Dat ene wat jij niet hebtquote:
Vespa's zijn 'hot'. Waarom hebben zo veel mensen Dr Dre oordoppen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sander, heb jij misschien een verklaring voor het feit dat zo veel jongeren scooters(vespa's) hebben terwijl een rs2 niet eens zo super duur hoeft te zijn en er 10x vetter uit ziet?
ik heb altijd gelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Nou doe niet zo flauw.. ik bedoel de UI waar flitskikker het over heeft
.
Ja, I know, maar ik had wel meer van die schakelbrommers verwacht to be honest!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Vespa's zijn 'hot'. Waarom hebben zo veel mensen Dr Dre oordoppen...
Een RS2 is veelal goedkoper dan een (echte) Vespa inderdaad, nieuw. Tweedehands zijn RS2's/schakelbrommers niet eens zo duur.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sander, heb jij misschien een verklaring voor het feit dat zo veel jongeren scooters(vespa's) hebben terwijl een rs2 niet eens zo super duur hoeft te zijn en er 10x vetter uit ziet?
Die in m'n avatar heb ik zelf gemaakt. Maar herken je het origineel er in?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo'n kikkerplaatje?
Ja lijkt best wel op die bekende! knap gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die in m'n avatar heb ik zelf gemaakt. Maar herken je het origineel er in?
Ooh I see ja inderdaad haha thanksquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Een RS2 is veelal goedkoper dan een (echte) Vespa inderdaad, nieuw. Tweedehands zijn RS2's/schakelbrommers niet eens zo duur.
Maar het moet wel je hobby zijn, het kost over het algemeen wel meer en vergt meer onderhoud. Daarnaast ben je in de meeste steden (Zwolle wel) een politiemagneet. Want tja, je gaat geen 50 met zo'n ding rijden
.
Thnx!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja lijkt best wel op die bekende! knap gemaakt!
Dat ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En sowieso schakelen is veel leuker en handiger om al te leren ivm auto
Waarom ga je niet gelijk voor autorijbewijs?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
Tjaa maar ik ben over een paar maanden alweer 18 en het eerste rijbewijs dat ik wil gaan halen is een motorrijbewijs
want? auto is goedkoper en praktischerquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
Tjaa maar ik ben over een paar maanden alweer 18 en het eerste rijbewijs dat ik wil gaan halen is een motorrijbewijs
Bij ons ook niet zoveel meerquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niemand in ons heel 6V (70 mensen) heeft een brommer/scooter o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |