abonnement Unibet Coolblue
pi_104205618
Omg :') als het nederlanders waren geweest die 500 euro af gingen dingen en alles word er waarschijnlijk niet over gepost, maar zodra het over turken/marrokanen of andere rassen met een getinte huidskleur gaat word er direct over gepost :')
Met een houtenbeen ben je langer onderweg
pi_104205731
Dat komt omdat het in die groepen meer voorkomt en dan is het herkenbaar voor mensen.
pi_104206071
Ik had van de zomer mijn auto te koop staan op het internet. Zit ik op een festival in belgie krijg ik een telefoontje. Ook een allochtoon, de eerste vraag was wat mijn minimale prijs was. Ik had hier toen helemaal geen trek in dus gewoon een prijs genoemd die mij redelijk leek. Al een stuk onder de vraagprijs. Pakt hij daar weer bijna de helft van. Ik zeg van dat het dan niks gaat worden. En toen kwam de vraag of hij niet even bij mij thuis naar de auto kon komen kijken. Toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik op een festival was en de komende dagen niet thuis was. Hierna kwam de vraag of ik morgen dan niet thuis was? Is het zo moeilijk voor sommige mensen.. pfff
pi_104211590
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ik had van de zomer mijn auto te koop staan op het internet. Zit ik op een festival in belgie krijg ik een telefoontje. Ook een allochtoon, de eerste vraag was wat mijn minimale prijs was. Ik had hier toen helemaal geen trek in dus gewoon een prijs genoemd die mij redelijk leek. Al een stuk onder de vraagprijs. Pakt hij daar weer bijna de helft van. Ik zeg van dat het dan niks gaat worden. En toen kwam de vraag of hij niet even bij mij thuis naar de auto kon komen kijken. Toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik op een festival was en de komende dagen niet thuis was. Hierna kwam de vraag of ik morgen dan niet thuis was? Is het zo moeilijk voor sommige mensen.. pfff
zet je auto niet op marktplaats/internet
Met een houtenbeen ben je langer onderweg
pi_104212549
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ik had van de zomer mijn auto te koop staan op het internet. Zit ik op een festival in belgie krijg ik een telefoontje. Ook een allochtoon, de eerste vraag was wat mijn minimale prijs was. Ik had hier toen helemaal geen trek in dus gewoon een prijs genoemd die mij redelijk leek. Al een stuk onder de vraagprijs. Pakt hij daar weer bijna de helft van. Ik zeg van dat het dan niks gaat worden. En toen kwam de vraag of hij niet even bij mij thuis naar de auto kon komen kijken. Toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik op een festival was en de komende dagen niet thuis was. Hierna kwam de vraag of ik morgen dan niet thuis was? Is het zo moeilijk voor sommige mensen.. pfff
All the Humanity :'(
End of the world ;(
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104215798
Ik moest lachen om dit;

Beschrijving van adverteerder

MERCEDES CL 500 LPG3 GAS HELE SPECIAAL UITVOERING BLAUW BOUWJAAR 2000 KEYLEES-GO SYSTEEM HELE DURE AUTO, GOEDKOOP RIJDEN!!! DAT KAN MET DEZE AUTO.
;DEZE AUTO KAN IEDEREEN RIJDEN, JE HOEF NIET RIJK TE ZIJN MET 40 EURO 450KM MAKELIJK RIJDEN DIT IS NIET DROOM...
;DEZE AUTO HEEFT LPG3 SYSTEEM T.W.V 3000 EURO BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT 20 INC VELGEN+BANDEN T.W.V 1500 EURO 1 MAAND OUD BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT NIEUW REM BLOKKEN EN SHUIVEN BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT ORGINEEL KM ONDERHOUDINGS BOEK AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT ALTIJD BIJ DEALER ONDER HOUDEN
;DEZE AUTO HEEFT HELEMAAL GEEN PROBLEMEN 3 MAANDEN GARANTIE MOTOR
;DEZE AUTO HEEFT OLIE FILTERS EN LUCHT FILTERS VERVANGEN
;DEZE AUTO HEEFT NIEUW AIRCO POMP
;DEZE AUTO HEEFT 100% ALLES GOED U KRIJGT ZEKER GEEN SPIJT
pi_104216036
Post eens link.. :') :D
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_104216803
Ik heb hem al een mail gestuurd en zogenaamt nep intresse getoont.
  donderdag 10 november 2011 @ 23:28:27 #135
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_104228269
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:05 schreef Id_do_her het volgende:
Boeit me niks of ze allochtoon of autochtoon zijn, als ze op mij overkomen als prutsende idoten gaat het hele feest niet door.
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_104228805
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Esmee02 het volgende:
Omg :') als het nederlanders waren geweest die 500 euro af gingen dingen en alles word er waarschijnlijk niet over gepost, maar zodra het over turken/marrokanen of andere rassen met een getinte huidskleur gaat word er direct over gepost :')
Ongelooflijk dat dit kan in een topic dat Marktplaats mocro's heet.
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:46:42 #137
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_104235908
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef HMF1643 het volgende:
Ik moest lachen om dit;

Beschrijving van adverteerder

MERCEDES CL 500 LPG3 GAS HELE SPECIAAL UITVOERING BLAUW BOUWJAAR 2000 KEYLEES-GO SYSTEEM HELE DURE AUTO, GOEDKOOP RIJDEN!!! DAT KAN MET DEZE AUTO.
;DEZE AUTO KAN IEDEREEN RIJDEN, JE HOEF NIET RIJK TE ZIJN MET 40 EURO 450KM MAKELIJK RIJDEN DIT IS NIET DROOM...
;DEZE AUTO HEEFT LPG3 SYSTEEM T.W.V 3000 EURO BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT 20 INC VELGEN+BANDEN T.W.V 1500 EURO 1 MAAND OUD BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT NIEUW REM BLOKKEN EN SHUIVEN BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT ORGINEEL KM ONDERHOUDINGS BOEK AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT ALTIJD BIJ DEALER ONDER HOUDEN
;DEZE AUTO HEEFT HELEMAAL GEEN PROBLEMEN 3 MAANDEN GARANTIE MOTOR
;DEZE AUTO HEEFT OLIE FILTERS EN LUCHT FILTERS VERVANGEN
;DEZE AUTO HEEFT NIEUW AIRCO POMP
;DEZE AUTO HEEFT 100% ALLES GOED U KRIJGT ZEKER GEEN SPIJT
Aantal eigenaren tot en met nu: 7
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:02:29 #138
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104236375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef HMF1643 het volgende:
Ik moest lachen om dit;

Beschrijving van adverteerder

MERCEDES CL 500 LPG3 GAS HELE SPECIAAL UITVOERING BLAUW BOUWJAAR 2000 KEYLEES-GO SYSTEEM HELE DURE AUTO, GOEDKOOP RIJDEN!!! DAT KAN MET DEZE AUTO.
;DEZE AUTO KAN IEDEREEN RIJDEN, JE HOEF NIET RIJK TE ZIJN MET 40 EURO 450KM MAKELIJK RIJDEN DIT IS NIET DROOM...
;DEZE AUTO HEEFT LPG3 SYSTEEM T.W.V 3000 EURO BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT 20 INC VELGEN+BANDEN T.W.V 1500 EURO 1 MAAND OUD BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT NIEUW REM BLOKKEN EN SHUIVEN BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT ORGINEEL KM ONDERHOUDINGS BOEK AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT ALTIJD BIJ DEALER ONDER HOUDEN
;DEZE AUTO HEEFT HELEMAAL GEEN PROBLEMEN 3 MAANDEN GARANTIE MOTOR
;DEZE AUTO HEEFT OLIE FILTERS EN LUCHT FILTERS VERVANGEN
;DEZE AUTO HEEFT NIEUW AIRCO POMP
;DEZE AUTO HEEFT 100% ALLES GOED U KRIJGT ZEKER GEEN SPIJT
z'n neef zeker :')
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104236818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef HMF1643 het volgende:
Ik moest lachen om dit;

Beschrijving van adverteerder

MERCEDES CL 500 LPG3 GAS HELE SPECIAAL UITVOERING BLAUW BOUWJAAR 2000 KEYLEES-GO SYSTEEM HELE DURE AUTO, GOEDKOOP RIJDEN!!! DAT KAN MET DEZE AUTO.
;DEZE AUTO KAN IEDEREEN RIJDEN, JE HOEF NIET RIJK TE ZIJN MET 40 EURO 450KM MAKELIJK RIJDEN DIT IS NIET DROOM...
;DEZE AUTO HEEFT LPG3 SYSTEEM T.W.V 3000 EURO BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT 20 INC VELGEN+BANDEN T.W.V 1500 EURO 1 MAAND OUD BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT NIEUW REM BLOKKEN EN SHUIVEN BON IS AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT ORGINEEL KM ONDERHOUDINGS BOEK AANWIJZIG
;DEZE AUTO HEEFT ALTIJD BIJ DEALER ONDER HOUDEN
;DEZE AUTO HEEFT HELEMAAL GEEN PROBLEMEN 3 MAANDEN GARANTIE MOTOR
;DEZE AUTO HEEFT OLIE FILTERS EN LUCHT FILTERS VERVANGEN
;DEZE AUTO HEEFT NIEUW AIRCO POMP
;DEZE AUTO HEEFT 100% ALLES GOED U KRIJGT ZEKER GEEN SPIJT
Is hij bang dat de potentiële kopers het anders niet kunnen lezen? Wát een geschreeuw, daarbij vergeleken is de bazaar van Vleuten een oase van rust.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_104240288
Ooit eens een luchtbuks aan een Fries verkocht. Die gek was uit Friesland aan komen rijden zonder dat eerst even te zeggen ofzo (zeker 2 uur) maar ik was niet thuis. Heeft ie dus 2 uur liggen slapen in z'n afgeragde bestelbusje waarna hij aan kwam met een bajonet van een AK47(20 euro waard zag ik later) dat hij wilde ruilen... Kon ie weer terug rijden
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:24:35 #141
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_104245670
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:58 schreef Saind het volgende:
Ooit eens een luchtbuks aan een Fries verkocht. Die gek was uit Friesland aan komen rijden zonder dat eerst even te zeggen ofzo (zeker 2 uur) maar ik was niet thuis. Heeft ie dus 2 uur liggen slapen in z'n afgeragde bestelbusje waarna hij aan kwam met een bajonet van een AK47(20 euro waard zag ik later) dat hij wilde ruilen... Kon ie weer terug rijden
Friezen zijn dan ook wereldvreemd, marokkanen komen tenminste nog onder de mensen..
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_104250008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Friezen zijn dan ook wereldvreemd, marokkanen komen tenminste nog onder de mensen..
Beetje moeilijk tasjes roven als er niets te roven valt. :P
pi_104351304
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:56 schreef Deadre het volgende:
Allochtonen betalen immers voor het product, hoe asociaal en onbeschoft ze ook zijn voor de deur. In tegenstelling tot de autochtonen die erom bekend staan met oplichting via het internet.
99% van de daders is blank volgens TV ptrogramma's Oplichting/ TrosRadar/ Undercover in Nederland , verstuurd het product niet zodra het geld overgemaakt is naar zijn haar/ zijn rekening. Gore hufters, ik ken 3 vrienden die opgelicht zijn door ene Jaap/ Martijn etc.
:D _O-
pi_105104559
quote:
Hij hed 'm afgeprijs, 450 nu jonge!
pi_105104715
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef HMF1643 het volgende:
Ik heb hem al een mail gestuurd en zogenaamt nep intresse getoont.
JA HALLO IK ZOEK AUTO VOOR VROUW. WAT JOUW LAAGSTE PRIJS ZIJN? DIE VELGEN MAKEN AUTO -10000 EURO WAARD. IK W IL JE DUS 500 EURO GEVEN JA, IS GOED?
  zaterdag 3 december 2011 @ 20:55:41 #146
362301 Stoopio
Just do it!
pi_105144525
Ik had vorig jaar een pitbike te koop gezet op marktplaats.
Ik werd de hele tijd gebeld door allemaal mensen.
Helemaal goed, vertelde ik elke keer. Was niks mis mee,
Op en geven moment belde iemand en die vertelde me dat hij onderweg was ( zonder afspraak ).
Zonder keus, liet ik die man toch maar komen.
20 min. te laat kwamen er 2 donkere jongens aan van ong. 20 á 25 jaar oud op een scooter (geel kenteken) zonder helm.
Ik had natuurlijk al mijn vooroordeel in mijn hoofd zitten. maar toen ik ze een hand gaven begonnen ze gewoon heel positief te praten, en beetje te dollen. Na een testrit vertelde zij mij dat ze hem wel wilde hebben. Ik zei is goed maar hoe nemen jullie hem mee? Ze zeiden: we rijden er gewoon mee naar huis. ( pitbike is niet legaal op de weg , hele grote boete en inbeslagname van motor als ze werden gepakt) Evenlater belde ze me netjes terug: ''Het is echt een fucking vette motor G !! hij gaat echt ziek hard!''
Was natuurlijk leuk om te horen..
pi_105146131
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef Stoopio het volgende:
Ik had vorig jaar een pitbike te koop gezet op marktplaats.
Ik werd de hele tijd gebeld door allemaal mensen.
Helemaal goed, vertelde ik elke keer. Was niks mis mee,
Op en geven moment belde iemand en die vertelde me dat hij onderweg was ( zonder afspraak ).
Zonder keus, liet ik die man toch maar komen.
20 min. te laat kwamen er 2 donkere jongens aan van ong. 20 á 25 jaar oud op een scooter (geel kenteken) zonder helm.
Ik had natuurlijk al mijn vooroordeel in mijn hoofd zitten. maar toen ik ze een hand gaven begonnen ze gewoon heel positief te praten, en beetje te dollen. Na een testrit vertelde zij mij dat ze hem wel wilde hebben. Ik zei is goed maar hoe nemen jullie hem mee? Ze zeiden: we rijden er gewoon mee naar huis. ( pitbike is niet legaal op de weg , hele grote boete en inbeslagname van motor als ze werden gepakt) Evenlater belde ze me netjes terug: ''Het is echt een fucking vette motor G !! hij gaat echt ziek hard!''
Was natuurlijk leuk om te horen..
Hahha nice. Was je niet bang dat ze na het proefritje niet meer terugkwamen? ;)
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:46:30 #148
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_105149329
Vandaag nog bijna ganzenbord verkocht aan een Marokkaan. kwamen ze met zijn vijven kijken. Hoop geouwehoer want je kan het maar met zijn vieren spelen. Uiteindelijk zijn ze weer weggegaan maar ik verkoop niets meer aan ze.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_105149424
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:46 schreef Bayswater het volgende:
Vandaag nog bijna ganzenbord verkocht aan een Marokkaan. kwamen ze met zijn vijven kijken. Hoop geouwehoer want je kan het maar met zijn vieren spelen. Uiteindelijk zijn ze weer weggegaan maar ik verkoop niets meer aan ze.
like whut? Een ganzenbord..? :')

Hoe laag en zielig ben jij dan om zo iets te verkopen..? Daar mag je niet eens geld voor vragen, gooi het weg in de container of verpats het voor 25ct op rommelmarkt :') :D :') :D :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 4 december 2011 @ 01:12:16 #150
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_105154667
tvp
BAM dit is 3KB
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')