Nee, ik wil die flubber aan de voorkant weg hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom, wil je een wasbordje? Als je squat met wat gewicht op je schouders train je rug, benen, billen. Grote spiergroepen, als je daar spieren kweekt heb je meer capaciteit om vet te verbranden. Lange halen, snel thuis.
Auquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:31 schreef V1z0R het volgende:
In de categorie 'what has been seen can't be unseen', ik heb net de naaktfoto van Janice Dickinson gezien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Wij posten dan ook over reuze-interessante materie hierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:06 schreef Kirb het volgende:
Zoooo jullie gaan snel! Moet ik nog even aan wennen hoorOp pagina 1 (
) werd gevraagd of ik nog meer doe behalve salsadansen.. Nee dus, behalve naar mijn werk lopen (20 minuutjes heen en terug)
Sonischquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan tegelijkertijd je tanden poetsen? Rstecp!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]Volgens mij wil ik dat helemaal niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Poets jij ook de douche tijdens gebruik? En de wasbak al je je gezicht doet?quote:
Link naar SHO-topic in spoiler, dubbel veilig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik dat helemaal niet zien![]()
warm italiaans broodje uit de oven, vandaar dat het er gesmolten uit ziet,quote:
En nu wel wat beter voorbereiden, mutsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:18 schreef Syrena het volgende:
Morgen sollicitatiebrief weer eens afstoffen, er is weer een vacatureBinnen de bieb, dus geen klotevragen hoop ik
Wasbak wel (soms). Douche poets ik te weinigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Poets jij ook de douche tijdens gebruik? En de wasbak al je je gezicht doet?
Zoiets denk ik.quote:
O. Mea culpa. Dat had ik niet begrepen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man, er staat F 25. Miss kostte die Vogue 25 Franc?.
Tja, het is haar eigen schuld dat er geen 'eerlijk' vergelijkingsmateriaal isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:27 schreef conleche het volgende:
Ik ben in de tuin aan het werk, wat ik heerlijk vind, maar om de hooikoorts te onderdrukken heb ik al 2 tabletjes op en nu ben ik zo moe.Maar ik vind het ook té lekker buiten, maar eigenlijk wil ik slapen.
Lees nu alles over Co en haar dilemma's en luxeproblemen.
Natuurlijk is Janice vespookt, maar ik vind het altijd nogal oneerlijk dat in dat soort topics er dan ter vergelijking een foto van 30 jaar geleden wordt gezet. Nogal wiedes dat ze er nu niet meer zo uitzien.
Gezien haar huidige verschijning had ik dat jaartal niet eens als heel onrealistisch gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
O. Mea culpa. Dat had ik niet begrepen.
Goeiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu wel wat beter voorbereiden, muts.
Zouden ze sinterklaas doodverklaren? Nee toch? Mag hopen dat- mocht het onverhoopt nodig zijn- een nieuwe sint geruisloos wordt vervangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/media/25(...)erklaasjournaal.html
Wat zou er aan de hand zijn?
huh? wat raar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/media/25(...)erklaasjournaal.html
Wat zou er aan de hand zijn?
Dat dacht ik al, ik wil namelijk ineens een paar Crocs bezittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de wereld vergaat morgen ook al. We zijn er maar druk mee!
Ik doe soms weleens boodschappen in mijn rose-fluoriserende-nep-crocsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik wil namelijk ineens een paar Crocs bezitten![]()
Echte, zwarte. Want mijn neproze zitten echt heel lekker maar daar durf ik de deur niet mee uit.
Alleen zijn er nu zoveel modellen dat ik ze niet online durf te bestellen, want dalijk heb ik de verkeerde maat of ze zitten niet zo fijn als de lelijke (caymans?). Zware shit hoor, zo voor je weekend
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe soms weleens boodschappen in mijn rose-fluoriserende-nep-crocs![]()
Charmant he?
Dan hebben we dezelfde denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe soms weleens boodschappen in mijn rose-fluoriserende-nep-crocs![]()
Charmant he?
Die heb ik dan weer niet, maar dat lijkt me in de winter best fijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde denk ikMijnes hebben wel ook nog een bontje erin, maar dat kun je eruit klikken.
Goed argument. Ik ga crocs kopen en een tuinbroek, wie dan voor me valt gaat voor m'n innerlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sorry, maar uiterlijkheden zijn niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |