De vorige keer zijn de kleintjes op 28 mei geboren, ze is nu dus wel heel veel later...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Was ze de vorige keer niet ook al wat later dan de norm?
Misschien wil Elisa wel een weekje een tent opzetten in je tuinquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alleen maken we ons nu al zorgen over de vakantie. Wat nou als de eieren uitkomen terwijl wij er niet zijn...
Dan mis je een boel leuke foto's, maar op zich is dat voor de eendjes geen probleem toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alleen maken we ons nu al zorgen over de vakantie. Wat nou als de eieren uitkomen terwijl wij er niet zijn...
Zojuist geregeld dat mijn ouders -die niet echt in de buurt wonen- dan regelmatig voor liefde, eten, en foto's willen zorgen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien wil Elisa wel een weekje een tent opzetten in je tuin
Nou, die hebben ook liefde (en voedsel) nodig natuurlijk! En ze moeten op een gegeven moment uitgezet worden...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dan mis je een boel leuke foto's, maar op zich is dat voor de eendjes geen probleem toch?
Die liefde krijgen ze natuurlijk van Emma!quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, die hebben ook liefde (en voedsel) nodig natuurlijk! En ze moeten op een gegeven moment uitgezet worden...
Lief.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zojuist geregeld dat mijn ouders -die niet echt in de buurt wonen- dan regelmatig voor liefde, eten, en foto's willen zorgen!
De vorige keer heeft ze ongeveer iedere dag een ei gelegd, soms met één of twee dagen ertussen. Bij zeven eieren is Emma gaan broeden. Tussen het ontdekken van het nestje (toen drie eieren als ik het goed heb) en het uitkomen van de eieren zat precies een maand.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe ging het ook alweer, gaat ze nu nog een dag of 7 elke dag een ei leggen?
Vooral bijzonder omdat er nauwelijks vaste planten staan. De laatste dagen werden Emma en Elton wel opdringering (met hun snavel op de ramen tikken totdat ze brood kregenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef Bucketlist het volgende:
Ik vind het heel bijzonder dat Emma weer voor jullie tuin kiest![]()
Je zorgt zo ontzettend goed dat het ook wel schandalig was als ze voor een andere tuin zou kiezen
OMG OMGquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist aangetroffen op broedplaats 4:
[ afbeelding ]
2 eieren!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl ik dit typ vindt er wel weer een vuige verkrachting plaats, maar dit terzijde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |