Dit dus?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef darpios het volgende:
[..]
Dit dus. Ik verkoop ook nooit iets aan buitenlanders, helemaal niet aan puberige turken en mocro's en helemaal niet aan de deur van mijn huis. Dan voel ik me echt gewoon niet veilig meer.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
aan jou zou ik nooit een auto verkopen. niet vanwege je afkomst, puur vanwege wat je er meestal mee pleegt te doen
Nee hoor. Die interpretatie is waarschijnlijk eerder te wijten aan jouw gebrek aan kennis mbt dit onderwerp.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:24 schreef darpios het volgende:
Daar insinueer je meestal mee dat het vrijwel altijd om buitenlanders betreft.
Liever een stonede turk dan gestoned worden door een turk tochquote:Op woensdag 9 november 2011 13:17 schreef Catch22- het volgende:
Laatst wou ik een 360 controller van MP kopen. Ad gevonden en gebeld
"Ja?"
> "Je verkoop 360 controllers he, heb je er nog 1"
"Ja."
> "Je wil er 25 voor hebben he, ik wil je er 20 voor geven want voor 30 koop je ze nieuw"
"O. waar dan?"
> "Redcoon o.a."
"O. mja. is wel goed, kom maar halen"
kwam ik aan de deur, halve gare stonede turk. Maja, controller deed het verder prima dusja. wel rare vent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:25 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
Liever een stonede turk dan gestoned worden door een turk toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:25 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
Liever een stonede turk dan gestoned worden door een turk toch
Neem er nog een paar, misschien wordt het dan beter, of val je dood neer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
quote:wie deze week men quad komt halle krijgt hem voor 500 euro!!
het is een OFF ROAD!!
RIJD 130 OFZO
Trekt op op zen achterwiele zo goe da hij optrekt!!
heb drinngend geld nodig nieuw 1000euro!! 3 weke oud + SPORT UITLAAT TWV 299¤
af te halle te maldegem of gent!
Of ruilen tege Brommerke!!! 50cc heb dringend geld nodig voor brommerke 50cc voor na school te gaan!
Niks racistisch aan. Gewoon verkeerde plek om je stuff te promoten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef enige-echte het volgende:
wat een racistische bende hier toch, tjonge jonge jonge zeg.. leef en laat leven
Dan heb ik slecht nieuws voor je.. Je betaald al jaaaaaren veel te veel voor je souvenirs..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Eagle_99 het volgende:
En dan op vakantie in Dalaman bij de plaatselijke souvenirshop vragen of je het voor een paar lires minder kan krijgenRarara, van wie leer je het?
![]()
Doe ik trouwens nooit aan, ook niet in Turkije, kan het simpelweg niet
Koop er gelukkig niet zo veel vanquote:Op donderdag 10 november 2011 12:00 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je.. Je betaald al jaaaaaren veel te veel voor je souvenirs..
kut-toetsenbord..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |