en dat nadat ze er gister nog laat een goed gesprek mee heeft gehad .... wat dus niet geholpen heeftquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef Timm-E het volgende:
Waarschijnlijk Jasmin, ze had daar net woorden mee.
tja..die zitten nergens meer snel mee...als je prisj geeft liever vrouw te zijn als man en je loopt in het openbaar met vrouwenkleding,wat kan je tegenhouden om je andere meningen te verkondigen?ik heb al alltijd respekt gehad voor deze mensen,die gewoon zo gaan leven als zij zich voelen en daar voor uit komen,al lijkt dat idd soms op het belachelijke af voor ons,maar zij zijn er gelukkig mee..heyyyy!!!!dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef snetje het volgende:
Valencia mag dan heel verwend en iiri zijn maar het zegt wel wat het denkt en wat iedereen soms denkt en niet durft uit te spreken...
Zal best.. ik hou niet van dat drama wat ze maakt. Het is een aandachtstrekker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef snetje het volgende:
Valencia mag dan heel verwend en iiri zijn maar het zegt wel wat het denkt en wat iedereen soms denkt en niet durft uit te spreken...
voor BB is het wel goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal best.. ik hou niet van dat drama wat ze maakt. Het is een aandachtstrekker.
Ik ben ook dol op types als Valentia, Kelly, Servio of Rachel O'Neil. Maar ze zijn bijna niet meer weg te denken uit RLS's.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:48 schreef akveor het volgende:
Zal best.. ik hou niet van dat drama wat ze maakt. Het is een aandachtstrekker.
Tim is er al uit en Timmy en Fabienne zijn echt wel een getrouwd stelletjequote:Op donderdag 19 mei 2011 15:53 schreef trollie67 het volgende:
vind tim en fabienne erder broer en zus lijken..en wie is nu tim en wie timmy??
Een freudiaanse verspreking....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op types als Valentia, Kelly, Servio of Rachel O'Neil. Maar ze zijn bijna niet meer weg te denken uit RLS's.
Tim is niet meer... zie de OPquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:53 schreef trollie67 het volgende:
vind tim en fabienne erder broer en zus lijken..en wie is nu tim en wie timmy??
Ja, LOL.quote:
Ja, ze vervalt een beetje in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef snetje het volgende:
Jordan wil David niet zwart praten maar ondertussen doet ze het heel sneaky wel met wat ze wel verteld en steeds maar vragen : begrijpen juliie wat ik bedoel?....
jootje 2??/quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:06 schreef snetje het volgende:
Jordan wil David niet zwart praten maar ondertussen doet ze het heel sneaky wel met wat ze wel verteld en steeds maar vragen : begrijpen juliie wat ik bedoel?....
Deze loopt op dit moment goed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
stream buffert weer als een tierelier
buffert nog erger ,misschien ligt het aan mijn pcquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze loopt op dit moment goed.
http://bigbrother11live.info/
Probeer je pc eens op te schonen. Cache en cookies opruimen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
buffert nog erger ,misschien ligt het aan mijn pc
Hij is de man van.....misschien is dat voldoende. Maar je hebt wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:39 schreef Ransjih het volgende:
wat is die tim eigenlijk weinig in beeld, heeft die niks te melden of zo?
De bewoners verstaan hem wel, geen idee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:48 schreef Ransjih het volgende:
nooit, af en toe en woord, zou dat expres zijn?
Ik denk aan het eind van de weekopdracht. Lekker hè?quote:
er schijnt een enveloppe te zijn met daarin hoeveel fouten ze mogen maken ...die wordt pas aan het eind open gemaakt...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk aan het eind van de weekopdracht. Lekker hè?
Jordan blijft maar piepen en haalt nu constant haar leeftijd erbij.
het is maar goed dat David die knuffel niet heeft gezien tussen die twee... het huis zou te klein zijn ben ik bang ...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:09 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme wat is die Jordan een bitch zeg...![]()
![]()
Mag echt hopen dat ze haar snel uit het huis tyfen
Ja echt he...ik erger me kapot aan haarquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:11 schreef snetje het volgende:
[..]
het is maar goed dat David die knuffel niet heeft gezien tussen die twee... het huis zou te klein zijn ben ik bang ...
Mij wel, ik hoor elke keer wat ze zegt, alles wat ze zegt alleen maar om David omlaag te trappenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Ransjih het volgende:
ze stoort mij nog niet eerlijk gezegd, had ik met jo wel
Als het goed is moet ie Arger im Paradies openenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef Ransjih het volgende:
hoe heet dat filmpje? er staan er zoveel
hoop dat iemand net als bij sst filmpjes hier neer kan zetten
je mist best een hoop zonder uitzendingen
Oh, watsgebeurt? Ik zat aan de telefoon.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef Ransjih het volgende:
nu ist wachten op een sanctie
lisa: normaal eet ik nooit chocola![]()
bee je mist een leuk stuk
regel overtreden expres lees ff terugquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, watsgebeurt? Ik zat aan de telefoon.
Geniaal hequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef Ransjih het volgende:
is gelukt met dat filmpje djin, TOP had ik gemist
Oh, ivm het snoepen. LOL. Maar waarom kregen ze die snoepjes? Sorry dat ik zoveel vraag maar was geruime tijd afwezig.quote:
ja! en die mocht ze niet delenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ah, de snoepjes voor Ingrid ivm haar opdracht. Het kwartje valt.
Dat vind ik wel tof bij deze BB, regels zijn regels. Echt Duits.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef snetje het volgende:
ja! en die mocht ze niet delenben benieuwd naar de sanctie ..want 1 ding is al zeker... bij deze BB volgt tie wel
Quoten is soms best handig.quote:
groene kwalm erbij en luchtalarmquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef DjinN het volgende:
Ik heb mn filmpje gevonden!![]()
http://www.bigbrother.de/(...)3590274&video.page=1
Bij 2:15 ongeveer komt dat stukje van CosimoIk heb echt tranen over mijn wangen van het lachen nu
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Ransjih het volgende:
tim plaagt de meiden al met "geniet van de laatste dagen vrijheid"daarmee doelt hij op het strafgedeelte
wat dat precies inhoudt weet ik nog niet
Oh, een soort van rijk en arm gedeelte. Maar is dat echt buiten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
buiten slapen in hangmatten ... koud water etc...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, een soort van rijk en arm gedeelte. Maar is dat echt buiten?
wow, ik hoorde net steve wel zeggen dat dat zwaar wasquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
buiten slapen in hangmatten ... koud water etc...
oudje van Osvaldo2quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:37 schreef Ransjih het volgende:
[..]
wow, ik hoorde net steve wel zeggen dat dat zwaar was
die hebben echt humor daar!!quote:Valencias Gekreische jetzt als Klingelton downloaden!
19.05.2011 15:41 Uhr
Unser Extraservice für euch: Valencias Auftritt im Labyrinth der Mumie als Klingelton. Warnung: Denkt an eure Nachbarn, Liebsten und Haustiere und stellt die Lautsprecher etwas leiser ein...
LOL, dat is nog eens iets anders dan Poekieroekie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:45 schreef snetje het volgende:
op de BB site ..
die hebben echt humor daar!!![]()
![]()
Ja, ben benieuwd, grote kans van wel. Vind dat er tot nu weinig gelocktquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Speeddaten dus. Ik ben benieuwd of we mee mogen kijken.
Ja, het is precies Brian, alleen een stuk slimmer ........quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
Gatver, David weer bezig met zijn loverboy praktijken.
Gladjakker met zijn stomme mutsje geeft het niet zomaar op hoor.quote:
Echt hè? Ik krijg er koude rilllingen van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, het is precies Brian, alleen een stuk slimmer ........
Ben alleen bang, dat Jordan toch weer met hem doorgaat uiteindelijk .....quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Ik krijg er koude rilllingen van.
Oh nee, niks Djoon en Flip. Djoon had de broek aan, je weet wel, die gruwelijk lelijke van een bepaald merk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben alleen bang, dat Jordan toch weer met hem doorgaat uiteindelijk .....
(Doet ook wel een beetje denken aan Flip en Jo, alhoewel deze vergelijking niet
helemaal op gaat, Flip had namelijk niets agressiefs in zich.)
Ja, maar het verveelt nu al ......quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:42 schreef Ransjih het volgende:
haaaaaaaaaa die hedia speelt een rol tijdens de date
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:42 schreef Ransjih het volgende:
haaaaaaaaaa die hedia speelt een rol tijdens de date
Wow!!! Bedankt!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef snetje het volgende:
ik heb hier geloof ik een link waar je de uitzendingen live kunt kijken http://stream4ya.in/
ja..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Wow!!! Bedankt!!!![]()
![]()
![]()
* Osvaldo2 voegt de link toe aan zijn favourieten...
en sorry dat ik niet zo mooi ben als thuisquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:56 schreef snetje het volgende:
eindelijk weer even alleen![]()
[ link | afbeelding ]
in de badkamer gaan ze naar de spreekkamer en bij Mona Lisa gaan ze naar de matchrooms geloof ik ..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef beequeen het volgende:
Toch nog even een vraagje voordat ik ga zappen. Er zijn 2 KVDW? Een in de badkamer en een in de gang met de Mona Lisa?
Ja klopt. Ik heb een tijdje geleden de plattegrond van het huis geplaatst. Zal ik die even opzoeken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:59 schreef snetje het volgende:
[..]
in de badkamer gaan ze naar de spreekkamer en bij Mona Lisa gaan ze naar de matchrooms geloof ik ..
ja graag .. is af en toe wel fijn dat tie voorbij komtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb een tijdje geleden de plattegrond van het huis geplaatst. Zal ik die even opzoeken?
bij de badkamer een spreekkamer met een zilveren stoel en bij de rode slaakamer een spreekkamer met de gouden stoel ... 2 dusquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het was even zoeken, maar gevonden...
[ afbeelding ]
Klopt en die noemen ze dan heel logisch goldene Sprechzimmer und lila Sprechzimmer...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:43 schreef snetje het volgende:
[..]
bij de badkamer een spreekkamer met een zilveren stoel en bij de rode slaakamer een spreekkamer met de gouden stoel ... 2 dus
De OP is mooi bijgewerkt, weer helemaal up to date...quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Klopt en die noemen ze dan heel logisch goldene Sprechzimmer und lila Sprechzimmer...
Plattegrond ff in de OP geplaatst.
volgens mij heeft ze het steeds over maandag...quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zegt Valencia nu net, dat er morgen nog een keer genomineerd wordt ???
Weet niet, zat even niet op te letten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zegt Valencia nu net, dat er morgen nog een keer genomineerd wordt ???
de strafquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal op de bank ..... [ afbeelding ]
BB11 en Adamski lopen gelijk...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mijn stream loopt hopeloos achter... Dat moet hier allemaal nog gebeuren???
je vergeet Jasminquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hedia en Lisa een paar dagen op elkaars lip, kan mooi zijn [ afbeelding ]
uhw... ik kijk Adamski...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben nu ook naar bb11 gegaan, Adamski loopt zeker een kwartier achter...
Ik zat hier allemaal dingen te lezen die daar nog lang niet gaan gebeuren,
nuja BB11 en Adamski lopen beiden tegelijk dus je bent up to datequote:
lekkere dikke grote stadionlampen die erop schijnen nu zal ook wel warmte geven .... de dames zijn denk ik 1 ding vergeten ze hebben daar ook meikeversquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze hebben volgens mij wel beter weer dan hier. Rene loopt zelfs nog in zwembroek, dat moet hier nu buiten niet proberen...
In vind het ook lelijk, vooral als ze lacht dan buigt de lip niet goed mee...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:42 schreef snetje het volgende:
maar goed ... ik vroeg het me nog steeds af of die lippen van Ingrid wel echt waren? ze gaf nu aan dat ze alleen sliconen ala botox in haar lippen had zitten ... welke gek laat zich nu zon bek volspuiten alias jokerface van batman
Hedia verliest einen Brief von BB. Durch den Regelverstoß mit den Süßigkeiten gibt es folgende Option: Zieht ihr drei sofort in den Strafbereich für unbestimmte Zeit so erhält Ingrid die restlichen Süßigkeiten zurück.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ging het er nu om, dat Cosimo Ingrid voor "muschi" uitgescholden had ???
Ja, ik zag het al in de dagelijkse van dinsdag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het moet niet gekker worden...![]()
Valencias Gekreische jetzt als Klingelton downloaden!
19.05.2011 15:41 Uhr
Unser Extraservice für euch: Valencias Auftritt im Labyrinth der Mumie als Klingelton. Warnung: Denkt an eure Nachbarn, Liebsten und Haustiere und stellt die Lautsprecher etwas leiser ein...
Yup, kan nog leuk gaan worden de komende dagen .....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Lisa, Jasmin en Hedia met z'n 3-en ins Strafbereich?
Als je er uit pleurt zeker ja...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het licht in het Strafbereich gaat uit maar er is nog volop licht in de rest van de tuin. Dat schiet ook niet op...
Ik zie er nog wel één uit die hangmatten vallen vannacht, je zou daar in moeten slapen. Ben je de volgende dag een gebroken mens...
Zekers, en het is ook best een groot huis. Maar liefst 3 slaapkamers en dan ook nog een strafbereich. Ik zou ook heel graag een scherm met 4 streams als bij SST hebben...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch ontzettend jammer dat er maar één stream beschikbaar is, had vooral
vanavond het idee dat er veel meer gebeurde in het huis, dan dat we op de
streams uiteindelijk zagen .... bijvoorbeeld een hele tijd een stream op Tim,
Fabi en Daggy in de slaapkamer, terwijl Jordan en Ingrid blijkbaar een gesprek
voerden zittend op de grond in de huiskamer.
Ja echt jammer, lijkt mij een gemiste kans.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zekers, en het is ook best een groot huis. Maar liefst 3 slaapkamers en dan ook
nog een strafbereich. Ik zou ook heel graag een scherm met 4 streams als bij SST hebben...
Maar dat is wat ik hoorde zelfs bij de betaalde streams niet eens zo.
Maar dat is wel een van de redenen dat er zo weinig streamlocks zijn, schakelen ze gewoon naar een andere kamer en klaar is Kees...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja echt jammer, lijkt mij een gemiste kans.
Mee eens, maar ik denk dat een tweede stream al een wereld van verschil zou zijn .....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar dat is wel een van de redenen dat er zo weinig streamlocks zijn, schakelen ze gewoon naar een andere kamer en klaar is Kees...
Ze staan er morgen ook nog... Trustenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:21 schreef snetje het volgende:
damn!! ik moet gaan slapen en dan krijg je dit
Bis morgen...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, had nog een paar CAPs liggen van eerder vanavond, zonde om ze weg te gooien .....
Gute Nacht !
over? ik zie nu 3 dames in de weer met een chemisch toilletje ... met uuuuuuhhhh!!! en aaaaaahhh! en iiiiieeeeeeeeeeeeeeeuuuuwww!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zucht, strafbereich al weer over ........ was wel erg kort.
die strip van David en Cosquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:24 schreef Ransjih het volgende:
die fotoos, hilarisch, zelfs brian zit erbij
jasmin en daggy vinden het mooi dat juist die 3 bij elkaar zitten, misschien komt er nog iets goed uit
Sie verarscht euch doch alle man... x20quote:
Ik dacht in zijn kast, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:37 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp uit een chat dat het begonnen is omdat er zand in Valencia's schmink zat.
Daarom had ze er genoeg van. Dus die gaat ook weer nergens.
Met Hedia is echt iets mis, dat kan toch niet anders?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
En die ene loopt weer rond in d´r badjas met de slof![]()
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met Hedia is echt iets mis, dat kan toch niet anders?
Ciao, werkze ruudemans.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat denk ik ook.
Moet weer gaan werken, ciao
iets met een tas en zand... Lisa en Jasmin vertelden haar dat ze wisten wie het gedaan had maar noemden geen namen ...alleen dat het een vrouw en een man waren.. Valencia dacht gelijk aan Hedia en wat ik nu hoor heeft ze iets met ei in de schoenen van Hedia gestopt en over haar kleren gesmeerd...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:11 schreef Ransjih het volgende:
val denkt dat hedia zand in haar make up heeft gedaan?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:28 schreef beequeen het volgende:
Ingrid heeft het geheim van Valencia geraden. Tsja, het heeft het zelf aan haar verteld.
Hebben ze daar geen rode knop en sirene zoals bij SST?
Volgens mij hebben ze vandaag al genoeg tv gemaakt. Zo werkt dat toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:27 schreef akveor het volgende:
@BQ Ja ik hoop het natuurlijk wel. Ze zijn genoeg aan het etteren onderling.
LOL, misschien is de Stem gay.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Ze hebben een rooie knop... met het geluid van en natte scheet...
Jezus Rayo doet idd wat Meditatiodingetjesachtig...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze liggen daar gewoon op klaarlichte dag te pitten (waar heb ik dat vaker gezien ?) , terwijl `Jesus` daar een beetje langs `zweeft`
[ afbeelding ]
Net op het moment dat Rayo aftelt dat ze zogenaamd vanzelf wakker zouden moeten worden kwekt die Stimme ze wakkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:27 schreef akveor het volgende:
LOL. De stem: es ist kein Schnarchzeit ....
echt zelf brood maken dus! en geen broodbakmachientjequote:
hahhahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jezus Rayo doet idd wat Meditatiodingetjesachtig...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Porca miseriaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:30 schreef Ransjih het volgende:
heee...op blz 7 en 8 zijn wat bewerktefotoosvan osvaldo weggehaald
ik kan katiren duck niet meer vinden
Wat zielig voor je.quote:
In de bunker waren ze op een gegeven moment knap handig in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
een bakker is wel handig als dat zo zie
wat een werk
Mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
een bakker is wel handig als dat zo zie
wat een werk
Echt wel, Peter was goed in het maken van brood.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Ransjih het volgende:
kan ik me niet meer herinneren dat ze dat in de bunker ook deden
Naad hat het gisteren ook al over krullen en tangen, dat dat niet kon in de jungle, ik dacht ook meteen terug aan dat lachwekkende dramaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:55 schreef beequeen het volgende:
Oh, ze beginnen ook al te blonderen. Amanda taferelen straks.
LOL, toch knap dat Naad nog steeds meedoet. Amanda lag er na de 2e uitzending al uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad hat het gisteren ook al over krullen en tangen, dat dat niet kon in de jungle, ik dacht ook meteen terug aan dat lachwekkende drama
miss steiltangquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naad hat het gisteren ook al over krullen en tangen, dat dat niet kon in de jungle, ik dacht ook meteen terug aan dat lachwekkende drama
En die kapper (hoe heette die ook alweer) die ze eens flink de waarheid verteldequote:
Stanley.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
En die kapper (hoe heette die ook alweer) die ze eens flink de waarheid vertelde
Gewoon het rechtse quoteknopje gebruiken.quote:
Slof... in de live refereerde ze daarmee aan Tim. Een statement of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Ransjih het volgende:
wat is dat voor ding eigenlijk? die kikker
badjas- kikkermissie
Wat had ze met Tim dan? Ik vind het echt belachelijk, net als die badjas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef akveor het volgende:
Slof... in de live refereerde ze daarmee aan Tim. Een statement of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |