I do not give a rat's assquote:
Laf joe!quote:
Zelfde antwoord nog esquote:
Strak strak in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hakquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfde antwoord nog es![]()
GABBER IS TERECHT, IK WEET NIET HOE OF WAT MAAR IK HEB EEN SMS DAT IE TERECHT IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Steekwoorden is ons ook aangeleerd, en iedereen doet dat ook, maar mijn lerares heeft me vanwege mijn fan-tas-ti-sche (quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Teksten stampen, ik deed altijd wat steekwoorden. Maar dat schiet natuurlijk niet op.
Stampen dus!!
Ze hebben hem teruggevonden door het zoolrubber van de Nike Air Maxen te volgen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Strak strak in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
Heb mijn loonstrook.
13,5 uur gewerkt volgens hen![]()
29,5 uur moet het zijn godverdomme
Heb geen eens zijn om vanavond te werken.
Wil mijn geld![]()
Ik ga naar haar toe in Deventer. Ik wil ook met haar kletsen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:17 schreef omearos het volgende:
Marike Jager isheb haar al een paar keer live gezien, nu kan je nog lekker met haar kletsen na een optreden
Wat een naaistreek zeg. Hebben ze daar geen goedwerkende urenregistratie dmv pasjes?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
Heb mijn loonstrook.
13,5 uur gewerkt volgens hen![]()
29,5 uur moet het zijn godverdomme
Heb geen eens zijn om vanavond te werken.
Wil mijn geld![]()
Op hoeveel van de hoeveel zit jij nu?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
echt alle ellende is pas over als je je rijbewijs, auto en eigen huis hebt
Zelfs die mazzel heb ik niet..quote:
komt wel weer andere ellende voor in de plaatsquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
echt alle ellende is pas over als je je rijbewijs, auto en eigen huis hebt
wow, spoilerquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef omearos het volgende:
[..]
komt wel weer andere ellende voor in de plaats
Ja, met die seniorenpas van tegenwoordig kun je ook weinig meer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef omearos het volgende:
[..]
komt wel weer andere ellende voor in de plaats
Klinkt niet slecht, heeft wel wat weg van Enslaved, waar ik 3 weken terug was.quote:
het is heel typisch, maar je kan altijd horen dat een metalband uit Scandinavië komtquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, heeft wel wat weg van Enslaved, waar ik 3 weken terug was.
Heel vaak wel ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is heel typisch, maar je kan altijd horen dat een metalband uit Scandinavië komt
Of ze komen uit Finland natuurlijk. Maar in de metalscene wordt Finland vaak bij Scandinavie geteld.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, met die seniorenpas van tegenwoordig kun je ook weinig meer.
korting op meetlintbretels!quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, met die seniorenpas van tegenwoordig kun je ook weinig meer.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/04/itchety-pitchety/![]()
![]()
quote:
Whehehe, Chico's nachtmerriequote:
quote:
Ik moet ineens aan die bewerkte foto's denken, was het met Sjon toen? Ik pis nu al in m'n broek als ik aan die reeks denkquote:
Nee dat was allemaal Chicoquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan die bewerkte foto's denken, was het met Sjon toen? Ik pis nu al in m'n broek als ik aan die reeks denk
Das wel slim ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik poets 's morgens mn tanden altijd onder de douche, mij overkomt dat niet
Onder de douche is het lekkerder, je kan jezelf niet onderknoeien , win-win situatiequote:
Yups!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Vroeg ie je nummer? Ik heb weer een weddenschap ingestuurd.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oh-oh, je komt in de uitzending.Als je wil.
Nog niet gebeld, maar ik voel me inderdaad wel behoorlijk suffer en vermoeider dan normaal op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou je psych even bellen, al is het maar voor de zekerheid Bos
Ik denk niet dat het kwaad kan, alleen ben je misschien iets suffer straks.
of om 3.30. zoals Lex deed bij mij tijdens de 90-request week in september-oktoberquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze bellen dan op de dag zelf neem ik aan?
Ze hebben mij een keer op de donderdagochtend gebeld en het zondag uitgezonden. Heel veel van die items starten ze gewoon in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze bellen dan op de dag zelf neem ik aan?
Ah ok, dan hou ik mn mobiel ff wat beter in de gaten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hebben mij een keer op de donderdagochtend gebeld en het zondag uitgezonden. Heel veel van die items starten ze gewoon in.
Heeft ze een foto van je roedel ingestuurd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, dan hou ik mn mobiel ff wat beter in de gaten.
Net werd ik gebeld door een vriendin, ik heb gewoon die koffietijdfiets gewonnen![]()
Tweede keer dat ik meedoe, en ik heb t hele programma nog nooit gezien, ik lig echt in een deuk, ik weet niet eens wat voor fiets het is![]()
Vriendinnetje mailt me altijd het thema
Nee het thema was Met een ster, dus deze:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze een foto van je roedel ingestuurd?
Mocht ze met deze held op de foto.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee het thema was Met een ster, dus deze:
[ afbeelding ]
Vaduz, is het die fiets?
Ik heb echt geen idee
Diego, zoon van vrienden van me. Vriendschap met de inmiddels gescheiden ouders is eigenlijk best al lang over maar Diego blijft altijd komen , logeert af en toe bij mij en gaat graag mee wandelen. Hij was er toevallig ook de dag dat Noche en Diaz kwamenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wie is het menneke oh-oh? Leuk is die foto met Gigi
Oh ja ik weet meteen wie het is, van de logeerpartij iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Diego, zoon van vrienden van me. Vriendschap met de inmiddels gescheiden ouders is eigenlijk best al lang over maar Diego blijft altijd komen , logeert af en toe bij mij en gaat graag mee wandelen. Hij was er toevallig ook de dag dat Noche en Diaz kwamen
quote:
Die hondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee het thema was Met een ster, dus deze:
[ afbeelding ]
Vaduz, is het die fiets?
Ik heb echt geen idee
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:54 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar even gebeld/laten bellen. ik weet nu wat ik moet doen vanavond.
Nou ik wil wel graag een met zo een bagagedrager!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Is wel een tof feit ja. Maar wat is die fiets lelijk.
Ik vind hem wel tofquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Is wel een tof feit ja. Maar wat is die fiets lelijk.
Ik ook, gewoon ff overspuiten.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veel teveel moeite. O ja, je bent vrouw.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekkere faal van mij. Verkoop ik Donald Duck pockets, houd ik geen rekening met de verzendkosten. Winst: 75 eurocent.
Niiice.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ai...
Ze belden al van Koffietijd, de fiets wordt binnen nu en een maand op mn werk bezorgd![]()
Geen idee, hij is dr nog niet natuurlijk, maar ik heb dr geen haast mee natuurlijk.quote:
Overdag ja, dan werk ik, en drie van de honden gaan meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoezo ben je nooit thuis met zo'n beestenbende? Of bedoel je overdag.
Honden op je werk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Overdag ja, dan werk ik, en drie van de honden gaan mee
quote:
oh-hoquote:
Oeh ja, ik koop de verf, kom jij spuiten?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
als ik er een beetje vaardigheid in heb gekregen wil ik van de zomer best wel vlammen/schedels/vrouwen in bikini/palmbomen op je fiets airbrushen
Geil!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
als ik er een beetje vaardigheid in heb gekregen wil ik van de zomer best wel vlammen/schedels/vrouwen in bikini/palmbomen op je fiets airbrushen
Een slaapkamerproject, jij en Zwab, klinkt interessantquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geil!
Doe je dan in een weg mn slaapkamerprojektje?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een slaapkamerproject, jij en Zwab, klinkt interessant
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
en een knalroze verfbom in de slaapkamer gooien gaat em niet worden, ze weet waar ik woon
Dat is minderquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ook wakker, nu straks weer werken. Wat een tijden.8 tot 13:00 en 17:30 tot 20:00.
_!
Ja meestal, niets aan te doen. Maar it brings the cash home dus het zal wel!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is minder, werk je vaker 2 keer op een dag?
Stalker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus christus, 12 keer op een dag gebeld worden en elke keer als je opneemt wordt de verbinding verbroken. Ik word er echt schijtziek van
Kun je de politie niet inschakelen als dit dagen aan houdt. Dat begint op stalking te lijken, of niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus christus, 12 keer op een dag gebeld worden en elke keer als je opneemt wordt de verbinding verbroken. Ik word er echt schijtziek van
Bedrijf (onbekend nummer), zal wel weer via zo'n computersysteem gaan ofzo...quote:
Oh dat is echt vet irritant jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedrijf (onbekend nummer), zal wel weer via zo'n computersysteem gaan ofzo...
Vodafone heeft me nu ook dagenlang geprobeerd te bellen om m'n contract te laten verlengen en ik vermoed dat ze er nu gewoon mee doorgaan.
Ik ben zo ver om ze zelf te bellen en te vragen of ze in godsnaam kunnen stoppen
Phoe bij hetzelfde bedrijf of twee banen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja meestal, niets aan te doen. Maar it brings the cash home dus het zal wel!
Hetzelfde bedrijf dus dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Phoe bij hetzelfde bedrijf of twee banen?
Die bel me niet register werkt voor geen kut?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedrijf (onbekend nummer), zal wel weer via zo'n computersysteem gaan ofzo...
Vodafone heeft me nu ook dagenlang geprobeerd te bellen om m'n contract te laten verlengen en ik vermoed dat ze er nu gewoon mee doorgaan.
Ik ben zo ver om ze zelf te bellen en te vragen of ze in godsnaam kunnen stoppen
Oh dat maakt de tijden wel nog onlogischerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hetzelfde bedrijf dus dat is wel fijn.
Schoonmaken, is meestal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat maakt de tijden wel nog onlogischer
Ow ja , kennis van me doet dat van 6 tot 10 en dan of in de avond of in de middag nog 4 uur.quote:
Jezus fuck dat klinkt ook als horrorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat eens in de trein naar Frankrijk. Werd een vriendin gebeld en speelde er een bandje af: ''Je bent lelijk, je bent lelijk, etc.''
We waren niet eens geschokt door de belediging, we waren vooral freaked out, 2 meisje alleen in Frankrijk en we dachten dat we terecht waren gekomen in een horror._!
Het is ontiegelijk zwaar vooral, het is gewoon een work out. Vies ook wel al kom ik daar makkelijk overheen. Maar goed, het is werk en het is een goede reminder dat ik weer echt moet gaan studeren!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja , kennis van me doet dat van 6 tot 10 en dan of in de avond of in de middag nog 4 uur.
Ik moet dr niet aan denken!
Oh ja, het werk zelf zou ik ook zo doen hoor, werk is werk. Maar die tijden zo, dat zou ik echt niet trekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is ontiegelijk zwaar vooral, het is gewoon een work out. Vies ook wel al kom ik daar makkelijk overheen. Maar goed, het is werk en het is een goede reminder dat ik weer echt moet gaan studeren!
Neuh, dit kan ook een bedrijf zijn zoals Eneco voor m'n electra of weet ik het wat, helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die bel me niet register werkt voor geen kut?
Kijk dat is ook niet verkeerd! Je moet ook echt een manier vinden om het leuk te maken, zet ook altijd de muziek keihard open als ik werk en soms een keer lullen met iemand, heerlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, het werk zelf zou ik ook zo doen hoor, werk is werk. Maar die tijden zo, dat zou ik echt niet trekken.
Toen ik studeerde deed ik lopende bandwerk in een fabriek, nachtdiensten 2 keer in de week, en die nachten sloeg ik dan gewoon over.
Verdiende haske lekker, en het was superleuk!
In een koekjesfabriek, aan de lopende band, radio keihard aan, lekker dansen met zn allen en zingen en koekjes in dozen smijten.
En dan kreeg iedereen ook nog elke keer restanten en zo mee
Oh echt, we hadden altijd de grootste lol daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kijk dat is ook niet verkeerd! Je moet ook echt een manier vinden om het leuk te maken, zet ook altijd de muziek keihard open als ik werk en soms een keer lullen met iemand, heerlijk!
Wat jij nu opnoemt zijn ook precies de mensen die hier werken, dat veranderd nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt, we hadden altijd de grootste lol daar.
En het was altijd een leuk gemend gezelschap ook.
Studenten, Russische vrouwen, tokkies, echt altijd gewoon feest!
Die nachtdiensten waren ook erg gewild.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat jij nu opnoemt zijn ook precies de mensen die hier werken, dat veranderd nooit.
niet meer t leger in?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is ontiegelijk zwaar vooral, het is gewoon een work out. Vies ook wel al kom ik daar makkelijk overheen. Maar goed, het is werk en het is een goede reminder dat ik weer echt moet gaan studeren!
Wat zwabber zegt. Haha nee, heb je het niet gehoord van defensie?quote:
ah bezuinigen enzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat zwabber zegt. Haha nee, heb je het niet gehoord van defensie?
Bestaande militairen hebben al geen zekerheid meer, laat staan mensen die nu nog willen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ah bezuinigen enzo?
ok dat klinkt wel logisch idd dat je daar dus niet meer heengaat
klopt idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bestaande militairen hebben al geen zekerheid meer, laat staan mensen die nu nog willen.
Ik heb een jaar high school gedaan in Emerica, was ook wel chill. Waar heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik niet meer wilde studeren ben ik aupair geworden, damn, dat was pas leuk
Sociaal cultureel werker om te beginnen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt idd.
maar ook al idee wat je nu wil studeren?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sociaal cultureel werker om te beginnen!
das wel iets totaal anders meteen hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sociaal cultureel werker om te beginnen!
Lange baan, Amsterdam is tandjeduur! In Helmond, maar op den duur (na een jaar ofzo) lekker naar het Eindje!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef gomi het volgende:
[..]
das wel iets totaal anders meteen he
in amsterdam? of je verhuisplannen naar amsterdam ff op de lange baan nu?
Wat grappig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik studeerde dus ooit Sociale Pedagogiek, daar ben ik toen maar fijn mee gestopt
![]()
Ik ben aupair geweest in de UK
Wow dat is echt zeker wel chill.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Fleet ( Hampshire ), klein forensendorpje, wel dichtbij Londen, heel gaaf was dat!
Heel fijn gezin had ik ook.
Tweeling van 15, ik deed alleen maar vreselijk leuke dingen met die kids.
En dan had ik nog voor als zij op school zaten strijkadressen en een oppasadres, ik verdiende echt kapitalen daar en ik had geen onkosten![]()
De meiden zijn daarna nog een paar keer hier geweest en zo. In de weekenden had ik eigenlijk vrij maar dan ging ik bv met de meiden en vriendinnen naar Londen om te shoppen en dan betaalden die ouders echt alles![]()
Musicals en zo ook
Die Finse uit je Facebook (die je ws in Amerika hebt leren kennen) ziet er best wel liefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had ook een geweldige familie, heel typisch Amerikaans, maar zo gezellig en lief.Zaten heel erg in de community, deden aan heel veel dingen mee enzo.
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik hoofdpijn wil hebben ga ik dat een tijdje achter elkaar spelen.
Ik vind het ook erg leuk. Toch al lang niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Ik kijk een keer, noem een paar setjes, moet dan nog vijf minuten uitleggen waarom het goed is, kaartjes erbij, en het herhaalt zich weer.
Wie wint dan meestal?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk. Toch al lang niet meer gedaan.
MIsschien dadelijk ofzo nog even tegen mezelf spelen.
Gezellig stadsie! Leuk man.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Morgen naar Utreg, leuk dagje met een vriendin![]()
yuki?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Morgen naar Utreg, leuk dagje met een vriendin![]()
Niet echt.quote:
Oke, toch ook iets om je op te verheugenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt.
Wel morgenavond sudoku-en met/tegen iemand van de begeleiding. Maar voor de rest niks. Misschien ook wel verstandig om het dit weekend rustig aan te gaan doen.
Ik heb ze al eens gemeet hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:52 schreef Koen66 het volgende:
hoop dat het leuk is PGR, Yuki lijkt me een leuke meid
ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens gemeet hoor
Dus dat komt wel goed![]()
En hoi Koen![]()
Pgr praat je ook met een zachte g?quote:
Hey Koenquote:
Ga je de 29e niet naar die picknickmeet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef Bos81 het volgende:
Even douchen
Yuki lijkt me inderdaad een toffe meid, in de toekomst zullen wij ook ws wel een keer meeten.
ik niet, want zondagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je de 29e niet naar die picknickmeet?
Er rijden geen treinen tussen Den Bosch en Utrecht, worden omgeleid via NIjmegen. Duurt mij te lang, aangezien ik van plan was niet al te lang te blijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je de 29e niet naar die picknickmeet?
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er rijden geen treinen tussen Den Bosch en Utrecht, worden omgeleid via NIjmegen. Duurt mij te lang, aangezien ik van plan was niet al te lang te blijven.
Pisces blijft voor altijd mysterieusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef Koen66 het volgende:
ik wil Yuki ook wel eens meeten
En Pisc ben ik ook benieuwd naar![]()
heeft NIEMAND d'r ooit gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pisces blijft voor altijd mysterieus
Is haar keuze, en begrijp ik volledig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pisces blijft voor altijd mysterieus
is iedereens eigen keus iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is haar keuze, en begrijp ik volledig.
Maar heeft ze Bella niet ooit gezien![]()
dat houdt het wel spannend hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik weet het niet.
Maar ik respecteer het volledig
Fantaseren over Pisces![]()
Stap op de motor en rij naar Eindhovenquote:
Zeg maar, ik ben meestal 's middags en 's avonds wel thuis.quote:
mesten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
Ik wil ook nog zoveel mensen mesten!! Met op één Kally natuurlijk.O+
Ik wil jou ook graag een keer irl zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
Ik wil ook nog zoveel mensen mesten!! Met op één Kally natuurlijk.O+
of een keer een V&A-meetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeg maar, ik ben meestal 's middags en 's avonds wel thuis.
Zondag ofzo, of zie je dan Drist_Dua nog iets, iig je vriendje?
Ik jou ook.quote:
Als je een keer van je ouders naar Eindhoven mag en je wil/mag me dan zien, geef maar een teken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik jou ook.En Vaduz ook heel graag.
En de rest van de SC's ook wel eigenlijk.. Maar naar jullie drie ben ik zo benieuwd.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ff achter mijn mijn desktop gaan zitten om een nieuwe adapter te bestellen
Ik zie het al helemaal voor me.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
Jij in een strak leren pakkie met zweep
wat zorg je goed voor je stofwolkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
om te voorkomen dat de hulp van m'n vader op m'n kamer zou komen om rare dingen te doen zoals stofzuigen ofzo, en daarbij mijn spullen kwijtmaken, dingen beschadigen en weet ik het wat had ik m'n kamerdeur op slot gedaan toen ik vorige week zondag naar mijn moeder ging
ik heb min sleutel daar laten liggen, ik moet em zo even ophalen anders kan ik m'n bed niet in
Joahquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Pisc wij gaan siewosie nog een keer linedancen/anitameyeren!
help ik dr ff iets dichter naar die lapoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh zit al in de startblokken voor de lapo, ik voel het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |