Volgens sommige optimisten is nu kopen een 'Slimme Z'quote:
Een Slimme 'Rent till you die'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef xenobinol het volgende:
Volgens anderen is wachten een 'Slimme R'
Verkopen wanneer het nog kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Een Slimme 'Rent till you die'
Ik ken huizen die op het hoogtepunt van de markt (medio 2008) verkocht zijn voor een slordige 30% lager dan de vraagprijs. Wat zegt dat? Ik denk alleen dat de oorspronkelijke vraagprijs te hoog was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef LXIV het volgende:
Ik zag hier in de buurt een mooi huis dat al 18% gedaald was sinds het december 2008 te koop was gezet. Dat komt toch al in de buurt!
Jaap telt ook de kippenhokken mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:34 schreef inXs het volgende:
sowieso is het gek dat Jaap altijd een hoger aantal heeft gehad, waar kan dit mee te maken hebben?
239.404 huizen te koopquote:
Ze hebben de mercedes al ingeruild voor een scootmobielquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Langzaam maar zeker gaan ze bloeden, broem broem
Nu inruilen voor een fiets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:35 schreef inXs het volgende:
[..]
Ze hebben de mercedes al ingeruild voor een scootmobiel
Omdat Jaap in tegenstelling tot Funda geen pure databron heeft maar de huizen spidert van makelaars websites. Omdat sommige makelaars nogal lui zijn in het bijhouden van hun website staan er relatief veel verkochte objecten op Jaap.nl .quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:34 schreef inXs het volgende:
sowieso is het gek dat Jaap altijd een hoger aantal heeft gehad, waar kan dit mee te maken hebben?
In de toptijd was het juist een wedstrijd om zoveel mogelijk huizen aan te biedenquote:Op woensdag 25 mei 2011 05:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik denk trouwens dat funda hun aantallen manipuleert om de hier aanwezige bears een hartverzakking te bezorgen. Gewoon, omdat het kan
240.658 huizen te koopquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:17 schreef michaelmoore het volgende:
240.737 huizen te koop
t is al laat, ga meuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |