als het goed is zit er achter je bedieningspaneel wel een afsluiter die je dicht kunt draaien hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:49 schreef MrNiles het volgende:
de afdekplaat zou je vrij eenvoudig moet kunnen verwijderen
vaak iets van beetje omhoog duwen en dan kantelen...ff wat proberen
ow....waarschijnlijk ga je geen kraantje vinden
dat zou kunnen..maar niet een kraantje net als die vroeger langs de plee zatquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als het goed is zit er achter je bedieningspaneel wel een afsluiter die je dicht kunt draaien hoor
In elk "merk" inbouwreservoir bevind zich een stopkraanquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:49 schreef MrNiles het volgende:
de afdekplaat zou je vrij eenvoudig moet kunnen verwijderen
vaak iets van beetje omhoog duwen en dan kantelen...ff wat proberen
ow....waarschijnlijk ga je geen kraantje vinden
Via http://www.hansgrohe.nl/index.htm kan je ook losse onderdelen bestellen. Soms heeft een goede sanitair boer nog wel wat op voorraad liggen van de meest verkochte onderdelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:49 schreef Gwywen het volgende:
Update: er is meer aan de hand, ik kreeg het niet gerepareerd en mijn man die inmiddels thuis is vreest dat de hele ombouw misschien wel los moet, omdat er van binnen een of ander ding kapot is gegaan. Nu is hij naar de bouwmarkt, om te vragen of het ding waarvan hij vermoedt dat het de oorzaak is, los verkrijgbaar is.
Als het niet lukt plaats ik wel even een foto van het gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |