Zeker je schwanz op de counter gelegd en gedreigd ze knock-out te slaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou de vorige keren was het mij niet gelukt met bellen terwijl ik 10 minuten later aan de kassa stond met de game in handen na een bezoekje.
Hèhè, ik zag dat ik hem 4 april al besteld had.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef Senderious het volgende:
[..]
Nou ik nog. Wanneer heb je hem besteld?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hèhè, ik zag dat ik hem 4 april al besteld had.En ongeveer een uur geleden de verzendbevestiging ontvangen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zeker je schwanz op de counter gelegd en gedreigd ze knock-out te slaan?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:25 schreef leeroy het volgende:
Ik heb hem 2 dagen geleden besteld en net smsje van gm binnen.
Koalo nice.
Gamemania verkoopt hem, heb hem half uur geleden gekocht en zit nu in de PS3.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:29 schreef Nielsch het volgende:
Straks na het werk maar even wat gamewinkels in Hoog Catharijne bezoeken (E*Plaza, Gamemania, Free Record Shop, MediaMarkt...).
Ga naar scorro en leer normaal Nederlands aub...... Stomme niet bestaande straattaal met mocro flava....quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:25 schreef leeroy het volgende:
Ik heb hem 2 dagen geleden besteld en net smsje van gm binnen.
Koalo nice.
Ik haal daar altijd mijn games ( ik woon in dat gehucht) muv nu. 20 euro prijsverschil en ik kan hem zo gaan halen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
Waarschijnlijk al bekend, maar gamemania Zoetermeer verkoopt hem ook!
Ik heb em toch gekregen vanmorgen (11:10 staat op de bon)...quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Johnnehb het volgende:
Gamestore E-plaza in venlo verkoopt hem helemaal niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |