abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106935305
Seizoen 6 had wat wisselvallige afleveringen maar was over t algemeen wel vermakelijk. Seizoen 7 is een van de, of zelfs de beste, beste seizoenen van de serie. Seizoen 8 was ook prima! Al zaten er 4 afleveringen tussen ( halverwege het seizoen ongeveer, iets daarna ) die echt niet vermakelijk waren.
pi_106936778
Seizoen 6 is met Q toch? Dat vond ik toch wel enorm indrukwekkend :o
7 heeft verder niet zo veel indruk gemaakt.. Ik denk toch dat 3 of 4 voor mij echt als beste staat.
pi_106937104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:42 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik loop achter... zooooo erg achter! Heb nu seizoen 6 en 7 gekocht en ben inhaalrace begonnen. Lees wel altijd alle spoilers :@

Is het een goed idee om straks aan seizoen 7 te beginnen?
Als je 6 hebt gezien wel :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_106937243
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Seizoen 6 is met Q toch? Dat vond ik toch wel enorm indrukwekkend :o
7 heeft verder niet zo veel indruk gemaakt.. Ik denk toch dat 3 of 4 voor mij echt als beste staat.
Eww 4 :r

3 is de allerbeste en daarna 2 O+
pi_106940448
Ik heb tot nu toe seizoen 1 t/m 5 en 7 gezien (s5 op televisie en de anderen op dvd). Vond seizoen 7 echt tof, heb die binnen 24 uur bekeken. Clay _O_ en Quinn O+

Maar toch blijf ik seizoen 1 t/m 4 de enige échte OTH vinden, episode 3.16 blijft echt onovertroffen de mooiste aflevering en het verhaal van die seizoenen vond ik toch mooier: hoe Lucas en Nathan broers worden enzo _O_

OTH zonder Lucas is best leuk, maar mét Lucas is het echt geweldig. Voor mij is Lucas OTH.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door PeterKelder op 18-01-2012 09:36:51 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_106940881
Handig om dat laatste gedeelte even in spoilers te zetten voor mensen die dat nog niet willen weten :) Volgens mij weet iedereen die hier actief post het al wel maar oke :P

Voor mij gaat het zo met de seizoenen want goed naar ''slechts''

seizoen 3
seizoen 7
seizoen 4
seizoen 1
seizoen 8
seizoen 6
seizoen 2
seizoen 5
pi_106940964
Dit is mijn volgorde van beste naar minste:

Seizoen 3, 2, 8, 7, 1, 5, 6, 4

Ik vond idd ook seizoen 1 t/m 3 echt OTH, daarna ging het bergafwaarts.
pi_106941060
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:33 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Eww 4 :r

3 is de allerbeste en daarna 2 O+
Ja maar ik heb al die seizoenen ook niet meer echt helder :P Ik was begonnen met ze terug te kijken maar daar ben ik op een gegeven moment ook weer mee gestopt :P
pi_106941087
Maar er staat mij echt niks bij van seizoen 7 :?

En ik vind Quinn echt schijtirritant. Die is alleen maar in de serie gezet om het lekker te maken ofzo..
pi_106944902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar er staat mij echt niks bij van seizoen 7 :?

En ik vind Quinn echt schijtirritant. Die is alleen maar in de serie gezet om het lekker te maken ofzo..
- Dan's show
- Dat drama rondom Nathan en Renee...dat hij met haar geslapen zou hebben.
- introductie Quinn ( die problemen had met haar man ), en Clay ( en dat hele gebeuren met Sara)
- Haley's moeder....en de ziekte
- Brooke-Julian-Alex triangle.
- en nog veel meer :P
  woensdag 18 januari 2012 @ 12:57:38 #236
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_106946290
Ik dacht dat je nieuwe aflevering al kon downloaden. Pas morgen dus?
Trotse Belg.
pi_106947175
Komt vanavond op tv dus morgen te downloaden ja.
pi_107005817
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_107007356
Chris is geweldig O+ Mouth _O- lame storyline :')

Nathan,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clay & Quinn zijn ook een beetje boring.
pi_107007470
Ik vertrouw Dan niet..
Die zie ik er nog wel voor zorgen dat Nathan niet thuis komt, omdat Nathan zei dat ie weg moest zijn als hij thuis komt..
pi_107008040
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef loezzzje het volgende:
Chris is geweldig O+ Mouth _O- lame storyline :')

Nathan,

SPOILER
Clay & Quinn zijn ook een beetje boring.
SPOILER
Verder leuke aflevering! Alle verhaallijnen waren tof, alleen jammer dat dit de laatste afl was van Alex. En hoezo ga je samen wonen met iemand als je nog niet eens ''I love you'' aan elkaar hebt gezegd....dat vond ik wel een beetje raar bij Chase/Alex. Chuck was wel irritant weer. Chris was geweldig, vooral bij Haley en Nathan...dat Haley altijd bij hem aan mocht klappen als ze ook maar iets nodig had..haha.

Mouth...weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Maar nu is het een beetje dom..

en dat Keith genoemd werd vond ik fijn!
pi_107008559
Was het de laatste aflevering van Alex? Jammer, ik vond haar wel grappig. En krijgen we niet te zien hoe ze afscheid neemt van Chase? Dat is wel vreemd.
pi_107013804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef loezzzje het volgende:
Was het de laatste aflevering van Alex? Jammer, ik vond haar wel grappig. En krijgen we niet te zien hoe ze afscheid neemt van Chase? Dat is wel vreemd.
Dat is vreemd inderdaad..helaas! Ik vond alex wel leuk altijd :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2012 23:53:02 ]
pi_107059271
Ik heb liever Quinn eruit :r
pi_107059279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 07:20 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb liever Quinn eruit :r
ik niet O+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107059292
Ja jij niet :P

Toen Quinn en Clay bij zijn zwembad zaten had Quin zo'n wit shirtje aan met gaatjes, volgens mij had ze daar niks onder aan :') Viel me direct op en ik hou toch echt niet van vrouwtjes :P
pi_107264110
Oh oh dat einde is een veel voorkomend probleem. Je denkt altijd, dat zal mij nooit gebeuren en dan BAM, gebeurd het toch :P
pi_107265193
Goede aflevering weer. Vind seizoen 9 tot nu toe toch wat beter dan seizoen 8 al vond ik die ook best goed.

Dat einde was inderdaad best wel kut voor Julian. Ik denk dat Brooke best wel gaan flippen :P

Chris/Haley scenes waren weer erg grappig net zoals de scene met Quinn erbij.

En ik vind Quinn/Clay dit seizoen veel leuker. Ze acteren veel beter en hebben een betere verhaallijn wat ook helpt. Al kwam die drugverslaving wel een beetje uit het niets....voor dit seizoen echt geen enkele hints gekregen. Zelfde met Mouth's verhaallijn trouwens...ook helemaal uit het niets.

De Chris/Chase scenes vond ik nog het saaiste van de aflevering. En die Chuck word steeds irritanter. Dat kapsel -_-.

Dan/Haley scenes waren ook goed :)
pi_107265320
Oh hou op, die Chuck moet echt eens vertrekken. Wat een irritant joch.

En ik geef Haley gelijk voor wat er in het restaurant gebeurde. Kom zeg, give him a break. Hij heeft een moord gepleegd ja maar dat is jaren geleden en hij probeert te veranderen. Soms moet je mensen een 2de kans geven. En het is niet dat hij een crimineel is, hij heeft een fout gemaakt.
pi_107267015
Ik begrijp beide kanten eigenlijk wel...

Ik geef je groot gelijk dat mensen 2e kansen verdienen..en ik ben zelfs iemand die mensen een 3e of 4e kans geeft..als ik zie dat ze echt spijt hebben / willen veranderen. En dat heeft Dan ook aangetoond..

Maar tegelijkertijd...hij heeft het vaderfiguur van haar beste vriend vermoord in koele bloede. En ja, het was een ''foutje''. Maar een heel ander foutje dan spijbelen of drugs gebruiken en dergelijke. En dat ze hem laat helpen in het Cafe terwijl ze weet hoe Nathan over m denkt..

Dusja, ik vind dat ze Haley wel goed neerzetten...echt aan het twijfelen wat het juiste is. Helemaal met Jamie die dol is op Dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')