Dan koop je toch binnen een uur een nieuwe?quote:
Dus Gb is stiekem mijn moeder?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Voor sommigen is het geen 1e levensbehoefte.
Nog niets van gemerktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Niet te veel hollen he Ing.
Je hebt verkansie.
Oh god ja, die leest en luistert natuurlijk alles terug voor haar plakboekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
In slaap geduveld toen ze uit nieuwsgierigheid op Vlad klikte?
A. is toch op vakaaansie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou A die van hem de hele avond in beslag genomen hebben?
Of de buren hebben i'net beveiligdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
In slaap geduveld toen ze uit nieuwsgierigheid op Vlad klikte?
Dat laatste is dus de reden dat ik morgen gewoon op tijd op ga, ook al hoef ik morgen niet te werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog niets van gemerkt![]()
Vanaaf gewoon beetje bijtijds op bed; ben vanochtend blijven liggen tot 11 uur en dan doe ik de hele dag niets anders dan mezelf in de weg zitten en laat tot leven komen
Nee die kwam afgelopen zaterdag weer terug toch?quote:
Ze is nu wrs de tijdstippen aan het noteren van jouw meest middernachtelijke smsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Oh god ja, die leest en luistert natuurlijk alles terug voor haar plakboek
Idd...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is dus de reden dat ik morgen gewoon op tijd op ga, ook al hoef ik morgen niet te werken
[..]
Nee die kwam afgelopen zaterdag weer terug toch?Of issie weer?
Daarom gaan we ook BBQ-enquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ing, jij zegt BBQ, ik gluur op weeronline en WTF, het wordt echt mooi weer
Ja, dat viel wel mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
He maar kon je na die paar faal-peuken toch vrij makkelijk dus weer ophouden?
Ik zou dat niet kunnen denk ik
Slaap is moeilijk te peilen omdat ik weiger om mij voor die twee dagen aan het uitzendritme aan te passenquote:En hoe is het met de bijwerkingen?
Slaap je al beter?
En dat andere? ()
Over een weekje is het alleenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Al mn spullen zijn overEn mn oude huis is leeg/schoon, ik ben nu echt weg daar
/
Dat ken ik jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook BBQ-en![]()
En zaterdagavond fjaadag van pa en ma, dus met een beetje geluk kunnen we dan ook buiten zitten.
Dat maakt het toch vaak al een stuk draaglijker![]()
Zusje komt uiteraard ook en ik zie nu al op tegen alle "nou, nu wil jij zeker ook wel een kind he? " van m'n tantes
Ben je ook misselijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Al mn spullen zijn overEn mn oude huis is leeg/schoon, ik ben nu echt weg daar
/
Vreselijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ken ik jaZelfs als je vrijgezel bent krijg je dat
Dat zal toch de ultieme vernedering voor mannen worden als dat ooit mogelijk wordtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Echt, als die me zwanger kon kijken dan deed ze het
Oh god, dus vanaf maandag moeten we dekking zoeken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat viel wel mee.
Kwam dus ook omdat ik meestal shag rookte en het is makkelijker om te visualiseren dat dat vies is voor je handen, je tanden, je kleren , je longen...
Zeker als je werkt waar ik werk en de mensen op de rookplek dus echt nicotinevlekken tot onder hun oksels hebben.
Overmorgen de laatste pleister, ik ben benieuwd
Waar droomde je zoal over dan?quote:Slaap is moeilijk te peilen omdat ik weiger om mij voor die twee dagen aan het uitzendritme aan te passen
Het slaapt wel iets minder onrustig (geloof ik) en ook iets minder bizarre dromen de hele tijd.
Maar ik ben wel een beetje bibberish en emo af en toe
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
Ik denk serieus dat ik uitstraal dat ze er niet over moeten beginnen, want bij mij begint nooit iemand er meer over. Of ze denken/vinden dat ik toch al te oud ben
Zondagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Oh god, dus vanaf maandag moeten we dekking zoeken?
Over alles.quote:Waar droomde je zoal over dan?
Nou ja, ik ben 1x bijna in huilen uitgebarsten omdat de 3e tante op rij het vroeg, en ik echt het liefst wilde roepen "JA IK WIL AL 10 JAAR KINDEREN MAAR IK VIND GEEN MANquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ergste is nog dat m'n schoonmoeder er ook zit en die kijkt me dan zo verwachtingsvol aan.
Echt, als die me zwanger kon kijken dan deed ze het
wel grappigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Kortom, het lijkt mij niet verstandig als ik die pleisters zou gaan proberen
Ik ook, ze hebben de AH in de Westerstraat verbouwd en ze bieden veel meer aan maar tegelijkertijd is alles wat ik normaal koop niet meer in het assortimentquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, ze hebben de AH in de Westerstraat verbouwd en ze bieden veel meer aan maar tegelijkertijd is alles wat ik normaal koop niet meer in het assortiment![]()
Mijn moeder zei laatst, toen ik vertelde dat er weer een vriendin zwanger was "oh, zooooo leuk, dat al jouw vriendinnen zo jong al moeder wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Heeft je moeder dat nooit gedaan ook APK?
Er over zeuren/hinten?
Volgens mij niet, misschien houdt ze niet van kinderen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Heeft je moeder dat nooit gedaan ook APK?
Er over zeuren/hinten?
Nou, nu weet je ook waar Sigmund zijn inspiratie vandaan haalde...quote:En ik vergeet haast ook altijd wat ik gedroomd heb.
Laatst wist ik het nog de hele dag er na. En nu nogIk was in een gebouw dat instortte. Helemaal opgelucht dat ik er gewoon uit kon lopen enzo. En toen ging ik weer naar binnen (niet eens om heldhaftig iemand te gaan redden, gewoon omdat ik dacht dat het wel weer kon ofzo, in het gedeelte dat nog overeind stond tussen de brokstukken) en toen stortte er nog een stuk in en lag ik plat en klem
En alleen mijn hoofd stak er nog uit en ik had nergens last van verder, behalve dan dat ik er niet uit kon en plat was
Er liepen ook gewoon mensen langs, bekenden, weet niet meer wie. En daar babbelde ik gewoon mee zo van 'Denk je dat het nog zin heeft om te proberen om me hier uit te halen' en we kwamen met zijn allen tot de conclusie dat dat geen zin meer had.
OMGWTF![]()
Oh maar da's vrij normaal hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
En daar ben je misselijk van?
Ik ben meer misselijk van het feit dat ik nu echt een "tijdperk" afsluit, heb wel ff lopen janken vanavond
Ja!quote:

Ach, janken is toch ook vaak een uitlaatklep van any stress?quote:Ik ben meer misselijk van het feit dat ik nu echt een "tijdperk" afsluit, heb wel ff lopen janken vanavond
Nou ja, Draakje en Nelis zijn daar dood gegaan, en Tommie ook, die hebben allemaal daar gewoondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar da's vrij normaal hoor![]()
Ik was ook lichtelijk overstuur toen mijn werk na 12 jaar ging verhuizen.
En wat voor 'tijdperk' sluit je af, even uit nieuwsgierigheid?
Verandert er meer dan alleen de vier muren om je heen?
Ja, dat zou ik ook zijn als ik jou was, helemaal als het zo'n impact op je werk heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar da's vrij normaal hoor![]()
Ik was ook lichtelijk overstuur toen mijn werk na 12 jaar ging verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |