Nee, maar ik maak me wel zorgen. Wat nou als...quote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
Maar lijkt me toch ook niet dat ze beginnen en dan halverwege maar stoppen?
Nou, we hebben een aantal opties:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:51 schreef Twinky het volgende:
ik ga straks even met de Emmafangroep overleggen hoe je het het beste kunt oplossen!
Dat ik daar niet eerder opgekomen ben! Kunnen ze even een sponsorloop houden zodat ik die raket kan kopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef Twinky het volgende:
• Een raket naar de zon sturen met een hittevast scherm, dat voor de zon houden om de dagen korter te maken (dat idee van de legbatterijkip had nog veel andere uitwerkingen)
nou, ik heb nog 2,5 week tot de zomervakantie, dus beter maak je de eieren vast open zodat ze de piepjes nog meemaken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat ik daar niet eerder opgekomen ben! Kunnen ze even een sponsorloop houden zodat ik die raket kan kopen?
Overigens is er wel degelijk 'beweging' in het nest, en is er vandaag mogelijk een vers ei bijgelegd:
[ afbeelding ]
Ik zie TSE nog wel tegen de eieren gaan pratenquote:
Er ligt nog steeds een nest met 3 of 4 eieren, maar ik heb al een paar dagen geen eenden meer gezien. En de laatste paar bezoekjes die ze brachten, waren louter om een paar boterhammen weg te werken...quote:
Vandaag was ik in de tuin bezig, en toen kwam ik de beruchte broedplek (nummer 4) tegen. Ik heb het bordje laten hangen, dan weten ze in ieder geval de weg!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef Twinky het volgende:
Ik ging gisteren nog even langs mijn kinderen van vorig jaar. Vol vragen over Emma, dus ik heb een mooi verhaal opgehangen dat ze lekker aan het dobberen is in het grote meer (waar jullie de piepjes toen naar toe gebracht hadden, dat had ik ze laten zien). Ze hopen dat Emma binnenkort al komt kijken of de vier broedplekken nog vrij zijn
Everhard?quote:
Die staan nog klaar van vorig jaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Naam van de pappa van de baby eendjes
Prima, Earl it is!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Earl heeft iemand ooit eerder geopperd, is die al gebruikt? Dat vind ik wel leuk voor Daddy Duck.
Ik moet maar eens langzaam beginnen te knutselen aan een nieuwe topic, want ze zijn er nu alwéér...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Wie streept er weer even een naam door in de banner?
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik moet maar eens langzaam beginnen te knutselen aan een nieuwe topic, want ze zijn er nu alwéér...
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik moet maar eens langzaam beginnen te knutselen aan een nieuwe topic, want ze zijn er nu alwéér...
Bij deze dan alvast een nieuwe bannerquote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als topic #13 maar geen ongelukstopic wordt...quote:Op zondag 24 maart 2013 21:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Bij deze dan alvast een nieuwe banner
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Met nep-babyeendjes:
[ afbeelding ]
Gebeurt dat niet automatisch dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef Poeke het volgende:
Misschien handig om een modje te vragen alle topics te reeksen?
Ok, ik ga op onderzoek uit!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef Poeke het volgende:
Volgens mij worden reeksen die voor de wijziging zijn gemaakt niet automatisch gereekts; als ik op je volgende topic klik moet ik ook weer klikken op [volgen]
Inderdaad. Als het topic vol is op 'nieuw deel' of zo klikken ipv nieuw topicquote:Op maandag 25 maart 2013 23:16 schreef Twinky het volgende:
Volgens mij gebeurt dat als je een nieuw topic opent onderaan het oude, als het vol/gesloten is. Maar pin me er niet op vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |