Dan koop je toch binnen een uur een nieuwe?quote:
Dus Gb is stiekem mijn moeder?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Voor sommigen is het geen 1e levensbehoefte.
Nog niets van gemerktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Niet te veel hollen he Ing.
Je hebt verkansie.
Oh god ja, die leest en luistert natuurlijk alles terug voor haar plakboekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
In slaap geduveld toen ze uit nieuwsgierigheid op Vlad klikte?
A. is toch op vakaaansie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou A die van hem de hele avond in beslag genomen hebben?
Of de buren hebben i'net beveiligdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
In slaap geduveld toen ze uit nieuwsgierigheid op Vlad klikte?
Dat laatste is dus de reden dat ik morgen gewoon op tijd op ga, ook al hoef ik morgen niet te werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog niets van gemerkt![]()
Vanaaf gewoon beetje bijtijds op bed; ben vanochtend blijven liggen tot 11 uur en dan doe ik de hele dag niets anders dan mezelf in de weg zitten en laat tot leven komen
Nee die kwam afgelopen zaterdag weer terug toch?quote:
Ze is nu wrs de tijdstippen aan het noteren van jouw meest middernachtelijke smsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Oh god ja, die leest en luistert natuurlijk alles terug voor haar plakboek
Idd...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is dus de reden dat ik morgen gewoon op tijd op ga, ook al hoef ik morgen niet te werken
[..]
Nee die kwam afgelopen zaterdag weer terug toch?Of issie weer?
Daarom gaan we ook BBQ-enquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ing, jij zegt BBQ, ik gluur op weeronline en WTF, het wordt echt mooi weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |