Haha in ieder geval grappig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef HipHopDesk het volgende:
liefdes verdriet... help me jongens..
Jezus Christus, ik dacht dat je een meisje zou zijn. Dan zou ik je al te graag helpen
[ afbeelding ]
Misschien dat je wil vertellen wat er gebeurt is? Waardoor jullie niet meer met elkaar zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef zehsebas2 het volgende:
[..]
Haha in ieder geval grappig.
Je hebt geen idee joh, we waren klef als weet niet wat..
Voor haar ging het meer als vriendschap voelen,quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Misschien dat je wil vertellen wat er gebeurt is? Waardoor jullie niet meer met elkaar zijn.
Realiseer dat je nu een sterke band met haar heb en haar nog steeds niet verloren heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef zehsebas2 het volgende:
[..]
Voor haar ging het meer als vriendschap voelen,
Ze houd van me en ze vind me lief ect, maar die liefde is voor haar voorbij..
Ze zei ook dat ze het dan liever nu uitmaakte dan over een jaar, want dan zou het nog pijnlijker zijn..
ik snap het ook wel, we hebben er goed over gepraat bij haar thuis.
Maar het is zo damn jammer.
En het gaat niet om neuqen of chicks.
Het ging erom dat ze iemand was de me snapte, die rustig was en niet zoon losbol als je me snapt.
Ze was echt alles wat ik zocht. maar waar vind je toch weer zo'n iemand...
Haha nou, Wij zijn beide erg jaloerse mensen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Realiseer dat je nu een sterke band met haar heb en haar nog steeds niet verloren heb.
Die vind je nooit meer. Dit was de enige kans ooit op true happiness.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef zehsebas2 het volgende:
Ze was echt alles wat ik zocht. maar waar vind je toch weer zo'n iemand...
Hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die vind je nooit meer. Dit was de enige kans ooit op true happiness.
... Bier?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef zehsebas2 het volgende:
[..]
Haha nou, Wij zijn beide erg jaloerse mensen.
We hebben het contact beide verbroken omdat van jaloezie toch niks goed komt..
Vandaar.
Glad to help.quote:
Heel mooi van een internetsite gehaald!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:18 schreef zehsebas2 het volgende:
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |