Maar komt zo gênant overquote:
Dan fluister je het.quote:
Maar weet iemand uit ervaring of een meisje snel ja zegt?quote:
Dus niet!quote:
begin er niet weer meequote:
Moet je ook aan haar vragen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar weet iemand uit ervaring of een meisje snel ja zegt?
je lul in haar poep stoppen is daarentegen geheel niet genant.quote:
Hoe zou jij reageren als iemand het vraagt?quote:
Valt wel mee...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je lul in haar poep stoppen is daarentegen geheel niet genant.
Nou liever niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als iemand het vraagt?
Ja, ok... maar heb wel gevoelens voor haarquote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Biogarde het volgende:
En het is een sexrelatie, lijkt me niet dat er dan sprake is van schaamte.
Maar je zou het wel doen dusquote:
daar gaat het fout.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja, ok... maar heb wel gevoelens voor haar
Ja, aan het einde van je snikkel. Ga er nou niks voor voelen, want dat komt niet goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja, ok... maar heb wel gevoelens voor haar
Daar kan ik ook niks aan doen...quote:
Geen ervaring mee eerlijk gezegd. Ook nooit echt naar verlangd ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar je zou het wel doen dus
Volgens mij reageert ieder meisje zo
nj, maar ja... als seks lekker is met een mooi iemand, ga je er ook wel wat voor voelen, heel vaag maar is wel zoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, aan het einde van je snikkel. Ga er nou niks voor voelen, want dat komt niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |