F_R, wat doet ze het goed zeg!!!!! (en misschien rare vraag, maar laten ze haar niet zoveel mogelijk zelf drinken en wat overblijft via de sonde? Dat deden ze bij Jorja wel iig, behalve de nachtvoedingen, die gingen sowieso via de sonde want slaap = groei). En succes met wachten tot je haar mee naar huis mag nemen. Jorja mocht toen met 2250 naar huis en het hele weekend stond al op haar papieren heel groot ONTSLAG??? (door de verpleegsters erop geschreven, want zij vonden dat ze het goed deed). De dokter bleef echter bij zijn 2250 grens en toen ze eindelijk op maandag gewogen werd, woog ze 2248. Ik kon wel door de grond zakken. Maar de verpleging heeft geluld en een uur later werd ik gebeld dat ze mee mocht 

(zo en dat heeft helemaal nix hiermee te maken, maar ik wou het gewoon even kwijt.)
Hier gaat het eigenlijk nog altijd zijn gangetje, Espen slaapt wel al steeds iets meer in zijn eigen bed/box overdag. Het is nu toch al snel 3 kwartier tot een uur dat hij het daar in zijn eentje volhoud. Maar nu hangt hij weer te tukken bij mij in de doek  

Oh en gisteren zijn eerst pasfoto laten maken ivm id-bewijs (dat is wel een nadeel van zo dicht bij de grens wonen, wij gaan natuurlijk heel snel even snel boodschappen doen in België of Duitsland dus moeten we nu al een ID-bewijs hebben). Ik vind hem er zo oud op lijken, oordelen jullie eens:
![xds6yr.jpg]()
Das toch geen ventje van net een maand oud he?
Oh en wat betreft het vertellen over de zwangerschap en bevalling: Ik kan dat ook uren doen, moet het denk ik ook nog een beetje verwerken enzow en haat het dan ook als mensen vragen hoe de bevalling was geweest als ze eigenlijk alleen maar willen horen dat het zo geweldig mooi was en supergoed was gegaan enzo. Zodra ik zeg dat het gewoon een klotebevalling was, zie je ze al wegtrekken. DAN VRAAG ER NIET NAAR!