Vond Dragon Age 2 echt wel cool.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vond Dragon Age 2 best vermakelijk![]()
Quest met schildje zijn mainquest, rest is optioneel
Quen ftw. Met 6 castsquote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Jump het volgende:
Pff, ik geraak maar niet voorbij die Kayran
/edit: eindelijk; drie keer dood in de laatste meters![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Jump het volgende:
Pff, ik geraak maar niet voorbij die Kayran
/edit: eindelijk; drie keer dood in de laatste meters![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh lees je bericht nu pas goed
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Gewoon een paar dagen rusten/mediteren. na een tijdje heeft hij weer nieuwe.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef Luchtkoker het volgende:
Weet iemand waar ik in omgeving Vergen Silver Ore kan halen, behalve bij de Blacksmith? Die heb ik allemaal opgekocht. Ik moet er nog 3 en dan kan ik een baas zwaard craften.
Quen. Scheelt een 'e'quote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef invine het volgende:
Wat doet die queen sign? Ik gebruik eigenlijk alleen maar aard...
Ik denk niet dat je daarmee ooit chapter 2 zal zien.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:11 schreef Leatherneck het volgende:
Uitdaging: de game op Insane uitspelen en bewust geen Quen gebruiken.
Ik heb er geen last van. Bovendien vraag ik me nog altijd af waarom een optie als vertical sync in godsnaam uit te zetten is. Ik bedoel niets zo vervelend als screentearing. Ik heb het dan ook standaard ALTIJD aan staan.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef genakt het volgende:
Heb hem maar op easy gezet
Hij haperde alleen heel erg nu maar vertical sync uitgezet en kan alles op high spelen
dus voor mensen die lage fps hebbenVertical sync uitzetten van je videokaart
![]()
screentearing doro vertical sync uit te zetten ? Nog nooit gehadquote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Bovendien vraag ik me nog altijd af waarom een optie als vertical sync in godsnaam uit te zetten is. Ik bedoel niets zo vervelend als screentearing. Ik heb het dan ook standaard ALTIJD aan staan.
als je een nvidia kaart gebruikt, kan het ook zijn dat 3dvision je fps verneukt.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef genakt het volgende:
Heb hem maar op easy gezet
Hij haperde alleen heel erg nu maar vertical sync uitgezet en kan alles op high spelen
dus voor mensen die lage fps hebbenVertical sync uitzetten van je videokaart
![]()
Ja. Die optie is er juist voor om dat te voorkomen en als je het nog nooit gehad hebt dan heb je niet goed gekeken lijkt mequote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef genakt het volgende:
[..]
screentearing doro vertical sync uit te zetten ? Nog nooit gehad![]()
Nee ben blindquote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Die optie is er juist voor om dat te voorkomen en als je het nog nooit gehad hebt dan heb je niet goed gekeken lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |