Ik ben geen dwerg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter heb al met Jofu en nog een zou teveel worden
Alhoewel 2 dwergen wel kan
Ehhhm ja maar een leukere variant zeg maar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en wakker neuken is niet wakker maken?
Ik nu niet, ik ga slepen zo en hoop dat het lang duurt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn er nog meer die een nachtje doorhalen?
Waar doorheen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het iets zwaars dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik nu niet, ik ga slepen zo en hoop dat het lang duurt.
10 centimeter, Jofu is 1:33 dus dat komt aardig in de richting.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben geen dwerg.Tenminste tenzij jij heel veel langer bent dan 1.87 m.
Ik iig niet... Als mn biertje op is ga ik ook mn bed zoeken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
ik moest hardop lachen, ik dacht het jij typte hetquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
10 centimeter, Jofu is 1:33 dus dat komt aardig in de richting.
Knetter (L) Jofu
En wat als ik nou ook eenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:31 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ga nu ook weer... slaap lekker all,![]()
voor de heren, en
voor de dames...
Deze moet gekeken dan gisteren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gast serieus. kappen met die onzin. een slechte reputatie vind ik niet erg.. maar dat gaat te ver hoor
Een beetje plagen is niet erg maar overdrijven kan je wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
10 centimeter, Jofu is 1:33 dus dat komt aardig in de richting.
Knetter (L) Jofu
Oke voor jou een keer eenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En wat als ik nou ook eenwil.....
Moet je dan meteen verlieft zijn en sex hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze moet gekeken dan gisteren?
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze moet gekeken dan gisteren?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke voor jou een keer eenomdat jij het bent...
Gast geintjequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je dan meteen verlieft zijn en sex hebben?
pas op he.. zat sukkels die jou op je woord gelovenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast geintje
Natuurlijk hebben ze geen seks gehad
Tja je kunt beter krijgen maar wie weet wat die kabouter allemaal probeert ik vertrouw hem voor geen meterquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neegewone potc,dat jij uberhaubt denkt dat ik op jofu zou vallen
valt me tegen heur
Help haar slechte reputatie (die nergens op gebaseerd is) dan ook niet verder t afgrond in!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast geintje
Natuurlijk hebben ze geen seks gehad
Zowisoow jongequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:36 schreef Hippe_Student het volgende:
j mOett gwn nueken is gwn lkkr lekkr kutjee
Bemoei je er niet meequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Help haar slechte reputatie (die nergens op gebaseerd is) dan ook niet verder t afgrond in!
stok mag dat, als enige, omdat stokquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Help haar slechte reputatie (die nergens op gebaseerd is) dan ook niet verder t afgrond in!
stok is karzai aan het hosselenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
oelala voor korzai
Ja doos! Eerst nee en nu ineens weer ja....quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stok mag dat, als enige, omdat stok
ik ben niet te hosselenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stok is karzai aan het hosselen
Je moet niet zoveel denkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help haar als ik denk dat dat nodig is.
Lekker voor je. Ik mag dat van Knettertjequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja doos! Eerst nee en nu ineens weer ja....![]()
stok en ik zijn gecompliceerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja doos! Eerst nee en nu ineens weer ja....![]()
karzai is een baas en onderschatquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stok is karzai aan het hosselen
je zegt het zo zelfverzekerd...quote:
Of jij dat mag of niet van haar boeit mij toch niet. Ik vind dat je dat niet moet doen. Dat staat los van haar mening.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker voor je. Ik mag dat van Knettertjedus sttttt
Dus je respecteert haar mening niet? Daarom zoek je ze zo jong zeker, kun je lekker de baas spelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of jij dat mag of niet van haar boeit mij toch niet. Ik vind dat je dat niet moet doen. Dat staat los van haar mening.
Klein beetje danquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zegt het zo zelfverzekerd...
Maak t ff duidelijk en logies.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stok en ik zijn gecompliceerd.
Af en toe ruzie, maar meestal niet. stokkie is gewoon stokkie![]()
heul stiekem is hij wel lief
volgens mij heb ik jouw zwakte punt al gevonden. weet ik al hoe ik je moet hosselenquote:
Alsof iemand naar jou luistert. Koop een hond. Maar wel een kleintje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak t ff duidelijk en logies.Ik vind dat ie dat niet moet doen. .
Hij weet zelf ook dat hij dat niet moet doen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak t ff duidelijk en logies.Ik vind dat ie dat niet moet doen. .
ben benieuwdquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jouw zwakte punt al gevonden. weet ik al hoe ik je moet hosselen
Klopt maar je bent ook wel een enorm geil dingquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook dat hij dat niet moet doen...
maar als iemand loopt te zeiken of te bitchen dan zijn fanta en stokkie er wel altijd voor me
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
karzai
Bericht:
Voor stokkie mijn beste vriend
Als je de helft van je eigen gebrabbel eens terug kon lezen, als je je wat meer kon inleven in andere dan begrijp je wat ik bedoel. Mja helaas ben je nog niet zo ver.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus je respecteert haar mening niet? Daarom zoek je ze zo jong zeker, kun je lekker de baas spelenbah bah bah
quote:
dat ben ik helemaal nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt maar je bent ook wel een enorm geil ding. Fanta is verliefd op je weet je dat?
En toch doen.... Vind ik nogal dom en lomp!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij weet zelf ook dat hij dat niet moet doen...
maar als iemand loopt te zeiken of te bitchen dan zijn fanta en stokkie er wel altijd voor me
Ik luister sowieso niet naar die onzin van je hoor. Beetje jonge meisjes hosselen met je pseudo welbespraakte wanklank.Vies mannekequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je de helft van je eigen gebrabbel eens terug kon lezen, als je je wat meer kon inleven in andere dan begrijp je wat ik bedoel. Mja helaas ben je nog niet zo ver.
Hou er nou maar over op vent. Laten we t gezellig houden hier.
nee man, dat is hetzelfde als dat je broertje tegen je zegt dat je gestoord bent. een ander mag het niet zeggen, maarje geeft je broertje gewoon een por en klaar is keesquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toch doen.... Vind ik nogal dom en lomp!
Ik heb vanaf dag 1 volledig schijt aan jou. En wat ik met Knetter wel of niet heb is niet van belang voor jouquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toch doen.... Vind ik nogal dom en lomp!
Vent je irriteert me zo mateloos...... Jammer dat je vaak zo dom en kansloos bent. Ik heb nl ook je aardige kant gezien maar je gaat zo vaak veul te ver......quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof iemand naar jou luistert. Koop een hond. Maar wel een kleintje.
Het blijft the interwebsquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vent je irriteert me zo mateloos...... Jammer dat je vaak zo dom en kansloos bent. Ik heb nl ook je aardige kant gezien maar je gaat zo vaak veul te ver......
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik luister sowieso niet naar die onzin van je hoor. Beetje jonge meisjes hosselen met je pseudo welbespraakte wanklank.Vies manneke
telaat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stok, outpost, negeer elkaar dan gewoon ff ofzo
geen zin in een fitty hier
Dit is tha interwebbzz Dit is het onzinforumquote:
Klopt maar hij moet het niet ineens persoonlijk gaan gooien. Dan gaan bij mij alarm bellen rinkelen en ben ik nog niet klaar.quote:
Open een topic in R&P huiliequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vent je irriteert me zo mateloos...... Jammer dat je vaak zo dom en kansloos bent. Ik heb nl ook je aardige kant gezien maar je gaat zo vaak veul te ver......
Prima reageer dan ook nooit meer op mij klootzak!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 volledig schijt aan jou. En wat ik met Knetter wel of niet heb is niet van belang voor jou
Wat wil je dan gaan doen joh, nerd. Beetje voor Knettertje opkomen alsof ze jou nodig heeftquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar hij moet het niet ineens persoonlijk gaan gooien. Dan gaan bij mij alarm bellen rinkelen en ben ik nog niet klaar.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar hij moet het niet ineens persoonlijk gaan gooien. Dan gaan bij mij alarm bellen rinkelen en ben ik nog niet klaar.
En alsnog blijft het, het internet.quote:
Picsquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb limonade naast m'n mond gegoten.
Wel lekker nat
Jij met je "voor de vrouwtjes opkomen helden gedoetje". Haha lachwekkend gewoonquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de huilie jou sukkel.
Knetter heeft mij ook niet nodig maar daar ben ik inm voorbij kneusje. Met je stoere praatjes hier altijd alsof jij tha bom ben. Doet goffer eens normaal debiel!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil je dan gaan doen joh, nerd. Beetje voor Knettertje opkomen alsof ze jou nodig heeftFaalpost
Stoer he! Had jij daar maar opgekomen met je achterlijke gebash tegen iemand iedere keer weer terwijl je iemand niet eens kent! Get a live kneus!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij met je "voor de vrouwtjes opkomen helden gedoetje". Haha lachwekkend gewoon
Ik doe niet alsof ik BEN Tha Bomb. Accepteer het of ga terug naar Hattrick.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knetter heeft mij ook niet nodig maar daar ben ik inm voorbij kneusje. Met je stoere praatjes hier altijd alsof jij tha bom ben. Doet goffer eens normaal debiel!
Op onzin mag onzin. Dus ook wat die kneus tegen mij te vertellen heeft. ik mag daar dan gewoon op reageren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dit is tha interwebbzz Dit is het onzinforum![]()
![]()
![]()
hier moest ik toch echt even hartelijk om lachenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik BEN Tha Bomb. Accepteer het of ga terug naar Hattrick.
O wacht daar kotsten ze je ook uit
Jij bent een nerd en dat had ik toch wel vrij snel door niet dan? Aan mensenkennis geen gebrekquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stoer he! Had jij daar maar opgekomen met je achterlijke gebash tegen iemand iedere keer weer terwijl je iemand niet eens kent! Get a live kneus!
Hoe kom ik aan mijn speciale gave dat ik verder kan gaan dan anderen? Daar moet je toch wel Tha Bomb voor zijn ofniequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier moest ik toch echt even hartelijk om lachen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik BEN Tha Bomb. Accepteer het of ga terug naar Hattrick.
O wacht daar kotsten ze je ook uit
nee dat komt door je piemol schatquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan mijn speciale gave dat ik verder kan gaan dan anderen? Daar moet je toch wel Tha Bomb voor zijn ofnie
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent een nerd en dat had ik toch wel vrij snel door niet dan? Aan mensenkennis geen gebrek
eet je pasta jongquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:59 schreef Karzai het volgende:
Degene die om Knetter wil vechten moet hier zijn
Gast ga spelen man. Je bent de poep in mn ogen niet waard met je stoere praatjes hier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Te sneu voor woorden ben je echt. Ik hoop voor jou dat jij er zelf ooit nog achter komt. Hoe achterlijk en debiel je bent.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast ga spelen man. Je bent de poep in mn ogen niet waard met je stoere praatjes hier.
Doe lekker een grote bek opzetten bij het uitzendbureau. Wie weet kom je dan ooit nog ergens aan de bak werkeloze kutpauper.
Dat weet je helemaal niet tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat komt door je piemol schat
heb je wel eens dat je wakker wordt, met het gevoel dat je snachts wat gedaan hebt, maar je weet niet wat?quote:
Ik ga je lekker negeren zoals je dat doet waardeloze mensen zonder moraal. Opflikkeren en vergeten ben je doeiquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral door gaan met je voor oordelen kneusje
Toen ik nog veul dronkquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je wel eens dat je wakker wordt, met het gevoel dat je snachts wat gedaan hebt, maar je weet niet wat?
nee dat had ik gisteren nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen ik nog veul dronk
Maar niet in die zin. Had jij dat gisteren dan?
Mensen zoals jij werken dit soort opmerkingen ook altijd af met zo een opmerking... Zo makkelijk he. De weg van de minste weerstand.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga je lekker negeren zoals je dat doet waardeloze mensen zonder moraal. Opflikkeren en vergeten ben je doei
hallooooooooooooo tieten enzoooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
2 tepels die kunnen dienen als fopspeen voor degenen die vervelend zijn
Ik eet m'n pasta al dentequote:Op donderdag 19 mei 2011 02:02 schreef Redskillz het volgende:
[..]
de pasta brande aan.
ala t het gaat nergens over
Daar moet je eerst voor f5en in firefoxquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hallooooooooooooo tieten enzooooooooooooooooooooo
Het werd tijd! Hou dan ook echt voor de rest van je zielige leventje je bek tegen mij! Thxquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga je lekker negeren zoals je dat doet waardeloze mensen zonder moraal. Opflikkeren en vergeten ben je doei
Gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat had ik gisteren nietstommert
![]()
een pic van je piemol via pm zou ook fijn zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GelukkigWant als je .... dan weet ik niet......
Hier vast wat tieten voor de overlast
[ afbeelding ]
Past nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een pic van je piemol via pm zou ook fijn zijn
rl mag je hem ook wel ff komen laten zienquote:
Nu?quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rl mag je hem ook wel ff komen laten zien
hihi ik zei komen![]()
onverbeterbaarquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rl mag je hem ook wel ff komen laten zien
hihi ik zei komen![]()
Klopt maar ook zachtaardigquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:11 schreef Karzai het volgende:
Jeweet een stokstaart die eet slangen en schorpioenen, felle beestjes
Je ma ziet me aankomen nuquote:
ik zal het nog is effe nakijkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt maar ook zachtaardig
Is maar net welke kant je kiest. Leugens houden ze niet van
die slaapt, als je snel bent kunnen we nog ffquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ja ik moet echt gaan slapen schatjensna dit liedje is ik weg, gedraag je
he
Haha leipe shit. Je moet trouwens slapen getuige je laatste berichtjequote:Op donderdag 19 mei 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die slaapt, als je snel bent kunnen we nog ff![]()
outpost en 08gnoT. zijn er ook nogquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:17 schreef Karzai het volgende:
tja als knetter weggaat dan blijven wij met z'n tweeen over, ik zoek een andere kruk
Mja ik ga niet veul posten als ik zo onterecht word afgemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:18 schreef Karzai het volgende:
Oh outpost is er ook nog, laten de lurkers zich melden
Ik duik er samen met jou in als je het goed vindt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
outpost en 08gnoT. zijn er ook nog
Oh als de lol weg gaat ga ik ook mn bedje maar opzoeken denk.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik duik er samen met jou in als je het goed vindt.
Of tenminste in mn eigen bedje
ja de sfeer is gezetquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ga niet veul posten als ik zo onterecht word afgemaakt.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:22 schreef Karzai het volgende:
Morgen weer een dag Karzai gaat ook pleite.
Ga je nachtje doorhalen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Stil hier ineens
Weltrusten iedereen die slaapt inmiddels
In dit geval werkt het alleen maar positief. Lekker rustgevend en zoquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:34 schreef Stokstaart het volgende:
Lauwe shit zonder slaap naar je verplichtingen gaan . Respect wel alleen ik kan het niet. Succes!
Als ik jouw nick omdraai dan ben je toch de minst gerespecteerde user ooit volgensmij, dus "dit" voldoetquote:
quote:
Ging jij vandaag nu de hele dag draaien?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:47 schreef robdriessen het volgende:
Trouwens, mocht Lovely Lady hier haar gezicht laten zien vandaag...
ZE IS JARIG!
Hoidoeiquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:28 schreef humorduck28 het volgende:
Goeiuhmorgen. Tot vanaaf. Werk enzo.
Onwijs doei en we faxen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:28 schreef humorduck28 het volgende:
Goeiuhmorgen. Tot vanaaf. Werk enzo.
Wat heb je vandaag voor een examen? Of wat is je volgende?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
GOEDENMIDDAAAAG HET IS 12 UUR EN DAT BETEKENT... helemaal niks
Niks vandaag, morgen heb ik aardrijkskunde en Engelsquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag voor een examen? Of wat is je volgende?
Je faalde trouwens op één seconde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niks vandaag, morgen heb ik aardrijkskunde en Engels
Ik weet trouwens het betekent, 12 uur vandaag:Tsk. Aardrijkskunde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je ook nog fatsoenlijke vakken?Beter onethisch dan oneetbaar
Volgende week nog scheikunde en wiskundequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tsk. Aardrijkskunde.
Krijg je ook nog fatsoenlijke vakken?
Ah gelukkig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgende week nog scheikunde en wiskunde
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niks vandaag, morgen heb ik aardrijkskunde en Engels
Ik weet trouwens het betekent, 12 uur vandaag:3x goatseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat een kut versie.....quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Outpost76
Bericht:
Nog zo een leuk plaatje.
.quote:Sting & The Police - Roxanne
Doe jij het topic even op gang helpen Samzzquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
Zo. Tijd voor ONZ-Radio
Kamer opgeruimd en schoongemaakt, dus nu kan het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
Tetten pic's helpt vaak om t topic op gang te krijgen toch?Mooi meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lelijke make-up
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Tja ik hou helemaal niet van make up. Helaas vinden veel vrouwen t nodig.... T ging in dit geval all1 niet om haar make up.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
Tetten pic's helpt vaak om t topic op gang te krijgen toch?TettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik
Of wordt dit ook een goatse?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]Niks mis mee met dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik
Of wordt dit ook een goatse?
Ik vraag zo ook nog wat aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er weer 3 instaan maar ik blijf niet bezig he!Ben de hele dag al aan t aanvragen.
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:55 schreef Watertornado het volgende:
Krijgen we nothing compares to you?
Kikke wil ik t niet noemen, als ik naar de tekst luister maar mooi is ie wel!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WatDa's een kikke nummer kippetje!
Vind ik ook! Maar er zijn veel mensen de het helemaal niks vinden...quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WatDa's een kikke nummer kippetje!
Welke wil je horen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef Watertornado het volgende:
Eigenlijk moet nu iemand Celine Dion nog even aanvragen. Ik ben geloof ik door mijn verzoekjes heen.
Die begint met die bliksem in dat huis. Weet effe niet hoe die heet.quote:
Oh boy nee plz niet Celine Dion.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef Watertornado het volgende:
Eigenlijk moet nu iemand Celine Dion nog even aanvragen. Ik ben geloof ik door mijn verzoekjes heen.
Heb jij die aangevraagd met die neger erin?quote:
Ga je nu haten omdat ik zwart ben?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij die aangevraagd met die neger erin?
Die ander heeft zeker weer dat kuttaaitenniknummer aangevraagd.
Presentquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Het is heul geen nachtquote:
Het was "Ne partez pas sans moi"quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zat aan de telefoon dus had ff gemute.
Waarom was je eigenlijk gebanned?quote:
Topic diaree, ik opende 8 topics tegelijk : Snel ; post ....quote:
Hombre!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Topic diaree, ik opende 8 topics tegelijk : Snel ; post ....
En dan elk topic weer anders
Remlof was niet zo gecharmeerd ervan
Maar in ieder geval titanic crap.quote:
Ja, toffe gast.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenssss, belangrijke vraag : meeten met watertornado ja of nee?
Thanksquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Smiddags!
[..]
Bagger dus.
[..]
Welkom terug!![]()
quote:
Doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenssss, belangrijke vraag : meeten met watertornado ja of nee?
Jij was er niet he, dan gaat het niet zo rap.quote:
Hoi, coïtus?quote:
De weder terugkeer van Mono, niets mis meequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk iets te hard dit, maar mono...
Draakje random doet ook dit soort gewoon hè.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk iets te hard dit, maar mono...
Sheldonquote:
DOEN WE HET GEBLINDDOEKT!!quote:
Oh ik dacht dat je voor morgen bedoeldequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef Zokunen het volgende:
Oh en hups, op mn pm om van 3-4 te draaien hoef je niet meer te reageren hoor
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je voor morgen bedoelde
Die mis ik ook steeds!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet eens kijken of ik een draakwaardige versie van itsie bitsie boe kan vinden.
is al eerder gebruiktquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
Gewoon, omdat het kan!
spreekt gij oud Nederlandschquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wederom: Gewoon, omdat het kan
quote:
quote:Wien Neerlands bloed in d' aders vloeit
Van vreemde smetten vrij
Wiens hart voor land en koning gloeit
Verheff' de zang als wij:
Hij zett' met ons, vereend van zin
Met onbeklemde borst
Het godgevallig feestlied in
Voor vaderland en vorst (2x)
De Godheid, op haar hemeltroon