Vlad klinkt alsof 'ie al overleden was toen hij deze uitvoering speelde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
Hé, vergeleken met mijn gepaniek voel jij je vast zen. Dan. Enzo.
Ik ga 'em gewoon effe keihard disliken op youtubequote:903 likes, 18 dislikes
The hell you don't.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga 'em gewoon effe keihard disliken op youtube
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, dat was best een langheel mooi liedje.
blauwquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Dan gebruik je het toch lekker niet, McGrumpy.
Omdat ik op vakantie gingquote:
Ing straalt als Opperhoofd van de Wilde Wieven al zoveel wijsheid uit, die heeft daar heul geen kleur voor nodig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ik op vakantie ging
Maar alle WW-ers zijn blauw of hebben een tag, toch?
Sterker nog, ze hoeft niet eens te antwoordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Ing straalt als Opperhoofd van de Wilde Wieven al zoveel wijsheid uit, die heeft daar heul geen kleur voor nodig.
Denk het niet eigenlijk, K zit in Torremolinosquote:
Dat kan wel, maar als zij er niet is (en buurman en zijn man waarschijnlijk ook niet) dan zit je zo in je eentje feest te vierenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
En zonder K kan je onmogelijk wijn drinken?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing straalt als Opperhoofd van de Wilde Wieven al zoveel wijsheid uit, die heeft daar heul geen kleur voor nodig.
Neuh, maar het gaat hier om een hele sloot wijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Niets mis met in je uppegup een wijntje drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |