abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107268037
Ja, ik ben het met je eens over wat hij gedaan heeft echt heel slecht was en het was nog wel zijn eigen broer. Maar aan de andere kant heb ik net als Haley zoiets van, ja hij probeert te veranderen en hij doet er echt alles aan om weer in het leven van zijn kinderen/kleinkinderen te zijn. Het is een twijfelachtige situatie ja.

Maar ik vind het wel raar dat al die mensen opstonden, ik bedoel, waar bemoei je je mee :') Alsof Haley iemand in dienst zou nemen die ze niet kent :')
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:38:29 #252
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_107275067
Ben ik dan de enige die wel kan lachen om Chuck en Chris?

Het einde vond ik wel een wtf moment hoor. Dat gaat een lange week wachten worden op de volgende aflevering..
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_107275649
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Two het volgende:
Ben ik dan de enige die wel kan lachen om Chuck en Chris?
:Y
pi_107276417
Ja, je bent de enige ;)
Spoilers!
pi_107276531
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ik ben het met je eens over wat hij gedaan heeft echt heel slecht was en het was nog wel zijn eigen broer. Maar aan de andere kant heb ik net als Haley zoiets van, ja hij probeert te veranderen en hij doet er echt alles aan om weer in het leven van zijn kinderen/kleinkinderen te zijn. Het is een twijfelachtige situatie ja.

Maar ik vind het wel raar dat al die mensen opstonden, ik bedoel, waar bemoei je je mee :') Alsof Haley iemand in dienst zou nemen die ze niet kent :')
Oh, ik vind ook dat die mensen zich nergens mee moesten bemoeien. Dat was inderdaad schandalig.
pi_107278028
Ik had ook de hele tijd het idee dat er iets ging gebeuren met Julian. Eerst bij die pinautomaat, toen in die drankenwinkel. En dat andere kindje voelde heel de tijd warm aan. Hoezo foreshadowing :') Daar zijn ze altijd wel goed in bij OTH :P
pi_107284358
Die mouth verhaallijn :') :') :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107511213
Afl 3 was best tof, einde was ook wtf. Hopelijk gaat 4 ook goed worden
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:42:51 #259
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_107531476
Net de 4de aflevering gekeken. Kvond hem wel goed!
Trotse Belg.
pi_107568520
Vond het ook een leuke aflevering. Julian ;(

Mouth :') serieus wat is dit voor storyline?

En oh oh waar is Nathan?
pi_107568785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 05:07 schreef Tim86 het volgende:
Die mouth verhaallijn :') :') :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107682567
De box-set van seizoen 9...de datum ( 10 april ) is bekend van release in USA, en waarschijnlijk zal hij niet veel later in NL of Engeland uitgebracht worden. Voorkant van de box :

Ik ben best wel een fan van die cover! Alleen Mouth mist erop eigenlijk...of Jamie...maar verder is hij perfect! Leuke foto's gebruikt :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 19:17:23 ]
pi_107683090
Een foto van Mouth met zijn fat suit zou de hele cover verneuken haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_107703353
Is idd een mooie cover ja. Ik heb thuis alleen seizoen 3 en dat vind ik ook zo'n mooie cover O+
pi_107708788
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
De box-set van seizoen 9...de datum ( 10 april ) is bekend van release in USA, en waarschijnlijk zal hij niet veel later in NL of Engeland uitgebracht worden. Voorkant van de box :

[ afbeelding ]

Ik ben best wel een fan van die cover! Alleen Mouth mist erop eigenlijk...of Jamie...maar verder is hij perfect! Leuke foto's gebruikt :)
Inderdaad, een mooie cover _O_ Lijkt erg veel op die van seizoen 4. En ja, erg jammer dat Mouth er niet op staat -O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_107787709
Mooie aflevering (EP5)

Vooral dat kereltje met zijn vliegtuig O+
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_107793134
Brooke _O_

Die Chuck is zo vervelend he :{

In een sneak peek van volgende week;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107795052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef loezzzje het volgende:
Brooke _O_

Die Chuck is zo vervelend he :{

In een sneak peek van volgende week;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Verder goede aflevering! Word steeds beter met de afleveringen dit seizoen. Ik vond episode 1 al sterk maar word steeds beter. Joy ( Haley ) speelt t zo goed! Die scene met Dan op het eind! Poe.

Brooke die het cafe sloopt....oooooh heerlijk! Zou ik ook wel willen doen. En die Tara had t verdiend!

Vind die Tara best leuk eigenlijk. Ze is irritant maar ze speelt het zo goed!

En Quinn/Clay spelen dit seizoen ook veel beter! Al hebben ze nu ook wel een veel betere verhaallijn!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 16:33:20 ]
pi_107797091
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Ohh zo! Nu vat ik hem. Thanks :)
pi_107816390
Goede ep was dit :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:13:04 #271
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_107854159
Zo, dat jochie met dat vliegtuig was echt 100x beter dan jamie en chuck qua acteren...
I'm just a girl in the world.
pi_108044258
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:13 schreef annoh het volgende:
Zo, dat jochie met dat vliegtuig was echt 100x beter dan jamie en chuck qua acteren...
Ja en ook in ep 6 is ie weer beter :D. Echt een schattig kereltje :)
pi_108044284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Verder goede aflevering! Word steeds beter met de afleveringen dit seizoen. Ik vond episode 1 al sterk maar word steeds beter. Joy ( Haley ) speelt t zo goed! Die scene met Dan op het eind! Poe.

Brooke die het cafe sloopt....oooooh heerlijk! Zou ik ook wel willen doen. En die Tara had t verdiend!

Vind die Tara best leuk eigenlijk. Ze is irritant maar ze speelt het zo goed!

En Quinn/Clay spelen dit seizoen ook veel beter! Al hebben ze nu ook wel een veel betere verhaallijn!
SPOILER
pi_108044295
Dat jochie is zo O+

SPOILER
pi_108044808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:15 schreef loezzzje het volgende:
Dat jochie is zo O+

SPOILER
true

en

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')