quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is iedere ochtend in volle glorie te bezichtigen hoor
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is iedere ochtend in volle glorie te bezichtigen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
In dat 15 jaar oude jasjequote:
Vorige week tijdens het Eurovisie-feest 5 Marlboro Lights van CarO gerookt, maar de volgende dag geen behoefte om sigaretten te kopen dus dat gaat wel okay.quote:
Ik rook wel en zit ook wel eens te vloeken hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Vorige week tijdens het Eurovisie-feest 5 Marlboro Lights van CarO gerookt, maar de volgende dag geen behoefte om sigaretten te kopen dus dat gaat wel okay.
Hoewel ik mij sinds vandaag een beetje aan dingen ga ergeren.
Zat op mijn werk ook steeds binnensmonds (en af en toe zachtjes) te vloeken![]()
En er is momenteel nog steeds een of andere winkelopening bezig hier in de straat waar ik ook wel even met een Uzi doorheen wil wandelen
Ja, maar het begint nu anders te voelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik rook wel en zit ook wel eens te vloeken hoor
De grens qua lawaai ligt bij mij ongeveer bij 'kan ik mijn tv nog verstaan'quote:Die Uzi is weer wat minder dan![]()
Muziek is net uit, nu nog slechts tegen de gevels galmende stemmenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Tot hoe laat duurt die ellende dan?
Of is het afgelopen nu? Ben je al tegen je muren op gevlogen van ergernis of ben je weer zen?
Maar ik ken ze toch ook vrijwel allemaal?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Moet ik een kalmerend liedje voor je zoeken?
Of zeg je nee die kalmerende liedjes van jou ken ik?
Scheelt volgens mij wel of je 5 glazen wijn op hebt of nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Ja-aaaa, maar dat weerhoudt je er anders toch ook niet van om er voor de 124e keer naar te luisteren?
Begint al goed met dat 'kalmerende'quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Ja maar...
[PANIEK] Ze hebben mijn liedje van youtube getrokken wegens rechten[/PANIEK]
Oh ja, Vladquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |