Buiten dan het feit dat ik er in ontbreekquote:
quote:
Maar dan hebben we hier allemaal dus een slecht sexleven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buiten dan het feit dat ik er in ontbreek
Weer iets moois wat door jullie verpest isquote:
Je kunt niet alles hebben, Ang3l.............quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buiten dan het feit dat ik er in ontbreek
Sorryquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel je me nu weer herinnert aan mijn moeders geflambeerde banaan
Gaat heen, met je vuige fruitfoto'squote:
Allemaal?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we hier allemaal dus een slecht sexleven?
Not funny, not funny at allquote:
Ooit wil ik ze nog een keer eten, dan maar beroerd. Maar ze weigert ze te maken voor mequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat heen, met je vuige fruitfoto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Die 2e.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan niet kiezen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die eerste past beter bij de skins die ik op mijn telefoon en laptop heb, maar die tweede vind ik stiekem ook errugh gaaf.
Eenschquote:
Ook eensch.quote:
Ik ga ze denk ik vanavond eten, als ze op het menu staan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooit wil ik ze nog een keer eten, dan maar beroerd. Maar ze weigert ze te maken voor me
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik merk dat ik een beetje recalcitrant wordt door jullie eenheid
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik vanavond eten, als ze op het menu staan.
Ik dacht al zoiets.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik merk dat ik een beetje recalcitrant wordt door jullie eenheid
Mais ouiquote:
Natuurlijkquote:
Het komt op een tablet he, dus nerdie is het sowieso alquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de eerste gewoon niet mooi. Qua kleurstelling op zich wel, maar als ik dan ga kijken wat er op staat denk ik ... "nerd". Beetje... mja... sci-fi starwars fanboy nerdy kinderachtig eerlijk gezegdDus daarom: 2
Die komen in de Effenaar binnenkort. Vriendin heeft toevallig maandag kaartjes gekocht. Ik zei "Ik ken ze niet", maar toen ze dit nr youtube-de dacht "O, die!". Mwa. Niet helemaal mijn ding, maar slecht is anders. Denk dat ik er best van kan gaan houden als ik t vaker luister.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen in de Effenaar binnenkort. Vriendin heeft toevallig maandag kaartjes gekocht. Ik zei "Ik ken ze niet", maar toen ze dit nr youtube-de dacht "O, die!". Mwa. Niet helemaal mijn ding, maar slecht is anders. Denk dat ik er best van kan gaan houden als ik t vaker luister.
Ja precies, kan me voorstellen dat jij persoonlijk het mooi vindt. Maar als ik zou mogen kiezen koos ik dus 2quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het komt op een tablet he, dus nerdie is het sowieso al
(plus, ik ben een sci-fi fanboy)
Ik zal ze eens een kans gevenquote:
1e!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan niet kiezen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die eerste past beter bij de skins die ik op mijn telefoon en laptop heb, maar die tweede vind ik stiekem ook errugh gaaf.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal ze eens een kans geven
Ben nu vaak naar The Naked and The Famous aan het luisteren, vooral Young Blood
Ruimte maken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben me al sinds gisteren aan het uithongeren
Ik sinds 8:00, maar de tering, ik kan wel een dorp Afrikanen op nu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben me al sinds gisteren aan het uithongeren
Oh ja, eten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sinds 8:00, maar de tering, ik kan wel een dorp Afrikanen op nu.
Yes Mistress *kwispel*quote:
Ik ben nu maar een boterham aan het eten zodat ik me dadelijk in de kantine niet vergrijp aan vette lekkere snacksquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, eten.
Wat zal ik eens gaan halen?
Hamsteren!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Godtje het volgende:
Ik heb gisteren bitterballen in mijn mond gestopt.![]()
Veel ook!
Ik heb juist zin in iets vets.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu maar een boterham aan het eten zodat ik me dadelijk in de kantine niet vergrijp aan vette lekkere snacks
Ja, want ik ga hier eten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, want ik ga hier eten:Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, want ik ga hier eten:klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Juist wel, wordt hij toffer vanquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:44 schreef rival het volgende:
ik mis de optie geen
je gaat toch niet van dat soort stickers op je spullen plakken?
Dat hoop ik morgen te doen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Godtje het volgende:
Ik heb gisteren bitterballen in mijn mond gestopt.![]()
Veel ook!
Ik doelde meer op mijn date met de heteroquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goden voer! Wel goede hebben van holtkamp, van Dobbe of Kwekkeboom.
Niet die rommel ballen.
quote:
Over the top hedonisme en decadentie, die tent.quote:
Dat dus. Maar als je WoW speelt had ik ook niks anders verwacht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:44 schreef rival het volgende:
ik mis de optie geen
je gaat toch niet van dat soort stickers op je spullen plakken?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde meer op mijn date met de hetero
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Over the top hedonisme en decadentie, die tent.Plus heerlijk eten en top cocktails!
Yeeeeeesss! I caught Godt offguard!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Bah! Bah! Baah! Ik was niet voorbereid.![]()
En je wilde toch niks gaan doen met hem?
En goed ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeeeeeesss! I caught Godt offguard!!!!Finally
quote:
Dat mocht eens tijd worden, was onderwerping!quote:
Hoelang blijf je daar eigenlijk nog? Je ziet er nu een jaartje ofzo?quote:
Ho, wacht, de corpsbal die wil dat jij eens met zijn corpsballen gaat spelen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
With his pants down?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeeeeeesss! I caught Godt offguard!!!!Finally
speeldequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus. Maar als je WoW speelt had ik ook niks anders verwacht.
Geef eens een goede reden om te gaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoelang blijf je daar eigenlijk nog? Je ziet er nu een jaartje ofzo?
Ik heb daar geen goede reden voor, denk ik. Maar je contract is gewoon voor onbepaalde tijd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef eens een goede reden om te gaan?
Het was een open vraag geen suggestie dat je op moet rottenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef eens een goede reden om te gaan?
Wel, ontslagen worden kan hier wat makkelijker dan in NL. Dus geen enkel contract is voor onbepaalde tijd. We zien wel wat ik doe als het zover komt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb daar geen goede reden voor, denk ik. Maar je contract is gewoon voor onbepaalde tijd?
Ooo okequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel, ontslagen worden kan hier wat makkelijker dan in NL. Dus geen enkel contract is voor onbepaalde tijd. We zien wel wat ik doe als het zover komt.![]()
Maar tot nu toe is mijn leven perfect, ik doe precies wat ik wil doen. Zowel in mijn vrije tijd als met werk.
Gelukkig, ik vind het leuk hierquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was een open vraag geen suggestie dat je op moet rotten
Nee de andere hetero.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho, wacht, de corpsbal die wil dat jij eens met zijn corpsballen gaat spelen?
Nee nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Nog mensen met leuke vakantieplannen btw? Ik heb inspiratie nodig.
Nee helaas niet..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Gaven ze je de schuld van Anne Frank?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:57 schreef missbehavin het volgende:
Oh godver, stomme Duitsers die iets fout doen en ik die er weer de schuld van krijg!
Vuile slet!quote:
Jan 2012: Vietnam & Australiequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ook nog aan het rondkijken maar heb er eigenlijk geen geld voor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Zoietsquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaven ze je de schuld van Anne Frank?!
Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Te duur voor Barbusse momenteelquote:
Hmmm....misschien kun je hetzelfde gaan doen als wat ik tot nu toe in de planning heb?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Malta leek mij wel een leuke bestemming. Kijken of Khadaffi nog wat leuks heeft achtergelaten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Oh dat doe ik niet hoor. Ik vind de vakantie-reclames al te erg..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het rondkijken maar heb er eigenlijk geen geld voor.
En toch kijken he
Vertel?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm....misschien kun je hetzelfde gaan doen als wat ik tot nu toe in de planning heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we samen gaan?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Twee straaljagers en een militair vrachtvliegtuig tot nu toequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Malta leek mij wel een leuke bestemming. Kijken of Khadaffi nog wat leuks heeft achtergelaten.
Dat ís ook wel raar. Afhankelijk van de relatie tussen jullie twee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb de aangeboden vakantie maar afgeslagen, vond het toch wat raar om iemand mijn vakantie (en die van kleine man) te laten sponsoren..
Ja het is een kennis, die ik niet eens zo heel goed ken, of iig, al een tijd niet gesproken had enzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ís ook wel raar. Afhankelijk van de relatie tussen jullie twee.
Wat dacht je van een werkvakantie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb de aangeboden vakantie maar afgeslagen, vond het toch wat raar om iemand mijn vakantie (en die van kleine man) te laten sponsoren..
Naar Boven-Leeuwen zeker..quote:
Naar de supermarkt, wegwerp-BBQ kopen, met vleesch en voldoende drank, en dan op het strand liggen tot diep in de nacht. Iedere nacht?quote:
Ik verwacht geen blije reactie van zoonliefquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het altijd zonnige en gezellige Boven-leeuwen.
Wodka inbegrepen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar de supermarkt, wegwerp-BBQ kopen, met vleesch en voldoende drank, en dan op het strand liggen tot diep in de nacht. Iedere nacht?![]()
Nice!quote:
XBox360 en PS3 ook aanwezigquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht geen blije reactie van zoonlief
Volgens mij wordt 'ie wel warm van wodka. (pun intendedquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht geen blije reactie van zoonlief
Dan nog...quote:
What is?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice!![]()
Alleen momenteel niet echt politiek stabiel geloof ik...
Soms is het leven zo makkelijkquote:
Alleen als het in zo'n mooie fles met goud en platina zitquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij wordt 'ie wel warm van wodka. (pun intended)
Volgende week ga ik naar Boven-Leeuwen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het altijd zonnige en gezellige Boven-leeuwen.
Wodka inbegrepen
En flessen met piramidegeslepen glas?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen als het in zo'n mooie fles met goud en platina zit
Het schijnt een beetje rellen te zijn daar nu. Heb alleen geen idee hoe erg.quote:
Ja maar jij komt om te zuipenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende week ga ik naar Boven-Leeuwen.
Het enige wat ik je kan aanbieden is een biologisch verantwoorde ploegmachinequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dan ga ik zelf de tuin wel opknappen.
Je big?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige wat ik je kan aanbieden is een biologisch verantwoorde ploegmachine
Vast wel, meneer is nogal van de blingquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En flessen met piramidegeslepen glas?(ding ziet eruit als één grote diamant)
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast wel, meneer is nogal van de bling
quote:
Ik weet het, I can only do so muchquote:
Er is een verschil tussen het gemekker in leiderloos België en het afslachten van de bevolking in Afrika he?quote:
Toch maar eens een backup-plan maken dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het schijnt een beetje rellen te zijn daar nu. Heb alleen geen idee hoe erg.
Minimaal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het gemekker in leiderloos België en het afslachten van de bevolking in Afrika he?
Ik denk dat hij jou eerder opeet dan jij hem.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal maar geen BBQ opmerkingen maken he
Ik ben heel goed met dierenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou eerder opeet dan jij hem.
Is het zo'n snoes?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou eerder opeet dan jij hem.
Volgens mij is MissB meer van mijn soort BBQ'squote:Op donderdag 19 mei 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook geweldigquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens een backup-plan maken dan.Tanzania ofzo lijkt me ook wel iets.
Ik heb dit jaar een aardig budget voor mn vakantie dus wil er een keer echt iets bijzonders van maken.quote:
Voor mij wel, maar mannen heeft hij over het algemeen een beetje een hekel aan.quote:
En gelijk heb je!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een aardig budget voor mn vakantie dus wil er een keer echt iets bijzonders van maken.
Zaterdag BBQquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs door varkens word ik gediscrimineerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar mannen heeft hij over het algemeen een beetje een hekel aan.
Valt best mee, zeikwijfquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs door varkens word ik gediscrimineerd.
China was dat nog niet? Dat was gewoon een stedentripje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een aardig budget voor mn vakantie dus wil er een keer echt iets bijzonders van maken.
In het algemeen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar mannen heeft hij over het algemeen een beetje een hekel aan.
geen zomervakantie. maar december weer eens boarden in oostenrijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Nog een keer kan ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin me nu af te vragen of ik m'n tanden wel heb gepoetst...
De mannen vallen met bosjes voor je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin me nu af te vragen of ik m'n tanden wel heb gepoetst...
Dat was gewoon een soort Veluwe maar dan anders.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
China was dat nog niet? Dat was gewoon een stedentripje?
Whyyyy!?quote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost.
Wintersport is niet echt mijn ding zeg maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
geen zomervakantie. maar december weer eens boarden in oostenrijk
Veluwe met spleetogenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was gewoon een soort Veluwe maar dan anders.
Wel gedaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wintersport is niet echt mijn ding zeg maar
Het is net Wageningen, maar dan zonder de sterflats.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was gewoon een soort Veluwe maar dan anders.
Bevroren water hoort in mijn cocktails, ik sta toch ook niet op mijn eten?quote:
Ik begin er ook maar niet aan, kan gelijk met de eerste gipsvlucht terug.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is net Wageningen, maar dan zonder de sterflats.
Tja dan weet je het dus gewoon niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bevroren water hoort in mijn cocktails, ik sta toch ook niet op mijn eten?
Wintersport is juist leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin er ook maar niet aan, kan gelijk met de eerste gipsvlucht terug.
En dan ietsjes verder weg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is net Wageningen, maar dan zonder de sterflats.
Het trekt me gewoon totaal nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin er ook maar niet aan, kan gelijk met de eerste gipsvlucht terug.
Kan ik me niet voorstellen, ik haat kou en vind et geweldigquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over 2 weken (iets meer) ga ik 12 dagen naar Tenerifequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Een echte mening heb ik niet. Het lijkt me alleen totaal niks, ik hou niet van winter en de bijbehorende jolijt. En eerlijk gezegd heb ik er geen geld voor over, alleen om te zien of ik mijn idee hierover bij kan stellen. Dat is alles.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja dan weet je het dus gewoon niet.![]()
Niet dat ik zo een vervelende wintersport overtuiger ben. Ik zie alleen mensen vaak een mening hebben zonder het gedaan te hebben en dat vind ik apart.
Daarvoor hoef ik toch niet perse op wintersport?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja dan weet je het dus gewoon niet.![]()
Niet dat ik zo een vervelende wintersport overtuiger ben. Ik zie alleen mensen vaak een mening hebben zonder het gedaan te hebben en dat vind ik apart.
Ik spreek ook uit ervaring. Jaren geroepen dat het niks voor mij zou zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoals ik... jaaaaaaaaaaaaren. Tot ik het deed afgelopen winter
Zo zie ik het nu ook. Met dank aan mrs. stbabylon.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik spreek ook uit ervaring. Jaren geroepen dat het niks voor mij zou zijn.
Tot ik het heb gedaan. Heerlijk en op en top gezellig.
Zomervakantie gaat altijd voor maar ik wil heel graag beide elk jaar.
Hoi!quote:
Idem.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een echte mening heb ik niet. Het lijkt me alleen totaal niks, ik hou niet van winter en de bijbehorende jolijt. En eerlijk gezegd heb ik er geen geld voor over, alleen om te zien of ik mijn idee hierover bij kan stellen. Dat is alles.
quote:
Wat zijn we het toch eens met elkaarquote:
Zuip zequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zijn we het toch eens met elkaar![]()
En om dat te onderstrepen gaat deze jongen zich richting terras bewegen. Ciao allen![]()
Nou ja, het is natuurlijk ook gebaseerd op vooroordelen en op dingen die me wel of niet trekken of lijken te trekken. Ik ben meer van de zuiderlijke culturen en temperamenten en steden en mensen. Dus een Spanje, Zuid Amerika etc trekt me veel meer dan een Scandinacie bijvoorbeeld. Idem qua eten. Idem qua temperaturen. En dat zit dan ook in mijn zomervakantie vs wintersport vooroordeel. Het lijkt mij persoonlijk niks. Tuurlijk zal het gezellig zijn en zal ik me kunnen vermaken.... maar dat ligt dan aan de sfeer en de vrienden, want sneeuw en sporten vind ik niks. En ik heb er idd geen geld voorover om te testen of ik het misschien toch niet leuk zal vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zijn we het toch eens met elkaar![]()
En om dat te onderstrepen gaat deze jongen zich richting terras bewegen. Ciao allen![]()
Zaterdag welquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
Kamer weer schoon en opgeruimd
Nu wordt 't van het weekend best lekker weer... Zomerjurkje met een jasje weer? Ik kan het niet inschatten...
Ik werk niet. Dat is zo vorig jaar,quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk hier meestal harder dan op kantoor.
Citrixquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:04 schreef Q. het volgende:
Het downloaden van een complete South Park aflevering gaat sneller dan Outlook via Citrix starten.
Ik had het idd voor zaterdag in gedachtenquote:
Ellendige troep idd.quote:
26 graden, denk dat je dat jasje niet echt nodig zal hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
Kamer weer schoon en opgeruimd
Nu wordt 't van het weekend best lekker weer... Zomerjurkje met een jasje weer? Ik kan het niet inschatten...
Mag het hopen want ik moet op de boot zittenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het idd voor zaterdag in gedachtenMooi.
Op KNMI staat 21...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
26 graden, denk dat je dat jasje niet echt nodig zal hebben
Vodafone werkt er ook nog steeds meequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ellendige troep idd.Maar mijn afdeling is zo ongeveer de laatste binnen het hele bedrijf die nog op vaste werkplekken werkt.
Dan is lekker weer wel heel prettig iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mag het hopen want ik moet op de boot zitten
Het wisselt per dag, begin van de week was de verwachting voor zondag zon en 25 graden.quote:
Wij werken hier ook met citrix, maar dan ook nog eens met lotus notes ipv outlookquote:
Dat je nog geen zelfmoord hebt gepleegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Wij werken hier ook met citrix, maar dan ook nog eens met lotus notes ipv outlook
"supporters"quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ajax? Is dat die groep wiens supporters het museum gesloopt hebben?
Ja precies.quote:
Dat er mensen op een plein bier staan te drinken wil nog niet zeggen dat ze Ajax supporters zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
De mensen die in het stadion Ajax zitten aan te moedigen zijn natuurlijk makke lammetjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat er mensen op een plein bier staan te drinken wil nog niet zeggen dat ze Ajax supporters zijn.
Dat is het probleem elke keer in Amsterdam. Het type wat ook op een kermis komt komt op dat feestje af en vermoedelijk hebben ze nog nooit een wedstrijd gezien.
ligt het aan de club denk je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
of toch ergens anders aan?quote:Dertig PSV-supporters moeten zich binnenkort voor de politierechter verantwoorden voor hun aandeel in de relletjes na afloop van PSV-FC Twente en de latere huldiging van PSV.
Zie ook:
•PSV-supporters aangehouden
Velen waren naar eigen zeggen dronken of onder invloed van drugs toen ze door het lint gingen, zo vertelden ze de politie deze week in verhoren.
De recherche heeft de laatste 13 verdachten deze week op basis van videobeelden en eigen observaties aangehouden.
Een 14e verdachte zit nog in het buitenland, maar hij wordt bij thuiskomst direct in de kraag gevat, zei een zegsman donderdag. De verdachten zijn vooral vaste supporters van PSV. Ze komen uit Eindhoven, Veldhoven, Asten en Geldrop en zijn 19 tot 31 jaar oud.
Bij de rellen op zondag 13 april gooien supporters na afloop uit woede over het uitgebleven kampioenschap met stenen naar de bussen van FC Twente-supporters. Ook de opgetrommelde politie en stewards, die cordon rond een deel van het stadion vormden, werden bekogeld. Enkele agenten en stewards raakten daarbij gewond.
Een week later, toen PSV wel kampioen werd, werden agenten opnieuw belaagd bij verschillende vechtpartijtjes in de stad. Hiervoor zijn deze week nog zes mensen opgepakt.
Een groot aantal supporters is direct aangehouden, maar in de chaos bleven meer arrestaties uit, zegt de politie nu. Aanvankelijk zijn 17 PSV-aanhangers voorgeleid bij de rechter-commissaris. Zij moeten samen met de 13 nieuwe verdachten in een of twee zittingsdagen voorkomen. Geen van de fans zit nog vast.
De supporters worden volgens de politie van verschillende feiten verdacht, waaronder het mishandelen van agenten.
Van die figuren die alleen ergens op af komen om herrie te kunnen trappenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat er mensen op een plein bier staan te drinken wil nog niet zeggen dat ze Ajax supporters zijn.
Dat is het probleem elke keer in Amsterdam. Het type wat ook op een kermis komt komt op dat feestje af en vermoedelijk hebben ze nog nooit een wedstrijd gezien.
Bij Twente vorig jaar ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
ligt het aan de club denk je?
[..]
of toch ergens anders aan?
Huldiging van PSV? Is dit een bericht uit de vorige eeuw of zo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
ligt het aan de club denk je?
[..]
of toch ergens anders aan?
Bij de huldiging van Twente vorig jaar was het één groot feest zonder wanklanken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Och, zaterdag wordt het goed, dus dan kan ik m'n jurkje wel aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het wisselt per dag, begin van de week was de verwachting voor zondag zon en 25 graden.
Nu regenachtig en 18 graden.
Geweld is sowieso triest. Ik heb echt een hekel aan die rellerige hooligansquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
En nee het ligt niet aan de club. Niet volledig. Overal hoor je wel van die debiele verhalen. Al denk ik wel dat er toch wel iets verschil inzit tussen de supporters ondelring. Maar ieder "supporter"geweld is triest.
Ik kan me eerlijk gezegd voorstellen (puur gebaseerd op vooroordelen en verhalen, dus geen werkelijkheid) dat een bergje Twente supporters rustiger zijn dan een bergje Feyenoorders of Ajax-supporters,en dat PSV daar ergens tussenin hangt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de huldiging van Twente vorig jaar was het één groot feest zonder wanklanken.Twente
lijkt me ook wel logisch.... die ene keer in je hele leven dat je dat feest kan vierenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij de huldiging van Twente vorig jaar was het één groot feest zonder wanklanken.Twente
De vraag is bij dit soort huldigingen of het wel hooligans zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geweld is sowieso triest. Ik heb echt een hekel aan die rellerige hooligans
waarom kan je alleen ajax niet normaal schrijven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd voorstellen (puur gebaseerd op vooroordelen en verhalen, dus geen werkelijkheid) dat een bergje Twente supporters rustiger zijn dan een bergje Feyenoorders of Ajax-supporters,en dat PSV daar ergens tussenin hangt.
Dat er rellen ontstaan tijdens een grroot feest vind ik al triest. NOG triester zijn de hooligans die ergens HEEN gaan om te rellen, dus echt vooraf dat al van plan zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geweld is sowieso triest. Ik heb echt een hekel aan die rellerige hooligans
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
waarom kan je alleen ajax niet normaal schrijven?
jij vuile editter
Oh, ik scheer alles even over een kamquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
De vraag is bij dit soort huldigingen of het wel hooligans zijn.
Of willekeurige probleem zoekers. Het lijkt bij die huldiging echt op het laatste.
He toch. En die verpesten dan de goede naam van hooligans?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
De vraag is bij dit soort huldigingen of het wel hooligans zijn.
Of willekeurige probleem zoekers. Het lijkt bij die huldiging echt op het laatste.
Dat is echt zó sneuquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat er rellen ontstaan tijdens een grroot feest vind ik al triest. NOG triester zijn de hooligans die ergens HEEN gaan om te rellen, dus echt vooraf dat al van plan zijn.
Koninginnedag vorig jaar Eindhoven............. die hooligan-sukkels die toen bij Hoek van Holland ook gereld hadden wisten via de media dat veel van de Eindhovense politie in andere steden zou zijn om te ondersteunen en hebben toen een bende opgetrommeld om met z'n allen naar Eindhoven te komen puur en alleen om daar rotzooi te gaan trappen "Want er was dan weinig blauw op straat". Triest triester dan triest.
Zulke mensen mogen ze van mij met de ballen tussen de bankschroef zetten en na genoeg tranen en geschreeuw doodslaan. Geen genade.
Voetbalsupporters vs Hooligans vs Relschoppersquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik scheer alles even over een kamHet zullen vast niet allemaal hooligans zijn, al geloof ik best dat die er ook tussen lopen en dus ook slaags raken met de rellerts.
Hoeveel 'hooligan' geweld is er nou nog geweest afgelopen seizoen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He toch. En die verpesten dan de goede naam van hooligans?
Volgens mij is dat idd hetzelfde... Does it matter? Allemaal de ballen tussen de bankschroefquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voetbalsupporters vs Hooligans vs Relschoppers
Is dat een beetje de gradatie?
Ik dacht dat een hooligan uberhaubt een rellende voetbalsupporter was?
Weinig idd. Ik las gisteren nog een artikel in de Pers daaroverquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel 'hooligan' geweld is er nou nog geweest afgelopen seizoen?
Zoals Rotterdam en Ajax vroeger op een veldje stonden te knokken? ME Charges? Binnensteden gesloopt na een wedstrijd? Knokpartijen? Iets?
Maar een relschopper niet perse een voetbalsupporter of hooligan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voetbalsupporters vs Hooligans vs Relschoppers
Is dat een beetje de gradatie?
Ik dacht dat een hooligan uberhaubt een rellende voetbalsupporter was?
In spanje weten ze anders niet eens wat een rel is. Daar kan je zo het veld oplopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weinig idd. Ik las gisteren nog een artikel in de Pers daaroverIn Nederland valt het allemaal reuze mee in vergelijking met Engeland, Spanje en zo
Die laatste bedoel ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
In spanje weten ze anders niet eens wat een rel is. Daar kan je zo het veld oplopen.
Alleen Barca en Madrid kan de spanning oplopen.
Exactquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
Voetbal boeit mij niet genoeg om me bezig te houden met de landen waarin echt enorm gereld wordt
doen ze dat ook bij festivals e.d.?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Wel vind ik dat voetbalclubs voor de politiekosten moeten opdraaien.
Nee snap ik, maar iemand had het net over de naam van een hooligan en dat de hooligan geen rel had geschopt... een hooligan die geen rel schopt is toch geen hooligan maar een voetbalsupporter?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar een relschopper niet perse een voetbalsupporter of hooligan.
Maakt het niet minder triest maar verschuift een gedeelte van de verantwoordelijkheid.
En de clubs roepen op hun beurt dat de politiek dan eindelijk na 20 jaar eens met de voetbalwet moet komen. Dat ze ook middelen hebben om de relschoppers te weren uit hun stadion.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact
Wel vind ik dat voetbalclubs voor de politiekosten moeten opdraaien.
Op de fetsivals waar ik heen ben geweest heb ik nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Pinkpop, Rock Werchter, Lowlands. O wacht.... 1x op Frequence. Mja. Op dancefeesten eerder dan op festival-fetsivals.quote:
goede zaak!quote:'Begin maar vast met sparen' AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam gaat de voetbalvandalen hoofdelijk aansprakelijk stellen voor de schade die is aangericht bij de huldiging van Ajax op het Museumplein afgelopen zondag.
Op het Museumplein in Amsterdam stonden tienduizenden supporters om de veroverde landstitel te vieren. Na afloop ging het mis en moest de ME ingrijpen. De preciese omvang van de schade is nog niet bekend, maar de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan heeft wel een advies voor de vandalen: 'begin maar vast met sparen'.
Grote vernielingen werden aangericht bij het Stedelijk Museum en het Van Gogh Museum, zo meldt RTV Noord-Holland. De schade loopt al in de tienduizenden euro's.
De gemeente hoopt aan de hand van camerabeelden de daders te kunnen opsporen, maar een woordvoerster van de burgemeester is daar niet echt optimistisch over: ,,Het lukt vaker niet dan wel''.
Ik zweef tussen "is dit sarcasme?" of "Meent ie dit nou echt?"quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:49 schreef Spijker83 het volgende:
Ik zie het graag zoals in rusland (dacht ik).. Gezien op footbalhooligans..
Gewoon massale afspraak tussen twee supportersgroepen op een grasveld.
Alleen handjes en dan kwartier knokken. Op de grond liggen is niet meer meppen.
En na een kwartier fluit iemand en dan is de knokpartij klaar.. Handjes schudden, bedanken voor de mooie knokpartij en dan gewonden helpen..
Wat mooi, wat mooi..![]()
![]()
maar is daar nooit politie? dat kost toch ook geld. misschien niet zo massaal... maar waarom het 1 wel en het ander niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de fetsivals waar ik heen ben geweest heb ik nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Pinkpop, Rock Werchter, Lowlands. O wacht.... 1x op Frequence. Mja. Op dancefeesten eerder dan op festival-fetsivals.
Nog steeds is er bij elk gebeurtenis waar veel mensen bij elkaar komen extra politie inzet nodig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de fetsivals waar ik heen ben geweest heb ik nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Pinkpop, Rock Werchter, Lowlands. O wacht.... 1x op Frequence. Mja. Op dancefeesten eerder dan op festival-fetsivals.
eensch!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de normaalste zaak van de wereld. Als ik iets sloop moet ik het ook betalen.
Ik haat uitspraken als "Jamaar dara is het erger!"quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weinig idd. Ik las gisteren nog een artikel in de Pers daaroverIn Nederland valt het allemaal reuze mee in vergelijking met Engeland, Spanje en zo
idd, ik vond het echt hele stoere gasten opzich, die bovenop het museum stonden, maar waarOM sloop je de zooi dan ook meteen? Debielen...quote:
Daarom vroeg ik ook hoe vaak je nog iets van echt voetbalgeweld ziet in nederland.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat uitspraken als "Jamaar dara is het erger!"
Dat hoor je me ook niet zeggen, dat het niet nodig is. Is altijd nodig just in case. Ik zeg alleen dat ik op die festivals nog nooit rellen heb meegemaakt. Hooguit een paar arrestaties of iemand die ff apart is gezet omdat ie te zat werd en op een tent klom of zo. Maar echt een rel? Nooit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog steeds is er bij elk gebeurtenis waar veel mensen bij elkaar komen extra politie inzet nodig.
Je mag het niet zonder organiseren.
Dat was de vraag niet. Jij stelde dat de voetbalclubs de politie inzet moeten betalen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoor je me ook niet zeggen, dat het niet nodig is. Is altijd nodig just in case. Ik zeg alleen dat ik op die festivals nog nooit rellen heb meegemaakt. Hooguit een paar arrestaties of iemand die ff apart is gezet omdat ie te zat werd en op een tent klom of zo. Maar echt een rel? Nooit.
Jawel hoor, daar is politie en dat kost ook geld. Ik vind dan ook niet dat de gebruikelijke inzet-kosten door de supporters gedragen moeten worden. Maar wel de extra bussen ME en vooral de schade die er is aangericht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
maar is daar nooit politie? dat kost toch ook geld. misschien niet zo massaal... maar waarom het 1 wel en het ander niet?
Het is er nog steeds, maar misschien wel minder dan vroegah.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoe vaak je nog iets van echt voetbalgeweld ziet in nederland.
Ik beantwoord mijn eigen vraag niet maar is het nog een vooroordeel of is het er nog steeds?
De schade zullen ze altijd proberen te verhalen. Normale gang van zaken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoor, daar is politie en dat kost ook geld. Ik vind dan ook niet dat de gebruikelijke inzet-kosten door de supporters gedragen moeten worden. Maar wel de extra bussen ME en vooral de schade die er is aangericht.
Doe eens een gok..quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zweef tussen "is dit sarcasme?" of "Meent ie dit nou echt?"
Dat stelde Stbaby, dat stelde ik nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Jij stelde dat de voetbalclubs de politie inzet moeten betalen.
Dan moeten festivals, concerten, etc het ook.
Uuuuuuuuuhm, nou doe maar een ratio of zo. x aantal per y aantal bezoekers. Denk je dat je er meer nodig gata hebben vanwege dreiging en zo... dan mag je dat doorbelasten en verspreiden over de slechte bezoekers. Dus dan moet je ff inventariseren hoeveel slechte bezoekers je denkt te krijgen dan dan doe je ff een kosten-analyse en dan stuur je een factuurtjequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
De schade zullen ze altijd proberen te verhalen. Normale gang van zaken.
En wat is extra? Wat is de basislijn? Hoeveel agenten krijg je gratis?
Stinkheteroquote:
Als je dat de schrijver van dat artikel nu eens verteltquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat uitspraken als "Jamaar dara is het erger!"
Ik vind dat best een goed idee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Jij stelde dat de voetbalclubs de politie inzet moeten betalen.
Dan moeten festivals, concerten, etc het ook.
Ik aan de ene kant ook. Aan de andere kant betaal je er uiteindelijk dubbel voor.quote:
Ja, dat is wel zo. Maar als je ziet wat voor politie en ME er op de been wordt gebracht als er weer eens een voetpalpotje is soms, dat is echt ongelooflijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik aan de ene kant ook. Aan de andere kant betaal je er uiteindelijk dubbel voor.
Door de belasting betaal je al (of denk je dat die gaat zakken) en dan ook nog eens in je kaartje.
Nu wil ik zeker niet beweren dat je niks moet doen als het de spui gaten uitloopt zoals het lang is geweest bij het voetbal.
Al jouw exen dus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pik in je mond of kont en je bent overwegend homo.
Ik moet wel zeggen dat 8 van de 10 biseksuele jongens uiteindelijk puur homo worden jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pik in je mond of kont en je bent overwegend homo.
Ach, zolang ik 98% van de tijd seks heb met vrouwen, denk ik dat het wel goed zitquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat 8 van de 10 biseksuele jongens uiteindelijk puur homo worden ja
Een soort van tussenfase
Maar er schijnen ook echte te zijn dus.
Wat saaiquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, zolang ik 98% van de tijd seks heb met vrouwen, denk ik dat het wel goed zit
Goed zit? Dus als je 98% van de tijd met mannen sekst zit je niet goed?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, zolang ik 98% van de tijd seks heb met vrouwen, denk ik dat het wel goed zit
Racist? Dat zeg je ook alleen maar omdat ik een neger ben!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed zit? Dus als je 98% van de tijd met mannen sekst zit je niet goed?
Vindt je homo's minderwaardig ofzo?Racist!
Ah, het "ras" Homoquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed zit? Dus als je 98% van de tijd met mannen sekst zit je niet goed?
Vindt je homo's minderwaardig ofzo?Racist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |