Ik nog nooit in Rome. Totaalprijs was ongeveer 780 als ik het me niet vergis. Was best wel goed geregeld. Hotel was niet slecht en midden in het centrum. Veel gezelligheid en veel gezien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in Griekenland geweest, zou ik graag eens heen willen! Maar ja, was ook nog nooit in Italië geweestEn die reizen zijn sowieso prijzig ja, Rome kwam bij ons ook ruim boven de 600 uit en dat was zelfs met de bus...
Uitwisselingenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Etsu het volgende:
Uitwisseling
Ik zit op zo'n tokkie school waar ze het woord 'kamp' oid niet kennen.
Ofjawel, 't begin van het schooljaar, naar Antwerpen
maar ben niet mee gegaan.
Vorig jaar was het zeilen in Friesland.
En op m'n vorige school kwamen we niet verder dan 3 daagse kamp in Rotterdam
middelbare
Drinkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
Berlijn, legaal drinken in het openbaar
O, daarom zit jij als minderjarige in de prostitutie als mannelijke hoerquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Drinken
Legaal.
Stoere jongens doen illegale dingen.
Ik ook, heb echt zwaar de neiging om een jaar te reizen e.d.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Uitwisselingenzou het zo weer overdoen.
Zou dan ook wel graag tijdens mijn studie een tijdje naar het buitenland willen gaan.
Doe eens lief.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
O, daarom zit jij als minderjarige in de prostitutie als mannelijke hoer
Sowieso later veel reizenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ook, heb echt zwaar de neiging om een jaar te reizen e.d.
Een colablikje knippen en om een bierblikje heen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Drinken
Legaal.
Stoere jongens doen illegale dingen.
Ben dankzij me ouders er veel te veel gewend aan geraakt om 3 of 4x per jaar lekker weg te zijnquote:
Wil je met mij?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook. Ga dit jaar misschien weer, maar niet met school.
Vast niet toevallig bij camping el pasqualet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook. Ga dit jaar misschien weer, maar niet met school.
OKquote:
mijn ogenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Middelbare school
14 jarige hockeysletjes uit de 3e hosselen
Sowieso nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |