Dit zijn nog vragen waar ik antwoord op heb. Maar wat die viswijf me allemaal vraagt,.. grrrrr ben je agenda niet viswijf. Moet ik altijd voorzitter zijn, kiss my assquote:
Dat dus. Slotje.quote:
Wat moeten wij met dit topic?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Dit zijn nog vragen waar ik antwoord op heb. Maar wat die viswijf me allemaal vraagt,.. grrrrr ben je agenda niet viswijf
kk opquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat moeten wij met dit topic?
Wij hebben geen idee wat dat viswijf jou allemaal vraagt?
Of kom je hier je frustratie uiten? Als je al zo ver heen bent, krijg je op Fok! alleen maar meer frustratie.
Hoihoi,quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
grrrr sinds kort heb ik geen geduld meer voor FAIL people, moet ik altijd antwoord hebben op je vragen, sorry hoor maar hoe moet ik weten wat jij moet doen, ben ik je personal assistent ofzo. kk op man vuile tering hoer, erzijn genoeg andere mensen om je heen die je kunnen helpen maar NEE mevrouwtje stupido komt de hele tijd op mijn lip zitten. Ben klaar met jou!
TERECHT!
jij niet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat TS nou toevallig als een sloerie overkomt wil jij haar meteen daten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |