tja..sommige mensen willen de waarheid niet horen,die leven in een ssl wereldquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
oh ik dacht al langer......maar dat waren nog eens tijden he...ik kreeg steeds weer een bannetje![]()
trollie zeg eens......ben ik eerlijk of niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:57 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tja..sommige mensen willen de waarheid niet horen,die leven in een ssl wereld
soms heel verdomd hard eerlijk..darom hou ik wel van je,meer mensen zouden zo een vriend als jij moeten hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
trollie zeg eens......ben ik eerlijk of niet?
dat had ik nou net ff nodigquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef trollie67 het volgende:
[..]
soms heel verdomd hard eerlijk..darom hou ik wel van je,meer mensen zouden zo een vriend als jij moeten hebben
tja..kan het niet mooier maken als het is....jij hebt mij enorm op weg geholpen..anders was ik er misschien niet waar ik nu was......quote:
graag gedaan hoor....je verdient ut.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:02 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tja..kan het niet mooier maken als het is....jij hebt mij enorm op weg geholpen..anders was ik er misschien niet waar ik nu was......
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:06 schreef knagsje het volgende:
Oei....ik ben even weg, problemen op m;n werk latersssssssssss
heeeeee margriet....fijne dag gehad met je lieve hond???ik maak nu alvast nudelsalat...wij gaan zaterdag ochtend naar mijn jongste broer van 25 jaar en bbq op zijn balkon...hij woont 10 minuten weg van de rijn en de beruchtigte terasjes...dus het word erg gezelligquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef MargrietV het volgende:
gezellig hier! Doe ff bestelling bij Trollie Kartoffelsalad svp! Wordt dit weekend echt weer voor!
maar maak voor jou wel mewt liefde een schotel van kartoffelsalat hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef MargrietV het volgende:
gezellig hier! Doe ff bestelling bij Trollie Kartoffelsalad svp! Wordt dit weekend echt weer voor!
Ben niet dol op aardappelen, maar Kartoffelsalat vind ik heerlijk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:26 schreef trollie67 het volgende:
[..]
maar maak voor jou wel mewt liefde een schotel van kartoffelsalat hoor
het is ff iets buiten keulen...in de buurt van bonn..maar niet minder gezellig,oma,opa en moeder zelf wonen in keulenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:26 schreef MargrietV het volgende:
dat is ook genieten. Doe je Keulen de groetjes van mij en Madelief?
geef je wel binnenkort echte recept uit keulen als je wiltquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ben niet dol op aardappelen, maar Kartoffelsalat vind ik heerlijk!
Ga dubbelgenieten, 1x voor mij hahaha, Wanneer ga je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het is ff iets buiten keulen...in de buurt van bonn..maar niet minder gezellig,oma,opa en moeder zelf wonen in keulenen andere broer van 32 ook in buitengebied van keulen,want die is druk met zijn racepaard..en de omgeving daar zijn meer en beter betaalde stallingen
Ja heel graag! Kan ik hetzelf maken voor als ik barbecue in mijn tuinquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
geef je wel binnenkort echte recept uit keulen als je wilt
aankommende zaterdag...tot maandag,want dinsdag weer brievenbussen vullenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ga dubbelgenieten, 1x voor mij hahaha, Wanneer ga je?
Heerlijk! lol... Mijn bovenbuurvrouw is Duitse. Is nu naar Hamburg, brengt altijd een bepaald iets voor me mee. lol Wil je weten wat? Weet altijd dus wat ik voor mijn verjaardag krijg hahaha!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
aankommende zaterdag...tot maandag,want dinsdag weer brievenbussen vullen
kartoffelsalat is heel simpel...aardappelen..liefs kruimig...peper zout 2 uitjes,augurk,het liefs blokjes ham,want gelderse worst word snel zuur in de mayo...,naar smaak tomaat,per persoon 1 ei hard koken en blokjes van makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja heel graag! Kan ik hetzelf maken voor als ik barbecue in mijn tuin
Opgeslagen! Maak ik dit weekend! Ham is veel beter dan gelderse worst inderdaad!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
kartoffelsalat is heel simpel...aardappelen..liefs kruimig...peper zout 2 uitjes,augurk,het liefs blokjes ham,want gelderse worst word snel zuur in de mayo...,naar smaak tomaat,per persoon 1 ei hard koken en blokjes van maken
voor de mayo...voor 4 personen 8 eieren..olijfolie..en een klein beetje van de augurkensap er door heen. goed mengen,giet het over de blokjes aardappelen als ze nog warm zijn en leg een keukendoek ver de pan,dan trekt het er mooi in...als het eerst mal koud is..afgedekt laten trekken op een schaduw plek,of...als het voor een dag later is in de koelkast..voor gebruik een uur van te voren uithalen..garneren met basilicum en petersilie,en een ei en tomaat in mooie slierten of schijfjes
vertel...............ik vraag alltijd een duits biertje voor me mannetje en collegas..voor me zelf macaroni...dat zijn hier ellboognoedels..maar in duitsland dubbel dikke slierten spaghetti....duitse chips,mettworst,met en zonder ui,en graaaag duits donker gebakken brood ,butterkaese...boterkaas dus:9~quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heerlijk! lol... Mijn bovenbuurvrouw is Duitse. Is nu naar Hamburg, brengt altijd een bepaald iets voor me mee. lol Wil je weten wat? Weet altijd dus wat ik voor mijn verjaardag krijg hahaha!
en belangrijk..de keukendoek...met een deksel van de pan worden de aardappelen te zacht en kan het niet ademenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Opgeslagen! Maak ik dit weekend! Ham is veel beter dan gelderse worst inderdaad!
ik heb het goed begrepen! Doe ik! Een goed recept is een kostbaar cadeautje!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en belangrijk..de keukendoek...met een deksel van de pan worden de aardappelen te zacht en kan het niet ademen
hahaha...jaaa..me oma was er dol op...maar ze drinkt nooit meer omdat ze nachtelijks eruit moet voor me ma..ze heeft parkinson en ze moet dus nachts vaak naar haar toe..dus ze wil alltijd alert zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef MargrietV het volgende:
Nou je kent het denk ik wel, Mum, Sekt 2 1-persoons flesjes in doos, Ze koopt dus 5 dozen voor me en dan krijg ik met verjaardag, eind van de maand nog 5 dozen. Ze kosten bij dacht Lidl daar 1 euro per flesje. De 5 die ik zelf koop voor, gebruik ik als cadeautjes voor bij een ontbijtje bij vrienden en de andere drink ik lekker bij het eten in de tuin! Heel leuk cadeautip!
veeel plezier en success...en elke keer dat je het maakt wordt het lekkerder en mooier..net als die reibekuchenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik heb het goed begrepen! Doe ik! Een goed recept is een kostbaar cadeautje!
Groot gelijk heb je!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hahaha...jaaa..me oma was er dol op...maar ze drinkt nooit meer omdat ze nachtelijks eruit moet voor me ma..ze heeft parkinson en ze moet dus nachts vaak naar haar toe..dus ze wil alltijd alert zijnik drink het zelf ook niet..alleen zaterdags 2 glazen wijn..liefs italiaanse..en in de winter fruitig rode,want ja..zit in het verkeer met de post,en als er een wintje verkeerd valt heb ik een probleem...dus zaterdag en zondag word ff feeeesten voor mij
Ja! Leuk toch! Geweldig dat ik je ontmoet heb! Mijn man is in Essen geboren, en daarna verhuisd naar Djakarta. Zijn vader was daar bij de douane lol. Zijn vrouw kwam van Essen en ze hadden elkaar in Scheveningen ontmoet!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:51 schreef trollie67 het volgende:
[..]
veeel plezier en success...en elke keer dat je het maakt wordt het lekkerder en mooier..net als die reibekuchen
heeeerlijk zo een wijntje..voor al met warm weer..maar ja...je weet maar nooit hoe het valt...dus ik hou het op de zaterdag..en als er een feestje is een lekker half glas...knufffff aan je hondje...ga lekker mijn ratjes verschonen voor het weekend en de katten..is een klus..want de rattenkooi is 3 etages en 1.20 breedquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je!
Maar ik moet 2 glazen drinken per dag al meer dan 30 jaar. Niemand heeft me ooit dronken of aangeschoten gezien! Moet ik rijden, dan stel ik drinken uit! Wil niemand en ook mijzelf en hond nooit in gevaar brengen
heb je echt ratjes?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
heeeerlijk zo een wijntje..voor al met warm weer..maar ja...je weet maar nooit hoe het valt...dus ik hou het op de zaterdag..en als er een feestje is een lekker half glas...knufffff aan je hondje...ga lekker mijn ratjes verschonen voor het weekend en de katten..is een klus..want de rattenkooi is 3 etages en 1.20 breed
Mijn moeder is duits dus dat recept heb ik al, alleen me oma maakt hem anders.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Shomila! Pak snel dat Kartoffelsalad recept van Trollie, dat is zo lekker voor komend weekend!
mijn schoonmoeder heeft de oorlog meegemaakt in essenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja! Leuk toch! Geweldig dat ik je ontmoet heb! Mijn man is in Essen geboren, en daarna verhuisd naar Djakarta. Zijn vader was daar bij de douane lol. Zijn vrouw kwam van Essen en ze hadden elkaar in Scheveningen ontmoet!
ik ga dit weekend er van genieten, heb er nu al zin in!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef shomila het volgende:
[..]
Mijn moeder is duits dus dat recept heb ik al, alleen me oma maakt hem anders.
Lekker hoor er kan niets op tegen zelfgemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik ga dit weekend er van genieten, heb er nu al zin in!
Heb veel van Essen gezien! Die Garten en het Museum met unieke kunst! Heerlijk winkelen daar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef trollie67 het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder heeft de oorlog meegemaakt in essenze is helemaal gek op duitsland..en me lief ook..whahahaha...gelukkig voor mij
Maak bijna alles zelf, smaakt me lekkerder dan van die brommerkoeriers. Hou van koken!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:57 schreef shomila het volgende:
[..]
Lekker hoor er kan niets op tegen zelfgemaakt.
Als ik aan het koken ben liggen de honden ook aan me voeten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Maak bijna alles zelf, smaakt me lekkerder dan van die brommerkoeriers. Hou van koken!
Alleen Lotje ook en die ligt soms in de weg... want ze ligt dus op mijn voeten.... er zou toch iets schuiven, dat ze lekker vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |