'En dat is twee' icm de afbeelding van de kampioensschaal lijkt me toch best duidelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ze wensen Twente succes met die 2 prijzen ze zeggen niet dat ze die al hebben.
kuttopic
Afgelopen nacht is bovenstaande tekst op de gevel verschenen, anders had ik dit topic wel eerder (of waarschijnlijk helemaal niet) geopend.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Deckard het volgende:
Ach, blijft toch prachtig hoe de minder bedeelden in onze samenleving toch nog steeds zo gefixeerd kunnen blijven op iets wat al weer dagen geleden is. Dat biedt hoop dat ze binnenkort ook in lange termijn kunnen denken. En wellicht op belangrijke zaken.
waarom dan geen knvb beker?quote:
de ajax teksten stonden er gister al.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Afgelopen nacht is bovenstaande tekst op de gevel verschenen, anders had ik dit topic wel eerder (of waarschijnlijk helemaal niet) geopend.
Die zitten tegenwoordig in de spiegelquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:02 schreef NCIS het volgende:
De campuswacht blijft een stel kneuzen, zelfs hun eigen gebouw kunnen ze niet beveiligen.
Oh ja? Ik kan me niet herinneren ze gister gezien te hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
de ajax teksten stonden er gister al.
Omdat je daar geen kampioen mee wordt kneusquote:
achja, ze kwamen een keer aardig vragen of het goed met me ging toen ik na een feestje midden op het ganzenveld stond te kotsen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Dyll het volgende:
Jammer dat VVV geen kampioen is geworden. Ze grijpen er al jaren nét naast. Als Boymans nou gewoon 20x gescoord had tegen De Graafschap dan was hij topscorer en waren wij kampioen geworden. Lulhannes.
Die fuckyeah-ganzenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
achja, ze kwamen een keer aardig vragen of het goed met me ging toen ik na een feestje midden op het ganzenveld stond te kotsen.
xjesquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef Schalks. het volgende:
[..]
De vlag van Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had graag gezien dat je het bij je vorige post in dit topic gelaten had, mijn beste rekkie.quote:
jammer joh. scalkequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik had graag gezien dat je het bij je vorige post in dit topic gelaten had, mijn best rekkie.
Okéquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef Schalks. het volgende:
[..]
De vlag van Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef Boudibou het volgende:
Verschil tussen een "topclub" en een "topclub in wording". Met minder dan de titel (mits geen EL/CL-prijs) is je seizoen verneukt.
Gefeliciteerd nog mede-Ajacieden...3(0)e in de pocket!
Ook al niet in staat om sterren de onderscheiden van kruizen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef Schalks. het volgende:
[..]
De vlag van Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehh de vlag van Amsterdam heeft 3kruizen en daar wordt echt wel op gedoeld hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ook al niet in staat om sterren de onderscheiden van kruizen?
Of was dit meer sesamstraat? Oke nog een plaatje met drie dingen:
[ afbeelding ]
Drie eendjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh de vlag van Amsterdam heeft 3kruizen en daar wordt echt wel op gedoeld hoor
Alleen Almelo de rest kan er wel mee door.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:59 schreef Juicyhil het volgende:
Twente moet gewoon van Duitsland worden
je moeder is een pauperquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef Voorschrift het volgende:
FC Twente faalt, Universiteit Twente faalt, maar Ajax faalt nog altijd meer.
Ajacieden zijn gewoon paupers.
Hoezo, ken je haar uit je woonwagenkamp?quote:
Ze maakt mijn wc's schoon hier in Amsterdam en daarna klap ik die bitch altijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo, ken je haar uit je woonwagenkamp?
Af en toe brengt ze wel voedselhulp inderdaad.
Hoezo, ben je autist?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze maakt mijn wc's schoon hier in Amsterdam en daarna klap ik die bitch altijd
Nee ik geef je moeder gewoon wat zekerheid met een baantjequote:
wou je het ontkennen dan?quote:
Qua uitstraling past Almelo meer bij Wallonië ofzo. Daar zit het ook vol met verpauperde steden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alleen Almelo de rest kan er wel mee door.
Maar als je de beste bent dan kan je andere dingen toch ook wel winnen? Als ajax echt de beste was stonden ze nu gewoon in de Champions League finale, en zouden ze die nog gaan winnen ook. Maar nee, na een 2-0 voorsprong verliezen ze toch nog de knvb beker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je daar geen kampioen mee wordt kneus
Ja.quote:
Ik dacht dat je dit topic verlaten had wijsneus, ga nou niet met zulke wanhopige pogingen tot 'dissen' komen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ook al niet in staat om sterren de onderscheiden van kruizen?
Of was dit meer sesamstraat? Oke nog een plaatje met drie dingen:
[ afbeelding ]
Die beker mogen ze hebben van mij de komende paar jaar hoor, nietszeggende prijs nerdjequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Maar als je de beste bent dan kan je andere dingen toch ook wel winnen? Als ajax echt de beste was stonden ze nu gewoon in de Champions League finale, en zouden ze die nog gaan winnen ook. Maar nee, na een 2-0 voorsprong verliezen ze toch nog de knvb beker.
[..]
Ja.
Moeilijk is dat lezen he?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:22 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit topic verlaten had wijsneus, ga nou niet met zulke wanhopige pogingen tot 'dissen' komen.
Dit is een ster:
[ afbeelding ]
Met 5 punten dus, tellen blijft lastig.
Maar als ajax em had gewonnen was het, OOOOHHH JJAAAA WIJ HEBBON DE BEKER WIJ ZIJN DE BESTE BAM BAM HAHA WIJ HEBBEN DE BEKER!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die beker mogen ze hebben van mij de komende paar jaar hoor, nietszeggende prijs nerdje
Diep van binnen huil je eigenlijk, hè.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die beker mogen ze hebben van mij de komende paar jaar hoor, nietszeggende prijs nerdje
Nee, voor mij was het kampioenschap veel belangrijkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Diep van binnen huil je eigenlijk, hè.Want Ajax, de beste club OOIT, had eigenlijk de triple willen hebben... maar daar zijn ze kei-hard in gefaald.
Dat, plus die dennenappel heeft Ajax vorig jaar nog gewonnen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, voor mij was het kampioenschap veel belangrijker
Ja ja...quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, voor mij was het kampioenschap veel belangrijker
Wees blij met de JC schaal en knvb bekerquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja ja...
Toch vreemd dat de beste club dan twee belangrijke wedstrijden faalt tegen het provincieclubje FC Twente.
Maar wees maar blij, je laat je wel kennen... arrogant mannetje...
Dat ben ik ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wees blij met de JC schaal en knvb beker
je kan zeggen wat je wilt van die 020érs,arrogantie en humor hebben ze in dit geval wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef Schalks. het volgende:
Diezelfde rode zijmuur werd afgelopen nacht versierd.
en johan cruijf schaalquote:
Ja klopt, maar voor alle faculteiten moet je naar rechts.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef linpunt het volgende:
Is dat de scheikundevleugel als je rechts gaat bij charlie?
Spiegel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voor alle faculteiten moet je naar rechts.
In de spiegel zit geen faculteit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
Spiegel.
En je kan ook gewoon rechtdoor karren.
Ohja, klopt, alleen collegezalenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef Schalks. het volgende:
[..]
In de spiegel zit geen faculteit.
En ja, rechtdoor kan ook, maar rechts is sneller.
Wanstaltig ding inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ohja, klopt, alleen collegezalen
Maar, wat er nu op staat is nog altijd beter dan dat nieuwe logo. Kringetjes en een fckng stip
Dat metalen ding van een jaar (2 jaar geleden?) was wel okayquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:46 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wanstaltig ding inderdaad.
Gelukkig heb ik nog een uitgefreesd blok met het oude UT-logo erin.
Zal morgen eens kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef debeterebob het volgende:
Er is nog iets onder gezet, onder die Ajaxtekst en de zin eindigt nu op '...westen'. Iemand ff pics maken?>
En nog vlak bij het stadion ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:58 schreef Stuurver het volgende:
Die Twente supporters zijn ook laf, als je een ajax muurtekening toelaat in je thuisstad dan weet je dat je als supportersgroep faalt.
Je bent niet de eerste die zich dat afvroegquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef Schalks. het volgende:
[..]
En nog vlak bij het stadion ook.
Maar Ajacieden zitten overal, waar komen al die joden toch vandaan?
Almelo is het enige lichtpuntje van 'Twente' waar wij jammer genoeg in zitten. Dom dat jullie de naam van de regio toe-eigenen terwijl er ook nog een andere club op het hoogste niveau zit. Die het boven verwachting doen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alleen Almelo de rest kan er wel mee door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |