Is gronings voor "klein kindje" oftewel babietjequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, staat ook in de link van Spuitje. Rare naam.
http://www.lutjepotje.nl/
Ha, je hebt een trouwjurk!! Nu kan het feest beginnen!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
Jeeeeeeeeeeej dusssss.......Verders geen idee waar jullie het over hadden![]()
Dat dus allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind ze ook tof, veilig, veel ruimte, geen huisdieren die op de baby kunnen springen.
Het is vandaag al een beetje feestquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ha, je hebt een trouwjurk!! Nu kan het feest beginnen!!
Ze hadden het erover dat je tegenwoordig nogal wat moet doen om een man te behagenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
Jeeeeeeeeeeej dusssss.......Verders geen idee waar jullie het over hadden![]()
ja zn stampertjequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hadden het erover dat je tegenwoordig nogal wat moet doen om een man te behagen
Ik las ontrouwquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is vandaag al een beetje feest![]()
Ondertrouwwwwwwwwwww
Eensch en met moots ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zijn toch hartstikke leuke dingen? Kind kan niet gestoken worden of zoiets dergelijks en is toch lekker buiten. 't Is niet veel anders dan zo'n fietskar die velen hebben.
een voor aankondiging als je gaat trouwen dacht ikquote:
Heeft ie ook gecheckt of je nog maagd bent?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
Nee....dan neem je met de ambenaar van de gemeente door of alle gegevns dr zijn en moet tzalen
oh oke, ja wist het ook niet zo goed, nooit aan de hand gehad, nooit getrouwd hequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
Nee....dan neem je met de ambenaar van de gemeente door of alle gegevns dr zijn en moet tzalen
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
Ondertrouwwwwwwwwwww
ze heeft een heel ander sterrebeeld remlofquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie ook gecheckt of je nog maagd bent?
Het was en zij en DK is idd de Maagdquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie ook gecheckt of je nog maagd bent?
quote:
trouwen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, ja wist het ook niet zo goed, nooit aan de hand gehad, nooit getrouwd he
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft een heel ander sterrebeeld remlof
quote:
ja ik wilquote:
Hij heeft hem moeten goedkeuren....Indigo blauw bewerkt met roze lint....ik knalde de winkel uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
Welke kleur Laysa of mag D-K het niet weten???
hoi Gomi..................quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef gomi het volgende:
eh gaan laysa en d_k trouwen?
hey allemaal btw
oke dan, en zo een jurk wat je eerder liet zien, op de knie met een mooi decolete??? ohhhhhh ben benieuwtquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft hem moeten goedkeuren....Indigo blauw bewerkt met roze lint....ik knalde de winkel uit
ja....quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef gomi het volgende:
eh gaan laysa en d_k trouwen?
hey allemaal btw
Dan mag je wel wat gebak de SC in slingerenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ondertrouwwwwwwwwwww
nee hele andere....zie pmquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan, en zo een jurk wat je eerder liet zien, op de knie met een mooi decolete??? ohhhhhh ben benieuwt
Maar ga je dan een echte trouwjurk doen? Ik dacht dat gewoon een leuke jurk wildequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft hem moeten goedkeuren....Indigo blauw bewerkt met roze lint....ik knalde de winkel uit
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat gebak de SC in slingeren![]()
Gefeliciteerd Laysa
Thanx beidequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ah gefeliciteerd.
en wanneer is de grote dag?
Is geen trouwjurk, maar 1 die ik nog vaker aankan maar wel een sjiekequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar ga je dan een echte trouwjurk doen? Ik dacht dat gewoon een leuke jurk wilde
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ondertrouwwwwwwwwwww
Toch, duidelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is geen trouwjurk, maar 1 die ik nog vaker aankan maar wel een sjieke
quote:
quote:
quote:
ja en de mevrouw van de winkel vond het ook geweldig...omdat het eigenlijk zo zonde is om een jurk voor 1 dag te kopenquote:
Schattigquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Dementor het volgende:
Vandaag ontvangen... voor op het kamertje...
[ afbeelding ]
ja want de hele SC is van mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:06 schreef Dementor het volgende:
Sorry dat ik het ondertrouw verhaal onderbrak..
Dat kan niet missen hč?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Dementor het volgende:
Vandaag ontvangen... voor op het kamertje...
[ afbeelding ]
En dat mag je ook zijn.quote:
Niet de zwart/witte MM jurk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is dat jij op kwam dagen anders had ik een Fannetje moeten doenquote:
Uhhh wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dat jij op kwam dagen anders had ik een Fannetje moeten doen
Na 4 op een rij ga ik altijd even iets anders doen.quote:
Dan horen we haar vanzelf wel gillenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Als Lays niet reageert, die zit dan op Zalando, ik verwees haar net even door, dat ze daar schoenen op kleur kan zoeken
Ja, schoenen hebben ze overal. Maar een (bol) of (hoge) hoed die fatsoenlijk zit ho maar! En dat noemen ze dan vooruitgang.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Als Lays niet reageert, die zit dan op Zalando, ik verwees haar net even door, dat ze daar schoenen op kleur kan zoeken
Ohh whahahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 4 op een rij ga ik altijd even iets anders doen.
fannetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow..... hier doe ik nog wel effe een Heintje Davids voor![]()
Feli !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ow..... wat denk je dan ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een fannetje doen! Wie denkt er dan allemaal een beetje?
Zegquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een fannetje doen! Wie denkt er dan allemaal een beetje?
Ik kreeg net mijn donkerrode hooggehakte sandaaltjes binnen. En ze zijn mooi!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... wat denk je dan ?![]()
geen vuige dingen heh... je bent nu bijna getrouwd...
He, het is niet dat ik zomaar mijn franse stokbroodje brie overal in duw!quote:
Nu al onder de plakquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
[..]
He, het is niet dat ik zomaar mijn franse stokbroodje brie overal in duw!
Meestal drink ik Arpeggio, Roma of Ristretto, dan is de Onirio zeker wel een stuk lichter?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg net mijn donkerrode hooggehakte sandaaltjes binnen. En ze zijn mooi!
En een clutch die tegenvalt en dus teruggaat.
Voor mijn bruiloftsfeest. Waar ik wederom misgrijp bij het boeketwerpen. En dwergwerpen.
En de Onirio is gekeurd en goed bevonden.
Joahquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij ben je blij![]()
Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal blij bentquote:
Heerlijk zoveel schoenenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg net mijn donkerrode hooggehakte sandaaltjes binnen. En ze zijn mooi!
En een clutch die tegenvalt en dus teruggaat.
Voor mijn bruiloftsfeest. Waar ik wederom misgrijp bij het boeketwerpen. En dwergwerpen.
En de Onirio is gekeurd en goed bevonden.
nou...werd wel ietwat nerveus van het nog niet hebben van een jurkquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal blij bent
Ik weet nog steeds van niks.quote:
Het klikt wel lekker door. En da's best verraderlijk voor de impulsen.quote:
Ik weet het, ik hou altijd maar mijn banksaldo ernaastquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het klikt wel lekker door. En da's best verraderlijk voor de impulsen.
weet je wat ik nou echt mooie mannen schoenen vind, die van Ben Saunders maar koste ff 666 euro.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had vandaag in de winkel wel mooie schoenen gezien. Lak lederen cognac kleurige veterschoenen! Zo fout dat het goed was.
Echte mannen dragen bata's.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ik nou echt mooie mannen schoenen vind, die van Ben Saunders maar koste ff 666 euro.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ik nou echt mooie mannen schoenen vind, die van Ben Saunders maar koste ff 666 euro.
LOL, een hot item in de USA op dit moment. Het ziet er niet uit.quote:
maar met deze schoenen kan je de tram niet inkomenquote:
hehe ik zie mezelf er ook niet snel op rondlopen neequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, een hot item in de USA op dit moment. Het ziet er niet uit.
Marktleider in de Benelux op het gebied van industriėle veiligheidsschoenen, sokken en gevechtslaarzen.quote:
Ja zeker. Ik heb nog een paar (kisten) en vroeger had ik daar altijd nette schoenen van. (Voor mensen die werken in chemische industrie). Je wil niet met je plastic zooltjes in gemorst zuur of organisch oplosmiddel staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |