen over je verleden te hebben?? die dingen komen vanzelf wel een keer als je het kwijt wilt en bij een persoon die je kunt vertrouwen..

Misschien helpt het als je jezelf eens focused op waar je wel tevreden bent.. geef jezelf een compliment het klinkt misschien vaag, maar als jij je goed aankleedt bijv zeg je gewoon van tering wat zie ik er geil uit vandaag.. oftewel positieve zelfmanipulatie

en die gouden tip van Aernout ondersteun ik ook

[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 20-06-2002 22:01]

we are.. slaves to the rave
pi_4679858
Zelfbeklag alleen op forums
In't echt ben ik gewoon redelijk vrolijk enzo

anyway.. thx voor het reageren

msn.nl de bikkel uithangen.. haha that's not me maar hij's wel leuk

donderdag 20 juni 2002 @ 22:00:55 #12
29301 Bl00dy
Powered by my girl !
pi_4679860
quote:
Ik stap zelf niet op meisjes af doordat er in m'n verleden paar dingen zijn gebeurt die m'n eigenbeeld wat hebben aangetast
Heb altijd zo'n idee van "al die andere gasten die hier rondlopen zijn toch veel leuker dan mij"
Dit probleem komt me enorm bekend voor. Ik heb het ook gehad. Je moet je eigenwaarde gewoon opkrikken. Dat is nogal lastig, dat weet ik. Maar door mij op een gegeven moment over die drempel heen te zetten, heb ik nu het leukste meisje ter wereld als vriendin (in mijn ogen tenminste).

-edit- Ik drukte iets te snel op enter.

[Dit bericht is gewijzigd door Bl00dy op 20-06-2002 22:04]

Age si quid agis!
pi_4679891
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 21:57 schreef Aernout het volgende:
Jouw tijd komt nog wel...

Alleen 1 gouden tip: als er iets afstotelijk is voor vrouwen is het wel zelfbeklag

Hier moet ik je gelijk in geven. Zelfbeklag is volgens mij voor iedereen afstotend.

Lieve & aardige jongens zijn juist leuk! Als ze zich maar niet continu slap opstellen en steeds aan zichzelf toegeven. Daarmee komt ook een macho er niet trouwens.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_4679892
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 21:56 schreef mabit het volgende:
het gaat erom hoe zelf verzekerd je je voelt...

ik ben ook tyfus arrogant.. en dan?
pi_4679898
Green Day - Nice guys finish last

Net als de topicstarter hebben ze volkomen gelijk.

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  donderdag 20 juni 2002 @ 22:03:40 #16
19786 Mr.Saboteur
Hoi, ik Hier??
pi_4679910
nu weet ik wat ik al die jaren fout doe!!

Ik heb er ook last van
Vanaf nu ben ik niet meer liev

pi_4679954
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:02 schreef cenobite het volgende:

[..]

de conclusie mag je zelf trekken
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_4679980
*meldt*
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem .
pi_4680004
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:07 schreef mabit het volgende:

[..]

de conclusie mag je zelf trekken

wat is volgens jou het verschil tussen enorm zelfverzekerd en arrogant?? waar trek jij de grens?

ik trek liever wat anders btw maar dat hoort in een ander gedeelte van dit forum

donderdag 20 juni 2002 @ 22:10:59 #20
12750 Hrun
Special Obedience
pi_4680014
quote:

dat is een foute gedachte. dus je vind bij voorbaat al dat zij een slechte smaak heeft? dan kan het nooit meer wat worden.

en jezelf veel beter vinden dan de rest is ook niet echt bevorderlijk.

niet dat ik er veel verstand van heb.

heb je wel gewoon vriendinnen?

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
  donderdag 20 juni 2002 @ 22:15:50 #21
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_4680080
meldt ik zit met hetzelfde probleem, maar ik spreek meiden liever niet via internet aan, maar het liefst in het echt en dan niet in een drukke omgeving dus discotheek, maar op een plek dat zij alleen is en ik ook, want dat durf ik meer te zeggen en ben ik minder verlegen omdat er dan toch niemand anders bij is... zo spreek ik heel soms wel eens meiden aan in de trein, ik ga dan daar altijd tegenover zitten in de hoop dat ik ergens een gesprek kan op aan knopen, en het viel me tot nu toe altijd mee, het waren leuke gesprekken en met sommigen heb ik nu nog contact.
keep up the good work!
pi_4680116
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:10 schreef Hrun het volgende:

[..]

dat is een foute gedachte. dus je vind bij voorbaat al dat zij een slechte smaak heeft? dan kan het nooit meer wat worden.

en jezelf veel beter vinden dan de rest is ook niet echt bevorderlijk.

niet dat ik er veel verstand van heb.

heb je wel gewoon vriendinnen?

Nee niet echt vriendinnen, gewoon van die meisjes die je nog uit je klas kent en spreekt tijden het uitgaan
Vriendinnen van vrienden ((in zoverre ze die hebben dan stuk of 4/5, it's a man's world) kan ik ook wel mee opschieten op zich
t'is niet zo dat ik nooit nix aan meisjes te vertellen heb en meteen dichtklap
  donderdag 20 juni 2002 @ 22:20:35 #23
3767 Herald
Come get some
pi_4680182
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:15 schreef krn176 het volgende:
zo spreek ik heel soms wel eens meiden aan in de trein
en dan bied jij je aan om als volwassene te fungeren zodat ze een railrunner kaartje kunnen gebruiken?
pi_4680201
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:20 schreef Herald het volgende:

[..]

en dan bied jij je aan om als volwassene te fungeren zodat ze een railrunner kaartje kunnen gebruiken?

Das trouwens een goed plan!
  donderdag 20 juni 2002 @ 22:26:14 #25
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4680272

Zit exact met het zelfde probleem, echt eng
Ik las het, kon me meteen vinden. Klote!

Maar anyways, op me werk zijn volgens mij wel leuke, niet zo'n Patser-meid, interessant dus. Ben benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door PuNkAnArChY op 20-06-2002 22:28]

[b]Molly doesn't have her head anymore, keep it underneath my bed, on the floor[/b]
  donderdag 20 juni 2002 @ 22:26:36 #26
12750 Hrun
Special Obedience
pi_4680277
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:17 schreef DayWalker het volgende:

[..]

Nee niet echt vriendinnen, gewoon van die meisjes die je nog uit je klas kent en spreekt tijden het uitgaan
Vriendinnen van vrienden ((in zoverre ze die hebben dan stuk of 4/5, it's a man's world) kan ik ook wel mee opschieten op zich
t'is niet zo dat ik nooit nix aan meisjes te vertellen heb en meteen dichtklap

oh... dan valt het allemaal reuze mee.

gewoon niet te hard op zoek gaan, dan komt het vanzelf. maar als de kans er is, moet je die niet laten schieten.

tot zover mijn kennis. succes.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_4680290
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:26 schreef PuNkAnArChY het volgende:

Zit exact met het zelfde probleem, echt eng
Ik las het, kon me meteen vinden. Klote!

Maar anyways, op me werk zijn volgens mij wel leuke, niet zo'n Patser-meid, interessant dus. Ben benieuwd.

succes dan maar komt vast goed

"your a tiger"

thx hrun

[Dit bericht is gewijzigd door DayWalker op 20-06-2002 22:29]

donderdag 20 juni 2002 @ 22:29:02 #28
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4680305
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:28 schreef DayWalker het volgende:
succes dan maar komt vast goed

"your a tiger"

[b]Molly doesn't have her head anymore, keep it underneath my bed, on the floor[/b]
  donderdag 20 juni 2002 @ 22:32:43 #29
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_4680369
quote:

[..]

nee, ik spreek voornamelijk meiden aan die studeren en meestal zijn ze ouder dan mijzelf, ik ben 19, en de meiden die ik gesproken heb, 22, 21, 24 en 19
keep up the good work!
pi_4681129
Wees niet bang ende bevreesde, verlegen mannen op den wereld!
Ik houd helemaaaaaal niet van macho's, verschrikkelijk! Doe mij maar een lieve en beetje verlegen jongen, die tenminste niet met iedereen het bod inhopt en netjes en beleefd is
Er is alleen 1 probleem: ben zelf normaal niet zo verlegen, behalve als het om jongens gaat, dan durf ik niet meer...
  donderdag 20 juni 2002 @ 23:17:14 #31
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4681166
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 21:59 schreef Herald het volgende:

[..]

je bedoelt:
vinden dat het meisje waar jij al jaren verliefd op bent en die jou slechts als goede vriend annex broertje ziet van hun is en zodoende pongen ze op de achterbank van de wagen terwijl jij je hart uitstort op Fok! en leuke reacties van Frenkie krijgt

ik ben vereerd..

en ik had dit keetr gewoon niet willen reageren, omdat ik een beetje moe word van dit soort topics

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 20-06-2002 23:22]

donderdag 20 juni 2002 @ 23:25:50 #32
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4681323
quote:

[..]

ik wel eens een meisje versierd (of zij mij ) omdat zij iemand zocht met een OV zodat ze 40% goedkoper kon treinen
pi_4681343
Helemaal met je stelling eens...
Ik ben 1 van de grootste, egoïstische, botte klootzakken die op deze aardkloot rondloopt en neuk alle wijven, heb stapels vrienden, haal de beste cijfers en wordt nooit gebanned.

Life rules for guys like me... !!!

Martin

I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 21 juni 2002 @ 00:39:12 #34
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_4682035
herken me helemaal in de topicstarter ook slecht verleden enzo bla bla bla. ik weet dat ik er een punt achter moet zetten enzo, maar is moeilijker dan het lijkt vooral als dan alles ook nog eens tegenzit.
na na na na na na na Badjasman!
  vrijdag 21 juni 2002 @ 12:19:35 #35
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_4685522
Aardige/verlegen/gevoelige jongens zijn juist leuk.
Stukken liever dan die arrogante zie-mij-hier-nu-even-stoer-doen-types.
Echt hoor, geef mij maar een verlegen jongen. Iemand die niet zo nodig haantje de voorste moet zijn qua taal en voorkomen.
't Is vooral de uitstraling die telt.

Maak je geen zorgen. Wees jezelf & dan kom je vanzelf dat meisje tegen die helemaal bij je past.

(Un)masking for the greater good.
pi_4687886
Ga er niet vanuit dat je ze op de eerste moment meteen aan de haak slaag.
Mensen met een aardige karakter, je moet het gewoon even doseren. Veel oogcontact...that's the key.

Praat gewoon rustig met haar, vooral wanneer je alleen bent, dan komt het vanzelf wel...laat haar de eerste stap maken.

The key is...Eyecontact, rustig private conversation over alles en nog wat (hoeft niet eens sex te zijn) en in de weekend ligt ze bij jouw in bed

...
pi_4687978
Aardige en verlegen meisjes wel dan? Kijk eens wat verder dan de mooiste, meest oppervlakkige griet van de klas, d'r zijn er zat die jou heimelijk heel erg zien zitten maar waarvan jij dat niet ziet
knap, rijk, jong en een geweldige fantasie
pi_4688013
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 23:26 schreef kastanova het volgende:
Ik ben 1 van de grootste, egoïstische, botte klootzakken die op deze aardkloot rondloopt en neuk alle wijven, heb stapels vrienden, haal de beste cijfers en wordt nooit gebanned.

Martin

Jahaa, vast
knap, rijk, jong en een geweldige fantasie
pi_4688732
Ik val nou jùist op lieve, tikje verlegen (maar niet ziekelijk) jongens.....

(En ik zal echt niet de enige zijn. Maar degenen die daar ook op vallen zullen meestal ook niet de meest nadrukkelijk aanwezige meiden zijn. Goed kijken dus, verder dan de goedgebekte babe van de klas.)

pi_4689738
moet je wel verdomd goed zoeken.. ik zie ze nergens...
pi_4692103
quote:
Heb een bloedhekel aan m'n karakter! Vinden meisjes standaard alleen die macho's leuk ofzo?
Volgens mij ben ik toch niet eens echt lelijk ofzo.. Heb van verschillende meisjes al gehoord dat ik er leuk uitzie

Heb ook 'n beetje het idee dat als je al op een meisje afstapt dat je zo'n "wat moet jij nou weer van me?!" blik terug krijgt

niemand uit m'n omgeving weet dat ik hier nog zo mee zit te kijken (ja ik weet het puberprobleem.. en 't stelt ook niet veel voor met sommige andere problemen die mensen hebben die ik al heb gelezen..)

sommige meisjes vinden dat juist leuk, alleen zullenz e neit snel at krijgen door het echte leven daarom is het ideaal dat we nu ook msn en dat soort programma's hebben, werkt bij mij erg goet.
pi_4692230
Laat die sjonnies en anitas lekker doen en zoek een leuk meisje
pi_4692325
Je bent de eerste niet.

Voor inzicht en hoe je er vanaf komt, check:
www.sosuave.com
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_4695491
Ach joh, komt wel goed..Houd je koppie gewoon omhoog..Dan lijk je niet zo verlegen..

Ik las dat iemand hier flirt in de trein..Dat haat ik!!..Dan komen ze zo op je af en gaan naast je zitten en dan een beetje onnozel lullen..Sinds een half jaar reis ik mede-daarom 1e klas..Lekker rustig en geen gezeur..
No offense naar diegene die dit zei hoor..

pi_4701055
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 14:38 schreef SleepingSun het volgende:

[..]

Jahaa, vast

Euuuuuh, ja...

Martin

zaterdag 22 juni 2002 @ 13:31:13 #46
26056 rogiers
ondertitel
pi_4701284
Ik zeg niks...
heb het zelfde probleem alleen ik klap in het begin wel dicht. pas later als ik ze leer kennen en weet wat hun humor is dan gaat het sukken beter. maar ben altijd "bang" om voor lul te staan door opmerkingen die hun niet leuk zouden vinden. Ben dus gewoon veel te verlegen bij mensen die ik niet ken...het rare is dan alleen dat de mensen die me kennen altijd zeggen "jij bent echt niet verlegen rot op jho" en ze geloven me dan ook echt niet. omdat ik bij hun helemaal uit me dak ga om het maar zo te zeggen.

Maar goed denk dat het wel goed komt...

had ik toch wat gezegt

beter 10 vogels in de hand dan geen hand...
  zaterdag 22 juni 2002 @ 15:35:15 #47
30457 N.o.F.i
No Flame Intended
pi_4702883
Koop een 2e hands getunede Golf II of CRX en je hebt binnen no-time een lekkere blonde chick op je pasagiersstoel!
...triest hoopje ellende...
pi_4703192
Topicstarter:

Zit toch niet zo te zeuren vent. Je zegt zelf dat je wel eens een complimentje krijgt. Dus zo afschuwelijk zul je niet zijn. Waarom probeer je dan niet eens een keer wat te ondernemen? Verwacht je dat je toevallig op een dag gewoon wakker wordt naast een vriendin in je bed ofzo? Je mag er best een keer wat voor doen hoor.

Ik word een beetje ziek van al die wankers die altijd maar roepen dat ze te weinig aandacht van vrouwen krijgen. Doe er dan FFS wat aan. Als je de hele dag een beetje stilletjes rondloopt IRL en hier op fok! pas je mond open gaat trekken, vind je het gek dat je dan nooit een leuke vrouw vindt.

Dus, loose the PC, get a life.

zaterdag 22 juni 2002 @ 16:14:41 #49
30457 N.o.F.i
No Flame Intended
pi_4703337
En mensen die MSN aanraden mogen ze ook wel levend verbranden van mij...
pi_4703717
quote:
Ik vind verlegen jongens wel schattig.Kan het alleen niet laten om ze daarmee een beetje te pesten.Macho's zijn meestal nogal vervelend en te voldaan van zichzelf.
quote:
Rationeel blijven.Het negatieve uit het verleden niet op de toekomst projecteren.
quote:
Je kan je gedachte's ook uitdagen door je af te vragen of ze daadwerkelijk waar zijn.Een negatieve gedachte omzetten in een postitieve gedachte.
quote:
Als je jezelf dus afwijst om welke reden dan ook (hoe je eruit ziet, om wat je voelt, denkt of doet), is de kans groot dat je denkt dat anderen dat ook zullen doen.Veel mensen uiten hun mening niet rechtstreeks en omdat hun gedrag op verschillende manieren is uitgelegd kan worden, ben je al snel geneigd negatieve conclusies te trekken.Wat je minderwaardigeheidsgevoelens dus alleen maar sterker maakt.
quote:
Goed zo!!
quote:
Misschien helpt het om in je naaste omgeving je hart te luchten.Of schrijf het anders van je af in een schrift ofzo.
pi_4703732
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 13:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuuuuh, ja...

Martin

Mag ik je complimenteren met je briljante naam trouwens.

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_4703850
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 16:56 schreef Metal_Mart het volgende:
Mag ik je complimenteren met je briljante naam trouwens.

Mafkees...

Martin

pi_4704126
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 17:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mafkees...

Martin

kunt u een grapje niet waarderen?

afz. Martin

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_4706420
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 16:14 schreef N.o.F.i het volgende:
En mensen die MSN aanraden mogen ze ook wel levend verbranden van mij...
hoe wil jijd at gaan beargumenteren?
  zaterdag 22 juni 2002 @ 21:32:00 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_4706465
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 21:26 schreef LenL het volgende:
hoe wil jijd at gaan beargumenteren?
Ik denk dat jij het beste argument bent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 23 juni 2002 @ 11:07:29 #56
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_4711810
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:02 schreef cenobite het volgende:

[..]

Wanna-be'tje
Krekker is de bom!
pi_4722371
nou, ik ben dus ook supers vuhleguh, en als meiduh zegguh dat ze dat leuk vinden, lieguh ze MEESTAL, niet altyt hoor, maar khad na 16,5 jaar vrijgezel te zijn, een meid ontmoet via internet dan, maar alzik bij haar was, voelde ik me goed, en zelfs al minder vuhleguh, maar na een week ofzow maakte ze ut al uit, zo vond wat we hadduh meer een vriendschap, sjah ik kreeg de kans nog nie eens we hebbuh elkaar 2 x gzien die week toen we officieel wat hadduh... dus al die meiduh die maar altyt zegguh, t komt wel, gun ut wat tijd, jah nou, als je geen tijd hebt en dan... mijn selfesteem is weer flink gedaald, ik durf wel met meiduh te praten, maar ik durf geen verdere stap te nemen, omdat ik bang ben dattik dan alweer met me rode kop voor ze sta, en kdenk ook altyt dat ze me toch nie leuk vinduh, dus why try? je hebt glijk, topicstarter, iets opschrijvuh helpt best wel, thx, en de balluh
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  maandag 24 juni 2002 @ 00:21:42 #58
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4722557
quote:
Op maandag 24 juni 2002 00:12 schreef metallicattim het volgende:
nou,-edit- knip -/edit- en de balluh
Uhuh.. Uh... ja

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 24-06-2002 00:48]

Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
  maandag 24 juni 2002 @ 00:49:01 #59
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4723052
Misschien mag het hier weer een beetje ontopic?
Geen slowchat over usernames enzo, alstublieft
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 24 juni 2002 @ 01:55:01 #60
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4723973
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 16:55 schreef schatje het volgende:
Je kan je gedachte's ook uitdagen door je af te vragen of ze daadwerkelijk waar zijn.Een negatieve gedachte omzetten in een postitieve gedachte.
Als dat zo makkelijk zou zijn dan waren er al snel geen verlegen jongens meer.. Da's namelijk net de essentie van het verlegen zijn.. Je durft er niet op af, je wil er niet achterkomen of het er misschien toch inzit dat ze je wel leuk vindt..
pi_4818290
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 21:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het beste argument bent.

daswaar...
  zondag 30 juni 2002 @ 13:45:37 #62
30457 N.o.F.i
No Flame Intended
pi_4818811
quote:
nou, ik ben dus ook supers vuhleguh, en als meiduh zegguh dat ze dat leuk vinden, lieguh ze MEESTAL, niet altyt hoor, maar khad na 16,5 jaar vrijgezel te zijn, een meid ontmoet via internet dan, maar alzik bij haar was, voelde ik me goed, en zelfs al minder vuhleguh, maar na een week ofzow maakte ze ut al uit, zo vond wat we hadduh meer een vriendschap, sjah ik kreeg de kans nog nie eens we hebbuh elkaar 2 x gzien die week toen we officieel wat hadduh... dus al die meiduh die maar altyt zegguh, t komt wel, gun ut wat tijd, jah nou, als je geen tijd hebt en dan... mijn selfesteem is weer flink gedaald, ik durf wel met meiduh te praten, maar ik durf geen verdere stap te nemen, omdat ik bang ben dattik dan alweer met me rode kop voor ze sta, en kdenk ook altyt dat ze me toch nie leuk vinduh, dus why try? je hebt glijk, topicstarter, iets opschrijvuh helpt best wel, thx, en de balluh
BrEeZaH?
  zondag 30 juni 2002 @ 14:16:56 #63
30961 Knaller
knalt er op los
pi_4819080
Ik heb denk ik wel hetzelfde probleem. Ben gewoon niet zo'n jongen die recht op z'n doel afgaat, meer een afwachter eigenlijk. Slechte zaak natuurlijk, dat hoef je me niet te vertellen. Dat zit nu eenmaal in je karakter en is gewoon moeilijk om vanaf te komen. Tja en ik sta ook bekend als een nice guy dus daar ligt het niet aan in ieder geval. Stukje onzekerheid en angst om af te gaan misschien en die verlegenheid veroorzaakt dat juist volgens mij dus het is vaak een aflopende zaak. Op een melige dag kan je echter wel wat bereiken denk ik. Heb toch wel paar keer gehad dat meisjes op me vielen.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_4821296
Breezuh?
pi_4821529
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 23:26 schreef kastanova het volgende:

Martin

neej jonge martin met goede cijfers maak je zeker de blits joh!

pi_4821972
Nou..het zit zo..Je zegt wel macho jongens ..maar wat moet ik daarbij aan denken??Ik bedoel..Je kunt macho zijn maar dat kan ook inhouden dat je aardig,lief attent enz. bent.Je hoeft niet onaardig te zijn om macho te zijn.Als chickies nou eenmaal op een jongen vallen vanwege zijn uiterlijk (daar kijk je het eerst naar moet iedereen toegeven ,Ineerlijk telt pas veeeeel later )dan weten zij tog niet dat hij macho is??Het kan ook dat een jongen "macho" is en gewoon veel chickies heeft,heel aardig is,lief,attent,leuk,grappig enz. Je moet gewoon wat meer lef hebben..je moet neit denken van..ik hoop dat ik haar kan krijgen..maar je moet juist zo doen dat zij hopen dat ze jou kunnen krijgen.Jij moet het averechtse doen.Als je er niet heel goed uitziet..kun je ook opvallen door iets anders, bijvoorbeeld : heel grappig,heel slim enz.
Je moet ook zo redeneren.Als je eerste keer word afgewezen..dan heb je nog altijd de ander 3 miljaard chickies op de werled..het is niet erg om gereject te worden.Dat overkomt veel mensen wel eens.(vaak ook niet>:)
pi_4825300
quote:
Hmmz, dat was beter geweest ja.. Maar on topic:
Ik weet precies wat je bedoeld.. Zelf ook veel van die negatieve sjit meegemaakt,
dat je eigenwaarde crashed door wat relaties je aan kunnen doen.
Dat je er onzeker van wordt enzo.
Ik kan je maar één ding zeggen.. Don't give up!
Tijd heelt alle wonden en hoe clishé het ook klinkt:
Ook voor jou is er iemand, die je behandeld zoals jij het verdient!
Same here, nu ik mijn lief heb gevonden, terwijl ik niet meer in de liefde geloofde!
Just don't give up en blijf jezelf!
  zondag 30 juni 2002 @ 22:46:29 #68
30884 kinkykim
breuls is niet lief
pi_4825659
ik heb een zwak voor verlegen types ze zeggen toch altijd stille wateren hebben diepe gronden? en ik weet het uit de praktijk!
ik deepthroat dus wel!
pi_4825746
quote:
Hoeveel heb jij gezopen? Of schrijf je altijd zo? Limburgers... Het is me gewoon te vermoeiend na de 2e zin...
quote:
Op een melige dag kan je echter wel wat bereiken denk ik. Heb toch wel paar keer gehad dat meisjes op me vielen.
Hehe, dat ken ik. Nooit doe ik iets en als ik keimelig ben en teveel cola opheb, (dus hyperactief ben) vinden jongens me in 1 keer interessant...
Wat zou het handig zijn als iedereen gewoon op iedereen af durfde te stappen...
pi_4827813
quote:
Op zondag 30 juni 2002 18:00 schreef dethoom het volgende:

[..]

neej jonge martin met goede cijfers maak je zeker de blits joh!

Als het met m'n cijfers niet lukt dan wel met m'n enorme lul

Martin

maandag 1 juli 2002 @ 17:25:48 #71
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_4834532
quote:
Op zondag 30 juni 2002 22:53 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij gezopen? Of schrijf je altijd zo? Limburgers... Het is me gewoon te vermoeiend na de 2e zin...
[..]

Hehe, dat ken ik. Nooit doe ik iets en als ik keimelig ben en teveel cola opheb, (dus hyperactief ben) vinden jongens me in 1 keer interessant...
Wat zou het handig zijn als iedereen gewoon op iedereen af durfde te stappen...

jajajajaja ik weet het nu, kheb al genoeg gezeur over me EIGEN VERZONNEN type style gekregen, dus ik type wel gewoon, stelletje zeikerds, alles wat anders is, is zo te zien niet gewenst.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:00:53 #72
56455 ProhibitArt
..sarà divertente vedrai..
pi_12611866
Lieverd van me.....zo moet je niet over jezelf denken hoor!! Ik ken je en k weet dat het niet zo is dus...Je weet dat k nu ff superdruk ben (morgen ga k al mn spulletjes verhuizen ) maar je blijft mn droppie forever, dat weet je ...
pi_12612422
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:00 schreef ProhibitArt het volgende:
Lieverd van me.....zo moet je niet over jezelf denken hoor!! Ik ken je en k weet dat het niet zo is dus...Je weet dat k nu ff superdruk ben (morgen ga k al mn spulletjes verhuizen ) maar je blijft mn droppie forever, dat weet je ...
Kijk, en als je zon fijne reactie krijgt van een mooie meid (may i add) dan heb je toch niets te klagen? Tis een zelfbeeld, ik heb het ook een beetje, maar eigenlijk (en dat weet ik stiekem ook wel) net zo weinig te klagen als jou
pi_12616649
dan ga jij met de verkeerde meiden om.. Dis natuurlijk gezeur.. want aardige en verlegen jongens komen echt wel ergens, of je bent zo erg verlegen dat je geen woord durft uit te kramen bij een meisje? Gewoon lekker jezelf zijn komt het wel goed..
  donderdag 21 augustus 2003 @ 22:51:39 #75
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_12617324
*herkent een boel*

Ik heb vroeger ook een paar 'kleine tegenslagen' gehad, waardoor ik een beetje verlegen en onzeker werd.

In de loop der jaren toch wel vriendinnetjes enzo (die mij versierden, ik was daar veel te schijterig voor ), waardoor ik me wat zekerder ging voelen.

Wilde ik 'vroeger' nog wel eens zoenen met meisjes die eigenlijk helemaal niet mijn type waren enzo, puur uit 'drang naar erkenning', nu ben ik zover dat ik gewoon nee kan zeggen en niet overal op in ga.

Maar aan de andere kant denk ik dat de TS op dat punt ook gelijk heeft; meisjes vinden jongens die lief/aardig zijn, maar ook hard-to-get spelen meestal interessanter.

Je moet imho dus gewoon doorgaan met wat je nu doet, maar eigenlijk niet laten blijken dat je uit bent op een relatie oid. Gewoon lekker lol maken enzo en dan kom je vanzelf een meisje tegen die jouw karakter wel ziet zitten en dan ook wel aangeeft dat dat zo is.

Veel succes in ieder geval en geloof mij: het gaat best goedkomen met je

La mejor universidad es la de la vida...
pi_12619757
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 13:31 schreef rogiers het volgende:
Ik zeg niks...
heb het zelfde probleem alleen ik klap in het begin wel dicht. pas later als ik ze leer kennen en weet wat hun humor is dan gaat het sukken beter. maar ben altijd "bang" om voor lul te staan door opmerkingen die hun niet leuk zouden vinden. Ben dus gewoon veel te verlegen bij mensen die ik niet ken...het rare is dan alleen dat de mensen die me kennen altijd zeggen "jij bent echt niet verlegen rot op jho" en ze geloven me dan ook echt niet. omdat ik bij hun helemaal uit me dak ga om het maar zo te zeggen.

Maar goed denk dat het wel goed komt...

had ik toch wat gezegt

Ik herken me er ook helemaal in. Maar stukje bij beetje ga je je eigen karakter toch waarderen. Als je eens goed op van die "patsertjes" gaat letten, dan ontdek je dat ze uiteindelijk gewoon geen moer te vertellen hebben, behalve over "lekkere wijven en gave brommers enzo". De meesten zijn zo oppervlakkig als het maar kan.

Hetzelfde is het geval met meiden. Daarom val ik ook op hele lieve, niet te nadrukkelijk aanwezig meiden.
En ik ben ervan overtuigd dat je uiteindelijk toch wel het juiste meisje tegen het lijf loopt

pi_12620113
de dames die voor macho/arrogante jongens gaan, wil ik niet eens....
der zijn der nog zat, die daar wel oog voor hebben
(ben ik ok pas sinds kort achter)
heeft nog niet veel opgeleverd, maar het komt vezelf
en een beetje kijke alsof je wel zelfverzekerd ben, werkt perfect....
natuurlijk wel bij de goede types (die zat, waar ik het net over had)
pi_12620220
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:08 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Ik herken me er ook helemaal in. Maar stukje bij beetje ga je je eigen karakter toch waarderen. Als je eens goed op van die "patsertjes" gaat letten, dan ontdek je dat ze uiteindelijk gewoon geen moer te vertellen hebben, behalve over "lekkere wijven en gave brommers enzo". De meesten zijn zo oppervlakkig als het maar kan.

Hetzelfde is het geval met meiden. Daarom val ik ook op hele lieve, niet te nadrukkelijk aanwezig meiden.
En ik ben ervan overtuigd dat je uiteindelijk toch wel het juiste meisje tegen het lijf loopt

Daar ben ik het volledig mee eens. Ik vind het zelf belangrijk dat ik mezelf blijf, dan weten ze tenminste waar ze mee te maken hebben. Niet toegeven aan de mainstream cultuur zoals dat gebreezer en geniggah zooi, dat is verreweg het belangrijkste. Doe wat jij leuk vind. Niet wat de groep leuk vind. Dan zou je zeggen dat je dan het risico loopt een dropout te worden, maar dat valt nog goed mee. Ik spreek uit ervaring.

De meisjes die het minst op (willen) vallen zijn zeker degenen die je eruit moet pikken. En dat lukt op een bepaald moment wel.
pi_12663461
aardige/verlegen meisje komen net zo min nergens...

Ik ben normaliter hartstikke spontaan en altijd wel in voor iets geks. Ik praat snel met anderen en t altijd wel goed met een ander vinden. Behalve wanneer ik iemand tegen kom die ik echt heel erg leuk vind. Dan sla ik helemaal dicht en verander ik weer in het verlegen meisje dat niks durft te zeggen en al helemaal geen actie durft te ondernemen. Daar knappen de heren dan weer op af en daar sta je weer, in je uppie.

Afgelopen weekend weer gehad... is echt niet leuk meer (ook nooit geweest trouwens)

nope
pi_12663512
wie niet waagt.. wie niet wint..
weet je...
pi_12663817
Neej das gelul!
Ik zelf ben ook niet de makkelijkste (erg verlegen bij onbekenden in normale situaties dan, want ik ben nl. wel gewoon verkoper dus ik spreek tig mensen per dag aan ). Maareh vandaag heb ik dus echt een superlief meisje mee uit gevraagd (die zelf ook erg verlegen is), ennuh ze zei volmondig ja . Dusseh het is makkelijker gezegd dan gedaan, nee heb je en ja kan je krijgen en nooit geschoten is altijd mis is er nog zo eentje he.
Maar ga er niet achteraan jagen, er zijn zat meiden die jou waarschijnlijk heel leuk vinden, maar die gaan jou ook niet ineens uitvragen, wees gewoon jezelf en leg zeker je drempel niet al te laag! Dan kom je uiteindelijk zeker wat tegen!!!
Ahahahaahahah!
  Redactie Games zondag 24 augustus 2003 @ 00:26:16 #82
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_12668634
Je moet idd, op een gegeven moment toch de stoute schoenen aantrekken met stiltstaan en niks zeggen bereik je DUH ook HELEMAAL NIKS. Als aardige jongen/meisje kun je best wel ergens komen. Compleet bullshit dat je dan niemand tegenkomt als je aardig bent. Eerder dat zo'n meid nog misbruikt wordt door die popiejopie's omdat de aardige meiden zich helemaal laten inpakken door dat soort tuig. Maar ja dat heb je als verlegen jongen die geen initiatief neemt. Tis lastig, maar mensen moeten toch meer hun hand uitsteken willen ze iets bereiken.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 25 augustus 2003 @ 14:47:44 #83
63948 World_So_Cold
~* Focus . . . Release *~
pi_12701985
idd.....jah heb je, nee kan je krijgen.

btw. als je ff op jacht ga, probeer dan niet te scoren bij mensen die je elke week (of zelfs dag) tegenkomt.
trek die stoute schoenen aan, ga ergens heen waar je nooit meer zult komen, en ga je skills testen!

minder denken, meer doen..

. . . Somewhere deep down in the subconcious, wrapped in riddles, lies the meaning of this Life . . .
pi_12702166
quote:

ach ik ben / was ook erg verlegen.. heb nou een schat van een vriendin.. een beetje zelf verzekerd door het leven gaan is niet verkeerd.
  maandag 25 augustus 2003 @ 14:58:43 #85
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_12702265
Om even op de TS terug te komen:

Ik herken zijn probleem, heb er zelf ook jaren last van gehad. Bij mij was het zo dat ik ook echt niet lekker in mn vel zat. Ik kwam op een gegeven moment de juiste mensen tegen (gezellig gemengd groepje jongens/meiden) de rest kwam eigenlijk vanzelf. Ik ging wat vaker uit, leerde (vaak via via) nieuwe mensen kennen en van het een kwam het ander en binnen no time had ik een vriendin.

Das een beetje simpel gezegd.. laten we zeggen dat daar 1 jaar overheen ging voordat het allemaal wat makkelijk af ging. Ondertussen heb ik al aardig wat serieuze (en minder serieuze) relaties achter de rug. (en een enorme waslijst met kennissen/ vriendinnen waar ik goed mee overweg kan) Helaas nu weer vrijgezel, maar ik ben er van overtuigt dat ik wel weer iemand tegen kom op den duur.

Dus: je komt er wel, als je maar 1 ding weet : die gasten die patsers om ze zo maar even te noemen: Die zien vaak even onzeker alleen die proberen het te camoufleren door zich tegenovergesteld te gedragen. Ik heb er vaak genoeg van staan kijken als ik weer eens de verhalen van sommige van die meiden aan moest horen over hun zwaar onzekere vriendje dat zo jaloers was als de pest. (dat leek voor de buitenwereld dan zon patsertje)

Het is allemaal maar schijn, maar het belangrijkste is gewoon dat je je eigen goed voelt, dan komt eigenwaarde en een vriendin vanzelf wel!

maandag 25 augustus 2003 @ 15:07:08 #86
63948 World_So_Cold
pi_12702495
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:58 schreef Johnny_Cool het volgende:
Om even op de TS terug te komen:

Ik herken zijn probleem, heb er zelf ook jaren last van gehad. Bij mij was het zo dat ik ook echt niet lekker in mn vel zat. Ik kwam op een gegeven moment de juiste mensen tegen (gezellig gemengd groepje jongens/meiden) de rest kwam eigenlijk vanzelf. Ik ging wat vaker uit, leerde (vaak via via) nieuwe mensen kennen en van het een kwam het ander en binnen no time had ik een vriendin.

Das een beetje simpel gezegd.. laten we zeggen dat daar 1 jaar overheen ging voordat het allemaal wat makkelijk af ging. Ondertussen heb ik al aardig wat serieuze (en minder serieuze) relaties achter de rug. (en een enorme waslijst met kennissen/ vriendinnen waar ik goed mee overweg kan) Helaas nu weer vrijgezel, maar ik ben er van overtuigt dat ik wel weer iemand tegen kom op den duur.

Dus: je komt er wel, als je maar 1 ding weet : die gasten die patsers om ze zo maar even te noemen: Die zien vaak even onzeker alleen die proberen het te camoufleren door zich tegenovergesteld te gedragen. Ik heb er vaak genoeg van staan kijken als ik weer eens de verhalen van sommige van die meiden aan moest horen over hun zwaar onzekere vriendje dat zo jaloers was als de pest. (dat leek voor de buitenwereld dan zon patsertje)

Het is allemaal maar schijn, maar het belangrijkste is gewoon dat je je eigen goed voelt, dan komt eigenwaarde en een vriendin vanzelf wel!

100% mee eens, ik kan dit alles volledig beamen...
Moest ik echt ff kwijt.
. . . Somewhere deep down in the subconcious, wrapped in riddles, lies the meaning of this Life . . .
  maandag 25 augustus 2003 @ 15:08:20 #87
43967 iNFERiON
geen manager, maar inspirator
pi_12702529
quote:
Op maandag 1 juli 2002 01:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als het met m'n cijfers niet lukt dan wel met m'n enorme lul

Martin

Jaaa, sommige mensen vinden 3cm al heel enorm ja, vrouwen meestal niet ... jammer voor je
"Weet je wat JIJ zou moeten doen..."
  maandag 25 augustus 2003 @ 18:40:44 #88
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_12708133
Leuke topic

Anyways, ik ben ook zo'n verlegen jongen en shit. En idd komen verlegen jongens nergens. 't Is gewoon een wanhopige zaak en shit. Ik ben 15 (6 dagen dan 16 jaar) en heb nog nooit gezoend vind ik niet erg ofzo maar toen me vrienden het hoorden waren ze allemaal --> <-- Maar dat was best lang geleden.

Ik had eerst de 'love of my life' aangesproken en het ging zeker niet lekker. We hadden daarvoor een vriendschappelijke relatie (we kenden elkaar, gewoon vrienden dus).

Maar ik zie mezelf als een soort psychopatische verlegen maar sterke jongen. Zo voel ik me dus als ik hyper ben. Op school ben ik gewoon... Ik durf gewoon niet eens tegen een wijf te lullen... tenzij het vriendschappelijk is en niks heeft te maken met LOVE Luvvvvvvvv is dus voor mij unknown territory. Mijn tijd komt wel denk ik, maar als het komt. What the fuck ga ik dan doen...

*raakt in paniek*

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_12708246
Twee of drie jaar geleden heb ik gewoon tegen mezelf gezegd dat ik het zat was om verlegen te zijn.
Dat lukte niet direct - het had soms wel resultaat, though -, heb het aan het begin van de zomervakantie weer tegen mezelf gezegd, en ta-da: 'succes' .

Overigens, het heeft allemaal met zelfvertrouwen te maken. Die is bij mij doorgaans niet superhoog, noch laag, maar daar vallen vrouwen dus niet op. Je moet je zelf echt de king voelen (althans, van jezelf weten dat je best okay bent - hoe arrogant ook ), want anders werkt het gewoon niet. En daar bedoel ik uiteraard niet de uitstraling van een patser mee, maar de uitstraling van iemand die gewoon zichzelf is en geniet van het leven.

Accepteer jezelf zoals dat dan heet.
En volgens mij heb je hier geen ruk aan, maar dat zijn mijn conclusies na jarenlange observatie en voor lul staan met vrouwen. (welke dat laatste nu dus gelukkig al 2 jaar niet meer is voorgekomen ).

edit: nog een tipje: probeer zoveel mogelijk sociale contacten te maken: ga werken, sporten, naar feestjes, desnoods organiseer je zelf een feestje including het meisje wat je leuk vind, maar nauwelijks kent (heb ik ooit eens gedaan).
Want als je niet "rondkijkt" en b.v. alleen maar op je school meisjes probeert te ontmoeten, dan leer je niet echt praten met vrouwen (behalve dan op een vriendschappelijke basis).

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 25-08-2003 19:18]

pi_12708489
Jah ik ben ook zo een verlegen persoon..en telkens weer is het een struikelblok voor me
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_12708770
Ik herken je hele tekst en heb 't zelf ook. Stap ook nooit op een meisje af, want ze reageren toch altijd raar. Maar als ik dan zo soms (eens in 't jaar) een meisje heb vinden ze me wel vet lief.
pi_12709841
zoek een verlegen meisje is mij ook gelukt
pi_12719434
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:47 schreef afraidtech het volgende:
zoek een verlegen meisje is mij ook gelukt
Nee volgens mij werkt dat niet. Twee verlegen mensen bij elkaar
Je moet juist een beetje een tegenpool hebben (niet te extreem hoor).
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 01:04:51 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12719699
ag ik herken er veel van.

maar zal ik je wat vertellen?
vrouwen zijn even onzeker als jij dat bent.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 01:14:07 #95
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_12719851
Het zal wel aan de Breezah Generatie liggen
Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_12723284
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:48 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Nee volgens mij werkt dat niet. Twee verlegen mensen bij elkaar
Je moet juist een beetje een tegenpool hebben (niet te extreem hoor).

ben anders wel gelukkig met haar in het begin was ze vergelegen toen wij via via bij elkaar kwamen (we hadden elkaar eerst ergens gezien)
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 10:29:23 #97
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_12723477
Ik herken een hoop
... hier geweest te zijn!!!!
pi_12799818
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 18:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben 15 (6 dagen dan 16 jaar) en heb nog nooit gezoend
En dan denk je dat dat extreem is of zo???
Ik ben bijna 10 jaar verder, kan hetzelfde zeggen en ondanks dat weet ik dat er nóg extremere gevallen zijn...
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_12800722
quote:

[..]

Er zijn hier vast meer users die er hun voordeel mee kunnen doen

BHFH lees je mee?

salva cum reverentia
pi_12851025
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:29 schreef WattaFakka het volgende:
Ik herken een hoop
* meldt
  zondag 31 augustus 2003 @ 18:01:02 #101
63772 RonB
Yabadabado?
pi_12852709
iek ook ende hetzelfde voor mij!
volgens mij woon ik sowieso in de verkeerde provincie; ik woon in Limburg en was laatst twee dagen in Amsterdam. nou, ik ben nog nooit zo vaak bekeken door vrouwen als daar (en er liep echt niemand achter me maar om dan meteen op zo'n iemand af te stappen, nee
het komt wel weer. ik heb er een tijdje terug van mogen genieten en nu heb ik weer even een pauze (hopelijk een korte)
... and the modern stone age family
pi_12852756
Ik zoek juist altijd een jongen die een beetje verlegen is en ik ben echt geen braverik.

Waarom zou je jezlf willen veranderen, verander toch gewoon je partnerkeuze!

Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 31 augustus 2003 @ 20:02:03 #103
63772 RonB
Yabadabado?
pi_12855505
waar ik wel moe van wordt zijn opmerkingen/reacties zoals (even vooraf: ik drink geen alcohol) "als je wat alcohol drinkt dan wordt je vanzelf los en gaat het makkelijker" tuurlijk, maar dan schep je toch een verkeerd beeld van jezelf? ik ben sowieso geen feestbeest (alleen het woord al vind ik afschuwelijk, net zoals het woord 'fuif' *ril*), dus STEL ik zou me laten vollopen en iemand denkt dan 'wow die is leuk, daar kan je mee lachen, daar kan je mee feesten' dan komt van ze een zware bevalling thuis
toch?
ik heb en wil geen middelen gebruiken om me te laten opvallen ende aantrekkelijker te maken (heb ik ook niet nodig
pi_12855956
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:02 schreef RonB het volgende:
waar ik wel moe van wordt zijn opmerkingen/reacties zoals (even vooraf: ik drink geen alcohol) "als je wat alcohol drinkt dan wordt je vanzelf los en gaat het makkelijker" tuurlijk, maar dan schep je toch een verkeerd beeld van jezelf? ik ben sowieso geen feestbeest (alleen het woord al vind ik afschuwelijk, net zoals het woord 'fuif' *ril*), dus STEL ik zou me laten vollopen en iemand denkt dan 'wow die is leuk, daar kan je mee lachen, daar kan je mee feesten' dan komt van ze een zware bevalling thuis
toch?
ik heb en wil geen middelen gebruiken om me te laten opvallen ende aantrekkelijker te maken (heb ik ook niet nodig
Ja precies. Ik drink wel alcohol, en wordt dan ook wel wat losser, maar als ik nuchter ben, dan zie je wie ik echt ben .
En ik ben niet overdreven stil ofzo. Maar vooral tegen onbekenden heb ik vaak weinig te vertellen.
Maar idd, het heeft totaal geen zin om je anders voor te doen als je bent. Ik kan me ook wel onwijs stoer gaan gedragen, grote bek opzetten enzo, maar dat ben "ik" niet. En waarom zou ik. Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, en anders:
  maandag 1 september 2003 @ 09:58:57 #105
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_12865874
quote:
toch?
hmm zo ben ik ook ja.
afgelopen zomer na bijna twee maanden achter een meisje aan te hebben gelopen, eindelijk de moed gevonden om haar verkering te vragen, zegt ze glashard NEE, je bent hartstikke leuk maar ik heb sinds een week een ander

waarom ontmoet ik nou nooit eens echt leuke meisjes

Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
  maandag 1 september 2003 @ 10:23:46 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_12866296
quote:
'wow die is leuk, daar kan je mee lachen, daar kan je mee feesten' dan komt van ze een zware bevalling thuis
toch?
Niets aan de hand hoor, jij gaat naast haar wakker worden zonder makeup op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 1 september 2003 @ 10:25:48 #107
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12866318
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 21:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ach, ik vind het juist schattig om een beetje een verlegen jongen te hebben, dusse er zijn genoeg meisjes die jou leuk vinden hoor! Maak je maar geen zorgen daarover, alleen je bent een beetje verlegen, dus dan duurt het allemaal wat langer, had ik ook met de mijne!
Ehm, je bent uit '86 dus zo lang heeft het tochniet geduurd, of heb je een veel oudere vriend?

Point is dat TS wel een beetje gelijk heeft, veel meisjes zeggen "dat vind ik juist leuk" maar in de praktijk merk ik er dus helemaal niets van, ja als gewone vriend, maar verder niet hoor.

[KNE]-Mod
pi_12874602
Als verlegen jongen duurt het misschien wel langer om een meisje te ontmoeten, maar de meisjes die je dan ontmoet, zijn wel de moeite waard, dit itt. de macho's. Have patience.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 1 september 2003 @ 16:55:09 #109
59704 KatirZan
Klei-kleuter
pi_12874658
quote:

Hou oud ben je? Want ik ken dit probleem wel dacht dit eerst ook, maar ben altijd gewoon mezelf gebleven en dat is allemaal heel erg goed verlopen :

me & mijn meisje, liefste meisje van de wereld

maandag 1 september 2003 @ 16:57:46 #110
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_12874743
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:53 schreef aldostuta het volgende:
Als verlegen jongen duurt het misschien wel langer om een meisje te ontmoeten, maar de meisjes die je dan ontmoet, zijn wel de moeite waard, dit itt. de macho's. Have patience.
je zult wel gelijk hebben, maar toch blijft het klote om zo verlegen te zijn........
FOK!Fotoboek
pi_12890799
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:57 schreef super_honda het volgende:

[..]

je zult wel gelijk hebben, maar toch blijft het klote om zo verlegen te zijn........

Ach, ik ben ook verlegen, maar zie het probleem niet zo.
De meisjes die mij op deze maniers aan mijn neus voorbijgaan (die dus op basis van een avondje ouwehoeren in een kroeg met je willen zoenen), zijn niet de moeite waard imho.
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:12:58 #112
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12891192
En als je te verlegen bent de meisjes die je wel de moeite waard vind aan te spreken, of laten we zeggen; wel durft aan te spreken maar niet mee uit durft te vragen oid.
[KNE]-Mod
pi_12891433
Dit is toch een vrij normaal probleem d8 ik altijd al en dan blijkt maar weer uit alle reacties van mensen die het herkennen.

Owja: *meldt*

Tis bij mij trouwens niet dat ik geen zelfvertrouwen heb ofzo, dat heb ik best wel. Ik stap alleen niet snel op dames af

Blaap
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:28:36 #114
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12891495
Oh well,
eventually...
[KNE]-Mod
pi_12891598
Uhhmm, je zegt net dat je wel wat vriendinnen in je vriendenkring hebt. hebben die vriendinnen geen leuke vriedinnen voor je? Want zo heb ik ook voor het eerst gezoend.. *gaf me een hoop zelf vertrouwen* maarja.. relatie kwam ten einde.. tot ging ik uit.. OMG!! gewoon 2 meisjes aan de haak geslagen :| *had ik nou nooit durven dromen*

*en ja.. als ik in de bus zit en ik zie een leuk meisje zou ik ook niks durven zeggen hoor.. ik kijk altijd al heel gauw weg als een meisje naar me kijkt.. soms blijf ik wat langer kijken.. maar heel lang zou ik nie durven..

dinsdag 2 september 2003 @ 13:38:29 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_12891685
quote:
waar ik wel moe van wordt zijn opmerkingen/reacties zoals (even vooraf: ik drink geen alcohol) "als je wat alcohol drinkt dan wordt je vanzelf los en gaat het makkelijker" tuurlijk, maar dan schep je toch een verkeerd beeld van jezelf?
Lekker boeiend, dat doen we allemaal en vooral die 'macho's' waar jullie zo jaloers op zijn. Daarom juist gaan die meiden ook met hen naar huis Dat de waarheid altijd tegenvalt is een gegeven, maar niet erg relevant. Het gaat erom een vrouw te veroveren, als je haar eenmaal hebt veroverd, doet de waarheid er even niet meer toe. Dat komt pas later weer.

Macho gedrag, mooie praatjes, lekker los gaan door de alcohol (maar niet te los), het zijn allemaal middelen om die verovering tot stand te brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 02-09-2003 13:39]

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:39:27 #117
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_12891703
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:25 schreef -PolluX- het volgende:
Dit is toch een vrij normaal probleem d8 ik altijd al en dan blijkt maar weer uit alle reacties van mensen die het herkennen.

Owja: *meldt*

Tis bij mij trouwens niet dat ik geen zelfvertrouwen heb ofzo, dat heb ik best wel. Ik stap alleen niet snel op dames af

zo ben ik ook ja.
FOK!Fotoboek
pi_12891769
Ik val persoonlijk nogal op verlegen jongens, die vaak ook nog aardig zijn

Maar een van de redenen waarom dat lastiger is (en die verlegen jongens dus minder makkelijk "scoren"), is dat het allemaal een stuk langer duurt. Met mijn eerste vriendje heb ik er een paar maanden omheengedraaid: elke dag afspreken, stiekem handje vasthouden in de bioscoop, maar dat was het. Pas toen ik het initiatief nam, gebeurde er verder wat (zoenen en daarna een relatie).

Tweede vriendje waar ik wat langer mee was: idem dito. Mijn eerste vriendje kende ons alletwee goed en heeft op een gegeven moment ingegrepen: hij heeft hem en mij gepusht om eindelijk eens toe te geven dat we elkaar leuk vonden en ook informatie doorgespeeld. Dat hielp.

En zo zijn er nog wel meer verhalen. Bij een jongen die wat minder verlegen is weet je eerder waar je aan toe bent en verandert de situatie sneller. Zo'n jongen zal dus ook makkelijker respons krijgen van een meisje, omdat hij zelf duidelijker is.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:47:06 #119
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12891858
Uiteindelijk moet je het toch zelf doen...
Doet geen van beiden iets, dan gebeurd er ook niets, zo simpel is het wel. Kut misschien, en ik heb dan ook nog steeds geen vriendin, maar ja, veel anders kan het ook niet heh.
[KNE]-Mod
pi_12892130
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:12 schreef ThE_ED het volgende:
En als je te verlegen bent de meisjes die je wel de moeite waard vind aan te spreken, of laten we zeggen; wel durft aan te spreken maar niet mee uit durft te vragen oid.
Het initiatief zal van de vrouw moeten komen.
pi_12892221
Ik ken het ook, verlegen zijn is heftig klote. Soms denk ik wel eens dat het echt nergens over gaat maar op de momenten dat het er om gaat ben ik dan toch weer verlegen. Tja een ding is zeker, het schiet niet op zo. Hopelijk komt het juiste moment nog dat ik een keer wel m'n bek durf open te trekken.
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:11:18 #122
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12892329
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:01 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Het initiatief zal van de vrouw moeten komen.

Maar, what are the odds heh, maar ja, dan maar afwachten.
Feit blifjt dat als zoals ik al zei geen van beiden iets doet er niets gebeurd.

Verder heb ik soms het idee dat ik te alto ben voor een "normaal" iemand en te kakker voor de "alto's", maar dat is weer een ander verhaal.

[KNE]-Mod
pi_12892665
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 19:20 schreef The_Wanderer het volgende:
Je bent de eerste niet.

Voor inzicht en hoe je er vanaf komt, check:
www.sosuave.com
Wat een briljante site.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_12892793
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:42 schreef Ripley het volgende:
Maar een van de redenen waarom dat lastiger is (en die verlegen jongens dus minder makkelijk "scoren"), is dat het allemaal een stuk langer duurt. Met mijn eerste vriendje heb ik er een paar maanden omheengedraaid: elke dag afspreken, stiekem handje vasthouden in de bioscoop, maar dat was het. Pas toen ik het initiatief nam, gebeurde er verder wat (zoenen en daarna een relatie).

[knip]

En zo zijn er nog wel meer verhalen. Bij een jongen die wat minder verlegen is weet je eerder waar je aan toe bent en verandert de situatie sneller. Zo'n jongen zal dus ook makkelijker respons krijgen van een meisje, omdat hij zelf duidelijker is.

Dat denk ik ook idd. En dan moet je zelf een stap ondernemen.
Als hij of zij je echt leuk vindt dan zegt hij/ze echt geen nee hoor (ligt wel aan de vraag natuurlijk ).

* Sassie is ook wel verlegen
Vreemde mensen aanspreken zal ik niet snel doen, en echt een praatje met iemand op gang houden ook niet als 'het niet goed voelt'. Gevolg: onaangename stilte

Zelf prefereer ik ook een lieve/aardige jongen boven een 'pretty boy', heb liever iemand waarmee ik leuk kan praten en gezellig een middagje mee 'op stap' kan (dus eigenlijk iemand waarmee het gewoon 'klikt' als je met hem praat).
Maar ja het is niet zo dat een 'pretty boy' dat niet kan en alleen maar stoer zit te lullen, maar die zien mij meestal toch niet staan, die zitten achter hele andere type meiden aan.

Heb het maar ff 'pretty boy' genoemd, omdat het vaak leuk uitziende, goed verzorgde, hip geklede jongens zijn. 'Patser' klinkt dan wat te negatief en 'leuke jongen' klinkt net alsof verlegen, minder opvallende jongens niet leuk zijn en daarmee doe je ze tekort.

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 02-09-2003 14:37]

dinsdag 2 september 2003 @ 15:01:49 #125
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12893500
totaal offtopic: Jij ben de Sassie van GoT
[KNE]-Mod
pi_12895357
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:31 schreef Sassie het volgende:

[..]

Heb het maar ff 'pretty boy' genoemd, omdat het vaak leuk uitziende, goed verzorgde, hip geklede jongens zijn. 'Patser' klinkt dan wat te negatief en 'leuke jongen' klinkt net alsof verlegen, minder opvallende jongens niet leuk zijn en daarmee doe je ze tekort.

Wordt hiermee niet beetje gesuggereerd alsof verlegen mensen niet goed uitziend, goed verzorgd en leuk gekleed kunnen zijn?

Ik ben dan wel verlegen, maar ik loop ook gewoon in leuke kleding al zeg ik het zelf

Alleen die 'pretty boys' hebben net een wat grotere bek enzo

pi_12895592
Misschien is macho een betere benaming dan pretty boy
pi_12895660
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:11 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Maar, what are the odds heh, maar ja, dan maar afwachten.
Feit blifjt dat als zoals ik al zei geen van beiden iets doet er niets gebeurd.

Verder heb ik soms het idee dat ik te alto ben voor een "normaal" iemand en te kakker voor de "alto's", maar dat is weer een ander verhaal.

Vrouwen nemen heus wel inititief, ze vinden het alleen makkelijker als de man het doet. Je moet haar dan ook duidelijk maken, dat jij niet iemand bent die initiatief neemt. Ze zal dan wel snappen, dat zij degene is die alles in werking moet zetten.
Tref je iemand die net zoals jij is, dan heb je idd een probleem, maar dan nog denk ik dat als het echt klikt iemand uiteindelijk de 1e stap zxal wagen.
pi_12895753
Klopt aardige en verlegen jongens komen nergens.

Jammer he?

Lullig? Valt wel mee, je kan het zelf zo veranderen.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  dinsdag 2 september 2003 @ 16:32:27 #130
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12895918
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:26 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Valt wel mee, je kan het zelf zo veranderen.
Hoe dan?
Je kunt je karakter niet zomaar ff veranderen
[KNE]-Mod
pi_12895948
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:32 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Hoe dan?
Je kunt je karakter niet zomaar ff veranderen

Je daden wel.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  dinsdag 2 september 2003 @ 16:34:53 #132
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12895975
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:34 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Je daden wel.

Die hangen samen met je karakter
[KNE]-Mod
pi_12895995
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:34 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Die hangen samen met je karakter

Ja, maar die kan je wel degelijk uitvoeren ook al gaat het tegen je karakter in.
  dinsdag 2 september 2003 @ 16:49:19 #134
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12896329
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:35 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ja, maar die kan je wel degelijk uitvoeren ook al gaat het tegen je karakter in.

Dat komt dan niet echt geloofwaardig over.
En meestal lukt het ueberhaupt niet eens.
Je boft dat ik in een hap-bui ben
[KNE]-Mod
  dinsdag 2 september 2003 @ 16:52:22 #135
39158 confined
breaking the waves
pi_12896410
Ik (v) heb een bloedhekel aan macho's!!

Trouwens, heb ooit ergens gelezen dat vrouwen vaak juist op zoek zijn naar bepaalde vrouwelijke kwaliteiten in mannen.

dinsdag 2 september 2003 @ 16:55:32 #136
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12896496
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:52 schreef confined het volgende:
Ik (v) heb een bloedhekel aan macho's!!

Trouwens, heb ooit ergens gelezen dat vrouwen vaak juist op zoek zijn naar bepaalde vrouwelijke kwaliteiten in mannen.

daten?!
(zie je, online durf ik het wel )
[KNE]-Mod
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:02:44 #137
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_12896681
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:52 schreef confined het volgende:
Jahoor, zelfs voor mietjes lopen er vrouwen rond
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_12898214
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:26 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Klopt aardige en verlegen jongens komen nergens.

Jammer he?

Lullig? Valt wel mee, je kan het zelf zo veranderen.

pi_12898593
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:01 schreef ThE_ED het volgende:
totaal offtopic: Jij ben de Sassie van GoT
Yep.
Ben ik nu betrapt?
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:11 schreef MouseInteractive het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 2 september 2003 14:31 schreef Sassie het volgende:

[..]

Heb het maar ff 'pretty boy' genoemd, omdat het vaak leuk uitziende, goed verzorgde, hip geklede jongens zijn. 'Patser' klinkt dan wat te negatief en 'leuke jongen' klinkt net alsof verlegen, minder opvallende jongens niet leuk zijn en daarmee doe je ze tekort.<hr></blockquote>Wordt hiermee niet beetje gesuggereerd alsof verlegen mensen niet goed uitziend, goed verzorgd en leuk gekleed kunnen zijn?

Ik ben dan wel verlegen, maar ik loop ook gewoon in leuke kleding al zeg ik het zelf

Alleen die 'pretty boys' hebben net een wat grotere bek enzo

Hmm, zo bedoelde ik het eigenlijk ook weer niet helemaal.
Meer dat patsers/pretty boys/macho's door hun uiterlijk/uitstraling eerder de indruk wekken 'hot' te zijn.
  dinsdag 2 september 2003 @ 18:38:32 #140
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12898620
Macho's

Verlegen jongens

dinsdag 2 september 2003 @ 19:04:24 #141
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12899156
*meldt zich *

(als zijnde soms-verlegen)

...That makes kinda two of us...
  dinsdag 2 september 2003 @ 19:09:31 #142
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12899278
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:04 schreef ElCriz het volgende:
*meldt zich *

(als zijnde soms-verlegen)

Verlegen jongens zijn lief!
pi_12901805
Posten heel veel vrouwelijke fokkers hier dat ze toch op verlegen jongens vallen,
Maar waarom hebben de TS en ik dan nog geen vriendin!!
  dinsdag 2 september 2003 @ 21:50:10 #144
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12903122
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:59 schreef leejow het volgende:
Posten heel veel vrouwelijke fokkers hier dat ze toch op verlegen jongens vallen,
Maar waarom hebben de TS en ik dan nog geen vriendin!!
Nou ja...de verlegen jongen himself moet mij wel aanspreken, want als ik hem niet leuk vind, dan houdt het op. Maar als ik zou mogen kiezen tussen een leuke macho jongen en een leuke verlegen jongen, zou ik toch voor de verlegen jongen gaan.

pi_12903723
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:38 schreef sleepflower het volgende:
Macho's

Verlegen jongens

dinsdag 2 september 2003 @ 23:26:33 #146
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12905676
Een verlegen meisje boeit mij ook véééééééél meer dan een macho/arrogant/druk meisje...
...That makes kinda two of us...
  woensdag 3 september 2003 @ 01:29:11 #147
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12907918
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:50 schreef sleepflower het volgende:

[..]

de verlegen jongen himself moet mij wel aanspreken, want als ik hem niet leuk vind, dan houdt het op.

Dat houdt A geen verband met elkaar en B je valt dus niet op jongens die verlegen zijn op de manier dat ze je niet aanspreken...
[KNE]-Mod
  woensdag 3 september 2003 @ 08:15:08 #148
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12909339
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:37 schreef Sassie het volgende:

[..]

Yep.
Ben ik nu betrapt?

Nee hoor

(Maar wel jarig vandaag ; gefeli! )

[KNE]-Mod
  woensdag 3 september 2003 @ 08:22:58 #149
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_12909387
Echt vaag. Er wordt nu bijna door iedereen gedaan alsof er alleen maar twee uitersten zijn: macho's & verlegen jongens.

Alsof elke jongen die initiatief neemt (door bijv. een telefoonnr te vragen, een meisje mee uit te vragen, etc, dit in plaats van naderhand op fok te gaan posten of het meisje dat op die en die datum in die en die stad in die en die bioscoop was, zich wil melden als ze dat topic leest ja dat soort dingen gebeuren sub echt ) opeens meteen een macho is. Wat een onzin zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 03-09-2003 08:27]

Krekker is de bom!
  woensdag 3 september 2003 @ 08:23:56 #150
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12909389
quote:
Op woensdag 3 september 2003 08:22 schreef KreKkeR het volgende:
Echt vaag. Er wordt nu hele tijd gedaan alsof er alleen maar twee uitersten zijn: macho's & verlegen jongens.

Alsof elke jongen die initiatief neemt (door bijv. een telefoonnr te vragen, een meisje mee uit te vragen, etc. In plaats van naderhand op fok te gaan posten of het meisje dat op die en die datum in die en die stad in die en die bioscoop was, zich wil melden als ze dat topic leest ja dat soort dingen gebeuren sub echt ) opeens meteen een macho is. Wat een onzin zeg.

macho!
[KNE]-Mod
pi_12910337
Nou ja, herkenbaar allemaal.
Ik heb me maar verzoend met het idee: het overkomt je of anders maar niet. Ik ga er in ieder geval niet om treuren, het leven gaat ondertussen onverbiddelijk door.

Tegenwoordig moet iedereen een vriendin hebben, dat is het ideaal beeld. In een later stadium natuurlijk het gezinnetje: papa, mama, 2 kinderen, huisdier...nah ja de clichees zeg maar. Dus ik krijg ook vaak zat te horen van kennissen: "heb je geen vriendin?". Zucht, alsof je die kan kopen ofzo....

maar ja, ikzelf zie het iig niet als groot probleem geen vriendin te hebben. En dat er mensen die 18 jaar zijn gaan zeuren: ik voel me dan opeens oud
Ik heb nog nooit een vriendin gehad, niet dat ik oerverlegen ben qua het aanspreken van vrouwen, maar ik ga (lees: durf) niet verder.

Maar ik focus me er niet op, waarschijnlijk zie ik het dus niet als probleem. Er zijn zat andere leuke dingen te doen in het leven
En misschien , ooit....

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 3 september 2003 @ 09:56:47 #152
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12910417
Het is ook geen echt probleem. Maar een vriendin is wel heel fijn, om de sex, om het sociale aspect, om gewoon net dat beetje extra als het niet goed gaat, of juist dat wat jij haar kunt geven.

Maar goed, dat is voor iedereen anders denk ik, dus misschien vind jij het helemaal niet erg om dat te missen, ik wel iig.

[KNE]-Mod
pi_12910933
quote:
Op woensdag 3 september 2003 09:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb me maar verzoend met het idee: het overkomt je of anders maar niet. Ik ga er in ieder geval niet om treuren, het leven gaat ondertussen onverbiddelijk door.

Tegenwoordig moet iedereen een vriendin hebben, dat is het ideaal beeld. In een later stadium natuurlijk het gezinnetje: papa, mama, 2 kinderen, huisdier...nah ja de clichees zeg maar. Dus ik krijg ook vaak zat te horen van kennissen: "heb je geen vriendin?". Zucht, alsof je die kan kopen ofzo....

maar ja, ikzelf zie het iig niet als groot probleem geen vriendin te hebben. En dat er mensen die 18 jaar zijn gaan zeuren: ik voel me dan opeens oud
Ik heb nog nooit een vriendin gehad, niet dat ik oerverlegen ben qua het aanspreken van vrouwen, maar ik ga (lees: durf) niet verder.

Maar ik focus me er niet op, waarschijnlijk zie ik het dus niet als probleem. Er zijn zat andere leuke dingen te doen in het leven
En misschien , ooit....

Dit is nou precies de instelling die je moet hebben
pi_12911071
quote:
Op woensdag 3 september 2003 08:15 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nee hoor

(Maar wel jarig vandaag ; gefeli! )

Dankje!
pi_12918274
quote:
Op woensdag 3 september 2003 09:51 schreef Pheno het volgende:

En misschien , ooit....

Misschien ben jij wel zo'n eeuwige vrijgezel
  woensdag 3 september 2003 @ 16:37:03 #156
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12918296
quote:
Op woensdag 3 september 2003 10:31 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dit is nou precies de instelling die je moet hebben

Ja, gewoon ontkennen dat liefde goed is...
Mooi..

[KNE]-Mod
pi_12918460
Hoezo ontkennen? Liefde moet van 2 kanten komen, nou ja, ik ben niet de persoon waar mensen meteen op vallen. Kan ik vrij weinig aan doen, ik ga me niet anders voordoen dan dat ik ben.

Ik ben ook zo iemand die graag alleen op vakantie gaat. Waarom? Vrijheid. Geen compromissen wie wat wil gaan doen etc. Af en toe gaat er wel iemand mee hoor, ook geen probleem. Ik ben een makkelijk persoon Maar zo'n vakantie is vaak anders, laatst met een vriend van me gegaan, hartstikke gezellig hoor. Maar alleen vermaak ik me ook prima op mijn vakantie, emailadressen zat bij terugkomst. Vrienden maken is dus geen probleem, maar dat stapje verder is heel wat anders. Ik ben gewoon reeel voor mezelf. Waarom denk je dat ik geen foto plaats van mezelf

pi_12918511
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, gewoon ontkennen dat liefde goed is...
Mooi..

Dus erkennen dat liefde niet allesbepalend voor je leven, is volgens jou ontkennen dat liefde goed is?
Ik staar me er gewoon niet blind op, en dat zouden meer mensen moeten doen.
pi_12918610
Ik weet niet waarom niemand het doorheeft maar "arrogante" mensen komen gewoon veel zekerder en zelfvertrouwder over, en meestal zijn ze dat ook, en dat vinden mensen gewoon aantrekkelijker, omdat ze dan UITSTRALING hebben.....

Zoals een maat van mij altijd zegt:

"Waarom kunnen Jij en je broer altijd zo makkelijk met iemand gaan? jullie zijn echt niet super lekker ofzo, zegt mijn moeder ook altijd, en ik niet", we hebben het nagevraagd en ze zeiden allemaal 1 ding:

uitstraling

woensdag 3 september 2003 @ 16:50:48 #160
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12918635
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dus erkennen dat liefde niet allesbepalend voor je leven, is volgens jou ontkennen dat liefde goed is?
Ik staar me er gewoon niet blind op, en dat zouden meer mensen moeten doen.

Natuurlijk is het niet alles bepalend, ik bedoel, ik leef nu ook nog. Maar het is wel heel fijn, dus je kunt moeilijk ontkennen dat het toch niet een soort gemis is. Ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik er niet aan moet denken op mijn 30-35e nog steeds alleen te zijn.
[KNE]-Mod
  woensdag 3 september 2003 @ 16:53:04 #161
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12918695
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:49 schreef MindBlower het volgende:
Ik weet niet waarom niemand het doorheeft
Het gaat er ook niet over hoe, het komt, maar meer waarom. Waarom vallen meisjes op jongens die misschien een eikel zijn maar wel zelfverzekerd zijn? (Wat we dan 'uitstraling' noemen.) "Uitstraling" zegt niks, dat is gewoon een andere manier om het een en ander te benoemen, nog steeds blijf je dan met de vraag waarom meisjes soms zeggen juist op verlegen types te vallen maar dat dit in de praktijk toch niet zo is.
[KNE]-Mod
pi_12918701
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:50 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet alles bepalend, ik bedoel, ik leef nu ook nog. Maar het is wel heel fijn, dus je kunt moeilijk ontkennen dat het toch niet een soort gemis is. Ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat ik er niet aan moet denken op mijn 30-35e nog steeds alleen te zijn.

Tja,en ik zeg dan "jammer, maar het leven gaat nog steeds door". Nou ben ook iemand die niet weet wat ie mist

Maar iig zijn we allemaal eerlijk, das op zich een pluspunt

woensdag 3 september 2003 @ 16:54:02 #163
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12918717
Tip; ga een beetje doen wat je leuk vind, of waar je goed in bent. Je krijgt dan 'vanzelf' meer waardering voor jezelf en dus zelfvertrouwen.
[KNE]-Mod
  woensdag 3 september 2003 @ 16:54:38 #164
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12918733
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tja,en ik zeg dan "jammer, maar het leven gaat nog steeds door".

Dat is een keuze natuurlijk, ik ben echt niet van plan alleen oud te worden. Wat voor zin heeft je leven in je eentje?
[KNE]-Mod
pi_12918871
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:54 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat is een keuze natuurlijk, ik ben echt niet van plan alleen oud te worden. Wat voor zin heeft je leven in je eentje?

daarom, denk eens een keer anders, dus ipv van dat je constant denkt ik wil niet alleen oud worden zoek dan gewoon iemand op waar je oud mee wilt worden, is helemaal niet zo moeilijk hoor :-D, ook al durf je niemand zo makkelijk aan te spreken, maakt allemaal nix uit, zoek oogcontact, en dan gaat alles na een tijdje als ze het lachen vind makkelijk
  woensdag 3 september 2003 @ 17:01:18 #166
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12918924
En toen waren we weer terug bij het oorspronkelijke probleem
[KNE]-Mod
  woensdag 3 september 2003 @ 17:03:04 #167
66546 black_hacker
pride is everything
pi_12918967
stelletje f*cki'n wankers hiero

zieluuug

pi_12918971
ik heb hetzelfde probleem, alhoewel ik de laatste tijd juist wat meer te horen krijg dat mensen me daarom waarderen en ook de meisjes! En ik ben zelfs uitgevraagd (durfde haar niet zelf te vragen )
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_12918981
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:03 schreef black_hacker het volgende:

zieluuug

ook hoi

pi_12918991
quote:
...nog steeds blijf je dan met de vraag waarom meisjes soms zeggen juist op verlegen types te vallen maar dat dit in de praktijk toch niet zo is.
Dat vraag ik me ook al een tijd af.
quote:
Ik hoop het ook niet, maar mijn punt is dat ik mijn leven op dit moment nog geen vriendin nodig heeft. Ik heb op dit moment veel plezier in andere dingen. En ik nogal een "geniet van het leven nu het nog kan" instelling, dus soms ben ik gewoon egoistisch. Bv: ik heb het nogal impulsieve plan om uiteindelijk te gaan emigreren. Ik vind dat dus best rot als ik nu een relatie zou krijgen. Ze moet maar mee willen, want ik ben niet van plan mijn ideeen te veranderen. Bij mij spelen er dus wat meer dingen mee. Of ik moet iemand vinden die ook van het buitenland houdt...
  woensdag 3 september 2003 @ 17:04:43 #171
66546 black_hacker
pride is everything
pi_12919005
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:03 schreef addie84 het volgende:

[..]

ook hoi

had nix te doen
  woensdag 3 september 2003 @ 17:05:27 #172
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12919024
quote:

zieluuug

Ik heb nu al medelijden met je vriendin.
[KNE]-Mod
pi_12919025
quote:

zieluuug

[hapmode]
Als je nog eens wat nuttigs te melden hebt...ga gewoon lurken man!
[/hapmode]
  woensdag 3 september 2003 @ 17:06:15 #174
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12919041
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:04 schreef Pheno het volgende:Bij mij spelen er dus wat meer dingen mee. Of ik moet iemand vinden die ook van het buitenland houdt...
Ik weet wel iemand voor je dan
[KNE]-Mod
pi_12919096
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:06 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik weet wel iemand voor je dan

kijk zo hoort het! meedenken met je medemens
pi_12919128
geef maar een emailadres
  woensdag 3 september 2003 @ 17:25:57 #177
65330 Ruzbeh
pi_12919490
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:09 schreef Pheno het volgende:
geef maar een emailadres
is een website ook goed?
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:38 schreef sleepflower het volgende:
Macho's

Verlegen jongens

woensdag 3 september 2003 @ 17:26:19 #178
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12919497
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:09 schreef Pheno het volgende:
geef maar een emailadres
ik heb alleen d'r foonnummer
[KNE]-Mod
pi_12924247
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:26 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ik heb alleen d'r foonnummer

Shit, dan moet haar uitvragen enzo...*begint met voet te schuifelen...laat maar
  woensdag 3 september 2003 @ 21:02:13 #180
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12924303
[KNE]-Mod
pi_12924868
Dit begon ik ook langzaam te denken. via via gehoord dat een meisje me zelfs 'te aardig' vond voor een relatie tja daar ben je lekker mee, ik kan gewoon niet anders zijn dan wie ik ben.

Maar ik heb nu toch een vriendin (sinds 2 weken)
en het blijkt dat ik in bed wel een stout tijgertje ben

woensdag 3 september 2003 @ 21:31:54 #182
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12925098
[KNE]-Mod
pi_12925364
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:23 schreef Monk het volgende:
ik kan gewoon niet anders zijn dan wie ik ben.

Vind ik ook. Ik ben gewoon aardig van mezelf. Ik kan niet ineens onaardig of minder aardig tegen mensen gaan doen. Dat zou in strijd zijn met mijn wil. En daar heb ik dus absoluut geen zin in.
pi_12925556
hmpf heb dat ook wel een beetje.
Ik zie vaker meisjes naar me kijken.. ok.. geen probleem. Maar laatst was een meisje aan het kijken, met een vriendin aan het giechelen, weer aan het kijken etc.
En toen ze keek, keek ik ook, draaide ik in een reflex mijn hoofd weg aargh waarom heb ik dat.
Nu denkt ze zeker dat ik d'r niet moet
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_12928624
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:53 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet over hoe, het komt, maar meer waarom. Waarom vallen meisjes op jongens die misschien een eikel zijn maar wel zelfverzekerd zijn? (Wat we dan 'uitstraling' noemen.) "Uitstraling" zegt niks, dat is gewoon een andere manier om het een en ander te benoemen, nog steeds blijf je dan met de vraag waarom meisjes soms zeggen juist op verlegen types te vallen maar dat dit in de praktijk toch niet zo is.

Uit een ander topic, maar miss. nog een biologisch aspect?
-> knappe vrouwen vallen op rotgasten ?
pi_12980895
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:48 schreef bierglas het volgende:
Ik zie vaker meisjes naar me kijken.. ok.. geen probleem. Maar laatst was een meisje aan het kijken, met een vriendin aan het giechelen, weer aan het kijken etc.
En toen ze keek, keek ik ook, draaide ik in een reflex mijn hoofd weg aargh waarom heb ik dat.
Ja heb ik ook vaak ja. Ontzettend stom eigenlijk
Volgende keer gewoon terugkijken
pi_13078276
quote:

Vooral niet veranderen!!!!!1 Jullie soort staat namelijk op uitsterven. Heb liever aardige, verlegen jongens dan van die macho, oppervlakkige lui. Veel meisjes zullen jouw karakter waarderen...

pi_13078346
quote:

Vooral niet veranderen!!! Jullie soort staat namelijk op uitsterven. Heb liever aardige, verlegen jongens dan van die macho, arrogante, zelfingenomen breezerlui!! Ik denk dat er veel meisjes zijn die jouw karakter zullen waarderen, hoor!
  woensdag 10 september 2003 @ 20:12:03 #189
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_13078434
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:09 schreef suusjuh het volgende:

[..]

Vooral niet veranderen!!! Jullie soort staat namelijk op uitsterven. Heb liever aardige, verlegen jongens dan van die macho, arrogante, zelfingenomen breezerlui!! Ik denk dat er veel meisjes zijn die jouw karakter zullen waarderen, hoor!

hmm heb precies hetzelfde karakter, maar ik kom nooit meisjes tegen die net zoals jij denken......
FOK!Fotoboek
pi_13078441
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:48 schreef bierglas het volgende:
Neej zal toch niet??
Kijk ik heb al eerder gereageerd in dit topic maar ik zal het nog eens doen (ben nu een stuk verder nl.)

Ik werk in een winkel (in een winkelcentrum) en schuin aan de overkant staat een winkel waar een superleuk meisje werkt. Ik zag haar bijna elke zaterdag (puur oogcontact) maar of ik keek steeds weg of zij deed dat.
Op een dag besloot ik echter dat het genoeg geweest wat en nadat al mijn vriendin + collegas mij een hoop moed hadden ingepraat vroeg ik haar dus mee uit!

Nu is dat superleuke meisje mijn vriendin

moraal v/h verhaal: ook al kijk je weg, lekker boeiend, als je haar nog een x ziet en ze kijkt je weer aan dan zit het goed!

Ahahahaahahah!
  vrijdag 12 september 2003 @ 12:48:43 #191
63948 World_So_Cold
pi_13116378
Aardige/verlegen jongens komen overal, dat is mijn ervaring.

Ik ben van mezelf ook zo'n "Nice Guys Finish Last"-type, maar bij mn laatste vriendin gedroeg ik me heel anders dan ik altijd was, ik kreeg opeens veel meer zelfvertrouwen enz., en inmiddels is 't uit.

Stoere gespierde kerels met een grote bek kunnen elke avond scoren jah, maar van liefde is er meestal geen sprake.

Holle vaten klinken 't hardst

Wees jezelf, dat werkt nog t best.
Als je een alter-ego gaat inschakelen en jezelf een houding gaat aanmeten, wordt er misschien iemand gek van díé 'jij', en dan moet je je ware 'ik' blijven verstoppen, om bij diegene te kunnen blijven.
En na een paar maanden/jaren ben je je unieke eigen IK kwijtgeraakt en dat is pas kut.. Want hoe wilde je iemand krijgen, als je jezelf nog niet eens hebt...?

Zo.

pi_13117544
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:12 schreef super_honda het volgende:

[..]

hmm heb precies hetzelfde karakter, maar ik kom nooit meisjes tegen die net zoals jij denken......

Ken dat, veel vrouwen zeggen dat, maar ondertussen lopen ze met hele andere types weg. Ach, dan maar je verdriet verdrinken, heb je er nog lol aan
  vrijdag 12 september 2003 @ 13:44:53 #193
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13117667
Meisjes; ik ben ook verlegen; komt u maar, want ik heb zin
[KNE]-Mod
  vrijdag 12 september 2003 @ 14:10:37 #194
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13118368
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:09 schreef suusjuh het volgende:

[..]

haha ..meisjes als jou staan ook op uitsterven
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  vrijdag 12 september 2003 @ 14:19:01 #195
67270 NiCK_20
: krieg nouh tog de pleuruus :
pi_13118596
in absoluut 100% nuchtere toestand stap ik ook niet zo makkelijk op een vrouw af hoor. Als ik maar een paar alchoholische drankjes naar binnen heb gewerkt, is et geen probleem meer. Btw, vroeger was echt enorm verlegen en dan niet alleen mbt. meisjes. Dat is de laatste jaren gelukkig enorm afgenomen

En bovendien, betreft de Topic titel "aardige/verlegen jongens komen nergens" ben ik het niet mee eens. Voor iedereen is er een 'andere helft' op de wereld en de ware bestaat echt denk ik.

abit NF7-S | barton 2500+ | 2 * 512 DDR PC3200 GeIL | 2 * WD Raptor 36.7 Gb 10k rpm | 2 * Seagate 120 Gb 7200 rpm
pi_13118851
Dan moet ze wel stoppen met rondreizen, want zo kom ik haar nooit tegen
  vrijdag 12 september 2003 @ 14:59:58 #197
38316 BoomSmurf
pi_13119694
Nice guys finish last? Onzin. Ok, je scoort niet elke week maar ja, boeien! Ik ben zelf ook best verlegen en zeker ook aardig ( ) en helemaal niet knap (misschien zelfs wel gewoon lelijk) - Toch heb ik een heel aantal vriendinnen versleten, en momenteel ben ik ook al weer een maandje of 4 bezet. Dan ben je effe een half jaar alleen, dat is dan gewoon een tijdje keihard de vrijgezel uithangen

Zelfverzekerd/spontaan zijn is geen vereiste om zo over te komen! En als je iemand een beetje kent valt die barriere gewoon weg dus is het geen probleem meer om gewoon ipv geforceerd jezelf te zijn. Sta recht, doe net alsof je het allemaal hartstikke gezellig vindt, kijk mensen altijd recht aan als je met ze praat en kijk nooit naar de vloer. Dat is meestal al genoeg ...

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  vrijdag 12 september 2003 @ 15:59:10 #198
67270 NiCK_20
: krieg nouh tog de pleuruus :
pi_13121484
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 14:28 schreef Pheno het volgende:
Dan moet ze wel stoppen met rondreizen, want zo kom ik haar nooit tegen
haha, goed zoeken
abit NF7-S | barton 2500+ | 2 * 512 DDR PC3200 GeIL | 2 * WD Raptor 36.7 Gb 10k rpm | 2 * Seagate 120 Gb 7200 rpm
  vrijdag 12 september 2003 @ 15:59:48 #199
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13121505
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 14:59 schreef BoomSmurf het volgende:
Zelfverzekerd/spontaan zijn is geen vereiste om zo over te komen! En als je iemand een beetje kent valt die barriere gewoon weg dus is het geen probleem meer om gewoon ipv geforceerd jezelf te zijn. Sta recht, doe net alsof je het allemaal hartstikke gezellig vindt, kijk mensen altijd recht aan als je met ze praat en kijk nooit naar de vloer. Dat is meestal al genoeg ...
Daar ben ik te verlegen voor
[KNE]-Mod
pi_13121998
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 14:59 schreef BoomSmurf het volgende:

Maar waarom zou je zelfverzekerd willen overkomen als je het niet bent?
Je kunt beter jezelf zijn, ipv. wanhopig proberen zelfverzekerd te lijken imho.
  vrijdag 12 september 2003 @ 18:30:04 #201
38316 BoomSmurf
pi_13124850
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:18 schreef aldostuta het volgende:
Maar waarom zou je zelfverzekerd willen overkomen als je het niet bent?
Je kunt beter jezelf zijn, ipv. wanhopig proberen zelfverzekerd te lijken imho.
Wanhopig proberen zelfverzekerd te lijken gaat natuurlijk niet lukken De punten die ik noemde slaan ook vooral op je houding, en dat maakt echt 10x verschil. Je hoeft voor de rest niks anders te zeggen of te doen als je normaal zou doen. Als je 3 minuten met iemand gepraat hebt (wat op die manier ook veel sneller gebeurd) dan doet het er over het algemeen ook niet meer toe. Het heeft verder ook niks te maken met iemand anders dan jezelf zijn, puur met de eerste indruk die je uitstraalt.

(Maar als je echt zo graag wil mag van mij best in een donker hoekje naar je voeten gaan staren hoor )

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  vrijdag 12 september 2003 @ 21:37:02 #202
65330 Ruzbeh
pi_13129301
Ik snap ze gewoon niet man! Ik snap ze niet!!!

De meisjes!!! IK SNAP ZE NIET!!!!!! AAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!

pi_13129359
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap ze gewoon niet man! Ik snap ze niet!!!

De meisjes!!! IK SNAP ZE NIET!!!!!! AAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!

Nerds kunnen geen 'help-functie vinden bij chicks... *narf*
pi_13131611
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 18:30 schreef BoomSmurf het volgende:

[..]

Wanhopig proberen zelfverzekerd te lijken gaat natuurlijk niet lukken De punten die ik noemde slaan ook vooral op je houding, en dat maakt echt 10x verschil. Je hoeft voor de rest niks anders te zeggen of te doen als je normaal zou doen. Als je 3 minuten met iemand gepraat hebt (wat op die manier ook veel sneller gebeurd) dan doet het er over het algemeen ook niet meer toe. Het heeft verder ook niks te maken met iemand anders dan jezelf zijn, puur met de eerste indruk die je uitstraalt.

(Maar als je echt zo graag wil mag van mij best in een donker hoekje naar je voeten gaan staren hoor )

Als je een zelfverzekerde houding aanneemt, terwijl je het niet bent, gaat nooit werken volgens mij (zoals met alles dat je tegen je aard in doet). Je kunt beter in alle omstandigheden jezelf blijven.
Over het feit dat alles meestal wel goedkomt als je eenmaal in gesprek bent, ben ik het WEL met je eens
pi_14965048
Jawel hoor ik val op zielige allene verlegen aardige in de steek gelaten jongens.....:*
  Redactie Games donderdag 27 november 2003 @ 10:30:29 #206
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14965184
pi_14965193
Ik val ook op zielige mannen René en Ron bijvoorbeeld.
Buikpijn van het lachen!
  donderdag 27 november 2003 @ 10:46:58 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14965534
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:24 schreef Cederlina het volgende:
Jawel hoor ik val op zielige allene verlegen aardige in de steek gelaten jongens.....:*
omdat beter er niet in zit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 27 november 2003 @ 10:48:59 #209
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_14965595
ik herken me zelf erin, zijn zat jongens die de harten van meiden op hol kunnen laten slaan, ze krijgen er wat mee en ze worden "slecht" behandelt :/
Drugs are good mkay?
  donderdag 27 november 2003 @ 11:02:35 #210
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14966014
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:24 schreef Cederlina het volgende:
zeg ben jij alleen oude topics waarin ik gereageerd hebt aan het omhoog schoppen?
[KNE]-Mod
  donderdag 27 november 2003 @ 11:03:51 #211
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14966059
ontopic; ik wordt een beetje moe van dat "ja maar je bent een lieve jongen" als troost. Ik vind het niet erg als iemand me leif noemt ofzo, maar dan niet als troost aub, want het maakt echt totaal niets goed. Ik vang er geen geld mee, ik krijg er geen leuke vriendin mee, ik word er niet leuke of stommer van; je schiet er niks mee op
[KNE]-Mod
  donderdag 27 november 2003 @ 11:08:55 #212
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14966206
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:03 schreef ThE_ED het volgende:
ontopic; ik wordt een beetje moe van dat "ja maar je bent een lieve jongen" als troost. Ik vind het niet erg als iemand me leif noemt ofzo, maar dan niet als troost aub, want het maakt echt totaal niets goed. Ik vang er geen geld mee, ik krijg er geen leuke vriendin mee, ik word er niet leuke of stommer van; je schiet er niks mee op
Het maakt je nogal gefrustreerd en nog twijfelachtiger.
The Internets, I needs it..
  donderdag 27 november 2003 @ 11:10:29 #213
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14966242
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:08 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Het maakt je nogal gefrustreerd en nog twijfelachtiger.

Ja, klinkt bijna als een verwijt, als van "zo leuk en dan nog geen vriendin, dan ben je wel heel dom bezig" of vul voor vriendin in "baan" of "opleiding" oid.
[KNE]-Mod
  Redactie Games donderdag 27 november 2003 @ 11:13:03 #214
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14966317
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:03 schreef ThE_ED het volgende:
Aaaah, gossie ben je nog niet ontmaagd?
  donderdag 27 november 2003 @ 11:16:42 #215
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14966426
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:13 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Aaaah, gossie ben je nog niet ontmaagd?

wat heeft dat er nou weer mee te maken?
[KNE]-Mod
  Redactie Games donderdag 27 november 2003 @ 11:17:46 #216
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14966458
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:16 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Nou, die reactie van jou net kwam zo op me over..
No, offence trouwens...
  donderdag 27 november 2003 @ 11:20:58 #217
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14966537
Het lijkt me overigens vrij bekend dat ik geen vriendin heb oid. En nee ik vind het niet meer zo erg, maar toch, wat genegenheid zou wel leuk zijn stiekum. En als je je kut voelt is een troost van "ja maar je bent wel lief" niet echt fijn. Ik bedoel; als dat echt zou tellen dan had ik wellicht wel een vriendin of weetikwat...
[KNE]-Mod
  Redactie Games donderdag 27 november 2003 @ 11:22:16 #218
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14966571
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:20 schreef ThE_ED het volgende:
Het lijkt me overigens vrij bekend dat ik geen vriendin heb oid. En nee ik vind het niet meer zo erg, maar toch, wat genegenheid zou wel leuk zijn stiekum. En als je je kut voelt is een troost van "ja maar je bent wel lief" niet echt fijn. Ik bedoel; als dat echt zou tellen dan had ik wellicht wel een vriendin of weetikwat...
* Mr.Noodle's lampje brandt, deja vu gevoel komt terug...
pi_14966622
Als je al die meiden die in dit topic staan met positieve reacties nou eens een mailtje stuurt?
  donderdag 27 november 2003 @ 11:26:03 #220
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14966668
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:24 schreef PDOA het volgende:
Als je al die meiden die in dit topic staan met positieve reacties nou eens een mailtje stuurt?
Hey, ik ben verlegen heh
Meisjes die op verlegen lieve jongens zeggen te vallen moeten leren zelf initiatief te tonen
[KNE]-Mod
pi_14966956
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:26 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Hey, ik ben verlegen heh
Meisjes die op verlegen lieve jongens zeggen te vallen moeten leren zelf initiatief te tonen

Volgens mij werkt het zo niet...
  donderdag 27 november 2003 @ 11:37:25 #222
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14967011
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:35 schreef PDOA het volgende:

[..]

Volgens mij werkt het zo niet...

Inderdaad, en daar gaat nou net dit hele topic over
[KNE]-Mod
pi_14967116
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Stomme vrouwen altijd.
For great justice!
  donderdag 27 november 2003 @ 11:41:29 #224
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14967126
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:41 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Stomme vrouwen altijd.

Dat maak jij er weer van
[KNE]-Mod
pi_14967190
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nee, de TS is te verlegen om leuke vrouwtjes te benaderen. Daar gaat t over. (Er is trouwens alweer een half jaar om, zou die al een vriendin hebben?)

Je moet gewoon de Dubbelfrisss methode uitvoeren. Of die van Heineken. (Je ziet er strak uit Donnie! ...Biertje?)

pi_14967219
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:41 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat maak jij er weer van

Het is toch zo?
For great justice!
  donderdag 27 november 2003 @ 11:45:41 #227
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14967234
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:44 schreef PDOA het volgende:

[..]

Nee, de TS is te verlegen om leuke vrouwtjes te benaderen. Daar gaat t over.

Idd, maar al die vrouwen die zeggen op verlegen jongens te vallen moeten dus zelf initiatief nemen.

Geez, en echt mijn flauwe grap is al helemaal weg zo...

[KNE]-Mod
  donderdag 27 november 2003 @ 11:46:03 #228
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14967244
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:45 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Het is toch zo?

vrouwen zijn
(nouja... in voorkomende gevallen)
[KNE]-Mod
  donderdag 27 november 2003 @ 11:46:56 #229
8369 speknek
Another day another slay
pi_14967263
Aardige/verlegen jongens komen best wel ergens.

Je moet alleen wel een gruwelijk lekker ding zijn.

donderdag 27 november 2003 @ 11:47:55 #230
71115 Rnej
I walk the line
pi_14967289
quote:

nice guys finish last.... das een waarheid als een koe

wees gerust, t komt uiteindelijk goed.. tis een schrale troost maar t is wel waar

donderdag 27 november 2003 @ 11:48:04 #231
63772 RonB
Yabadabado?
pi_14967294
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:31 schreef patty het volgende:
Ik val ook op zielige mannen René en Ron bijvoorbeeld.
ik neem aan dat je een andere Ron bedoelt?
  donderdag 27 november 2003 @ 11:49:19 #232
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14967333
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:46 schreef speknek het volgende:

[KNE]-Mod
pi_14967415
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:46 schreef speknek het volgende:

Lang haar, telt dat ook?
  donderdag 27 november 2003 @ 12:53:45 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_14968951
Ja dat telt wel mee. Nu kom je zeker nergens.
pi_14969320
Topic is onzin

En jezelf veranderen omdat dit zgn. waar zou zijn, is nog stommer als deze ongeschreven nep-regel geloven...

Case closed

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_14969322
quote:
Op donderdag 27 november 2003 12:53 schreef speknek het volgende:
Ja dat telt wel mee. Nu kom je zeker nergens.
Kut man. Tijd voor een nieuwe vrijgezellig meet dus.
  donderdag 27 november 2003 @ 13:14:37 #237
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14969467
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:09 schreef PDOA het volgende:

[..]

Kut man. Tijd voor een nieuwe vrijgezellig meet dus.

nou, de vorige waren ook niet echt doeltreffend
[KNE]-Mod
pi_14969915
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:14 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Drie keer niets.
For great justice!
  donderdag 27 november 2003 @ 13:39:39 #239
73827 Caerbannog
Back from the crusades
pi_14970141
*meldt

Is het een goed idee om hier een ontmoetingsplaats voor vrijgellen met dit probleem (m/v) van te maken?

Toch?
  donderdag 27 november 2003 @ 13:44:39 #240
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14970269
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:39 schreef Caerbannog het volgende:
*meldt

Is het een goed idee om hier een ontmoetingsplaats voor vrijgellen met dit probleem (m/v) van te maken?

nee, want daar komen toch alleen (m) op af
[KNE]-Mod
pi_14970303
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:48 schreef RonB het volgende:

[..]

ik neem aan dat je een andere Ron bedoelt?

Een andere Ron B. inderdaad
Buikpijn van het lachen!
pi_14970672
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:14 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

We moeten dan ook niet in een chagrijnige kutkroeg gaan zitten zuipen, maar juist op vrouwenjacht (en de vrijgezellige vrouwtjes andersom natuurlijk!) gaan. Jeweetwel, elkaar een beetje helpen en pushen enzo. Daar heb je veel meer aan.
  donderdag 27 november 2003 @ 13:58:42 #243
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14970724
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:57 schreef PDOA het volgende:

[..]

We moeten dan ook niet in een chagrijnige kutkroeg gaan zitten zuipen, maar juist op vrouwenjacht (en de vrijgezellige vrouwtjes andersom natuurlijk!) gaan. Jeweetwel, elkaar een beetje helpen en pushen enzo. Daar heb je veel meer aan.

volgende keer doe ik gewoon alleen een meet met faithy

[KNE]-Mod
pi_14970906
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:58 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

volgende keer doe ik gewoon alleen een meet met faithy

Moet je wel eerst een knuffelbuikje kweken.
  donderdag 27 november 2003 @ 14:13:41 #245
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14971299
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:04 schreef PDOA het volgende:

[..]

Moet je wel eerst een knuffelbuikje kweken.

wacht maar tot ze gezien heeft hoe lekker ik nu al ben
[KNE]-Mod
pi_14971430
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:13 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

wacht maar tot ze gezien heeft hoe lekker ik nu al ben

Bel haar op, zou'k zeggen.
  donderdag 27 november 2003 @ 14:17:57 #247
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14971443
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:17 schreef PDOA het volgende:

[..]

Bel haar op, zou'k zeggen.

ohja, ik heb d'r nummers zelfs!

maarjah, ben ik veel te verlegen voor

[KNE]-Mod
pi_14971506
Goed, meel me maar even het nummer, dan bel ik wel.
  donderdag 27 november 2003 @ 14:22:44 #249
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14971588
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:20 schreef PDOA het volgende:
Goed, meel me maar even het nummer, dan bel ik wel.
ik ben dan wel verlegen maar niet debiel
[KNE]-Mod
pi_14971880
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:22 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ik ben dan wel verlegen maar niet debiel

Wat heb je nou aan dat nummer als je der niet belt? Nu is ze vrijgezellig. Nee heb je, Ja kan je krijgen!

Hup! Bellen!!!

pi_14971969
Vooral jezelf blijven.

Ik dacht ook een keertje mezelf voor te doen als de macho-waar-een-vrouw-dan-WEL-op-valt ipv mijn eigen verlegen-leuke-jongen-persoontje.

Ze vond me arrogant
Ze vond me een klootzak
Haar beeld van me was het complete tegenovergestelde van hoe ik ben

Haar raad was: Be Yourself

Conclusie: er zijn blijkbaar meiden die ons soort jongens wel leuk vinden, probeer het niet te verneuken als je er een tegenkomt

donderdag 27 november 2003 @ 14:35:24 #252
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14972022
Ik ben al 24 jaar mezelf, schiet niet echt op dus.......
Dat is het probleem

Gelukkig is het zeurkwartier bijna over want het topic is zo vol

[KNE]-Mod
pi_14972221
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:35 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben al 24 jaar mezelf, schiet niet echt op dus.......
Dat is het probleem

Gelukkig is het zeurkwartier bijna over want het topic is zo vol

http://www.sensual.nl/hotornot/
pi_14972371
Meisjes die een vriend hebben kunnen zoveel zeggen!
  donderdag 27 november 2003 @ 14:49:49 #255
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14972471
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:46 schreef Spartak het volgende:
Meisjes die een vriend hebben kunnen zoveel zeggen!
ook dat. idd
[KNE]-Mod
pi_14973816
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

omdat beter er niet in zit

Nee, sorry. Dan deed ik wel wat meer moeite om wat beters te krijgen. Nee, ik vind van die "betere" jongens gewoon idioot.Gaan ze opscheppen wie het meeste meisjes heeft gehad. Ook zijn ze heel stoer als ze anderen pesten.Ze hebben kapsones van hier tot gunter. Ze denken heel knap te zijn. Sorry, maar daar walg ik van.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')