Daarom drink ik alleen sterke thee, zie ik de rotzooi niet zo zittenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt. Misschien probeer je hem er verkeerd om in terug te doen. Dat heb ik wel eens namelijk. En als ik zie hoe ranzig die bodem van mij is ben ik blij met dat filtertje
Hema heeft ook winkels en zo waar je naar binnen kan lopen. er zit er meestal wel eentje bij je in de buurtquote:
Ik hoop voor je dat je dit nooit gaat proberen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
Wel dom, maarja, gebeurt is gebeurt. probeer het met spiritus of wasbenzine 10 minuten lang
Meen je dat nu echt? Of was het een grapje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:06 schreef Selyn het volgende:
[..]
Hema heeft ook winkels en zo waar je naar binnen kan lopen. er zit er meestal wel eentje bij je in de buurt![]()
En sorry hoor, maar ik weet de kooktemperatuur van water ook niet. interesseert me ook niet echt eerlijk gezegd.
Als het borrelt dan kookt het.. punt
(al zou ik niet ze snel melk in een waterkoker doen)
Een vriend van me deed altijd zijn eieren in de waterkoker koken.
Was altijd balen als er eentje stuk ging
Dit!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt? Of was het een grapje?
100 graden celsius, mensen. Gaat er nu geen belletje rinkelen?
Mag ik weten wat voor een opleiding jij en TS doen? Als het HAVO of hoger is (fuck it, als het VMBO is eigenlijk ook) dan heb ik bij deze besloten dat ik een actiecomité ter verbetering van het onderwijs ga instellen.
Het blijkt nodig, als ik de antwoorden leesquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit!eens! Ik ga desnoods wel geld inzamelen!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik vraag mij af:
Als je frituurolie in een waterkoker gooit, kan je er dan bitterballen in bakken?
doe 'm eens half vullen met water, half schoonmaakazijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt. Misschien probeer je hem er verkeerd om in terug te doen. Dat heb ik wel eens namelijk. En als ik zie hoe ranzig die bodem van mij is ben ik blij met dat filtertje
Lager dan 0 graden. -0.01 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:08 schreef Mwanatabu het volgende:
Weet iemand de temperatuur dat water gaat stollen? Lijkt me superhandig om te weten: één blik op de thermometer en ik weet dat het vriest!
16? jezus tering wat is het triest gesteld met de scholing van de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Cker93 het volgende:
Ik wist de kooktemperatuur van water nog niet om eerlijk te zijn en van melk ook niet dus kdacht k flikker t er wel in en t wordt warm :m faal nooit meer doen dus
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
17/18. Gokje hoor,.
Retorische vraag, maar toch.
quote:
TS weet zijn eigen leeftijd niet eens.quote:Cker93
en rookworstquote:Op zondag 22 mei 2011 17:50 schreef Evertjan het volgende:
ik maakte vroeger altijd sate of knakworsten klaar in de waterkoker
En van die sateh'tjes in zo'n plasic pakje!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:06 schreef Selyn het volgende:
En sorry hoor, maar ik weet de kooktemperatuur van water ook niet. interesseert me ook niet echt eerlijk gezegd.
Als het borrelt dan kookt het.. punt
Welk type eiwit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
And remember kids: vanaf 43 graden stolt eiwit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |