Stoppie nooit aan gewaagd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Wel eens een wheelie getrokken? En stoppie gedaan? Lijkt me makkelijk met zo'n ding
[..]
Beter wel ja
Ik ben 'twitterloos'quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Deze SC lijkt in sommige opzichten wel op twitter
I seequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Stoppie nooit aan gewaagd.
Wheelie wel, maar stelde nooit veel voor. Vriend van me heeft ook zo'n RS2 en wilde 't ook eens proberen...DIE KEREL STOND 90 GRADEN OMHOOG MET Z'N BROMMER![]()
![]()
!!
Ging maar net goed.
Haha en toen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:44 schreef Flitskikker het volgende:
Ben er weer.
Bij ons examen Nederlands ging er trouwens een mobieltje af.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Deze SC lijkt in sommige opzichten wel op twitter
Iedereen keek om zich heen wie de lul was.quote:
Whahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iedereen keek om zich heen wie de lul was.
Was het die van een surveillant.![]()
Unitleider boos kijken joh...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Whaha. Bij ons ging bij Nederlands tijdens de uitleg ofzo het mobieltje af van een conciėrge
.
Vast niet. Wel schakelen. Anders was het wel een koppelbrommerquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
moet je eigenlijk ook koppelen bij een Schakelbrommer?
Uiteraardquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
moet je eigenlijk ook koppelen bij een Schakelbrommer?
Leuk geprobeerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vast niet. Wel schakelen. Anders was het wel een koppelbrommer
quote:
Dat ene wat jij niet hebtquote:
Vespa's zijn 'hot'. Waarom hebben zo veel mensen Dr Dre oordoppen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sander, heb jij misschien een verklaring voor het feit dat zo veel jongeren scooters(vespa's) hebben terwijl een rs2 niet eens zo super duur hoeft te zijn en er 10x vetter uit ziet?
ik heb altijd gelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Nou doe niet zo flauw.. ik bedoel de UI waar flitskikker het over heeft
.
Ja, I know, maar ik had wel meer van die schakelbrommers verwacht to be honest!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Vespa's zijn 'hot'. Waarom hebben zo veel mensen Dr Dre oordoppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |