Buiten dan het feit dat ik er in ontbreekquote:
quote:
Maar dan hebben we hier allemaal dus een slecht sexleven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buiten dan het feit dat ik er in ontbreek
Weer iets moois wat door jullie verpest isquote:
Je kunt niet alles hebben, Ang3l.............quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buiten dan het feit dat ik er in ontbreek
Sorryquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel je me nu weer herinnert aan mijn moeders geflambeerde banaan
Gaat heen, met je vuige fruitfoto'squote:
Allemaal?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we hier allemaal dus een slecht sexleven?
Not funny, not funny at allquote:
Ooit wil ik ze nog een keer eten, dan maar beroerd. Maar ze weigert ze te maken voor mequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat heen, met je vuige fruitfoto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Die 2e.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan niet kiezen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die eerste past beter bij de skins die ik op mijn telefoon en laptop heb, maar die tweede vind ik stiekem ook errugh gaaf.
Eenschquote:
Ook eensch.quote:
Ik ga ze denk ik vanavond eten, als ze op het menu staan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooit wil ik ze nog een keer eten, dan maar beroerd. Maar ze weigert ze te maken voor me
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik merk dat ik een beetje recalcitrant wordt door jullie eenheid
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik vanavond eten, als ze op het menu staan.
Ik dacht al zoiets.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik merk dat ik een beetje recalcitrant wordt door jullie eenheid
Mais ouiquote:
Natuurlijkquote:
Het komt op een tablet he, dus nerdie is het sowieso alquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de eerste gewoon niet mooi. Qua kleurstelling op zich wel, maar als ik dan ga kijken wat er op staat denk ik ... "nerd". Beetje... mja... sci-fi starwars fanboy nerdy kinderachtig eerlijk gezegdDus daarom: 2
Die komen in de Effenaar binnenkort. Vriendin heeft toevallig maandag kaartjes gekocht. Ik zei "Ik ken ze niet", maar toen ze dit nr youtube-de dacht "O, die!". Mwa. Niet helemaal mijn ding, maar slecht is anders. Denk dat ik er best van kan gaan houden als ik t vaker luister.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen in de Effenaar binnenkort. Vriendin heeft toevallig maandag kaartjes gekocht. Ik zei "Ik ken ze niet", maar toen ze dit nr youtube-de dacht "O, die!". Mwa. Niet helemaal mijn ding, maar slecht is anders. Denk dat ik er best van kan gaan houden als ik t vaker luister.
Ja precies, kan me voorstellen dat jij persoonlijk het mooi vindt. Maar als ik zou mogen kiezen koos ik dus 2quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het komt op een tablet he, dus nerdie is het sowieso al
(plus, ik ben een sci-fi fanboy)
Ik zal ze eens een kans gevenquote:
1e!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan niet kiezen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die eerste past beter bij de skins die ik op mijn telefoon en laptop heb, maar die tweede vind ik stiekem ook errugh gaaf.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal ze eens een kans geven
Ben nu vaak naar The Naked and The Famous aan het luisteren, vooral Young Blood
Ruimte maken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben me al sinds gisteren aan het uithongeren
Ik sinds 8:00, maar de tering, ik kan wel een dorp Afrikanen op nu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben me al sinds gisteren aan het uithongeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |