't stond al 3-0 toen kaasrol kwam.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef ThaTim het volgende:
toenet in m'n eentje gideon_92 en kaasrol met 5-0 afgemaakt
Eerste keer dat ik het speelde, telt nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef ThaTim het volgende:
toenet in m'n eentje gideon_92 en kaasrol met 5-0 afgemaakt
ik winquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het speelde, telt niet
Norm 1.2 en je bent geredquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
MWUH, 8.1 voor Duits 2010-II en ik heb een 8.3 nodig
Unable to connectquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)366495a58986c&pass=1
Pass: exa
HOIquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik zit erinquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef Kaasrol het volgende:
Verkeerde, het is dezen:
http://www.haxball.com/?r(...)00f0de63df3a6&pass=1
Voor een 9 of wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Deze had 0.8 helaasquote:
Hoiquote:
Nederlands tussen 4,9-6,9 (zonder aftrekpunten), dus denk onvoldoende.. Norm zal nooit 1,0 worden oid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
HoiHoe gingen jouw examens? Internet lag eruit, dus daarom was ik er de laatste dagen niet..
En ik PM m'n naam wel even
Nederlands wordt misschien echt wel 1.0 hoor, best veel klachten! Denk in ieder geval wel 0.7 of 0.8. En ik hoop op die 7 voor jequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nederlands tussen 4,9-6,9 (zonder aftrekpunten), dus denk onvoldoende.. Norm zal nooit 1,0 worden oid.Maar wel 6 op eindlijst denkik.
M&O tussen 5,1-7,1, dus wel voldoende. Spant enorm of het een 6/7 wordt op eindlijst.
Jij hebt wel Latijn zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nederlands wordt misschien echt wel 1.0 hoor, best veel klachten! Denk in ieder geval wel 0.7 of 0.8. En ik hoop op die 7 voor jeWel goed dan in ieder geval, want ik hoorde van de m&o'ers hier dat het een waar slagveld was
M&O was niet zozeer moeilijk, maar weet niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nederlands wordt misschien echt wel 1.0 hoor, best veel klachten! Denk in ieder geval wel 0.7 of 0.8. En ik hoop op die 7 voor jeWel goed dan in ieder geval, want ik hoorde van de m&o'ers hier dat het een waar slagveld was
Nah, vond het vroeger wel heel leukquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aan je ondertitel, naam en UI te zien, vermoed ik dat je er goed in bent.
Ik ga er op falen.
Hm oke, ik lees van allemaal mensen dat ze 15 of 22 punten of zo hebben en dat ze hopen dat ze nog een 4 hebben en zoquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
M&O was niet zozeer moeilijk, maar weet niet.Ik vind het wel zonde, daar gaat mijn 6,8 gemiddeld ondertussen.
Ik zie wel, niemand die later om cijfers vraagt.
Ik wil nu al klaar zijn met de CE's.
Sterf, onderling. Haxball heerstquote:
Da's wel extreem weinig. Maar bij M&O wordt er gerekend met doorwerkfouten, zeg dat maar tegen ze.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm oke, ik lees van allemaal mensen dat ze 15 of 22 punten of zo hebben en dat ze hopen dat ze nog een 4 hebben en zo
En ja, ik heb er nu ook wel genoeg van. En ik heb er pas één gehad
ja, alleen jammer dat hij bij het einde opeens afk wasquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die 'hoeremoeder' was wel één goede spelen zeg.
Okay, prinsesquote:
Zie mijn quote een paar pagina's terugquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
Bij VMBO-BB Arabisch zijn er 2 klachten ontvangen terwijl er maar 1 deelnemer is
Pensum?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nah, vond het vroeger wel heel leukMaar ik heb echt zoooveel tegenzin om dat te leren, het pensum is zo saai, niet normaal. En aangezien ik Latijn als achtste examen heb volgende week, zal het wel niets worden met dat leren... ik heb een 6.9 nodig om mijn 8 te blijven staan en daar ga ik voor
En jij?
Muziek op zetten en zoooooooquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ja, alleen jammer dat hij bij het einde opeens afk was
HAXBALL JONGGEEEEEEEEEE!!!!quote:
Inderdaad, hadden we met 5-0 gewonnenquote:
HAXBALL JONGUH MAAR JIJ WAS WEER GODDOMME LEREN JE MOET PRIORITEITEN STELLEN MATTIEquote:
Ik was niet aan het leren ik was Excelsior aan het volgenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
HAXBALL JONGUH MAAR JIJ WAS WEER GODDOMME LEREN JE MOET PRIORITEITEN STELLEN MATTIE
Pensum = alles wat je moet lerenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Pensum?
Ik heb nog Biologie erna.Beide vakken kan ik niet.
Heb een 4,9 minimaal nodig (sta nu 6,1). Ga ik denk niet halen.
ASCII goatsequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
Wat is handig om in je GR te zetten voor tijdens economie?
LATIJNquote:
Ja, maar niet ook nog een 5 voor Bio.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Pensum = alles wat je moet leren
Als je maar slaagt, toch? Kun je een 5 voor Latijn hebben?
Ik ben naar zo'n examencursus geweest in Leiden, dus nu zit ik dat hele aantekeningenschrift over te typenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
koekjestrommel een heuse flabberaar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)jnbeweging-ooit-8264
Batterijenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
ThaTimquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Welke spammende bent gij dan op flabber?
Achteraf had ik het ook niet moeten kiezen. Eerder Duits ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja kerel, verzin daar maar eens een antwoord op.
Een gymnasiumdiploma?quote:
Gymnasiumdiploma is toch altijd fijn om te hebben? En sowieso heb je ook wat analytischer leren denken en meer culturele bagage meegekregen. Daar kan je nu misschien niet zo heel veel mee (misschien ook wel), maar denk dat dat wel leuk is voor later.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef Flitskikker het volgende:
Achteraf had ik het ook niet moeten kiezen. Eerder Duits ofzo.
Maar mijn leraar is ook niet geweldig, en ik heb niet zoveel gedaan de laatste paar jaren.
Misschien iets, maar SE heb ik altijd onvoldoende.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een gymnasiumdiploma?
[..]
Gymnasiumdiploma is toch altijd fijn om te hebben? En sowieso heb je ook wat analytischer leren denken en meer culturele bagage meegekregen. Daar kan je nu misschien niet zo heel veel mee (misschien ook wel), maar denk dat dat wel leuk is voor later.
Oh ennnnnnn Romereis is natuurlijk baas
Gymnasium beter vinden dan atheneum.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een gymnasiumdiploma?
[..]
Gymnasiumdiploma is toch altijd fijn om te hebben? En sowieso heb je ook wat analytischer leren denken en meer culturele bagage meegekregen. Daar kan je nu misschien niet zo heel veel mee (misschien ook wel), maar denk dat dat wel leuk is voor later.
Eigenlijk dat!. Dan stiekum 5 havo doen omdat je te lui bent!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ahhh mwehquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar niet ook nog een 5 voor Bio.
Heb al een 5 voor Wiskunde...
Ik heb wel allemaal schema's voor Latijn, dat is nog leerbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ahhh mwehSteek dan je volle aandacht in een van beide?
Het schijnt echt zo te zijn dat je meer analytisch gaat denken van Latijn en Grieks, ik verzin dat niet?quote:
Maar 5+5 is toch 10!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar niet ook nog een 5 voor Bio.
Heb al een 5 voor Wiskunde...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:08 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Maar 5+5 is toch 10!:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Weet ik, maar alsnog.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het schijnt echt zo te zijn dat je meer analytisch gaat denken van Latijn en Grieks, ik verzin dat niet?
Ik ben blij dat ik van GS af ben. Slechtste vak destijds, al die lange lulverhalen die ik niet kon onthouden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar alsnog.
Mijn GS leraar zegt ook dat de gymnasium-kinders makkelijk een 7/8 scoren op geschiedenis, en de atheneum leerlingen erin falen.
Zal wel te maken hebben met verbanden leggen ed.
Als je de batterijen heel snel door je handenpalmen wrijft, doen ze het ook weerquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik had vandaag
YOU'R BATTERIES ARE LOW!!
Gelukkig had ik nieuwe
ik had vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik had vandaag
YOU'R BATTERIES ARE LOW!!
Gelukkig had ik nieuwe
Ik ook, wij zijn stoerquote:
Waarom weet ik de chemische verklaring daarvoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:10 schreef -tape- het volgende:
Laatste post.
[/[quote]Op donderdag 19 mei 2011 20:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als je de batterijen heel snel door je handenpalmen wrijft, doen ze het ook weer
Omdat daarom, nerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Natrium het volgende:
[..]
Waarom weet ik de chemische verklaring daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |