Rijd je netjes met ze tweeën aan de rechterkant van de weg dus tussen de witte afscheidingen streep.
Wat de weg in tweeën splits voor heen en teug verkeer.
Helemaal niets aan de hand tot in de verte en groep oude van dagen op de fiets aan komt.
Je zit van verre al die gaan klagen, ik blijf dus netjes op mij gedeelte. De weg is breed genoeg om met ze vieren te rijden geen enkel probleem. 2 heen dus en 2 terug.
Maar deze oudjes denken dat ze meer ruimte nodig hebben en wijken dan ook geen centimeter, waardoor ze dus over hun helft rijden, aangezien er ruimte genoeg. Wijk ik dus ook niet en ja hoor. De eerst 2 gaan al schelden, volgende 2 ook waardoor de 2 die daarna komen nog meer afwijken van hun eigen stuk fietspad en ja hoor, kleng, daar botsen de sturen al. Nee er is niemand gewond.
De personen daar achter schrikken en gaan netjes binnen hun stuk fietsen, maar schelden wel.
Daarna is de groep voorbij en komen er meer fietsers aan, die je met gemak passeren er kan zelf nog wel en fiets tussen door.
Klacht oude van dagen die meer ruimte nodig denken te hebben, dan echt nodig is op het fietspad.
En nee ik ben een normale fietsers geen racefietser of zo
[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysConnected op 19-05-2011 18:23:04 ]