quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
Wel dom, maarja, gebeurt is gebeurt. probeer het met spiritus of wasbenzine 10 minuten lang
Idd. Domme kut.quote:
17/18. Gokje hoor,quote:
Je sneeuwtquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dit is het eerste slimme wat ik jou zie posten, de afgelopen 10 jaar op Fok. Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
17/18. Gokje hoor,.
Retorische vraag, maar toch.
quote:
Cker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:05 schreef Cker93 het volgende:
khad zelf ook wel moeten kunnen bedenken dat een waterkoker alleen maar voor water bedoelt is -.-
Geen punt, ik had laatst hetzelfde met een stokbrood en een koelkast.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:05 schreef Cker93 het volgende:
khad zelf ook wel moeten kunnen bedenken dat een waterkoker alleen maar voor water bedoelt is -.-
Aangezien je waarschijnlijk nog wel meer stomme dingen gaat uithalen met een apparaat wat in de naam eigenlijk al perfect aangeeft waar het voor bedoelt is:quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Cker93 het volgende:
Ik koop dan wel een nieuwe kheb geen zin in al dat gedoe.
Maar 25 Euro is een hele uitgave?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef Cker93 het volgende:
13 euro dan haal k vandeweek wel ff een nieuwe :p das niks
je wist de kooktemperatuur van water niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Cker93 het volgende:
Ik wist de kooktemperatuur van water nog niet om eerlijk te zijn en van melk ook niet dus kdacht k flikker t er wel in en t wordt warm :m faal nooit meer doen dus
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
je wist de kooktemperatuur van water niet?
nigga pleasequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Cker93 het volgende:
Ik wist de kooktemperatuur van water nog niet om eerlijk te zijn en van melk ook niet dus kdacht k flikker t er wel in en t wordt warm :m faal nooit meer doen dus
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op welke hoogte?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je iets zou koken, weet je het dan ineens welquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Cker93 het volgende:
Ik heb nog nooit iets gekookt mn ouders maken altijd mn eten klaar dus tja... dat ik er op zon manier achter kom t enige datk kan is een eitje bakken of iets in de magnetron doen
Dat wist je ook niet zekerquote:Het aankoeken
Na het uitschenken tref je een laagje aangekoekte melk aan op de bodem van de pan. Het eiwit bèta-lactoglobuline vervult een sleutelrol bij het aankoeken. Als je een laag aangekoekte melk analyseert, vind je daarin naast dit eiwit ook andere melkbestanddelen, zoals caseïne, vet, lactose en zout. Het bèta-lactoglobuline is ‘het cement’ dat het geheel bij elkaar houdt.
De koek ontstaat op de plaatsen waar de melk een temperatuur van 80 tot 95oC bereikt. Bij lage temperatuur is het eiwitmolecuul keurig opgevouwen tot een bolletje en zit de zwavelwaterstofgroep, waarmee het aan het staal kan hechten, middenin. Het eiwit kan pas actief worden als het molecuul zich bij hogere temperatuur ontvouwt. Op het kritieke moment bij zo’n 75 à 80oC zou je de melk natuurlijk kunnen overgieten in een minder hete pan om het een paar minuten te laten staan, maar dat is natuurlijk teveel gedoe. Een praktischer wenk: zorg dat het oppervlak van de pan niet warmer is dan nodig, zet de pit eerst laag en voer de vlam pas later op.
Dat vraag ik me dus ook af wanneer ik naar school ga.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je iets zou koken, weet je het dan ineens welJe steekt je vingertje er in en je voelt de temperatuur?
Man, kooktemperatuur van water is toch algemene kennis? Heb je enige vorm van onderwijs gehad?
Bevroren water (ook wel ijs) smelt bij 0 graden celcius.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef Cker93 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af wanneer ik naar school ga.
quote:
ik ook zat dode rat in weg gegooitquote:
Als het goed is in een bovenhoekje bij het tuitje zodat kalk eruit wordt gefilterd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Adames het volgende:
Alleen een of ander driehoekig filtertje is bij mij laatst losgegaan, ik heb geen idee waar die eigenlijk moet zitten
Omg. Niks mis met 4,65 p/u hoor. Dat is in 2 uur een nieuwe waterkoker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef Cker93 het volgende:
Als je 16 bent verdien je zowat niks bij de ah enz dus 25 euro is op mijn leeftijd wel stukken meer ja xd
Klopt. Misschien probeer je hem er verkeerd om in terug te doen. Dat heb ik wel eens namelijk. En als ik zie hoe ranzig die bodem van mij is ben ik blij met dat filtertjequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Als het goed is in een bovenhoekje bij het tuitje zodat kalk eruit wordt gefilterd.
Daarom drink ik alleen sterke thee, zie ik de rotzooi niet zo zittenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt. Misschien probeer je hem er verkeerd om in terug te doen. Dat heb ik wel eens namelijk. En als ik zie hoe ranzig die bodem van mij is ben ik blij met dat filtertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |