In eindhoven loop je alleen stratum op en je kan zo al een meid versierenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:52 schreef Chulaa het volgende:
hngt er van af hoe lekker jij bent, anders weet ik wel iets
Vertelquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:52 schreef Chulaa het volgende:
Lig je net te krikkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Naar 't schijnt moet je in Den Haag wezen. Wegens veel internationale hoge piefen zitten daar blijkbaar de mooiste dames.
Met wat mazzel lig je lekker in het zaad van een minister te soppen.
fotoquote:
Dat dus. Den Haag, Doubletstraat om precies te zijn. Site is gesloten, maar je kan er nog wel terecht schijnt.)quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Naar 't schijnt moet je in Den Haag wezen. Wegens veel internationale hoge piefen zitten daar blijkbaar de mooiste dames.
Met wat mazzel lig je lekker in het zaad van een minister te soppen.
check pmquote:
of over het aantal breezersquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze zijn aan het onderhandelen over een prijs
En alleen maar van die vieze dikkerdsquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:13 schreef maickeltje het volgende:
als er ergens mensenhandel is dan is het wel denhaag
dikkerds hebben wel veel liefdequote:Op donderdag 19 mei 2011 15:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En alleen maar van die vieze dikkerds
ja? wa istquote:
1990 hm? je bent zelf een breezerquote:
Wil je wel weten hequote:Op donderdag 19 mei 2011 15:19 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
of de PM bevallen is met de toegevoegde foto van SpermaDonor
quote:
tsjah ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:38 schreef Jurgen1990 het volgende:
waarom ga je eigenlijk naar de hoeren spermadonor? heb je geen exen of scharreltjes die je even kan bellen?
Hij zoekt geen gezonde maar knappequote:Op donderdag 19 mei 2011 15:43 schreef michelllll het volgende:
daar in groningen bij het industrieterrein zitten de meest gezonde hoeren, spuiten zich elke dag in met vitamine`s
Bornholmstraat bedoel jij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:43 schreef michelllll het volgende:
daar in groningen bij het industrieterrein zitten de meest gezonde hoeren, spuiten zich elke dag in met vitamine`s
Nee niet echt.. niet zo zeer dat groningen niet te doen is maar dat soort hoeren wil ik niet eens gratis nemenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef MizzPoezz het volgende:
[..]
Bornholmstraat bedoel jij.
En dat noem jij vitamines?
Sinds wanneer bevat heroïne vitamines![]()
Ik neem ook aan dat TS niet van plan is om helemaal naar Groningen te gaan, maar dit kan ik mis hebben natuurlijk.
jij woont in alkmaar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef Chicka2 het volgende:
ik heb wel s gehoord dat mensen uit het hele land naar Alkmaar komen, omdat die zo lekker jong zijn...
quote:
als jij dat had moeten weten had hij jou wel een PM gestuurd hequote:Op donderdag 19 mei 2011 15:19 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
of de PM bevallen is met de toegevoegde foto van SpermaDonor
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:42 schreef SpermaDonor het volgende:
Hey,
Ik ben van plan vanavond naar de hoeren te gaan...
Normaal als ik ga ga ik naar Utrecht (Zandpad alias rode brug)
Maar Amsterdam of Alkmaar is ook niet gek ver van mij vandaan.
Waar zitten de knapste vrouwen? (weet iemand dat?)
Dan is het makkelijk, hoef je alleen te betalen voor anaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:04 schreef DirtyDaniel het volgende:
Ik wil anaal
van sex relatie naar de hoeren..
Verrassende wendingquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:52 schreef Chulaa het volgende:
Sorry,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:19 schreef Dagkaart het volgende:
En hoe was het bij de hoeren TS?
waar
wat gedaan
prijs
hoelang
hoe zag ze er uit
enz enz.....
En Chulaa was toch al bij je langs geweest?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Sorry,
heb besloten om niet te gaan..
is altijd fucking druk bij het zandpad 's avonds... heel irri met die mocro's en de hermandad
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
En Chulaa was toch al bij je langs geweest?
Niet iedereen is zo'n hunk als jij he!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:06 schreef Retronix het volgende:
Waarom ga je naar de hoeren? Betalen voor een afgelikte boterham, terwijl er in het zwembad of in de supermarkt altijd wel een paar geile mokkels lopen? Chulaa bijvoorbeeld, de slet!
Inderdaad, en al helemaal niet zo'n hunk die chicka's negeert, want meisjes die vragen of klagen worden overgeslagen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:15 schreef Chicka2 het volgende:
Ni
[..]
Niet iedereen is zo'n hunk als jij he!
Dus dat gebeurt er met ons belastinggeld...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Sorry,
heb besloten om niet te gaan..
is altijd fucking druk bij het zandpad 's avonds... heel irri met die mocro's en de hermandad
En wat is je favoriete enge film?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:35 schreef Retronix het volgende:
Wanneer ga je weer banen zwemmen, en waar doe je altijd boodschappen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus dat gebeurt er met ons belastinggeld...
Daarom staan ze vaak te flitsen, de hoeren moeten betaald.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarom staan ze vaak te flitsen, de hoeren moeten betaald.
Ja, wanneer hebben we seks? Het zwemmen, het prietpraatje in de Appie en de film slaan we wel over..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:33 schreef Chicka2 het volgende:
Banen zwemmen doe ik niet zo vaak, maar als ik het doe gebeurt dit in het zwembad.
Mijn boodschappen worden gedaan in de Appie
Favo film: Titanic
Verder nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |