ASCII goatsequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
Wat is handig om in je GR te zetten voor tijdens economie?
LATIJNquote:
Ja, maar niet ook nog een 5 voor Bio.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Pensum = alles wat je moet leren
Als je maar slaagt, toch? Kun je een 5 voor Latijn hebben?
Ik ben naar zo'n examencursus geweest in Leiden, dus nu zit ik dat hele aantekeningenschrift over te typenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
koekjestrommel een heuse flabberaar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)jnbeweging-ooit-8264
Batterijenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
ThaTimquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Welke spammende bent gij dan op flabber?
Achteraf had ik het ook niet moeten kiezen. Eerder Duits ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja kerel, verzin daar maar eens een antwoord op.
Een gymnasiumdiploma?quote:
Gymnasiumdiploma is toch altijd fijn om te hebben? En sowieso heb je ook wat analytischer leren denken en meer culturele bagage meegekregen. Daar kan je nu misschien niet zo heel veel mee (misschien ook wel), maar denk dat dat wel leuk is voor later.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef Flitskikker het volgende:
Achteraf had ik het ook niet moeten kiezen. Eerder Duits ofzo.
Maar mijn leraar is ook niet geweldig, en ik heb niet zoveel gedaan de laatste paar jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |