Neuh, het gaat toevallig nu even over mijn ex, maar dat betekent niet dat ik er niet overheen ben. Ik zit hier al een tijdje, maar niet meer vanwege haar. Ik ben er al tijden overheen. Daarbij legde ik net ook uit aan JiggyJ dat het er ook om gaat met welk gevoel je dingen over je verleden post. Dat verhaaltje over die twee freaks kan ik me niet eens meer druk om maken. Dat was puur ter illustratie wat voor een type mijn ex is. Maar zoals Cocktailprikker al terecht zegt: het blijft wel deel van je geschiedenis.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef missconfessions het volgende:
weet je, je zegt wel dat het je allemaal niets meer doet, maar volgens mij ben je nog heel kwaad om wat ze je heeft aangedaan en kan je daarom niet goed stoppen met posten hier.
da's waar, maar juist omdat het je vormt, kan het je ook blijven achtervolgen. Als iemand een smerige streek met je uithaalt, dan kan je nog wel anderen tegen komen die aardig zijn, maar dat wil niet zeggen dat je boosheid meteen over is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even om over Goofy terug te komen, ik denk dat het best wel mee valt met hoe het zijn leven domineert, hij heeft niet voor niks al 7 maanden een vriendin. Dat betekend niet dat je er niet over kan posten... Het blijft deel van je geschiedenis en heeft je gevormd tot wie je bent.
Ik heb genoeg tijd gehad om die boosheid een plek te geven. Het achtervolgt me niet, het is een deel van mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:45 schreef missconfessions het volgende:
[..]
da's waar, maar juist omdat het je vormt, kan het je ook blijven achtervolgen. Als iemand een smerige streek met je uithaalt, dan kan je nog wel anderen tegen komen die aardig zijn, maar dat wil niet zeggen dat je boosheid meteen over is.
TerugVindPostquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef missconfessions het volgende:
[..]
wa's dat TVP ????
TeVeelPijn ???
en nu in het Nederlands graag, 'het is een deel van je'?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tijd gehad om die boosheid een plek te geven. Het achtervolgt me niet, het is een deel van mij.
Wat is er niet duidelijk aan? Heb het net toch ook al uitgelegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef missconfessions het volgende:
[..]
en nu in het Nederlands graag, 'het is een deel van je'?
als je zegt het achtervolgt je niet, maar is een deel van je, dan zit die woede dus nog ergens opgeslagen, bedoel je dat?quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat missconfessions mij zo interessant vindt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohhhkeeee niemand reageert op mijn post?
probeer je niet uit te horen of zo hoor, maar het brein boeit me gewoon heel erg, zeker na mijn eigen geschiedenis met misbruik. Heb het jarenlang onderdrukt, dacht als ik er maar niet aan denk, gaat het wel goed, maar helaas. Zo af en toe kan ik zo boos worden op wat er toen gebeurd is. Tegelijkertijd geeft het me ook weer een soort van oerkracht om te overleven en het niet mijn leven te laten verknallen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef goofy_goober het volgende:
Nou nee, deze relatie met al zijn plussen en minnen maakt nu deel uit van mijn geschiedenis. Ik heb alles een plek weten te geven en kan er rustig over praten zonder daarbij gefrustreerd of emotioneel te worden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohhhkeeee niemand reageert op mijn post?
m.a.w. je kan niet meer intiem zijn met een ander?, dan zit ze nog heel diep, verkeerde woordkeuze, maar je snapt wat ik bedoel hoop ik ?quote:Waar ik nu vooral mee zit is het feit dat mijn intieme ervaringen nu alleen met haar zijn geweest, wanneer ik probeer voor te stellen hoe dat met anderen zou zijn, dan springt de automatische blok er op. De beveiliging zegmaar, waardoor ik er niet echt terug aan kan denken.
ja, ik vind je zeker interessant als persoon. Je bent rechtstreeks, soms heel hard, maar dan ook weer heel gevoelig, ik vind je in ieder geval boeiend om mee te praten. Je hebt tekst en volgens mij ben je ook best wel slim en ik probeer je nu echt niet te versieren of zo, zeg gewoon wat ik denk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat missconfessions mij zo interessant vindt.
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja, ik vind je zeker interessant als persoon. Je bent rechtstreeks, soms heel hard, maar dan ook weer heel gevoelig, ik vind je in ieder geval boeiend om mee te praten. Je hebt tekst en volgens mij ben je ook best wel slim en ik probeer je nu echt niet te versieren of zo, zeg gewoon wat ik denk.
Even kort: Ik had haar via Paiq leren kennen, (quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Hoever wonen jullie bij elkaar uit de buurt dat jullie al een half jaar geen contact hebben ?
Lijkt me eigenlijk een heerlijk idee dat je niet constant met het idee rondloopt dat je je ex overal tegen kunt komen..
Ik herken me overigens wel in het feit dat de enige relatie de ik ooit gehad heb, met mijn ex is en dat de door jou zo genoemde ''blokkering'' erop springt bij andere meiden...
En aangezien ik zelf ook met dat probleem zit, kan ik je er eigenlijk niet echt mee helpen
Ik ben zelf bezig om me meer open te stellen naar andere meiden, en om iets meer mijn best te doen om door die eerste ''barriere'' heen te komen, zodat ik me wat meer op mn gemak voel oid...
Gooi die laatste sms' jes ook gewoon weg! Het doet alleen maar pijn om dingen te lezen die ze nu niet meer over je zal vinden... Dit zeg ik trouwen, die in de applicatie ''notes'' op mn telefoon ook stiekem nog een lofzang van mn ex heb bewaardAan mij heb je niets!
Ik snap wat je bedoelt, maar dat is het niet zozeer. Het is wel zo dat ik het lastig vind om verder te kijken, blijf nog wat terughoudend eigenlijk. Wanneer ik een echte klik wel ervaar verwacht ik geen moeilijkheden qua intimiteit met een ander.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef missconfessions het volgende:
[..]
m.a.w. je kan niet meer intiem zijn met een ander?, dan zit ze nog heel diep, verkeerde woordkeuze, maar je snapt wat ik bedoel hoop ik ?
Over een jaar ben je echt niet meer benieuwd hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef JiggyJ het volgende:
Maar toch ben ik ook wel eens benieuwd waar we het vandaag een jaar geleden over hadden, zodat ik kan denken van ''oh ja dat was toen''..
Eensch. Had een hele poos terug ook zoiets van ja, over een paar maanden, dan is er een motorbeurs in haar dorp wat ik wel leuk zou vinden... Misschien langs gaan, of contacten of niet... Nou het is me helemaal voorbij gegaan want toen het zover was dacht ik er niet eens aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:08 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Over een jaar ben je echt niet meer benieuwd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |