I do not give a rat's assquote:
Laf joe!quote:
Zelfde antwoord nog esquote:
Strak strak in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hakquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfde antwoord nog es![]()
GABBER IS TERECHT, IK WEET NIET HOE OF WAT MAAR IK HEB EEN SMS DAT IE TERECHT IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Steekwoorden is ons ook aangeleerd, en iedereen doet dat ook, maar mijn lerares heeft me vanwege mijn fan-tas-ti-sche (quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Teksten stampen, ik deed altijd wat steekwoorden. Maar dat schiet natuurlijk niet op.
Stampen dus!!
Ze hebben hem teruggevonden door het zoolrubber van de Nike Air Maxen te volgen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Strak strak in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
Heb mijn loonstrook.
13,5 uur gewerkt volgens hen![]()
29,5 uur moet het zijn godverdomme
Heb geen eens zijn om vanavond te werken.
Wil mijn geld![]()
Ik ga naar haar toe in Deventer. Ik wil ook met haar kletsen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:17 schreef omearos het volgende:
Marike Jager isheb haar al een paar keer live gezien, nu kan je nog lekker met haar kletsen na een optreden
Wat een naaistreek zeg. Hebben ze daar geen goedwerkende urenregistratie dmv pasjes?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
Heb mijn loonstrook.
13,5 uur gewerkt volgens hen![]()
29,5 uur moet het zijn godverdomme
Heb geen eens zijn om vanavond te werken.
Wil mijn geld![]()
Op hoeveel van de hoeveel zit jij nu?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
echt alle ellende is pas over als je je rijbewijs, auto en eigen huis hebt
Zelfs die mazzel heb ik niet..quote:
komt wel weer andere ellende voor in de plaatsquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
echt alle ellende is pas over als je je rijbewijs, auto en eigen huis hebt
wow, spoilerquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef omearos het volgende:
[..]
komt wel weer andere ellende voor in de plaats
Ja, met die seniorenpas van tegenwoordig kun je ook weinig meer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef omearos het volgende:
[..]
komt wel weer andere ellende voor in de plaats
Klinkt niet slecht, heeft wel wat weg van Enslaved, waar ik 3 weken terug was.quote:
het is heel typisch, maar je kan altijd horen dat een metalband uit Scandinavië komtquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, heeft wel wat weg van Enslaved, waar ik 3 weken terug was.
Heel vaak wel ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is heel typisch, maar je kan altijd horen dat een metalband uit Scandinavië komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |