Momenteel met praktijk enzulks 300-400 euro. De moeite niet waard, vind ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sander, mattie, hoeveel kost zo'n rijbewijs dan?
M'n brommer heeft ruim drieduizend euro gekost. Wat kleine veranderingen en een sportuitlaat zit d'r onderquote:
Holy fuck wat een geld, een van onze auto's is net 300 euro waardquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:31 schreef yosander het volgende:
[..]
M'n brommer heeft ruim drieduizend euro gekost. Wat kleine veranderingen en een sportuitlaat zit d'r onder.
Vind ik niet veel maar jaaa meningen verschillen. Maar als ik een rijbewijs B (zo heet een motorrijbewijs toch?) heb kan ik dus ook gewoon daarop rijden zonder dat ik een ander rijbewijs heb?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Momenteel met praktijk enzulks 300-400 euro. De moeite niet waard, vind ik.
Krantenwijkje hèquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Holy fuck wat een geld, een van onze auto's is net 300 euro waard
Motorrijbewijs is A en ja. Met een autorijbewijs (= B) mag je ook op een bromfiets rijden trouwens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Vind ik niet veel maar jaaa meningen verschillen. Maar als ik een rijbewijs B (zo heet een motorrijbewijs toch?) heb kan ik dus ook gewoon daarop rijden zonder dat ik een ander rijbewijs heb?
Ooh okay thanks, je bent behulpzaam ook al kan ik dit ook allemaal op google vindenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Motorrijbewijs is A en ja. Met een autorijbewijs (= B) mag je ook op een bromfiets rijden trouwens.
Nu wel gelezen! Succes... dat wordt hard bio en latijn leren! Heb je ook nog natuurkunde?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:29 schreef Flitskikker het volgende:
En dan mag ik Latijn en Bio niet verpesten.
Ja, maar daar ben ik wel goed in. Denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:35 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nu wel gelezen! Succes... dat wordt hard bio en latijn leren! Heb je ook nog natuurkunde?
Dramatische muziekquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ooh okay thanks, je bent behulpzaam ook al kan ik dit ook allemaal op google vinden![]()
na 40 seconden, die foto's, in Nederland mag dit niet neem ik aan
Geen probleem. Brommersquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ooh okay thanks, je bent behulpzaam ook al kan ik dit ook allemaal op google vinden![]()
na 40 seconden, die foto's, in Nederland mag dit niet neem ik aan
Ik denk bij natuurkunde altijd dat ik een 1 heb omdat ik het nooit helemaal goed hebquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik wel goed in. Denk ik.
De beste leraar die ik tot nu toe heb gehad, is mijn natuurkundeleraar. Daarom ben ik er best wel goed in, en vind ik het ook een leuk vak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik denk bij natuurkunde altijd dat ik een 1 heb omdat ik het nooit helemaal goed heb... maar heb altijd wel een 7 ofzo
.
Op de rollerbank 86 km/h (ze mogen maar max. één minuut gas geven enzo). Maar heb op gps 93 km/h gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dat ziet er echt verdomde snel uit, hoe hard ging die?
Beter dan een boete van minimaal 260 euroquote:
Ik doe nooit wat in de lesquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De beste leraar die ik tot nu toe heb gehad, is mijn natuurkundeleraar. Daarom ben ik er best wel goed in, en vind ik het ook een leuk vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |