'En dat is twee' icm de afbeelding van de kampioensschaal lijkt me toch best duidelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ze wensen Twente succes met die 2 prijzen ze zeggen niet dat ze die al hebben.
kuttopic
Afgelopen nacht is bovenstaande tekst op de gevel verschenen, anders had ik dit topic wel eerder (of waarschijnlijk helemaal niet) geopend.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Deckard het volgende:
Ach, blijft toch prachtig hoe de minder bedeelden in onze samenleving toch nog steeds zo gefixeerd kunnen blijven op iets wat al weer dagen geleden is. Dat biedt hoop dat ze binnenkort ook in lange termijn kunnen denken. En wellicht op belangrijke zaken.
waarom dan geen knvb beker?quote:
de ajax teksten stonden er gister al.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Afgelopen nacht is bovenstaande tekst op de gevel verschenen, anders had ik dit topic wel eerder (of waarschijnlijk helemaal niet) geopend.
Die zitten tegenwoordig in de spiegelquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:02 schreef NCIS het volgende:
De campuswacht blijft een stel kneuzen, zelfs hun eigen gebouw kunnen ze niet beveiligen.
Oh ja? Ik kan me niet herinneren ze gister gezien te hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
de ajax teksten stonden er gister al.
Omdat je daar geen kampioen mee wordt kneusquote:
achja, ze kwamen een keer aardig vragen of het goed met me ging toen ik na een feestje midden op het ganzenveld stond te kotsen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Dyll het volgende:
Jammer dat VVV geen kampioen is geworden. Ze grijpen er al jaren nét naast. Als Boymans nou gewoon 20x gescoord had tegen De Graafschap dan was hij topscorer en waren wij kampioen geworden. Lulhannes.
Die fuckyeah-ganzenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
achja, ze kwamen een keer aardig vragen of het goed met me ging toen ik na een feestje midden op het ganzenveld stond te kotsen.
xjesquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef Schalks. het volgende:
[..]
De vlag van Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had graag gezien dat je het bij je vorige post in dit topic gelaten had, mijn beste rekkie.quote:
jammer joh. scalkequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:00 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik had graag gezien dat je het bij je vorige post in dit topic gelaten had, mijn best rekkie.
Okéquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef Schalks. het volgende:
[..]
De vlag van Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef Boudibou het volgende:
Verschil tussen een "topclub" en een "topclub in wording". Met minder dan de titel (mits geen EL/CL-prijs) is je seizoen verneukt.
Gefeliciteerd nog mede-Ajacieden...3(0)e in de pocket!
Ook al niet in staat om sterren de onderscheiden van kruizen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef Schalks. het volgende:
[..]
De vlag van Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehh de vlag van Amsterdam heeft 3kruizen en daar wordt echt wel op gedoeld hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ook al niet in staat om sterren de onderscheiden van kruizen?
Of was dit meer sesamstraat? Oke nog een plaatje met drie dingen:
[ afbeelding ]
Drie eendjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh de vlag van Amsterdam heeft 3kruizen en daar wordt echt wel op gedoeld hoor
Alleen Almelo de rest kan er wel mee door.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:59 schreef Juicyhil het volgende:
Twente moet gewoon van Duitsland worden
je moeder is een pauperquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef Voorschrift het volgende:
FC Twente faalt, Universiteit Twente faalt, maar Ajax faalt nog altijd meer.
Ajacieden zijn gewoon paupers.
Hoezo, ken je haar uit je woonwagenkamp?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |