abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97065332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:50 schreef Orea het volgende:
Wat is berg eigenlijk? Huidschilfers, maar hoe komt het? (Leia heeft er geen last van gehad, dus ik ken het verder niet?)
Onduidelijk waar het vandaan komt,
Ze denken aan de hormoon huishouding en aan aanleg.
Niet te voorkomen en niet besmettelijk :)
pi_97065357
*O* weer een goede nacht, nog even en we kunnen ze niet meer op 1 hand tellen!!

Huup en Vanyel :* voor jullie brakke nacht!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97065829
Ik heb begrepen dat een heel groot percentage van de baby's berg heeft, wel iets van 40-50% (al weet ik niet of ik me dat goed herinner). Ivan had er geen last van, Lena wel. En ze zit ook nog eens onder de ooievaarsbeten. ;(

Ik heb het pas een keer allemaal goed weggehaald en daarna bleef het een tijdje weg maar kwam het in volle hevigheid terug. Je blijft er maar mee bezig. Ik hoop dat ze gauw wat meer en dikker haar gaat krijgen. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:41:33 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97066097
Ik heb ook een ooievaarsbeet op m'n onderarm claudia, de kleur is helemaal weggetrokken. Kan gewoon goedkomen dus...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_97066166
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ook een ooievaarsbeet op m'n onderarm claudia, de kleur is helemaal weggetrokken. Kan gewoon goedkomen dus...
Ik ga ervanuit dat ze ook wel wegtrekken, hoor, al is het mogelijk dat de ooievaarsbeet op haar voorhoofd altijd te zien blijft, bijvoorbeeld als ze het warm heeft. Ik kan er niet wakker van liggen (en ik hoop zij later ook niet), maar het is gewoon stom als je wilt pronken met je baby en ze onder de rode vlekken en huidschilfers zit. :@
pi_97066170
Femke heeft ook nog steeds berg, gelukkig niet zoveel. We hebben het er wel eens afgepulkt maar dan komt het toch gewoon weer terug. Eigenlijk moeten we gewoon wachten dat ze wat dikker haar krijgt en het vanzelf weggaat.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:44:22 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97066200
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ga ervanuit dat ze ook wel wegtrekken, hoor, al is het mogelijk dat de ooievaarsbeet op haar voorhoofd altijd te zien blijft, bijvoorbeeld als ze het warm heeft. Ik kan er niet wakker van liggen (en ik hoop zij later ook niet), maar het is gewoon stom als je wilt pronken met je baby en ze onder de rode vlekken en huidschilfers zit. :@
ze is hoe dan ook prachtig O+

Ik begrijp je wel hoor, maar vaak lijken dingen in de eigen ogen erger dan een ander de dingen ziet
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_97066289
Hier ook een ooievaarsbeet! een hartje bij X en als ze nu heel boos is of heel moe of het warm heeft dan zie je het weer op haar voorhoofd staan :D

Hihih als ik dit zo zie dan valt me weer op hoe dun V is in verhouding.
Want X die was echt moddervet :') :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:51:04 #209
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97066410
Hehe daar zie je echt al herkenbaar het gezichtje van X in.

Berg is verwant aan roos, vandaar dat ik het destijds een keer geprobeerd heb. Nu moet ik wel zeggen dat ik zeker wist dat mijn dochter geen gevoelige huid oid had/heeft. En ik had het vooraf getest.

Evan heeft helemaal geen berg, wel veel gerstenkorreltjes in haar gezicht.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_97066455
Wat een lieve foto, Pvoesss! Het is wel een heel symmetrische ooievaarsbeet. Lena heeft er ook twee op haar oogleden; die zien er wel maf uit.

flugeltje, dankjewel! O+ En je hebt helemaal gelijk. Ik moet me er niet druk om maken want ze is een baby'tje. En als ze ouder is wil ik haar niet het slechte voorbeeld geven, dat je geluk van dit soort uiterlijkheden afhangt. Ik heb zelf last van een huidaandoening (acne rosacea) waar ik heel verdrietig om ben geweest. Ik kan het goed onder controle houden door een smeerseltje en zo nu en dan een antibioticakuur. Die mag ik nu echter niet omdat ik borstvoeding geef, en daar heb ik helemaal geen moeite mee. Dat is wel eens anders geweest.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:11:15 #211
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_97067073
Aww schattige foto Pvoesss O+

Claudia, Zoë had het ook op haar oogleden (ze had ook bijna geen oogwit maar oogrood na de geboorte :') )
Volgens de arts kwam het omdat ze vrij snel door het geboortekanaal is gegaan (van 4 cm naar baby op borst in 50 minuten) en toen klem heeft gezeten met haar schouder.
Na een maand of 10 is dat helemaal verdwenen op haar oogleden, de ooievaarsbeten in haar nek worden steeds lichter maar idd als ze boos is of het warm heeft dan zijn ze weer wat vuriger.
Zelf heb ik ook couperose, yay 30+ zijn.. :X
pi_97067127
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat schrapen gewoon helemaal niets en bergpads helpt ook niet.
Nou, bij sommige kindjes wel hoor!
Anne had ook heel erg 'last' van berg en ik had al vanalles geprobeerd (verschillende soorten olie en dat schrapen met een ansichtkaart..) maar dan was het één dag weg en daarna weer terug.
Toen heb ik bij de Etos zo'n doosje met bergpads gekocht. Een zo'n dingetje gebruikt, berg eraf geschraapt en daarna is het nooit meer teruggeweest! Ik ben er dus erg over te spreken :D

Ik was Anne's haar momenteel trouwens alleen met water, omdat ze wat eczeem heeft ben ik een beetje aan het kijken of het minder wordt als we helemaal geen badproducten gebruiken. Kan nog niet zeggen dat het effect heeft trouwens, maar erg veel haar heeft ze toch nog niet :)

En wat betreft de voeding, Anne krijgt ook nog steeds maar 'alleen' een fruithap en avondeten tussendoor. Heb wel eens een koekje geprobeerd, maar ze snapt niet wat ze er mee moet doen. Prima, dat komt dan nog wel.
Schema is nu:

7.30: Bord pap (180/6 melk + 6 scheppen bambix)
9.30: Fruit (klein cupje van 100 ml)
11.30: Fles 180/6
15.15: Fles 180/6
17.30: Avondeten (hoeveelheid van 3/4e potje ongeveer)
19.15: Fles 180/6

Broodkorst vond ze helemaal niks, ik ga nú eens gewoon brood met boter proberen. Ben benieuwd :)
pi_97067196
Ja natuurlijk werkt het bij sommige kindjes wel :?
Ik gaf alleen aan dat het bij ons niet werkt..
pi_97068323
En ik wilde alleen aangeven dat het voor sommigen wél de moeite waard is :)

Brood was allesbehalve een succes... ze bleef maar kokhalzen en de 4 iniminiestukjes kwamen samen met het halve fruithapje dat kennelijk nog niet helemaal verwerkt was retour :{
Daar wachten we dus nog maar een paar weekjes mee!
pi_97068946
Sarah zit op haar gezicht helemaal onder een soort van kleine puistjes :? Ze word er ook niet echt knapper van, maar ik hoop maar dat het snel weer wegtrekt.

Hier had mijn grote ook een ooievaarsbeet net als op de foto van pvoesss, maar je ziet er nu helemaal niets meer van! Ze had het ook in haar nek maar dat zat altijd onder haar haartjes dus daar heb ik me nooit aan gestoord!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:04:17 #216
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97068953
etos bergpads hielpen bij Amelie ook maar oh my fucking god wat een ranzige zooi :o het was er met geen mogelijkheid uit te wassen en ik heb een week lang haar bedje dagelijks moeten verschonen. Nu vind ik het wel prima, schilfers die los in het haar zitten kam ik eruit en verder zal het wel.

Hihi die ooievaarsbeten, mn zusje heeft er ook 1, die zie je idd als ze boos is :D

Orea ik kan geloof ik tot 2 dagen een reactie verwachten, heb vanmorgen weer yoghurt genomen om te provoceren maar tot nu toe behalve die uitslag nog geen reactie. Lekker duidelijk weer :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97069558
Wat een nacht huup, dan valt die van mij nog wel mee. Dottir heeft ook opeens rode bultjes in haar gezicht, niet zo sexy.

Wij gebruiken regelmatig haarlotion en daarna borstelen we haar haar (of voornamelijk hoofd..). Ze vindt dat heerlijk en tot we het vergaten mee te nemen op vakantie had ze geen berg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97071408
Om het lastig te maken heb je ook nog verschillende soorten berg. Een soort die je makkelijk er af kan schrapen met olie en een asichtkaart, die had Mex op z'n kruin. Bovenop had hij kleinere,hardere schilfers.
Ik heb er trouwens dat smeerseltje van de reclame opgesmeerd, toen werd het ook wat minder. Kan even de naam niet bedenken alleen:P Tegen atopisch eczeem.
Gewoon te koop bij de drogist.
je kan er ook een hele coole hanekam mee maken:D
pi_97071575
Moet je kind wel haar hebben
pi_97071628
owja...sorry :o
pi_97072264
Ik ga maar een pruikje kopen denk ik :P Een met 2 staartjes.
pi_97072343
Ja, ik wilde ook graag staartjes maken bij mijn dochter, dat leek me zo leuk. Maar Anne's haar is daar ook niet echt geschikt voor :')

Heeft Amy helemaal geen haar, Sola?
pi_97072666
Ze heeft nu wat pluizige haartjes bovenop. Meer niet. Zelfs nog die kale plek achterop :D
pi_97072955
Ow hupp en vanyel wat een nacht voor jullie. Vanavond dan maar proberen bij te slapen?
pi_97073721
Ik heb een kakkatoe 8-)

Het begint iets te groeien nu, achter iets dikker te worden.. bij de pony groeit nog amper wat, maar midden op haar hoofd is het behoorlijk lang aan het worden :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:16:47 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97074347
Zullen we eens meeten? Met de babies?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:19:23 #227
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97074455
Sola, mijn dochters zijn ook altijd lang kaal gebleven. Daar zie je bij de oudste twee nu niets meer van.
Zelf ben ik zo ongeveer tot m'n 3e kaal geweest. Nu heb ik zo'n bos dat ik zo in een 80's rockband kan ;)
pi_97074673
Ik was inderdaad ook heel lang kaal, dus had ook niet anders verwacht ;)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:29:26 #229
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97074923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef Ticootje het volgende:
oh ja hoi c_/ waar wanneer enzo? :9

En Troeta, Elin had in het begin ook berg in de wenkbrauwen, mijn cb-arts had het erover dat berg een vorm van atopisch eczeem is op de behaarde gebieden. Ofzoiets. En zodoende kan het voorkomen (ook bij volwassenen) op alle behaarde lichaamsdelen. Nou is dat bij een baby niet zoveel :P maar goed, het zou dus heel goed kunnen dat een smeersel tegen eczeem hielp ja :Y
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97075007
Ik had ook een kale baby verwacht. Was zelf heel lang kaal en erg blond dus toen ik eindelijk haar kreeg was het nog niet te zien.
Maar ik kreeg dus wel een kindje met haar.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:31:53 #231
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97075052
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had ook een kale baby verwacht. Was zelf heel lang kaal en erg blond dus toen ik eindelijk haar kreeg was het nog niet te zien.
Maar ik kreeg dus wel een kindje met haar.
Mijn baby had veel haar :')
pi_97075741
Mijn baby had bij de geboorte ook veel meer haar dan nu... weliswaar heel blond, maar wel veel haar!

Hmmm, vier hapjes brood die er dus ook weer uitkwamen en Anne heeft opeens weer behoorlijke eczeem in haar gezicht... ben benieuwd of dat met elkaar te maken heeft.
pi_97075765
Ik kreeg ook een kind met haar, maar daar was al snel niets meer van over en nu is ze ook een soort van kakketoe. Weinig haar en achterop zo'n pluk die alsmaar langer wordt :')
Ze heeft overigens ook berg bovenop haar hoofd en ook flink wat. Ik ga straks ook maar eens van die bergpads halen, eens kijken of het helpt.

Oja, ik wil al weken een foto plaatsen van dr in dr badje. Nu toch maar eens doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoe ik ze kleiner kan krijgen, sorry.
pi_97075863
Ik zie geen leuke babybadfoto's... Gaat iets niet goed dnek ik Noa24!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:52:29 #235
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97075916
Ooooh wat een scheetje O+ O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97075922
Nu wel als het goed is.
Fannetje, dat lijkt me schrikken zeg! Ik heb isabelle net een broodkorstje gegeven, maar dat vond ze ook maar niets. Ze zijn ook nog niet echt gewend om te kauwen he..lijkt me lastig met stukjes brood geven ook.
pi_97076097
Jaaaaaaaaaa ow wat een lieffie Noa24!! O+ O+
pi_97076702
Wat een leuke foto's noa
pi_97076730
Bedankt, vind ik ook wel hoor O+
pi_97077390
quote:
Yow :7
pi_97077424
Noa O+ wat een snoepie!!! Lekker blij ei!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:40:05 #242
259886 pessie
pi_97077719
Noa, leuke foto's!
pi_97078657
Ach, wat is ze leuk Noa! O+
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:43:00 #244
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97080501
Wat een leuk grietje Noa!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:11:50 #245
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97084356
Na een paar weken lurken, komen wij ons dan melden!

Seth is woensdag geboren na een snelle en relaxte bevalling. Het mannetje is ook mister Zen himself, doet het goed aan de borst en lijkt vrijwel meteen "geland". Hij lijkt erg veel op zijn grote zus Alexa als baby qua uiterlijk, alleen dan in een hele donkere versie.

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97084445
quote:
Jaaaa
pi_97085133
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:14 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Jaaaa
Aaaah nee, kom jij ook :{w
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:48:51 #248
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97085639
Wat een ontzettend mooie foto Takkembah O+
En goed om te horen dat een tweede bevalling heel relaxt kan zijn ;)
Welkom hier met Seth.
The way you rock'n'roll
pi_97085698
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:35 schreef Orea het volgende:

[..]

Aaaah nee, kom jij ook :{w
Tsss Jou vind k niet meer lief!
pi_97085767
Geef maar toe, je laft mi O+
Eye luf u 2!

Takkembah!! Hoor je dat?? Dat zijn mijn eierstokken die eruit springen... :') wat een lekker ventje heb je! O+
pi_97085777
Wat ziet die foto er heerlijk uit Takkembah! Welkom met Seth (vind ik echt een supermooie naam!!).
pi_97086062
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Orea het volgende:
Geef maar toe, je laft mi O+
Eye luf u 2!

Takkembah!! Hoor je dat?? Dat zijn mijn eierstokken die eruit springen... :') wat een lekker ventje heb je! O+
Je hebt me door.Tuuuurlijk laf ik joe nog O+
Je weet toch O+

En Takkembah, dat wat orea zegt dus!
Wat een lekker mannetje O+
pi_97086760
Jaaa, baby-meet ik ben voor *O*

Seth O+ O+ ik moet ook een jongen! Wat zij jij er trouwens ook goed uit takkembah!

Isabella O+ ook al zo'n plaatje!

Oei Anne, dat klinkt toch wel als een allergie. Is het al minder fan?

Huup en vanyel, hopelijk vannacht een betere nacht!

Mijn kind wordt doorgaans voor een jongen aangezien maar ze heeft wel overal haar, het is wel heel licht. Geen berg of ooievaarsbeet.
Vandaag 2 broodkorstjes gegeten, ze smulde ervan! Vanavond een stuk tomaat en komkomer op. Ging ook recht het snaveltje in :') en verder ben ik gewoon zo verliefd. Ze kletst, rolt en zit de hele dag. Geen gehuil meer. Net viel ze na de fles zo op mijn borst in slaap O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_97090695
Even snel bijgelezen. Zag dat het ging over berg. Yaro heeft het gehad, vond het ook een opgave om het bij te houden, heb het toen gelaten. Het ging vanzelf weer weg, laatst zag ik het weer een beetje zitten. Doe er inderdaad ook maar niets meer aan. Hij lijkt er geen last van te hebben.

Pvoesss, ik zag die foto en dat heeft Yaro dus ook. Nooit geweten dat het een ooievaars beet is, had er uberhaupt nog nooit van gehoord. Hij heeft het ook alleen als hij zich boos/druk maakt. Vind het altijd wel een grappig gezicht. Ga zo gelijk meer eens googlen op het verschijnsel.

Fannetje wat naar dat ze last heeft van eczeem, hopelijk is het geen verband.

Leuke foto Noa, wat een lekker meisje heb je toch.

Takkembah, gefeliciteerd en welkom met Seth! Fijn dat je een bevalling had waar je positief op terug kijk.

Lekker Barba dat ze niet meer huilt en wat lief dat ze zo in slaap viel.

Wat betreft haar, Yaro heeft ook licht haar, vooral bovenop is het lang en het komt nu iets over de oren. Aan de achterkant en voorkant is het nog wat korter.

Meeten, lijkt me leuk, ben hier nieuw dus nog nooit gedaan. Weet niet of het voor iedereen is, of alleen voor diegene die elkaar wat langer kennen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:50:46 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97092173
Meeten is altijd voor iedereen die er zin in heeft.

Misschien is het leuk om op een dag eens af te spreken in blijdorp ofzo. Dan hoef je ook niet te blijven hangen en kun je ook je eigen gang gaan.
pi_97092254
Oh Takkembah, wat een geweldige foto! O+ En ik vind Seth ook een leuke naam. Fijn dat hij zich meteen zo relaxed voelt.

Noa, wat een scheetje ja! O+ Ik vind d'r zo schattig met dat zwembroekje. Ik hoop dat Lena ook wat meer spek krijgt.

Ik moest de huisarts toch bellen voor wat herhaalrecepten en heb gevraagd of ik voor Lena iets kon krijgen tegen berg. Dat kon, maar ze wilde dat ik eerst vaseline probeerde. Het zal mij benieuwen.

Lena heeft trouwens ongeveer hetzelfde haar als Ivan: niet superveel en niet heel dik, maar wel duidelijk aanwezig, vooral van dichtbij. Bij Ivan viel het amper uit en ergens tussen 6-12 maanden werd het heel blond en groeide nieuw haar aan waardoor zijn bos dikker werd. Na 12 maanden werd het ineens véél langer en ging het krullen. Het zal mij benieuwen of het bij Lena ook zo zal gaan. De kale plek achterop Ivans hoofd is trouwens nog vrij lang aanwezig geweest.
pi_97093706
Oh haar :)
Floris was lichter dan ik had verwacht toen ie geboren werd, maar donkerder dan ie nu is.
Na een maand ofzo viel t bovenop uit (das geloof standaard in de familie, neef en nichtje hadden dat allebei dus ook :)) en nu heeft ie best dik haar. Niet extreem veel, maar gewoon genoeg. Maar tis wel lichtblond O+
De kale plek is bij Floris vanaf 6 maanden dichtgegroeid, mja toen lag ie ook amper nog op zn rug :')
T groeit best hard

Oh en over eten, daar las ik ook nog over. Floris krijgt nu nog niet altijd evenveel bijvoeding. Soms komt het er niet van, soms wil hij niet.
Afgelopen week heeft ie amper wat gegeten. Hij wil ook niks. Bij een potje ofzo gaat ze helft erin. Ook zn flessen drinkt ie niet allemaal even goed.
Mja hij is ook nog steeds niet beter. Dat is duidelijk te merken. Mn zus en vader vinden dat ie zo;n smal, beetje ingevallen bekkie heeft. Hij ziet ook een pips.

En blijdorp vind ik een goed plan, heb een abbo en die moet ik er nog uithalen :D
pi_97093736
Takkembah daar ben je dan. Wat een mooie foto van jou en seth. Wat een mooi ventje zeg
pi_97093866
Artis kan natuurlijk ook, als er meer mensen komen en het centraler blijkt :P

Moeten we het wel voor 28 juli doen, anders mag ik niet meer komen.. dan heb ik namelijk geen baby meer! O-)
pi_97093868
Meet is leuk maar blijdorp is wel ver, maar wie weet, ligt een beetje aan wanneer enzo of we eventueel komen :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:22:08 #261
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97094023
Welke richting woon je MP? De meesten wonen wel in het westen en enkelen in Brabo land volgens mij.

Son, arme Floris nog steeds niet beter -O- :*
The way you rock'n'roll
pi_97094030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:19 schreef Orea het volgende:
Artis kan natuurlijk ook, als er meer mensen komen en het centraler blijkt :P

Moeten we het wel voor 28 juli doen, anders mag ik niet meer komen.. dan heb ik namelijk geen baby meer! O-)
voor 11 juli dus :P

Artis is ook best, daar krijg ik ook korting door abbo :P
Blijdorp is wel dichterbij voor mij ;)
pi_97094177
Boven amsterdam zo een 40 km :)

Artis zou beter te doen zijn, maar ligt er echt ook aan wanneer, want over anderhalve week moet ikwer werken en ik werk ook weekenden...
pi_97094323
Ik kom uit Brabant! Artis of blijdorp maakt mij niets uit! Weet je trouwens dml dat je ooit bij mij thuis bent geweest ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:38:48 #265
259886 pessie
pi_97094990
Groningen :') Weet niet of dat em wordt helaas.

Takkembah welkom met je prachtige ventje! Mooie naam inderdaad!
pi_97095038
Wie gaat er dan ook in Groningen wonen :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:45:14 #267
259886 pessie
pi_97095433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wie gaat er dan ook in Groningen wonen :P
Ik *O*
pi_97095728
Wat en lieffie Noa O+ En zo'n mooie douchefoto van Seth, gefeliciteerd nog!

Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.
Op de foto lijkt het wel erger dan in het echt.

Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?
pi_97095784
Als ons meisje dan thuis is lijkt het mij ook wel leuk. Wellicht dat ik dan met iemand mee kan rijden vanuit braboland.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:51:09 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97095806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik *O*
Vrijwillig?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:52:06 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97095865
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:

Mex heeft ook zo'n punkkapsel, dikke haarstreep bovenop en zijkanten beetje kaal. Mensen vragen vaak of ik het zo geknipt heb, beetje raar.

Ik vind meeten beetje eng. Maar het lijkt me wel leuk. Gaan jullie dan alleen of nemen jullie dan je vriend/man mee?
Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.
pi_97095879
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Troeta het volgende:

Als we gaan MOETEN jij en Mex mee. Wil je kereltje zien O+ (en jou ook hoor!! :P)

En niks niet eng joh!! Juist gezellig!! Zou best kunnen dat mijn vent meegaat maar dat weet ik nooit van te voren :P
pi_97095909
Ik vind het ook een beetje eng troeta maar ook wel leuk denk ik... En ja ik denk weldat mijn man meekomt en mijn dreumes ook die vinden dierentuin veel te leuk!
pi_97096110
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mn man begint al te zuchten als we met de boekclub afspreken... Laat staan een babymeet.. haha, nee die gaat echt niet mee.
dat dus :D
nja vriend dan, ik heb geen man :P

Nja ik vind t ook altijd wel spannend.
Mja de engste ken ik dan ook wel weer in t echt ;)
pi_97096144
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vrijwillig?
ik denk t, jij zegt t _O-
pi_97096248
Jij weet niet hoe eng ik ben Sonnetje!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:58:23 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97096267
Oh, ik ben ongesteld... ongeveer dezelfde tijd als bij jen.
pi_97096281
ooooo, dan kan ik wel met jou meerijden Ticootje?:P

Ik wil ook alle baby's in het echt zien O+ Wat een leuke foto's zullen dat worden! O+ O+ O+
pi_97096311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef MamaPurk het volgende:
Jij weet niet hoe eng ik ben Sonnetje!
haha, das waar ;)

Troeta, komen hoor!
pi_97096367
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik ben ongesteld... ongeveer dezelfde tijd als bij jen.
Doe mij eens wat :'( ik zit er al 2,5 maand op te wachten en geef onregelmatig bv..en ik WIL juist ongesteld worden -O- not fair!
pi_97096369
Ik ben nog steeds niet ongesteld... Vanmorgen huisarts gebeld of ik evengoed de pil mocht gaan slikken en ik mag gewoon gaan beginnen, vind ik wel fijn.
pi_97096391
FR, ik weet niet waar je precies woont maar je mag altijd meerijden hoor! Enne mijn man komt niet mee, die vindt al die vrouwen maar niets ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_97096451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef Orea het volgende:

[..]

Doe mij eens wat :'( ik zit er al 2,5 maand op te wachten en geef onregelmatig bv..en ik WIL juist ongesteld worden -O- not fair!
irritant zeg!
tis dat ik niet aan de pil wil, maar wordt ook helemaal gek van de onregelmatigheid hier!
Hoewel afgelopen keer er een week of 5 tussen zat, wordt nog wat hier :')
pi_97096494
Nu pas ongesteld?? En orea nog steeds niet???? Zowww, ik was na 4 weken alweer!!

Ik denk dat ik m'n vriend wel meekrijg, maar dan vind ie het straks niet leuk en wil die al na een uurtje weg ofzo, vind ik weer niks;)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:02:49 #285
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97096520
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef Troeta het volgende:
ooooo, dan kan ik wel met jou meerijden Ticootje?:P

Ik wil ook alle baby's in het echt zien O+ Wat een leuke foto's zullen dat worden! O+ O+ O+
Dan moet ik ff oppas zoeken tzt voor Jen..
pi_97096556
Gaat hij toch alleen kokodillen kijken ofzo Troeta!
pi_97096567
Ik werd heel snel heel erg regelmatig ongesteld.. En net toen we dachten: we zijn aan de volgende toe (ook vrij snel :P) bleef het weg }:|
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:03:54 #288
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97096582
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

irritant zeg!
tis dat ik niet aan de pil wil, maar wordt ook helemaal gek van de onregelmatigheid hier!
Hoewel afgelopen keer er een week of 5 tussen zat, wordt nog wat hier :')
Hier begon Mies van de week over anticonceptie.. Dat ik maar een spiraal moest nemen.. Eh hallo mag ik dat even zelf uitmaken.. Ik heb daar helemaal geen zin in.
pi_97096634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier begon Mies van de week over anticonceptie.. Dat ik maar een spiraal moest nemen.. Eh hallo mag ik dat even zelf uitmaken.. Ik heb daar helemaal geen zin in.
Kan hij geen knip laten zetten? Zo gebeurd en dan klaaaaar!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:05:27 #290
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97096663
Blijdorp is wel heel leuk. Maar ik zeg niet dat ik kom. Ik heb al zo vak enthousiast gezegd dat ik ergens zou komen, maar dan kwam er weer iets tussen of ik stond in het verkeerde park. :')
pi_97096707
Na Jaël was ik ook heel snel weer ongesteld enmeteen redelijk regelmatig en nu duurt het maar, en anticonceptie ja de pil dus maar weer!
pi_97096710
Ik heb vanmorgen mijn spiraaltje verwijderd. Manlief vond anticonceptie geen echtscheiding waard :') oh my, ik kan echt niet tegen hormonen. Maar ik heb 9weken gehad en 9 weken een menstruatie. Volgende maand maar weer voor de koperen :s)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_97096724
haha, spiraal wil ik ook niet.
Ken veel te veel mensen die dan gewoon zwanger werden. Oh ja, plus dat ik geen zin heb om zo'n ding eruit te laten halen.
Kijk dat ze daar zitten tijdens mn bevalling oke, maar niet gewoon zo maar voor de lol :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:06:33 #294
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97096730
Oh, ik heb mijn man wel voorgesteld zich te laten steriliseren. Na drie bevallingen vind ik dat hij wel iets mag doen. Ik wil geen hormonen oid.

Hij wil het wel, maar moet nog even de moed bij elkaar rapen om een afspraak te maken.
pi_97096807
owja, 3 autoestoeltjes is onhandig. Maar als het blijdorp is, is de trein goed te doen voor me hoor.

Ja, wil je al voor een 2e gaan?? Bij mij zijn de kriebels wat afgenomen.

Spiraaltjes,brrr. Ik heb er 4 jaar 1 gehad,maar een keer tijdens de seks ging die ineens loszitten, hele plas bloed enzo. Doe ik nooit meer!

Maar ik heb nu nuvaring en ik vergeet steeds wanneer ik hem eruit moet halen :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:08:19 #296
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97096814
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef Orea het volgende:

[..]

Kan hij geen knip laten zetten? Zo gebeurd en dan klaaaaar!
Alweer? Nee dat wilt ie niet.
pi_97096877
Ik zou misschien nog wel een derde willen, hij weet het nog niet. Met de pil heb ik de controle ;)
pi_97097025
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alweer? Nee dat wilt ie niet.
Oh ja :')

Hier moet gewoon de eerste cryo tp raak zijn, en dan een 3e ook uit deze lichting,. Dan kan ik zeggen dat al mijn kinderen verwekt zijn op 17 november 2009 O+ hoe cool is dat? :D
pi_97097064
Beste datum die er is :D
pi_97097094
Dan heb je eigenlijk en beetje een drieling :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')