Katinka Polderman? Cool! Groot fan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Lowlands is uit de speellijst van Katinka Polderman gehaald want het mocht nog niet bekend worden
Erg tof, zeker wel een aanrader.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef theodoor9 het volgende:
Azari&III bevestigd zichzelf op facebook voor de vrijdag. Ik ken het verder niet.
Blijkt een electro-artiest te zijn uit de turbo stal van oa: Tiga, Riton, Zombie Nation en Proxy.
nicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef theodoor9 het volgende:
Azari&III bevestigd zichzelf op facebook voor de vrijdag. Ik ken het verder niet.
Blijkt een electro-artiest te zijn uit de turbo stal van oa: Tiga, Riton, Zombie Nation en Proxy.
Heeft nog op Lowlands gestaan ook, was volgens mij het jaar dat er fucking veel Techno / Minimal was. Toen had je op zondag in de India de complete Minus stal behalve Richie Hawtin, die sloot af in de Bravo, dat was zo fucking bruut!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:20 schreef rubbereend het volgende:
James Holdentwee keer gezien, twee keer geweldig
Ken het ook niet maar klinkt wel errug vet haha. Ga het vanmiddag eens even belusiteren in de trein als ik internet heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef theodoor9 het volgende:
Komen die?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef PiRANiA het volgende:
Oeh dat Tantrum Desire klinkt wel relaxed. Chille D'n'B.
Skrillexquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik hoop dat verder Netsky of Skrillex nog komen.. ik heb geruchten gehoord over Skrillex
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet alleen nog de moves van deze gasten leren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |