Is gronings voor "klein kindje" oftewel babietjequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, staat ook in de link van Spuitje. Rare naam.
http://www.lutjepotje.nl/
Ha, je hebt een trouwjurk!! Nu kan het feest beginnen!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
Jeeeeeeeeeeej dusssss.......Verders geen idee waar jullie het over hadden![]()
Dat dus allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind ze ook tof, veilig, veel ruimte, geen huisdieren die op de baby kunnen springen.
Het is vandaag al een beetje feestquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ha, je hebt een trouwjurk!! Nu kan het feest beginnen!!
Ze hadden het erover dat je tegenwoordig nogal wat moet doen om een man te behagenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
Jeeeeeeeeeeej dusssss.......Verders geen idee waar jullie het over hadden![]()
ja zn stampertjequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hadden het erover dat je tegenwoordig nogal wat moet doen om een man te behagen
Ik las ontrouwquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is vandaag al een beetje feest![]()
Ondertrouwwwwwwwwwww
Eensch en met moots ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zijn toch hartstikke leuke dingen? Kind kan niet gestoken worden of zoiets dergelijks en is toch lekker buiten. 't Is niet veel anders dan zo'n fietskar die velen hebben.
een voor aankondiging als je gaat trouwen dacht ikquote:
Heeft ie ook gecheckt of je nog maagd bent?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
Nee....dan neem je met de ambenaar van de gemeente door of alle gegevns dr zijn en moet tzalen
oh oke, ja wist het ook niet zo goed, nooit aan de hand gehad, nooit getrouwd hequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
Nee....dan neem je met de ambenaar van de gemeente door of alle gegevns dr zijn en moet tzalen
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
Ondertrouwwwwwwwwwww
ze heeft een heel ander sterrebeeld remlofquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie ook gecheckt of je nog maagd bent?
Het was en zij en DK is idd de Maagdquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie ook gecheckt of je nog maagd bent?
quote:
trouwen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, ja wist het ook niet zo goed, nooit aan de hand gehad, nooit getrouwd he
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft een heel ander sterrebeeld remlof
quote:
ja ik wilquote:
Hij heeft hem moeten goedkeuren....Indigo blauw bewerkt met roze lint....ik knalde de winkel uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
Welke kleur Laysa of mag D-K het niet weten???
hoi Gomi..................quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef gomi het volgende:
eh gaan laysa en d_k trouwen?
hey allemaal btw
oke dan, en zo een jurk wat je eerder liet zien, op de knie met een mooi decolete??? ohhhhhh ben benieuwtquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft hem moeten goedkeuren....Indigo blauw bewerkt met roze lint....ik knalde de winkel uit
ja....quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef gomi het volgende:
eh gaan laysa en d_k trouwen?
hey allemaal btw
Dan mag je wel wat gebak de SC in slingerenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ondertrouwwwwwwwwwww
nee hele andere....zie pmquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan, en zo een jurk wat je eerder liet zien, op de knie met een mooi decolete??? ohhhhhh ben benieuwt
Maar ga je dan een echte trouwjurk doen? Ik dacht dat gewoon een leuke jurk wildequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft hem moeten goedkeuren....Indigo blauw bewerkt met roze lint....ik knalde de winkel uit
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat gebak de SC in slingeren![]()
Gefeliciteerd Laysa
Thanx beidequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ah gefeliciteerd.
en wanneer is de grote dag?
Is geen trouwjurk, maar 1 die ik nog vaker aankan maar wel een sjiekequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar ga je dan een echte trouwjurk doen? Ik dacht dat gewoon een leuke jurk wilde
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ondertrouwwwwwwwwwww
Toch, duidelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is geen trouwjurk, maar 1 die ik nog vaker aankan maar wel een sjieke
quote:
quote:
quote:
ja en de mevrouw van de winkel vond het ook geweldig...omdat het eigenlijk zo zonde is om een jurk voor 1 dag te kopenquote:
Schattigquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Dementor het volgende:
Vandaag ontvangen... voor op het kamertje...
[ afbeelding ]
ja want de hele SC is van mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:06 schreef Dementor het volgende:
Sorry dat ik het ondertrouw verhaal onderbrak..
Dat kan niet missen hè?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Dementor het volgende:
Vandaag ontvangen... voor op het kamertje...
[ afbeelding ]
En dat mag je ook zijn.quote:
Niet de zwart/witte MM jurk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is dat jij op kwam dagen anders had ik een Fannetje moeten doenquote:
Uhhh wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dat jij op kwam dagen anders had ik een Fannetje moeten doen
Na 4 op een rij ga ik altijd even iets anders doen.quote:
Dan horen we haar vanzelf wel gillenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Als Lays niet reageert, die zit dan op Zalando, ik verwees haar net even door, dat ze daar schoenen op kleur kan zoeken
Ja, schoenen hebben ze overal. Maar een (bol) of (hoge) hoed die fatsoenlijk zit ho maar! En dat noemen ze dan vooruitgang.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Als Lays niet reageert, die zit dan op Zalando, ik verwees haar net even door, dat ze daar schoenen op kleur kan zoeken
Ohh whahahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 4 op een rij ga ik altijd even iets anders doen.
fannetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow..... hier doe ik nog wel effe een Heintje Davids voor![]()
Feli !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ow..... wat denk je dan ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een fannetje doen! Wie denkt er dan allemaal een beetje?
Zegquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een fannetje doen! Wie denkt er dan allemaal een beetje?
Ik kreeg net mijn donkerrode hooggehakte sandaaltjes binnen. En ze zijn mooi!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... wat denk je dan ?![]()
geen vuige dingen heh... je bent nu bijna getrouwd...
He, het is niet dat ik zomaar mijn franse stokbroodje brie overal in duw!quote:
Nu al onder de plakquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
[..]
He, het is niet dat ik zomaar mijn franse stokbroodje brie overal in duw!
Meestal drink ik Arpeggio, Roma of Ristretto, dan is de Onirio zeker wel een stuk lichter?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg net mijn donkerrode hooggehakte sandaaltjes binnen. En ze zijn mooi!
En een clutch die tegenvalt en dus teruggaat.
Voor mijn bruiloftsfeest. Waar ik wederom misgrijp bij het boeketwerpen. En dwergwerpen.
En de Onirio is gekeurd en goed bevonden.
Joahquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij ben je blij![]()
Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal blij bentquote:
Heerlijk zoveel schoenenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg net mijn donkerrode hooggehakte sandaaltjes binnen. En ze zijn mooi!
En een clutch die tegenvalt en dus teruggaat.
Voor mijn bruiloftsfeest. Waar ik wederom misgrijp bij het boeketwerpen. En dwergwerpen.
En de Onirio is gekeurd en goed bevonden.
nou...werd wel ietwat nerveus van het nog niet hebben van een jurkquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal blij bent
Ik weet nog steeds van niks.quote:
Het klikt wel lekker door. En da's best verraderlijk voor de impulsen.quote:
Ik weet het, ik hou altijd maar mijn banksaldo ernaastquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het klikt wel lekker door. En da's best verraderlijk voor de impulsen.
weet je wat ik nou echt mooie mannen schoenen vind, die van Ben Saunders maar koste ff 666 euro.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had vandaag in de winkel wel mooie schoenen gezien. Lak lederen cognac kleurige veterschoenen! Zo fout dat het goed was.
Echte mannen dragen bata's.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ik nou echt mooie mannen schoenen vind, die van Ben Saunders maar koste ff 666 euro.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ik nou echt mooie mannen schoenen vind, die van Ben Saunders maar koste ff 666 euro.
LOL, een hot item in de USA op dit moment. Het ziet er niet uit.quote:
maar met deze schoenen kan je de tram niet inkomenquote:
hehe ik zie mezelf er ook niet snel op rondlopen neequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, een hot item in de USA op dit moment. Het ziet er niet uit.
Marktleider in de Benelux op het gebied van industriële veiligheidsschoenen, sokken en gevechtslaarzen.quote:
Ja zeker. Ik heb nog een paar (kisten) en vroeger had ik daar altijd nette schoenen van. (Voor mensen die werken in chemische industrie). Je wil niet met je plastic zooltjes in gemorst zuur of organisch oplosmiddel staan.quote:
Als Eva gekleed naar de kerk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
Ik heb over 2 weken een doop....en uiteraard niks om aan te trekken
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Eva gekleed naar de kerk!
Een handjevol bladeren en klaar!
ik heb 'm nu als espresso gedronken, en zo vind ik 'm wel erg lekker. Hij is zachter dan ristretto en arpeggio, maar toch krachtig door het rijke aroma. Of zoiets.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Meestal drink ik Arpeggio, Roma of Ristretto, dan is de Onirio zeker wel een stuk lichter?
Wat is een babyhuisje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef spuitje het volgende:
Om nog even terug te komen op dat konijnenhok zoals Dementor het noemt: onze jongste was een tamelijk onrustige baby, maar als ze in dat babyhuisje lag had ze het breed naar haar zin! Speeltjes er in, ze kon om zich heen kijken, er konden inderdaad geen insecten bij haar komen, laat staan huisdieren.
Ik vond het eerst ook maar een raar ding maar wat hebben wij er een plezier van gehad!
Bron:Telegraafquote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef Dementor het volgende:
Uiteindelijk kun je het nu beter investeren in zilver.
quote:’Zilvercrash door manipulaties en hogere marginverplichting’
AMSTERDAM - Enorme verkooporders door enkele grote partijen tijdens een rustig handelsuur hebben de prijsval van zilver eerder deze maand in gang gezet. Deze werd vervolgens versterkt door een forse verhoging van de marginverplichting voor termijncontracten. Dit stelt oprichter Willem Middelkoop van het Gold & Discovery Fund die zijn positie in zilver gisteren draaide van short naar long.
picsquote:
Niet door speculanten? Volgens mij maakt die groep zo ongeveer alles aan grondstoffen kaduuk wat er kaduuk te maken valt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goud en zilver moet je vanaf blijven, aangezien papiergeld onder druk staat (dollar / euro) wordt alles op waarde geschat met goud en zilver. Deze waarden zijn echter enorm te beïnvloeden door banken icm overheden en dat doen ze dan ook. Heeft niets meer met de reële waarde te maken.
hahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef Copycat het volgende:
Daarom koop ik alleen maar tassen en schoenen. En soms een jurkje.
Wat vind jij Piet, moet er geld naar Griekenland of niet? Kies jij voor indirect banken steunen of zeg je "Laat Griekenland vallen en steun bij problemen banken en pensenfondsen dan maar direct"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speculanten versterken 't effect van de manipulatie voor eigen gewin idd en daar worden ze miljonair van.
Dit recente halterjurkje-voorbeeld:quote:
Kun je altijd nog een winkeltje beginnenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef Copycat het volgende:
Daarom koop ik alleen maar tassen en schoenen. En soms een jurkje.
Het sneeuwbaleffect kan echt buitenproportioneel zijn, geen ideequote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat vind jij Piet, moet er geld naar Griekenland of niet? Kies jij voor indirect banken steunen of zeg je "Laat Griekenland vallen en steun bij problemen banken en pensenfondsen dan maar direct"
Jep, kan ook. Maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Uiteindelijk lijk je mij bij het direct kappen goedkoper uit. Maar.............arme Grieken, dat sowieso, linksom of rechtsom, de mannen en vrouwen op straat gaan het daar moeilijk krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het sneeuwbaleffect kan echt buitenproportioneel zijn, geen idee.
Vrede en veiligheidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:53 schreef hondjes het volgende:
EN maar dwingen tot een groot EU, voor wie, voor wat?
Wat een kutzooi he..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrede en veiligheid![]()
En voor een paar mensen die er puissant rijk van zijn geworden.
Jep, maar het is altijd al een kutzooi op de wereld geweest. In de wereldgeschiedenis zal het later gewoon opgetekend worden als "een crisis", zoals er zoveel waren en zoals ze ook in de toekomst nog zullen komen, in een andere vorm, een andere gedaante, maar met dezelfde effecten.quote:
En zo gaat het Teun.......quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar het is altijd al een kutzooi op de wereld geweest. In de wereldgeschiedenis zal het later gewoon opgetekend worden als "een crisis", zoals er zoveel waren en zoals ze ook in de toekomst nog zullen komen, in een andere vorm, een andere gedaante, maar met dezelfde effecten.
Wil je dat nooit meer doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:02 schreef Laysa het volgende:
Sorry voor het onderbreken van de crisis....Zullen we niet meer doen, maar dr was een andere crisis
We zitten hier nog relatief goed hè, nog wel in ieder geval. Uiteindelijk betalen we hier ook al jarenlang voor megalomaan Europa, vooral ten faveure van een paar procent van de bevolking.Jij zit volgens mij voorlopig helemaal goed (goed gedaan ook!) en mijn zwager voorlopig ook, want die heeft net z'n paar paarden voor flink geld richting de VS verkochtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
En zo gaat het Teun.......![]()
Soms wordt ik nog wel eens kwaad, als ik die leugens allemaal hoor.
Maar dan denk ik, het gaat zoals het gaan moet, laat ook maar gaan.
Niet ik....Maar verder kan ik er niets over zeggen....top secret van het hoogste niveauquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen![]()
..wat voor crisis heb jij.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef hondjes het volgende:
OK, Ik snap het..
De Bata was uitverkocht en nu gaat DK de kisten van Ian lenen...zoiets zeker
Ga jij ook trouwen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef Copycat het volgende:
Daarom ga ik zodadelijk de fysieke middenstandwinkels een handje helpen.
Met de aanschaf een tas en nog een paar schoenen voor onder de bruiloftjurk.
Heb ik wel voor ze over.
Ja! Met mij eigen ego.quote:
Geen kisten, zijn lange haar is hij ook al kwijt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
wel een goeie eigenlijk![]()
DK loopt tegenwoordig niet meer op kisten
Ik ken af en toe nog wel effe goed pissig worden om zoveel leugens en zoveelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
En zo gaat het Teun.......![]()
Soms wordt ik nog wel eens kwaad, als ik die leugens allemaal hoor.
Maar dan denk ik, het gaat zoals het gaan moet, laat ook maar gaan.
Ik weet niet of je bij Blonde Geert wel op rozen komt te zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:51 schreef Copycat het volgende:
ALLE Marokkanen zijn toch ook crimineel?
En ik las in de vlugheid: Bij Blonde Geert, vond ik wel mooi passen.
Je moet onderscheid maken tussen corruptie en crimineel gedrag. In Griekenland is er corruptie, heeft iedereen last van, hier zijn sommigen crimineel, daar heeft niet iedereen last van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bij Blonde Geert wel op rozen komt te zitten![]()
en het gaat me ook niet om ''de Grieken'' want morgen is er weer iemand anders aan de
beurt dus dat zal me aan me reet roesten, maar dat ''ze'' denken dat ''de Top" in Nederland
WEL deugd, dat wil er blijkbaar maar niet in![]()
Die top in Nederland is net zo verrot als, oke neem maar even Griekenland als voorbeeld nu,
en zo is het eigenlijk wel een beetje in alle landen volgens mij ....
Er zijn meer Beerputten dan Beren zo indertussen
deze blonde Greet bibbert een beetje, maar ach ze heeft het gezellig.quote:
Dat systeem moet op de schop inderdaad. Maar het is wel in ons belang om ze te helpen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet onderscheid maken tussen corruptie en crimineel gedrag. In Griekenland is er corruptie, heeft iedereen last van, hier zijn sommigen crimineel, daar heeft niet iedereen last van.
Dat doet Ikea wel voor jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze blonde Greet bibbert een beetje, maar ach ze heeft het gezellig.
en over Griekenland en hoeveel geld het allemaal kost en meer wereldproblemen heb ik allemaal geen verstand van, en beleggen in zilver of goud doe ik ook al niet.
ow... maar ik denk dat er in Griekenland ook vast wel een paar Criminelen tussen zitttenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet onderscheid maken tussen corruptie en crimineel gedrag. In Griekenland is er corruptie, heeft iedereen last van, hier zijn sommigen crimineel, daar heeft niet iedereen last van.
De vraag is natuurlijk hoe je ze het meest helpt voor de minste kosten. Uiteindelijk zijn ze daar ook gewoon volwassen en hoeven we ze echt niet te gaan pamperen, laat staan belonen voor jarenlang vertoond corrupt gedrag. Ik zie dan liever hulp in de vorm van voedselpakketten richting de burgers in plaats van het via-via ondersteunen van vooral Duitse en Franse banken onder het mom van "We helpen de Grieken"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat systeem moet op de schop inderdaad. Maar het is wel in ons belang om ze te helpen.
Goeiemorgen.
Ad Bos is een uiteindelijk ook een jankertje die jarenlang meegeprofiteerd heeft. Toen de grond hem te heet onder de voeten werd is ie snel overgelopen naar de andere kant. Zuivere klokkenluiders moet je koesteren, maar hij is dat volgens mij niet. Aan de andere kant, compleet onbestaanbaar en onbegrijpelijk dat die ondernemers die hij heeft aangekaart het af hebben kunnen doen met een boete terwijl een bijstandsmoeder opgesloten wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... maar ik denk dat er in Griekenland ook vast wel een paar Criminelen tussen zittten
en in Spanje en in Italië, ik denk dat dat overal wel zo is, maar in Nederland zitten ze ook![]()
Beerputten moeten gewoon open, maar probeer na Ad Bos nog maar eens een klokkenluiders
te vinden, die kijken wel linker uit![]()
Grieken smijten geld over de balk
De Griekse economie moet gezond gemaakt worden, ook in ons belang. En dat ga je niet doen met voedselpakketen,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoe je ze het meest helpt voor de minste kosten. Uiteindelijk zijn ze daar ook gewoon volwassen en hoeven we ze echt niet te gaan pamperen, laat staan belonen voor jarenlang vertoond corrupt gedrag. Ik zie dan liever hulp in de vorm van voedselpakketten richting de burgers in plaats van het via-via ondersteunen van vooral Duitse en Franse banken onder het mom van "We helpen de Grieken"
De Griekse economie stelt in principe werkelijk geen ene flikker voor. Iedereen moet zijn eigen huishoudboekje in orde maken, jij, ik, ook de Grieken. Niemand helpt jou of mij, maar gezamenlijk moeten we de Griekse rijken er wel doorheen slepen? Waarom? Omdat westerse banken daar een flink belang hebben? Nah, tyfus voor al die klantonvriendelijke banken en hun "slimme investeringen" ginds. Eén keer hebben ze al steun gehad, ik vind het wel genoeg zo. Als ze omvallen kan de Nederlandse overheid de gedupeerden helpen, laat de bank maar bloeden, net als de DSB bank.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
De Griekse economie moet gezond gemaakt worden, ook in ons belang. En dat ga je niet doen met voedselpakketen,
En toch staat de Griekse economie er (ook procentueel in staatsschuld) nog steeds veel beter voor dan de Amerikaanse. Maar daar durft niemand wat van te zeggen of de rating aan te passen want dan barst letterlijk de bomquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De Griekse economie stelt in principe werkelijk geen ene flikker voor. Iedereen moet zijn eigen huishoudboekje in orde maken, jij, ik, ook de Grieken. Niemand helpt jou of mij, maar gezamenlijk moeten we de Griekse rijken er wel doorheen slepen? Waarom? Omdat westerse banken daar een flink belang hebben? Nah, tyfus voor al die klantonvriendelijke banken en hun "slimme investeringen" ginds. Eén keer hebben ze al steun gehad, ik vind het wel genoeg zo. Als ze omvallen kan de Nederlandse overheid de gedupeerden helpen, laat de bank maar bloeden, net als de DSB bank.
quote:De Europese Unie rekent voor heel 2011 op een economische krimp in Griekenland van 3,5 procent. De Griekse economie heeft een omvang van circa 230 miljard euro en is daarmee goed voor ongeveer 2,5 procent van de gehele economie van de eurozone.
Dat is waar, maar de belangen zijn daar ook duizend x duizend maal groter.De schade zou met het doen van aanpassingen echt enorm zijn. Maar ook de VS gaan het voor hun kiezen krijgen, het kan zo niet door blijven gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch staat de Griekse economie er (ook procentueel in staatsschuld) nog steeds veel beter voor dan de Amerikaanse. Maar daar durft niemand wat van te zeggen of de rating aan te passen want dan barst letterlijk de bom
Om te zorgen dat onze munt, de Euro niet waardeloos wordt. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef hondjes het volgende:
dat begrijp ik dus niet, de politici weten dat Griekenland, Ierland en Portugal NOOIT
kunnen terug betalen.
En dan toch doorgaan met lenen, tegen de zin van de hele bevolking in de EU.
Waarom, dat zou ik wel eens willen weten,
Voor het behouden van de Unie, inclusief de Euro. En vooral dat laatste, daar wordt, vind ik, veel teveel waarde aan gehecht. Het afkappen van Griekenland en straks Portugal van de Euro, daar blijft de Unie de Unie wel door. Het is tevens een prima signaal naar de overige landen dat ze niet moeten liegen en bedriegen omdat de consequenties dan duidelijk zijn. Tevens ook een prima signaal naar investeerders, dat die wat beter op moeten letten waar en hoe ze investeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef hondjes het volgende:
dat begrijp ik dus niet, de politici weten dat Griekenland, Ierland en Portugal NOOIT
kunnen terug betalen.
En dan toch doorgaan met lenen, tegen de zin van de hele bevolking in de EU.
Waarom, dat zou ik wel eens willen weten,
Ik laat me niet bang maken door die onzin wat ze vertellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Om te zorgen dat onze munt, de Euro niet waardeloos wordt. Lijkt me duidelijk.
Wordt ie niet, 2,5 procent van het totaal is Grieks. De interne markt van de Eurozone blijft ook groot genoeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Om te zorgen dat onze munt, de Euro niet waardeloos wordt. Lijkt me duidelijk.
De boel dondert straks in elkaar als het vertrouwen in de Dollar helemaal verdwenen is. Als we het vertrouwen in de Euro tot die tijd kunnen rekken zitten wij, aan deze kant van de oceaan, goed. Daar komt het kortgezegd op neer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik laat me niet bang maken door die onzin wat ze vertellen.
Vroeg of laat dondert de hele boel toch uit mekaar.
En dat kunnen ze maar beter nu doen, en de wonden likken.
allemaal leugens.
Ja, en Griekenland, Ierland, Portugal, SPANJE en ITALIË samen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wordt ie niet, 2,5 procent van het totaal is Grieks. De interne markt van de Eurozone blijft ook groot genoeg.
Nederland is al decennia lang één van de de grootste investeerder in de VS. Als het daar fout gaat, hebben wij echt wel een probleem.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De boel dondert straks in elkaar als het vertrouwen in de Dollar helemaal verdwenen is. Als we het vertrouwen in de Euro tot die tijd kunnen rekken zitten wij, aan deze kant van de oceaan, goed. Daar komt het kortgezegd op neer.
We moeten die investeringen ook afbouwen en verplaatsen naar Azië. Laten we maar eens beginnen met de stekker uit de JSF te trekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nederland is al decennia lang zo één van de de grootste investeerder in de VS. Als het daar fout gaat, hebben wij echt wel een probleem.
En je denkt dat we die landen allemaal wel overeind kunnen houden door ze in de Euro houden? Ik zou werkelijk niet weten hoequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en Griekenland, Ierland, Portugal, SPANJE en ITALIË samen?
Pak een Griekse webwinkel, dat helptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef hondjes het volgende:
Ik ga winkelen want hier komen we voorlopig toch niet uit.
Dat lost ook meteen 't probleem op, als iedereen z'n geld gewoon uitgeeftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef hondjes het volgende:
China is voor een deel ook gewoon gebakken lucht. Weet niet meer waar ik het afgelopen week las, misschien wel hier ergens. China bouwt complete steden en winkelcentra die na afbouw gewoon leeg blijven staan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef hondjes het volgende:
Dat wordt wel steeds gezegd, maar voorlopig drukt Amerika nog steeds bij.
misschien dat China het een keer zat wordt, en wat gaat doen, oh doen ze al, kopen ook al Griekenland op![]()
Inflatie!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lost ook meteen 't probleem op, als iedereen z'n geld gewoon uitgeeft.
China gaat al van de dollar af: http://www.chinadaily.com(...)content_11599087.htmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef hondjes het volgende:
Dat wordt wel steeds gezegd, maar voorlopig drukt Amerika nog steeds bij.
misschien dat China het een keer zat wordt, en wat gaat doen, oh doen ze al, kopen ook al Griekenland op![]()
Ik heb mijn handen meer dan vol aan eentje hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef Kally het volgende:
En dan maar hopen dat ze niet lesbisch zijn Teun
Dat moet zo eentje maar de opvolger van Wellink worden en niet een loopjongen van de Jager vanuit het ministerie. Raar weer, zo'n politieke benoeming.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een leraar op de HEAO zei altijd dat drugs-bazen het beste met geld om konden gaan. Als die uit een munt stappen moet je je zorgen maken, als die opeens goud gaan eisen ipv papiergeld ook.
Alle cadeautjes gaan dit jaar naar Griekenlandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
wtfbbq
RIP Sinterklaasjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtfbbq
Ik zie de logica niet zo, behalve dan als je je als minister van financiën per definitie verzekerd wil zien van steun van de bankdirecteur en geen kritische vragen wenst. Het is oude politiek Pietjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja logisch weer, z'n doel is intern de koppen een andere kant op krijgen en hij ziet z'n voorganger als leermeester.
dusssss
Bulgarije, Roemenië en nog een paar idd. Ons geluk bij Roemenië is dat ze daar door corruptie en domheid niet in staat zijn om de 24 miljard die al een paar jaar op ze staat te wachten te innen en om er wat mee te gaan doen. Een fatsoenlijk plan maken waardoor het geld hun kant op komt zit er vooralsnog niet in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:29 schreef Jian het volgende:
Gezeik over Griekenland, wanneer ze daar nou eens gewoon belasting gaan innen dan is het probleem direct een stuk kleiner. Het is dat of afscheid nemen van de Unie, daar waar ze in 1e instantie niet hadden moeten worden toegelaten omdat vooral al duidelijk was dat ze eigenlijk (op de wat langere termijn) niet aan de eisen van de Unie konden voldoen en ze zijn niet de enigen ...
wererldwijd trending topic 1 op Twitter.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtfbbq
Hoe kun je nou opeens een mastergraad gaan eisen, alsof HBO's die bijspijker-masters kunnen betalen.quote:In het hbo komen landelijke toetsen voor de kernvakken en alle docenten moeten minimaal een mastergraad hebben. Met deze en andere maatregelen wil staatssecretaris Zijlstra de kwaliteit van het hbo verbeteren.
Hoe lul je dat recht aan de kiddo's? Sint heeft z'n amandelen laten verwijderen, z'n stem is opeens 20 jaar jonger.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
wererldwijd trending topic 1 op Twitter.
Bram op de Vlugt
Als ze na dit debacle nog nieuwe instabiele partners aan de Unie gaan toevoegen , kunnen ze wel inpakken volgens mij. Dan is het slechts een kwestie van tijd of de hele Europese Unie klapt in elkaar. Mmmmm, is dat erg ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bulgarije, Roemenië en nog een paar idd. Ons geluk bij Roemenië is dat ze daar door corruptie en domheid niet in staat zijn om de 24 miljard die al een paar jaar op ze staat te wachten te innen en om er wat mee te gaan doen. Een fatsoenlijk plan maken waardoor het geld hun kant op komt zit er vooralsnog niet in.
http://twitter.com/#!/search/%23sinterklaasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Bram op de Vlugt
Griekenland hoort ook gewoon bij de EU. Er is nauwelijks een strategischer gelegen land in Europe te vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze na dit debacle nog nieuwe instabiele partners aan de Unie gaan toevoegen , kunnen ze wel inpakken volgens mij. Dan is het slechts een kwestie van tijd of de hele Europese Unie klapt in elkaar. Mmmmm, is dat erg ?
Nope, totaal niet erg, laat maar komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze na dit debacle nog nieuwe instabiele partners aan de Unie gaan toevoegen , kunnen ze wel inpakken volgens mij. Dan is het slechts een kwestie van tijd of de hele Europese Unie klapt in elkaar. Mmmmm, is dat erg ?
Las het ook net, raar verhaal.........?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtfbbq
En is dat dan zo erg als ze onder de invloedssfeer van Rusland komenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Griekenland hoort ook gewoon bij de EU. Er is nauwelijks een strategischer gelegen land in Europe te vinden.
Maar ik ben het met je eens dat de uitbreiding nu even gestopt moet worden, het is al hard genoeg gegaan de laatste 10 jaar. Maar die Oost-Europese landen moesten we wel binnenhalen, anders waren ze weer in de invloedssfeer van Rusland gekomen.
Ja. Jij hebt de Koude Oorlog toch ook bewust meegemaakt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En is dat dan zo erg als ze onder de invloedssfeer van Rusland komen
ik denk ik ga er even kijken maar er staat boven 20 mei 2011 krijgen we echt een Sinterklaasjournaal, zou Sinterklaas ermee stoppenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Bram op de Vlugt
In wat voor opzichtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Griekenland hoort ook gewoon bij de EU. Er is nauwelijks een strategischer gelegen land in Europe te vinden.
Ja, maar die was eerst afgelopen, daarna kwamen die landen bij de EU. Ik zie het verband niet zo goed, het zijn twee afzonderlijke zakenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Jij hebt de Koude Oorlog toch ook bewust meegemaakt?
Jij wilt weer onderdrukte Europeanen en een grens van duizenden kilometers die we permanent moeten verdedigen tegen binnenvallende tanks?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In wat voor opzicht
Ik vind je zo af en toe onnavolgbaar
De Finnen niet onderschatten. Dat deden de Russen in het verleden ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frankrijk en Duitsland liggen strategisch, de rest doet er verder niet toe.
Als Italië en Griekenland uit onze invloedssfeer raken, hebben we een heel groot probleem. Alleen al wat betreft immigratie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je enig idee hoeveel kilometer we die grens inkorten door die 11 miljoen Grieken eruit te flikkeren? Het is een enorme kustlijn met al die eilandjes voor maar een paar mensen. Bovendien, tanks rijden, die varen nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij wilt weer onderdrukte Europeanen en een grens van duizenden kilometers die we permanent moeten verdedigen tegen binnenvallende tanks?
Jij koopt gewoon teveel. Maar dat doen veel mensen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:43 schreef Toverheks het volgende:
zo ik heb vanmiddag ook weer even mijn geld belegd in de DEKA markt, wordt het nou allemaal duurder of koop ik gewoon teveel boodschappen??
Nee man, dat is alleen maar positief, ga eens op de kaart kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Als Italië en Griekenland uit onze invloedssfeer raken, hebben we een heel groot probleem. Alleen al wat betreft immigratie.
Je onderschat Engeland en Polen. Maar op zich is het wel waar wat je zegt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
daarom ach geld moet rollen, maar echt als ik zo vergelijk het gaat echt met dubbeltjes de lucht in, bezuinig ook niet hoor eet wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon teveel. Maar dat doen veel mensen.
Hier kwam om half 1 de wijnboer aan de deur. En weer meer gekocht dan ik wilde natuurlijk. Maar was mijn man zijn schuld deze keer. Die moest ook nog zo nodig naast rosè rode wijn bestellen.
Ach, het zijn verhipt lekkere wijntjes, bij een bbq met vrienden kloeken we die zo weg
eens. in de eu kunnen ze gewoon blijven. de emu is ze iets te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef Jian het volgende:
Jullie betrekken er nu zaken bij ???? Grenzen, het nieuwe ijzeren gordijn, ondeugende russen, etc. Er zit natuurlijk een verschil tussen de monetaire unie (EMU) , de Europese Unie en bijvoorbeeld de Navo.
Van mij hoeft Griekenland echt niet uit de Europese Unie of de Navo. Maar ze kunnen niet (lange termijn) voldoen aan de eisen van de EMU, net als een paar anderen en dan zeg ik, dan hoor je er niet in thuis. klaar. En van het uittreden van een paar (zeer) zwakke broeders valt de Unie echt niet om hoor, eerder het tegendeel ......
Vind jij Rutte hier ook zo dom zwammen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef Jian het volgende:
Jullie betrekken er nu zaken bij ???? Grenzen, het nieuwe ijzeren gordijn, ondeugende russen, etc. Er zit natuurlijk een verschil tussen de monetaire unie (EMU) , de Europese Unie en bijvoorbeeld de Navo.
Van mij hoeft Griekenland echt niet uit de Europese Unie of de Navo. Maar ze kunnen niet (lange termijn) voldoen aan de eisen van de EMU, net als een paar anderen en dan zeg ik, dan hoor je er niet in thuis. klaar. En van het uittreden van een paar (zeer) zwakke broeders valt de Unie echt niet om hoor, eerder het tegendeel ......
quote:Rutte: Wilders kent begrotingsregels niet
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders kent de regels voor de Nederlandse rijksbegroting niet. Dat bleek volgens premier Mark Rutte vrijdag uit het debat van donderdag over miljardenleningen aan Griekenland.
Wilders stelde dat als Griekenland het geld niet terugbetaalt, het kabinet dan niet bij hem aan moet kloppen voor steun voor nieuwe bezuinigingen. „Een van de legere frases” van de heer Wilders, zei Rutte vrijdag na de ministerraad.
Volgens Rutte vallen noodleningen aan banken en landen „buiten het kader”, wat betekent dat er geen bezuinigingen tegenover hoeven te staan als de lening niet wordt afgelost. Wel zal de staatsschuld erdoor oplopen.
precies, paar eilandjes als onderpand eisen. bij portugal een leuk stukje langs de kust enzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:12 schreef Jian het volgende:
Hoe duur zou nou bijvoorbeeld Aspronisi zijn als Griekenland failliet gaat. Da's een onbewoond eiland dus dat scheelt weer. Hoef je geen kosten te maken om die Grieken, die eventueel op zo'n eiland wonen, de zee in te drijven.
Is het nu onbewoond of wonen er eventueel Grieken op dat eilandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:12 schreef Jian het volgende:
Hoe duur zou nou bijvoorbeeld Aspronisi zijn als Griekenland failliet gaat. Da's een onbewoond eiland dus dat scheelt weer. Hoef je geen kosten te maken om die Grieken, die eventueel op zo'n eiland wonen, de zee in te drijven.
Ja Rutte zwamt hier als een ouwe Jood (Cohen dus)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind jij Rutte hier ook zo dom zwammen?
Bron: Telegraaf
[..]
Goed lezen kom je eruit, mijn eiland is onbewoond, maar ik zou niet aarzelen om bewoonde eilanden te eisen als onderpand, zoals Gomi zegt. Leve de VOC Maar dan krijg je wel wat kosten om de daar wonende Grieken te deporteren. Maar laten we maar beginnen met die onbewoonde, zeg maar vanaf nu De Zuidelijke Waddeneilandenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het nu onbewoond of wonen er eventueel Grieken op dat eiland
Daar heb je volgens mij wel aardig gelijk in Hondjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef hondjes het volgende:
Regeringen leven bij angst aan de bevolking ..een verzonnen vijand.
Zelfs Napoleon wist dit al.
Lijken me we toch wat kleine risicootjes aan vast te zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als we echt stoer zijn vallen we Duitsland en Frankrijk tegelijk binnen (zonder tanks, want Hillen) en annexeren we de hele bende.
Mwah, de verrassing zal zo enorm zijn dat Merkel op haar rug ligt te zwaaien met haar witte onderbroek voordat ze weet wat haar overkomtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Lijken me we toch wat kleine risicootjes aan vast te zitten, zelfs met tanks ...
ok merkel en dr witte onderbroek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, de verrassing zal zo enorm zijn dat Merkel op haar rug ligt te zwaaien met haar witte onderbroek voordat ze weet wat haar overkomt
De eis van Pietje was denk ik dat ie daar persoonlijk bedankt zou worden. Ze zijn waarschijnlijk nog in onderhandeling over het aantal regelsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje, wat is dat nu voor rare mededeling in MED?
Heb je die tekst zelf geschreven en daarmee jezelf bedankt?
Want er staat tussen: "Tekst en bedankjes Pietje Puk" en daarna weer dezelfde riedel.
Pietje eist creditsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
De eis van Pietje was denk ik dat ie daar persoonlijk bedankt zou worden. Ze zijn waarschijnlijk nog in onderhandeling over het aantal regels
Hij wil er "ook namens Danny" bij hebben geloof ik ...... dik gedruktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje eist credits![]()
Bizarre toestanden
Hey ik zag jou net ergens anders ook al hahaquote:
hehe yeah ik post her en derquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey ik zag jou net ergens anders ook al haha
Op een feestje met 6 kinderen na morgen (quote:
Ik ookquote:
Wie ister jarig of moet je naar een verjaardag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Op een feestje met 6 kinderen na morgen () wel ja
True, met als grootste oorzaak van de crisis dat mensen geld uitgeven dat ze niet hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lost ook meteen 't probleem op, als iedereen z'n geld gewoon uitgeeft.
Mijn jongste was jarig en dit is zijn feestje met zijn vriendjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie ister jarig of moet je naar een verjaardag.
Ik neem expres geen credit card, lekker onbeperkt kopen, ja tot je moet gaan betalenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, met als grootste oorzaak van de crisis dat mensen geld uitgeven dat ze niet hebben.
In de VS is het geen uitzondering als je al je creditcards tot de max gebruikt, en dat werkt simpelweg niet, dan ga je op een gegeven moment de bietenbrug op.
hehe leuk he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn jongste was jarig en dit is zijn feestje met zijn vriendjes
mensen moeten wel geld uitgeven, maar niet op die manier idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, met als grootste oorzaak van de crisis dat mensen geld uitgeven dat ze niet hebben.
In de VS is het geen uitzondering als je al je creditcards tot de max gebruikt, en dat werkt simpelweg niet, dan ga je op een gegeven moment de bietenbrug op.
Naar een indoor speeltuin (wist ik veel dat het lekker weer zou zijn), ze worden daar gebracht en opgehaald, het enige is dat mijn oudste niet mee mocht van jongste, dus die gaat nu met mijn broer mee naar de dierentuin en ik heb mijn neefje de hele dag, en dan zijn ze me druk samenquote:
De Nederlanders sparen gemiddeld per maand ¤ 250,- euro las of hoorde ik afgelopen week. Dat betekend volgens mij dat er aardig wat zijn die 20.000 euro per maand sparenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
hehe, nee idd vooraf kun je niet uitgaan van mooi weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Naar een indoor speeltuin (wist ik veel dat het lekker weer zou zijn), ze worden daar gebracht en opgehaald, het enige is dat mijn oudste niet mee mocht van jongste, dus die gaat nu met mijn broer mee naar de dierentuin en ik heb mijn neefje de hele dag, en dan zijn ze me druk samen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:01 schreef Toverheks het volgende:
Snap het allemaal niet, welk land er ook van ons wilt lenen, moeten ze eerst maar eens het BKR raadplegen of dat betreffende land ons wel kan terug betalen
Jaar neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De Nederlanders sparen gemiddeld per maand ¤ 250,- euro las of hoorde ik afgelopen week. Dat betekend volgens mij dat er aardig wat zijn die 20.000 euro per maand sparen
Nee hij mocht ook niet mee met oudstequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nee idd vooraf kun je niet uitgaan van mooi weer
maar wat een harde die jongste dat zijn oudere broer niet mee mag
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:01 schreef Toverheks het volgende:
Snap het allemaal niet, welk land er ook van ons wilt lenen, moeten ze eerst maar eens het BKR raadplegen of dat betreffende land ons wel kan terug betalen
Jaquote:
Nee Heks, dat is alleen wanneer jij wat wil lenen van de bank, let wel, van je eigen belastingcenten, die door de staat weer aan de bank zijn gegeven/geleend. Als een land met wildvreemde Grieken dat wil is dat natuurlijk geen enkel probleem. Hoeveel miljard had u gehad willen hebben, u heeft zulke prachtige bruine ogen ?!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:01 schreef Toverheks het volgende:
Ja joh morgen zijn we allemaal dood,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef Toverheks het volgende:
dus jij hebt het druk morgen lakky gezellig en het wordt heel mooi weer, of de aarde vergaat wat iemand voorspelt had, dus kortom een spannende dag
Nee, per maand. Er zijn er plenty die helemaal niets sparen. Ik vermoed het overgrote deel van de bevolking.quote:
echt Jian het intresseert me geen reet, ze geven maar weg en halen het maar ergens anders weer terug, zolang ik maar mijn geld per maand netjes overgemaakt krijg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee Heks, dat is alleen wanneer jij wat wil lenen van de bank, let wel, van je eigen belastingcenten, die door de staat weer aan de bank zijn gegeven/geleend. Als een land met wildvreemde Grieken dat wil is dat natuurlijk geen enkel probleem. Hoeveel miljard had u gehad willen hebben, u heeft zulke prachtige bruine ogen ?!
hehe ik kan me daar niets bij voorstellen. de oudere broer zou vereerd moeten zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik snap het ook wel een beetje, jongste wil altijd bij oudste zijn vriendjes zijn en dat is vaak wel vervelend, ze zijn al veel samen dus soms wil hij gewoon even niet.
yeah ik heb vakantie en de wereld vergaat gelijk. ze weten t wel te timen hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef Toverheks het volgende:
dus jij hebt het druk morgen kally gezellig en het wordt heel mooi weer, of de aarde vergaat wat iemand voorspelt had, dus kortom een spannende dag
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt Jian het intresseert me geen reet, ze geven maar weg en halen het maar ergens anders weer terug, zolang ik maar mijn geld per maand netjes overgemaakt krijg.
en voor de werkende onder ons, ook dit jaar bedank ik jullie weer van harte, was weer een mooi bedrag aan vakantie geld
O ja jij moet weer zo nodig een hele lange vakantiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik heb vakantie en de wereld vergaat gelijk. ze weten t wel te timen he
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt Jian het intresseert me geen reet, ze geven maar weg en halen het maar ergens anders weer terug, zolang ik maar mijn geld per maand netjes overgemaakt krijg.
en voor de werkende onder ons, ook dit jaar bedank ik jullie weer van harte, was weer een mooi bedrag aan vakantie geld
hahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik heb vakantie en de wereld vergaat gelijk. ze weten t wel te timen he
yeah maar zou alleen wel zo schappelijk zijn als de wereld pas vergaat na mijn vakantie he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja jij moet weer zo nodig een hele lange vakantie
Je weet dat dat gevaarlijk is hè, in rouwadvertenties staat ook altijd: uit ons midden weggerukt...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik lag afgelopen nacht pas echt strategisch, gewoon in het midden van mijn bed, daar kunnen Frankrijk en Duitsland nog een puntje aan zuigen
reed verleden week op de snelweg langs dat hele mooie grote gebouw en heb echt waar weer eens extra gezwaaid en ze bedanktquote:
Godverquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat dat gevaarlijk is hè, in rouwadvertenties staat ook altijd: uit ons midden weggerukt...
lol en nu typ je vanuit de inrichting?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
reed verleden week op de snelweg langs dat hele mooie grote gebouw en heb echt waar weer eens extra gezwaaid en ze bedankt![]()
die meiden van mij zaten echt, wat doen we inrichting of toch maar verder rijden
Ze is met weekend verlofquote:
Nee, zal wel zijn waar en wanneer die aankomt, of nu al voorbereiding op dit jaars spannende verhaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
was het nou een geintje vanavond 19.50 extra sinterklaasjournaal???? want het stond gewoon op 20 mei 2011 aangekondigd wat Bob liet zien
Yup, tot je voor je nieuwe bankie naar de Outlet moetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa nou het lijkt er wel af en toe op hoor hier, alleen ik ben de cipier en de kinderen de patienten, echt hoor lijkt wel of ik meer een werkster hier wordt, ze geven al opdrachten van haal dit even of wil je dat even wassen voor morgenquote:
Tot wanneer heb je dan vakantie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar zou alleen wel zo schappelijk zijn als de wereld pas vergaat na mijn vakantie he.
ook zo lullig als je net klaar bent voor je vakantie en de wereld vergaat ineens.
ik wil eerst ff genieten
ach Jian deze bank kost maar 300 dacht je dat ik een bankstel van 2000 zou kopen, echt niet want volgend jaar wordt het weer wat anders, koop nooit dure dingen hou van veranderen he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, tot je voor je nieuwe bankie naar de Outlet moet
Waar in Italië?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:25 schreef gomi het volgende:
[..]
3 weken. maandag naar italie en de laatste week gewoon hier niets doen
moeders zijn liefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa nou het lijkt er wel af en toe op hoor hier, alleen ik ben de cipier en de kinderen de patienten, echt hoor lijkt wel of ik meer een werkster hier wordt, ze geven al opdrachten van haal dit even of wil je dat even wassen voor morgen
lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:26 schreef gomi het volgende:
[..]
toscane, gaan we naar paar plaatsen heen.
beetje rondreizen daar.
en t weer zit mee zag ik al
oh wat leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:26 schreef gomi het volgende:
[..]
toscane, gaan we naar paar plaatsen heen.
beetje rondreizen daar.
en t weer zit mee zag ik al
yeah heb er ook wel zin in.quote:
Ik nog 6 weken voor ik vakantie heb, en we blijven in Nederland denk ik, of ik moet ineens een last minute boeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah werd ook ook wel tijd hoor om ff weg te gaan.
Eet zequote:
Joh, daar kan ik verdomme anderhalve maand van roken, ga jij het verspillen aan een bankquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Jian deze bank kost maar 300 dacht je dat ik een bankstel van 2000 zou kopen, echt niet want volgend jaar wordt het weer wat anders, koop nooit dure dingen hou van veranderen he.
was ook een rib uit me lijf weet je, nu kunnen de kinderen de eerste komende tijd zeg tot eind december ook niks meer krijgen hier, dus wordt op een houtje bijten voor zequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, daar kan ik verdomme anderhalve maand van roken, ga jij het verspillen aan een bank
Een slof van acht pakjes per vijf-zes dagen, grote pakjes, à ¤ 6,50 per stuk dacht ik. Hangt er wel een beetje van af, als ik buiten druk ben dan doe ik er zeven dagen mee, met zo'n slof.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was ook een rib uit me lijf weet je, nu kunnen de kinderen de eerste komende tijd zeg tot eind december ook niks meer krijgen hier, dus wordt op een houtje bijten voor zegeen chips chocomel of cola en ze vegen hun reet maar af met oude kranten moet wel bezuinigen
maar wat rook jij per dag dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |