Onduidelijk waar het vandaan komt,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:50 schreef Orea het volgende:
Wat is berg eigenlijk? Huidschilfers, maar hoe komt het? (Leia heeft er geen last van gehad, dus ik ken het verder niet?)

Ik ga ervanuit dat ze ook wel wegtrekken, hoor, al is het mogelijk dat de ooievaarsbeet op haar voorhoofd altijd te zien blijft, bijvoorbeeld als ze het warm heeft. Ik kan er niet wakker van liggen (en ik hoop zij later ook niet), maar het is gewoon stom als je wilt pronken met je baby en ze onder de rode vlekken en huidschilfers zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ook een ooievaarsbeet op m'n onderarm claudia, de kleur is helemaal weggetrokken. Kan gewoon goedkomen dus...

ze is hoe dan ook prachtigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze ook wel wegtrekken, hoor, al is het mogelijk dat de ooievaarsbeet op haar voorhoofd altijd te zien blijft, bijvoorbeeld als ze het warm heeft. Ik kan er niet wakker van liggen (en ik hoop zij later ook niet), maar het is gewoon stom als je wilt pronken met je baby en ze onder de rode vlekken en huidschilfers zit.

Nou, bij sommige kindjes wel hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat schrapen gewoon helemaal niets en bergpads helpt ook niet.

oh ja hoiquote:

Mijn baby had veel haarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had ook een kale baby verwacht. Was zelf heel lang kaal en erg blond dus toen ik eindelijk haar kreeg was het nog niet te zien.
Maar ik kreeg dus wel een kindje met haar.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet hoe ik ze kleiner kan krijgen, sorry.

Je hebt me door.Tuuuurlijk laf ik joe nogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Orea het volgende:
Geef maar toe, je laft mi
Eye luf u 2!
Takkembah!! Hoor je dat?? Dat zijn mijn eierstokken die eruit springen...wat een lekker ventje heb je!

voor 11 juli dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Artis kan natuurlijk ook, als er meer mensen komen en het centraler blijkt
Moeten we het wel voor 28 juli doen, anders mag ik niet meer komen.. dan heb ik namelijk geen baby meer!

Vrijwillig?quote:

Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:
Wat en lieffie NoaEn zo'n mooie douchefoto van Seth, gefeliciteerd nog!
Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.
Op de foto lijkt het wel erger dan in het echt.
Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?

Als we gaan MOETEN jij en Mex mee. Wil je kereltje zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:
Wat en lieffie NoaEn zo'n mooie douchefoto van Seth, gefeliciteerd nog!
Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.
Op de foto lijkt het wel erger dan in het echt.
Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?

dat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.

Doe mij eens watquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik ben ongesteld... ongeveer dezelfde tijd als bij jen.

irritant zeg!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef Orea het volgende:
[..]
Doe mij eens watik zit er al 2,5 maand op te wachten en geef onregelmatig bv..en ik WIL juist ongesteld worden
not fair!

Dan moet ik ff oppas zoeken tzt voor Jen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef Troeta het volgende:
ooooo, dan kan ik wel met jou meerijden Ticootje?:P
Ik wil ook alle baby's in het echt zienWat een leuke foto's zullen dat worden!
![]()
![]()

Hier begon Mies van de week over anticonceptie.. Dat ik maar een spiraal moest nemen.. Eh hallo mag ik dat even zelf uitmaken.. Ik heb daar helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
irritant zeg!
tis dat ik niet aan de pil wil, maar wordt ook helemaal gek van de onregelmatigheid hier!
Hoewel afgelopen keer er een week of 5 tussen zat, wordt nog wat hier

Kan hij geen knip laten zetten? Zo gebeurd en dan klaaaaar!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier begon Mies van de week over anticonceptie.. Dat ik maar een spiraal moest nemen.. Eh hallo mag ik dat even zelf uitmaken.. Ik heb daar helemaal geen zin in.

Alweer? Nee dat wilt ie niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef Orea het volgende:
[..]
Kan hij geen knip laten zetten? Zo gebeurd en dan klaaaaar!

Oh jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |