abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97150919
Ik heb hem maar weer verwijderd. Ik heb het spel nog een tijdje gespeeld maar de lage fps en de slechte combat speelde parten. Volgende maand heb ik een nieuwe pc, dus misschien reinstall ik hem dan nog eens maar ik vrees dat ik dan juist een hoop andere nieuwe spellen wil spelen.
Conscience do cost.
pi_97151066
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:19 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik las net op ign dat je afhankelijk van je keuze eind chapter 1 een ander chapter 2 krijgt: andere lokaties, andere karakters, etc. Is het echt zo? Want dan is het de moeite waard een savegame te bewaren tegen die tijd :P
Uit de IGN-review:

quote:
In The Witcher 2, choice is not an illusion. At no point has this been more obvious than how the story develops toward the end of the first Chapter. A decision needs to be made about how to proceed forward, and the impact will radically change how things evolve. It determines the next city you visit, the cast of characters you follow and the quests made available. It changes your entire perspective on the main events of the game. I reloaded an old save just to try a different path, and sure enough wound up in a totally different town talking to a whole new set of characters. Divergent outcomes like this make The Witcher 2 so much more exciting. I feel like I'm truly role-playing instead of simply jumping through hoops.
Dat klinkt inderdaad wel heel gaaf! Iemand die hier meer van weet?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:19:03 #153
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97155285
Die quest in de mental hospital, wat hebben jullie gekozen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 22 mei 2011 @ 15:22:36 #154
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_97155426
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:10 schreef Silv het volgende:

[..]

Jij speelde ook op hard toch? Hoe heb je in godsnaam die Letho verslagen. :')
Gelijk erop rammen en geen kans geven om wat terug te doen want dan ben je fucked.

Klinkt easy maar het kostte me 5 pogingen. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 22 mei 2011 @ 15:55:11 #155
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_97156848
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:22 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Gelijk erop rammen en geen kans geven om wat terug te doen want dan ben je fucked.

Ik probeerde precies hetzelfde maar zodra hij één keer die Aard sign & Quen sign weet te casten ben je kansloos :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_97157879
wat een ongelooflijk tof spel! En een verdraaid visuele pracht, heb echt te vaak stil gestaan om gewoon om me heen te kijken. Die overgang van regen naar zon *hulde!*

Minpunt is dat de game nu tweemaal gecrashed is (zonder bericht naar desktop terug). En zo nu en dan het rennen / richting geven aan je char is lastig. Moet zeggen dat ik Motion Blur direct uitgezet heb (dat scheelt een boel).
  zondag 22 mei 2011 @ 16:17:52 #157
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97157883
Je kunt inderdaad 2 verschillen kanten kiezen, keuzes zijn echt heel belangrijk, vandaar dat je hem minimaal 3x moet uitspelen om alles te hebben gezien :P. En Geloof, combat wordt aan het eind écht super makkelijk. Quen + Aard are your friend. Met de parries from all directions en de + vigor en + vitality shit kun je met gemak 5+ tegenstanders aan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 22 mei 2011 @ 16:18:51 #158
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97157923
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef Ssswing het volgende:
wat een ongelooflijk tof spel! En een verdraaid visuele pracht, heb echt te vaak stil gestaan om gewoon om me heen te kijken. Die overgang van regen naar zon *hulde!*

Minpunt is dat de game nu tweemaal gecrashed is (zonder bericht naar desktop terug). En zo nu en dan het rennen / richting geven aan je char is lastig. Moet zeggen dat ik Motion Blur direct uitgezet heb (dat scheelt een boel).
Heb nog geen enkele crash gehad, en geen last van Motion Blur. Maar ik heb dan ook een GTX560 OC naar gtx 570. En het is een "Nvidia" game.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 22 mei 2011 @ 16:19:42 #159
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97157967
En stiekem hoop ik dat er toch DLC voor na het einde, het eind is namelijk wat je noemt...open :{ Geen zin om 2 jaar te wachten op een expansion :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97158217
quote:
In The Witcher 2, choice is not an illusion. At no point has this been more obvious than how the story develops toward the end of the first Chapter. A decision needs to be made about how to proceed forward, and the impact will radically change how things evolve. It determines the next city you visit, the cast of characters you follow and the quests made available. It changes your entire perspective on the main events of the game. I reloaded an old save just to try a different path, and sure enough wound up in a totally different town talking to a whole new set of characters. Divergent outcomes like this make The Witcher 2 so much more exciting. I feel like I'm truly role-playing instead of simply jumping through hoops.
Dat doen ze dan toch potdomme erg goed. Vaak wordt dat wel gezegd, maar speel je in feite gewoon exact dezelfde game bij verschillende keuzes en het enige verschil is dat er dan bv in het eind filmpje iemand dood gaat of blijf leven ofzo.

Hulde _O_

Ik weet nog wel dat toen The Witcher 1 uit kwam dat mijn pc die eik net niet lekker trok, misschien dat ik mede daardoor ook ben afgehaakt.

Hoe is deel 1 in verhouding tot deel 2? Is die ook erg gaaf? Of eik niet meer de moeite waard na deel 2?

Als ik bv Two Worlds 1 en Two Worlds 2 met elkaar vergelijk dan was dat een wereld ( :P ) van verschil en was deel 1 ronduit slecht in vergelijking met deel 1.

Iemand? Is deel 1 straks de moeite nog waard als ik klaar ben met 2? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:27:47 #161
182073 invine
blablabla etc.
pi_97158331
Ik vond deel 1 misschien wel wat beter.. maar dat was eigenlijk puur omdat ik daar geen verwachtingen van had.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:33:07 #162
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_97158546
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef invine het volgende:
Ik vond deel 1 misschien wel wat beter.. maar dat was eigenlijk puur omdat ik daar geen verwachtingen van had.
Ben zelf ook minder weg van deel 2 om eerlijk te zijn.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_97158937
Was deel 1 niet meer met knopjes en potions en spreuken enzo?

Daar ben ik niet zo van. Ik ben meer van het beuken met zwaarden en dergelijke :)
vosss is de naam,
  zondag 22 mei 2011 @ 16:41:13 #164
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_97159013
potver, het is nog waar ook. Ik heb nu een hele andere chapter 2. :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 22 mei 2011 @ 16:43:25 #165
182073 invine
blablabla etc.
pi_97159113
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:39 schreef vosss het volgende:
Was deel 1 niet meer met knopjes en potions en spreuken enzo?

Daar ben ik niet zo van. Ik ben meer van het beuken met zwaarden en dergelijke :)
Dan kan je beter dragon age 2 gaan spelen..
pi_97161350
Dragon age 2 kan je beter gewoon niet spelen.
Conscience do cost.
pi_97161400
Even wat anders, ik heb nu in mn journal een hoop quests als V staan zegmaar (en dus klaar) en een deel als groene V met een grijs schildje eromheen.

Zijn dat quests die wel al gehaald zijn maar waar ik de reward nog niet voor gehad heb ofzo??

:@
vosss is de naam,
pi_97161494
Ow wacht even, zijn de quests met een grijs schildje mainquest gerelateerd en de overige niet?? :@
vosss is de naam,
pi_97162434
Ik krijg steeds mijn eigen kont gepresenteerd aan me in combat, ik moet echt voorzichtiger gaan spelen. Gewoon erin duiken werkt niet echt bij mij in dit spel.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_97162928
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:22 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Had hem net ook. Gelukkig hoef je hem niet 100% neer te beuken. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
  Lieve Belg zondag 22 mei 2011 @ 18:21:51 #171
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_97163777
quote:
5s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:30 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even, zijn de quests met een grijs schildje mainquest gerelateerd en de overige niet?? :@
Kijk in de game guide, dan zie je welke side quests zijn en welke niet ;)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 22 mei 2011 @ 18:35:07 #172
182073 invine
blablabla etc.
pi_97164340
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:27 schreef ems. het volgende:
Dragon age 2 kan je beter gewoon niet spelen.
Ik vond Dragon Age 2 best vermakelijk :)

Quest met schildje zijn mainquest, rest is optioneel
pi_97165016
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Jump het volgende:

[..]

Kijk in de game guide, dan zie je welke side quests zijn en welke niet ;)
Alsof ik die gameguide gedownload heb :P

PS: ik pik hem volgende week even op; de game dan, de gamewinkel hier in het dorp is er mee gestopt en ik heb nog geen tijd gezien om even richting stad te gaan :)
vosss is de naam,
  zondag 22 mei 2011 @ 19:02:18 #174
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97165555
Wut, heb net iemands voorarmen eraf geslagen, dacht dat dat niet kon.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_97165896
Toch vind ik wel dat het spel enigzins vrijheid in character development en customisation mist.
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')