Dit zijn nog vragen waar ik antwoord op heb. Maar wat die viswijf me allemaal vraagt,.. grrrrr ben je agenda niet viswijf. Moet ik altijd voorzitter zijn, kiss my assquote:
Dat dus. Slotje.quote:
Wat moeten wij met dit topic?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Dit zijn nog vragen waar ik antwoord op heb. Maar wat die viswijf me allemaal vraagt,.. grrrrr ben je agenda niet viswijf
kk opquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat moeten wij met dit topic?
Wij hebben geen idee wat dat viswijf jou allemaal vraagt?
Of kom je hier je frustratie uiten? Als je al zo ver heen bent, krijg je op Fok! alleen maar meer frustratie.
Hoihoi,quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
grrrr sinds kort heb ik geen geduld meer voor FAIL people, moet ik altijd antwoord hebben op je vragen, sorry hoor maar hoe moet ik weten wat jij moet doen, ben ik je personal assistent ofzo. kk op man vuile tering hoer, erzijn genoeg andere mensen om je heen die je kunnen helpen maar NEE mevrouwtje stupido komt de hele tijd op mijn lip zitten. Ben klaar met jou!
TERECHT!
jij niet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat TS nou toevallig als een sloerie overkomt wil jij haar meteen daten?.
Nee, deze chick komt zo aan mij vragen Wat moet ik ook al weer maken van vorig jaar. Dus ik zo ik weet niet. Zegt ze Je maakt me niet WIJS.quote:
nog 449 te gaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoihoi,
voor college moet ik een interview houden met 450 vragen
heb je even?
Aii, kkwijf ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, deze chick komt zo aan mij vragen Wat moet ik ook al weer maken van vorig jaar. Dus ik zo ik weet niet. Zegt ze Je maakt me niet WIJS.
Nee sorry, toen ik ging helemaal flippen, ik ging helemaal los. Ze is er helemaal stil van geworden. Ze durft me niet eens aan te kijken.
Vervelend hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, deze chick komt zo aan mij vragen Wat moet ik ook al weer maken van vorig jaar. Dus ik zo ik weet niet. Zegt ze Je maakt me niet WIJS.
Nee sorry, toen ik ging helemaal flippen, ik ging helemaal los. Ze is er helemaal stil van geworden. Ze durft me niet eens aan te kijken.
correcte respons was natuurlijk:quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je maakt me niet WIJS.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Don't judge the looks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat TS nou toevallig als een sloerie overkomt wil jij haar meteen daten?.
ik hoor ook een accentje, maar kon het niet plaatsenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
TS, als ik je posts lees hoor ik je turks praten. (in gedachten dan)
Nee, ik ben echt geduldig. Maar deze meid flikt me veel dingen. Dus iedere keer bleef ik vriendelijk. Maar ga niet vertellen tegen mij dat ik je iets wijs moet maken, alsof ik je personal assistent bent. Ben geen antwoord op al je vragenquote:
Klapjosti's die herhaaldelijk tegen haar kop zeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik hoor ook een accentje, maar kon het niet plaatsen
Maar, wat is er dus aan de hand?
Ben maagd ja. Als je zo door blijft praten, laat ik mijn broers jou slachten....quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zei dat op basis van je posts hoor.
heeft iedereen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef daftme het volgende:
[..]
Klapjosti's die herhaaldelijk tegen haar kop zeuren.
Je kunt me wat, met je suffe broers.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ben maagd ja. Als je zo door blijft praten, laat ik mijn broers jou slachten....
Ah, maar dan komt de neven-brigade ook nog!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kunt me wat, met je suffe broers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |