Erop klikken en dan op het flip-icoontje-dingetjequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Hoe spiegel je deuren in floorplanner?
Wow wat raar...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Niet jaren later, maar een paar dagen later:
Ik moest een patiëntenpas laten aanmaken in het ziekenhuis. Daarvoor hadden ze mijn ID-kaart en verzekeringspas nodig. Ze vroeg of ze mijn ID-kaart mocht scannen voor de foto en ik gaf toestemming.
Ongeveer een halve minuut later kreeg ik alles weer terug, inclusief een patiëntenpas.
Bij thuiskomst zag ik dat er een kleurenfoto op de patiëntenpas staat, terwijl de foto op mijn ID-kaart zwart-wit is...![]()
Blijkt er dus bij navraag een klein chipje in iedere ID-kaart te zitten, die de originele kleurenfoto als .jpg bestandje bevat...
Time flies when you're having fun!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
o jezus, en toen was het ineens een uur later
Dat dacht ik ook ineensquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
o jezus, en toen was het ineens een uur later
donkere kleur op de muur/vloer icm witte meubelsquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:36 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik heel mooi van de Ikea.
Maar ik ga geen donkere kleuren op de muur doen omdat het anders zo donker is in de kleine ruimte...
CL zat toch in het huis van iemand anders?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
CL zat toch in het huis van iemand anders?
Die is ook tijdelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef Tegan het volgende:
Die ene tijdelijke ok. Maar die nieuwe kan je toch wel verven?
Dan doe je toch niets aan? Vergeet niet daar foto's van te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat rhutje er was. Kon ze me vertellen waar ze leuke jurken verkopen...
Heb een bruiloft en niets om aan te doen.
Ja, het is juist een excuus om een mooie jurk te kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
Mja, niet gaan omdat ik geen kleren heb ik wel stom denk ik.
Ze is er nooit meerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat rhutje er was. Kon ze me vertellen waar ze leuke jurken verkopen...
Heb een bruiloft en niets om aan te doen.
heb jij rhu op facebookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is er nooit meer. Al zie ik haar wel eens op facebook.
Neuj, alleen de site is niet meer beschikbaar. Dat plaatje moet ergens anders neergezet worden.quote:
http://photobucket.com/quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, alleen de site is niet meer beschikbaar. Dat plaatje moet ergens anders neergezet worden.
Dat is gewoon voortschrijdend inzicht!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeh! Mijn eerste facebook-spam
"hello Grrrrrrrr. you look wonderful. take a look at my personal personal pictures at smallfinder.com".
Als ik nou nog een foto van mezelf erop had staan zou het nog enigszins geloofwaardig overkomen
ik was het niet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeh! Mijn eerste facebook-spam
"hello Grrrrrrrr. you look wonderful. take a look at my personal personal pictures at smallfinder.com".
Als ik nou nog een foto van mezelf erop had staan zou het nog enigszins geloofwaardig overkomen
Kantoorartikelenzaak (Bruna, en wat heb je nog meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef Tegan het volgende:
Waar verkopen ze dit soort dozen?
[ afbeelding ]
Dacht ze er ooit gezien te hebben. En om nu 100meter naar de IKEA te lopen gaat me te fur!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:58 schreef Tegan het volgende:
Ik wil van die specifieke halve zeg maar. En onze Bruna heeft ze niet hoor...
dokter victorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/media/25(...)erklaasjournaal.html
Dat is raar.
Bijenkorf, V&D?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef Tegan het volgende:
Waar verkopen ze dit soort dozen?
[ afbeelding ]
Shit, dan ben ik niet thuis. Ik verwacht wel een samenvatting om acht uur in dit topic danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/media/25(...)erklaasjournaal.html
Dat is raar.
Oja, ook dat nogquote:
Eigenlijk staan er géén foto's opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is gewoon voortschrijdend inzicht!
Er staan blijkbaar wel heel persoonlijk foto's op trouwens.
Ik weet al wie het was: het was Livia Meszoly!quote:
Laten makenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:52 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar doet de deurbel het ineens niet. En nu?
De verhuurder het laten fiksen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:52 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar doet de deurbel het ineens niet. En nu?
Vaak wel iigquote:
Bedankt, maar de muren blijven sowieso wit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef Lolaatje het volgende:
Trouwens Tegan, wat je ook nog kunt overwegen voor een donkere muur is metallic verf. Weet niet of je dat mooi vindt, maar in mijn ervaring verkleint dat een ruimte minder omdat het licht reflecteert. Bestaat ook in best veel kleuren.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef Lolaatje het volgende:
Dit had me echt tof geleken voor mijn tuin, ware het niet dat ik het heel lelijk vind:
[ afbeelding ]
Als de zon dan recht boven je staat lig je toch maar mooi in de schaduwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef Lolaatje het volgende:
Dit had me echt tof geleken voor mijn tuin, ware het niet dat ik het heel lelijk vind:
[ afbeelding ]
Maar dan wel schommelend!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als de zon dan recht boven je staat lig je toch maar mooi in de schaduw
ik heb een trend gestartquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is er nooit meer. Al zie ik haar wel eens op facebook.
Alleen voor de erkenningquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En toch komt men telkens weer terug?
Van jou vond ik het niet erg maar van Rhu.....quote:
Ja mooi toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval beschermd tegen vogelpoepjes in je oog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Zo zitten er hier veel reigersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval beschermd tegen vogelpoepjes in je oog.
Jij durft! Wat deed ie verkeerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Boh, zojuist voor het eerst een hollandse jongen aangesproken op zijn muziek in de trein. Da's bijzonder!
Voordeel: Ik werd niet met de dood bedreigd.
Muziek luisteren zonder hoofdtelefoon. Doe dat lekker thuisquote:
Wattes?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, ik moet eigenlijk studeren maar in het kader van sog heb ik maar een bananen cake gemaakt
en vanavond maak ik zelf wontons
sog= studieontwijkendgedragquote:
Don't ask me, ik maak ook de domste spelfouten en mijn wiskunde skills zijn ook gedaald tot het niveau groep 3quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nu toch maar aan de studie en ik moet voor mijn stageafsluiting bewijzen dat ik kan lezen, schrijven, rekenen en spreken
hoe de fuck ga ik dat bewijzen?
Klinkt wel eetbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik smokkel hoormet kant en klare wonton velletjes van de toko
En dan maak ik verschillende vullingen (met tofu en groenten)
Deze is gestoomd daarom glimt ie zo
je kunt ze ook bakken in olie
Ze zeggen dat hoe meer vouwtjes je er in krijgt hoe beter de chef die ze gemaakt heeft
Maar het is mijn eerste poging dus ik ga voor 5/6 vouwtjes per wonton haha
Had het vanmiddag al op de radio gehoord. Big shoes to fill, maar ik denk wel dat Stefan de Walle een goede Sinterklaas zal zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:09 schreef Tegan het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/a(...)dheiligman-neer.html
Dit was dus het Sinterklaasnieuws...
Ziet er goed uit rhutjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
Nou een gestoomde (links) en een gebakken (rechts) wonton!
[ afbeelding ]
Hah hah hah hah Staying Aliiiiiiiiiiiive.quote:
Welke Kees gaat het dan om?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:09 schreef Tegan het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/a(...)dheiligman-neer.html
Dit was dus het Sinterklaasnieuws...
Ja, dat vond ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond de uitzending wel leuk in elkaar gezet
Het staat wel op Uitzendinggemist.quote:
Die man moet toch een helden afscheid krijgen. Eigenlijk kunnen ze gewoon heel sinterklaas nu schrappen.quote:
Ik geloof er iig niet meer in!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die man moet toch een helden afscheid krijgen. Eigenlijk kunnen ze gewoon heel sinterklaas nu schrappen.
Heus nietquote:Op maandag 23 mei 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen ze gewoon heel sinterklaas nu schrappen.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:44 schreef Lolaatje het volgende:
Kom ik terug van mijn honden uitlaten, zit er een wildvreemde man in mijn achtertuin te roken.
"Dag, wat doet u in mijn tuin?"
"Ik wacht op Gerard."
"?"
"Oh ik dacht, woont Gerard niet hier? Poolse jongen?"
"Nee, die woont hier niet."
"Oh haha, ik dacht dat hij hier woonde. Nou daag!"
* Lolaatje voegt slot op schuttingdeur toe aan to-do lijstje
Gerard. Typisch Poolse naam ook.
Bramquote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schat jij onze bram niet op waarde?Ben je geen sinterklaas liefhebber?
Maar... BRAM! BRAM!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Bram. Maar ik gun anderen dat Stefan voor hen is wat Bram voor ons is. En ik heb er vertrouwen in dat Stefan dat kan.
Ben ik ook direct van al die vervelende katten verlostquote:Op maandag 23 mei 2011 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]. Lekker. Maar snel een hek met 10.000 volt om je tuin zetten.
Wat? Een peuken rokende, meisjes glurende zuiplap als sinterklaas?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Bram. Maar ik gun anderen dat Stefan voor hen is wat Bram voor ons is. En ik heb er vertrouwen in dat Stefan dat kan.
Het komt goed, heusquote:
Misschien scheelt het dat ik hem niet ken als ikweetniethoedatfiguurheet uit Flodder. Ik ken hem van De vloer op (geweldig programmaquote:Op maandag 23 mei 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat? Een peuken rokende, meisjes glurende zuiplap als sinterklaas?![]()
Laat lekker terug gaan naar Zonnedael.
Katten.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ben ik ook direct van al die vervelende katten verlost.
Je mag die in mijn tuin komen allemaal hebben. Beetje mijn honden lopen opnaaienquote:
Ze liegt hoor Q! Ze liegt!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het komt goed, heus.
Bram heeft het vijfentwintig jaar gedaan, gun die man ook zijn Sinterklaaspensioen. Het zo naar worden als hij er mee door zou gaan terwijl hij er geen lol meer in heeft. Dat zou afbreuk doen.
Trap er niet in Q.! Sinterklaas kan nog steeds jouw feestje zijn. Ook in april, februari, wanneer was het ook alweer?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze liegt hoor Q! Ze liegt!
Het komt nooit meer goed! Onze klaas is niet meer. Dit heidens kind kreeg vroeger gewoon geen cadeautjes!
Meestal februari.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:02 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Trap er niet in Q.! Sinterklaas kan nog steeds jouw feestje zijn. Ook in april, februari, wanneer was het ook alweer?
Beterschap!quote:
De eerste week in mijn huis is pas over een maand...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hey, de eerste week in je nieuwe huis ziek worden, daar heb ík patent op heh!
en wKenQz
Oh dan is het goed!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
De eerste week in mijn huis is pas over een maand...
Handig, zo'n voetgangersoversteekplaats onderaan de trap!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef Tegan het volgende:
Ok, ik heb besloten.
Na het zien van deze pics.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wordt de stijl van mijn huis, minus die vloerkleden en vazen. Witte muren, donker houten vloer. En deurposten, deuren en raamkozijnen zwart.
gezien mijn inrichting hier kan ik niet zeggen dat lelijk te vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Tegan het volgende:
Nou. Je moet even zeggen of het mooi of lelijk is
![]()
.
Hardstikke mooi, om bij een ander te zien. Wat mij betreftquote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Tegan het volgende:
Nou. Je moet even zeggen of het mooi of lelijk is
![]()
.
Doe eens pics van wat jouw stijl isquote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hardstikke mooi, om bij een ander te zien. Wat mij betreft
Idd, ik vind het mooi, maar zou het zelf niet zo snel doen bij mijquote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok, klinkt goedquote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, ik vind het mooi, maar zou het zelf niet zo snel doen bij mij
Ik heb stiekem een webcam opgehangenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan foto's van mijn kamer?
Nou iig bedankt dat je die insluipert betrapt hebt!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een webcam opgehangenKijk ik elke avond even naar voor ik in slaap val
Het is dat ik geen houtmotief met donkere beits zeg maar kan hebben op de deurposten en deuren enzo, dan zou donkerbruin idd veel mooier zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gezien mijn inrichting hier kan ik niet zeggen dat lelijk te vinden.
Alhoewel: imo donkerbruin>zwart.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Iemand wil vriendjes met me worden op Facebook maar ik weet niet wie het is
Moet je me maar niet bespieden!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
eeh, heeft iemand mijn profiel ergens neergepleurd want ik heb nu ineens drie verzoeken
Ik vind ze tof, ik ben alleen geschrokken van dat filmpje over doorgefokte rassen dus nu denk ik niet dat ik er ooit eentje neemquote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, zo'n hond had ik vroeger. Alleen dan wel een knappe.
Zegt die gast nou dat muildieren een hoax zijn?quote:
en "een hond kun je fokken, en dan wordt het een andere hond, maar het blijft altijd een hond!"quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef Tegan het volgende:
Oh, missed it dan.
Hij weerlegt net de theorie dat wij afstammen van apen met als argumenten "niemand in mijn familie lijkt op een aap" en "geen van de kinderen hier voor me lijken op apen".
Haha, dat meisjequote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef KomtTijd... het volgende:
25:20, meisje heeft genoeg van zijn onzin?
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef KomtTijd... het volgende:
27:27 hij legt zijn eigen tactiek even uit!
Dit valt nog mee vergeleken bij mijn huis op het moment....... morgen maar eens opruimenquote:
Over twee wekenquote:
Ah zo, dank u!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Pheno het volgende:
Deens:
Gelieve nee te antwoorden op deze e-mail. Antwoorden zullen niet worden bewaard.
Hij vertelde het zelf.quote:
Misschien het feit dat hij het stiekem leuk vind dat er met hem geflirt wordt ofwel de gedachte dat iemand een crush op hem heeft. Het is ook niet zwaar jaloers ofzo meer een tikje van: hmm...waar smsen jullie dan over?quote:
I know. Maar ik vroeg me gewoon meer af wat een ander daarvan zou vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef Tegan het volgende:
Tja, dat moet je toch echt met hem bespreken hoor, dat je dat niet prettig vindt...
Zou ik ook leuk vinden. Maakt toch ook niet uit? Zolang ze maar met de tengels van elkaar af blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien het feit dat hij het stiekem leuk vind dat er met hem geflirt wordt ofwel de gedachte dat iemand een crush op hem heeft. Het is ook niet zwaar jaloers ofzo meer een tikje van: hmm...waar smsen jullie dan over?
Beter brieven dan deurwaarders. Maar ja, misschien komen die nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg constant een shitload aan brieven van de oude bewoner, terwijl mijn huis al een half jaar leeg stond....
Ik krijg nog steeds een shitload aan post voor de afgelopen drie bewoners, terwijl de eerste al jaren in amerika woont, en de tweede een jaar lang in coma heeft gelegen voordat de derde bewoner erin ging.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg constant een shitload aan brieven van de oude bewoner, terwijl mijn huis al een half jaar leeg stond....
Ik ben nooit thuis, dus ik weet niet wie allemaal aanbellenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter brieven dan deurwaarders. Maar ja, misschien komen die nog.
Ik ben het nu aan het sparen, als ik een paar kilo heb gaat het allemaal tegelijk met "Retour Afzender, verkeerd geadresseerd" weer de brievenbus in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Hoelang voordat je stopt met post terugsturen naar afzender?
Oh, in de brief staat het fout, maar op Mijn Essent staat het goed van de automatische incasso. Kan ik weer gaan bellenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Shit. Essent heeft en mijn naam fout geschreven, en acceptgiro gedaan ipv automatische incasso.
Wij krijgen thuis ook nog weleens post van de eerste bewoner die er al iets van 15 jaar niet meer woontquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Niet in jouw huis toch hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
Hij is wel de enige bewoner voor mij, dus dat scheelt. Maar ik denk dat hij is overleden dus...
wie weet wat er tussen de muren zitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
I don't know. Ik vond wel een bloedvlekje achter het 30-jaar-oude behang
.
Dat zeiden meer mensenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wie weet wat er tussen de muren zit
Daar ben ik ook al sinds 1994 niet meer geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil naar Duitsland, gelukkig vertrek ik morgenochtend om kwart over 6 die kant op!
Ik ben vorig jaar nog een keer naar Polen heen en weer gescheurd. En het jaar daarvoor voor mijn werk een paar dagen in Duitsland geweest. Nu is het voor de Shell Eco-Marathon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al sinds 1994 niet meer geweestOp een dagje Centro na dan, of op doorreis naar Tsjechië
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef CherryLips het volgende:
mieters
geen idee wat er allemaal te zien valt, behalve aapjes
Ook tof! Weet nog steeds niet of ik daar naar toe ga.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik het dit jaar bij lowlands hou
Tof, Baobabs knuffelenquote:
Alleen als je op de openbare weg schijt.quote:
Zo zijn ze aldaar!quote:
Nou pas?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou wordt het nooit wat tussen ons he?
De hoeveelste?quote:
Hier is het ook steeds twee dagen volop klussen, en dan weer vijf dagen hard werkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt zo geen tijd om te verhuizen
Het is hier alleen drie kwartier vandaan en ik ben nu ook steeds in het weekend aan het werkquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier is het ook steeds twee dagen volop klussen, en dan weer vijf dagen hard werken.
Mijn vrije dagen zijn alleen nooit in het weekend.
Tof, kruidenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nu de pic. Mama's tuin geplunderd voor kruiden in de keuken
. Het is peterselie en selderij. En dan eentje met kruiden die we in de tuin hadden maar die ik waarschijnlijk nooit ga eten; salie, munt en knoflookbieslook. De lege pot is fictieve bieslook, die ik nog ga kopen.
En roosjes gekocht voor bij het andere raam.
Shit, ik wil ook basilicumquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof, kruiden
Ik heb hier ook nog basilicum en bieslook staan, maar ik doe er niks mee dus het groeit maar
je mag die van mij wel hebben, jammer dat we zover uit elkaar wonenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Shit, ik wil ook basilicum. Ja, ik kan echt niet kiezen
.
Huuu! Blij dat niet in de buurt van mn familie woon. Kunnen ze ook niet zomaar langskomen enzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef Tegan het volgende:
Mijn huis is op rolafstand van mijn moeder. 500 meter ofzo. En dan 500 meter verderop woont mijn zus, en 500 meter daarop woont zus2
.
Dat is dan weer positief.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:48 schreef Tegan het volgende:
Ze komt niet langs zonder bellen... En ik zie al hoe vaak ze mijn zussen bezoekt. Zelden.
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:30 schreef Tegan het volgende:
Boh, voegsel moet twee dagen drogen, there goes the planning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |