Je hebt gelijk, ik ben denk ik alles teveel aan het overdenken en plannen *controlfreak*, ik vind het moeilijk om het los te laten. Ik wil doelen en data zien en zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat niet om stapjes van 5 of 10 kilo. Het gaat om een passend eet/beweeg/leefpatroon. Zolang je wil afvallen is het eerst de kunst om het bij jou passende patroon te vinden, daarna val je per week een paar ons af en dat blijf je gewoon doen. Dat dat een jaar duurt maakt vervolgens niks uit - als het patroon bij je past, doet het dat ook een jaar lang.
Ik hoop dat je rugproblemen snel oplossen. Ook omdat zo'n blessure het veel lastiger maakt om je patroon te vinden.
me2. Lunchen dan he, ik hoef pas om 8uur opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:23 schreef Perruche het volgende:
Ik. Wil. Lunchen.
Volgende week moet ik trouwens iedere ochtend om half 7 op want het is kei-ver naar mijn werk, haha lol.
Niet echtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
me2. Lunchen dan he, ik hoef pas om 8uur op
Ga zo denk krentenbolletjes halen. Is dat beetje goed? of kan ik beter vasthouden aan de crackers. (die komen bijna mijn neus uit haha)
Wat dacht je van brinta, volkorenbrood, havermout, rauwkostsalade (niet per definitie sla dus), salade van (koude) gegrilde groente etc?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ga zo denk krentenbolletjes halen. Is dat beetje goed? of kan ik beter vasthouden aan de crackers. (die komen bijna mijn neus uit haha)
Ja cool he? Zou het alleen in NL zo zijn of wereldwijd?quote:
De Duitse heeft 160e geboortedag van Emil Berliner...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja cool he? Zou het alleen in NL zo zijn of wereldwijd?
Vanavond maar even googelen vanuit Duitsland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krentenbolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Schattig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:41 schreef loveli het volgende:
Als ik met m'n duitse handy mobiel ga fokken, staat er bovenaan "welkum auf fok" ofzo
haha brinta, havermout en rauwkostslade krijg ik echt niet door mijn keel. Geprobeerd... niks voor mij. Volkoren brood, zelfde. 1 snee, meer krijg ik niet naar binnen. Salade van gegrilde groente ook niks voor mij hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van brinta, volkorenbrood, havermout, rauwkostsalade (niet per definitie sla dus), salade van (koude) gegrilde groente etc?
Gewoon oefenen. Baby's beginnen met melk, als ze 35 zijn werken ze opeens spruitjes weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:42 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha brinta, havermout en rauwkostslade krijg ik echt niet door mijn keel. Geprobeerd... niks voor mij. Volkoren brood, zelfde. 1 snee, meer krijg ik niet naar binnen. Salade van gegrilde groente ook niks voor mij haha
dus crackers of yoghurt met fruit is het meestal. zo nu en dan bruin brood...
god ik klink echt verwend. Helaas is het niet anders
Fatalisme.quote:
Daar kun je toch best wat aan doen? Dressing over de salade, lekker beleg op brood, muesli in de yoghurt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:42 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha brinta, havermout en rauwkostslade krijg ik echt niet door mijn keel. Geprobeerd... niks voor mij. Volkoren brood, zelfde. 1 snee, meer krijg ik niet naar binnen. Salade van gegrilde groente ook niks voor mij haha
dus crackers of yoghurt met fruit is het meestal. zo nu en dan bruin brood...
god ik klink echt verwend. Helaas is het niet anders
Sorry, kom misschien verkeerd over hier. Maar ik heb het zo vaak geprobeerd, en het komt er dan gewoon op neer dat ik van mijn 3 boterhammen, maar 1 op eet. En na een paar uur mega honger heb dus. Dan eet ik liever crackersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon oefenen. Baby's beginnen met melk, als ze 35 zijn werken ze opeens spruitjes weg.
Jaa, dat doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:44 schreef Mini. het volgende:
[..]
Daar kun je toch best wat aan doen? Dressing over de salade, lekker beleg op brood, muesli in de yoghurt?
Oefenen is serieus. Vroeger kon ik ontbijt niet wegkrijgen (sterker nog, begon om 16 uur pas te eten in m'n studententijd), maar je kunt je gewoontes veranderen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Sorry, kom misschien verkeerd over hier. Maar ik heb het zo vaak geprobeerd, en het komt er dan gewoon op neer dat ik van mijn 3 boterhammen, maar 1 op eet. En na een paar uur mega honger heb dus. Dan eet ik liever crackers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |