quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Qwea het volgende:
http://bit.ly/98P8Do Hebbuh, hebbuh, hebbuh, hebbuh!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Oei Ynske dat is schrikken zo'n reparatie er nog bij.
Ons meisje in het pakje dat ik van jullie gekregen hebin een open couveuse
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik moet natuurlijk ook nog bij je op visite he.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef nokwanda het volgende:
@ F_R, wat een poppetje. Die haartjes. Heeft ze nou haar tong tussen haar lipjes?
[..]
Het is weer eens wat anders dan sex en ontlasting.quote:
Is goeedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Wil je me straks ff de foto's mailen?
Vind jequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef Oognip het volgende:
Oscar lijkt trouwens al best groot voor een teckel
Ja, maar als Oscar, Diaz' gewicht had, was het niet bestquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Vind jeOscar is 16 weken, Diaz is 10 weken.. Diaz weegt bijna 3x zoveel ook
quote:
Wat een fotomodellen, prachtig dat ze allemaal willen poserenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
En Jip natuurlijk!
[ afbeelding ]
De dierentuin diertjes komen straks
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze ligt nog wel verwarmd in de open couveuse en nu is het even afwachten hoe stabiel ze haar temperatuur houdt met kleertjes aan.
mooi dat hij een beetje opknaptquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Pagan het volgende:
Otje update: Wij aten asperges met ham en gekookt ei, meneer at lekker mee. Hij lijkt zijn coördinatie een beetje te hervinden, het opstapje tussen kamer en keuken (Strega's Waterloo) gaat nu al beter en hij blafte net tot zijn eigen verbazing een keer. Hij kijkt nog uit zijn doppen alsof hij een forse plak spacecake heeft weggehapt maar dat hele hulpzoekende is wat minder gelukkig.
Hope for the best and expect the worst.
Enorm blij om. De lul maakt al 17 jaar deel uit van ons gezin, heeft in die tijd drie leren bankstellen vervroten, 25M2 zeil vernaggelt en enkele sloffen sigaretten geschreddert, maar toch houden we van hem.quote:
Ja zie je wel , hij is nodig bij jullie anders verslijten je spullen nooitquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Enorm blij om. De lul maakt al 17 jaar deel uit van ons gezin, heeft in die tijd drie leren bankstellen vervroten, 25M2 zeil vernaggelt en enkele sloffen sigaretten geschreddert, maar toch houden we van hem.En ik zal vast nog enkele paren schoenen en veel andere dingen vergeten zijn.
Wat een prachtig meiske F_R.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Ynske het volgende:
die prachtmeid moet gewoon ook in dit topic te bewonderen zijn![]()
[..]
Oh help. te cute!quote:
He gatver, dat had ik helemaal gemist.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog terug gaan lezen.
Bah, ik ben dr zo naar van dat Gabber van Belana zoek is![]()
[ afbeelding ]
Oh getsie, wat zieligquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Weggelopen bij de uitlaatservice toen hij schrok.
Ow jekkesquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee ze liepen in landelijk gebied.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow jekkes
Vreselijk. Ook voor die uitlaatservice, die zullen ook niet weten hoe ze het hebben nu.
Werd de hond in een 'bewoond' gebied uitgelaten of in een groot bos ofzo op dat moment?
Maw hoe groot is de kans dat hij vandaag door iemand opgemerkt gaat worden? Of geen idee?
damnquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog terug gaan lezen.
Bah, ik ben dr zo naar van dat Gabber van Belana zoek is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:04 schreef Qwea het volgende:
Qwea
Iemand deze hond gezien? http://bit.ly/l0TMX9 Vermist in Obdam, noord holland.Pls RT #durftevragen #dtv graag een DM indien gespot!
Volgens mij heb jij meer foto's van zijn dochter dan haar moeder zelfquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Bah ja, ik vind het echt afschuwelijk![]()
Ik wist net eindelijk wel een leuk verjaardagskado voor de Griek, zn bijna ex heeft alle foto's en zo meegenomen dus ik heb net ff twee canvasjes voor hem besteld van zn dochter
Nee hoor dr ma plempt elke dag dr hele hyves vol met elke scheet van dr, zo vaak zie ik dr nou ook weer niet hequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer foto's van zijn dochter dan haar moeder zelf
Hond van Belana, is dat de pup van een jaar geleden? Ja toch? Die zie je niet snel over het hoofd. Hoop dat ie snel terug naar huis kan.
Nou ze hadden er een boel ophangen maar zij heeft alles meegenomen naar de nieuwe hut, dus ik dacht dat ie wel wat nieuws kon gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Wat rot dat Gabber zoek isHoop dat ze hem gauw vinden.
Leuk idee oh-oh, je kunt nooit genoeg foto's van je kind hebbenof van je dieren natuurlijk
Ooooooooooooh, die heb ik, mail me het linkje nog es?quote:
www.thuisbezorgd.nl!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:34 schreef Qwea het volgende:
Oke, probleem. Ik heb vanaaf 2 gasten te eten. En ik heb gezegd dat ik zou koken. Wat eten we? Iets van pasta dacht ik aan. Maar geen simpele macaroni of spaghetti.
Suggesties?
ojaa ! Gigi toch ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooooooh, die heb ik, mail me het linkje nog es?
Doe ik die met die GTST slet![]()
Kolere Qut , als je zulke beslissingen al niet zelfstandig kan makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=637902&rq=pasta+schotel
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=649988&rq=pasta+schotel
ik twijfel?
kaak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kolere Qut , als je zulke beslissingen al niet zelfstandig kan maken
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kolere Qut , als je zulke beslissingen al niet zelfstandig kan maken
Ja deze:quote:
Ik vind beide plaatjes er niet smakelijk uitzienquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=637902&rq=pasta+schotel
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=649988&rq=pasta+schotel
ik twijfel?
Cool! welke?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb eindelijk een telefoon uitgekozen, na veel twijfelen toch eentje met internetOok al heb ik er thuis niks aan natuurlijk
Gelukkig niet.quote:
Wat een fijne updatequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef Pagan het volgende:
Arme Gabber en Belana, is er al nieuws?
Othello update.
Het gaat wat beter met hem, lopen gaat vooruit en niet meer in kringetjes. Hardlopen doet hij nog niet. Het opstapje tussen kamer en keuken gaat hij weer zelf op en hij blaft weer. Ook is hij niet meer zo onzeker.
Oh superquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef Pagan het volgende:
Othello update.
Het gaat wat beter met hem, lopen gaat vooruit en niet meer in kringetjes. Hardlopen doet hij nog niet. Het opstapje tussen kamer en keuken gaat hij weer zelf op en hij blaft weer. Ook is hij niet meer zo onzeker.
Go Otjequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef Pagan het volgende:
Othello update.
Nu al eigenwijsquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
en 1860gram. En een badje vindt ze niet leuk en insmeren ook al niet. Dat wordt nog wat met d'r
Weer 50 gram dr bij?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet er nice uit rewimo. Ik moet ook een nieuwe maar heb er eigenlijk nog geen zin in.
Wat een rot bericht van Belana hopelijk vinden ze Gabber snel
Leuk cadeua idee oh-oh dat kan hij vast waarderen.
en 1860gram. En een badje vindt ze niet leuk en insmeren ook al niet. Dat wordt nog wat met d'r
De rest gaat via een maagsonde?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze krijgt maximaal 5 flesvoedingen op een dag (10voedingen totaal)
En die ze krijgt niet altijd 5 hoor drinkt ze meestal leeg. En idd 50gram er bij weer al 150gram bonven geboorte gewicht
quote:
Nog precies een maand vanaf nuquote:
Dat had ik helemaal gemist. Wat een horror.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Bedankt Q. Ik heb hem op Twitter gezet, met verzoek tot RT.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:04 schreef Qwea het volgende:
Qwea
Iemand deze hond gezien? http://bit.ly/l0TMX9 Vermist in Obdam, noord holland.Pls RT #durftevragen #dtv graag een DM indien gespot!
O bah, plasproblemen zijn altijd erg vervelend bij katersquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh het gaat niet zo goed met de kat van mijn zus
Vorige week is hij met spoed geopereerd omdat hij niet meer kon plassen.
zijn penis was al een keer verwijderd maar het plas gaatje was dicht gaan zitten
Nu is zijn katheter eruit maar blijft hij persen om te plassen ze gaan hem nu verder onderzoeken
Wat heerlijk dat ze zo goed gaat!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze krijgt maximaal 5 flesvoedingen op een dag (10voedingen totaal)
En die ze krijgt niet altijd 5 hoor drinkt ze meestal leeg. En idd 50gram er bij weer al 150gram bonven geboorte gewicht
Wow, Sandor is echt een knappe hond.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Tis een heeeeeeel mooi elegant hondje vind ik.
Heel anders dan Diaz ook
2 honden is wel meteen 200 keer leuker dan 1 hondquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook een Peruaanse naakthond.
Maar pas als Jip er niet meer is denk ik.
Oscar vindt ie nog wel leuk maar twee honden is te zwaar voor 'm.
Idd, als ik zie hoe gek Oscar en Diaz met elkaar zijn. Hoe ze genieten van elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2 honden is wel meteen 200 keer leuker dan 1 hond
Dan weet je gelijk weer waarom je het gedaan hebt!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Mooi issie he?
Zo geweldig leuk, ik was er vandaag, en er kwam een vrouw iets kopen, en ineens zegt ze huh, ik zag jou een week of 6 geleden met een piepklein zwart vleermuispupje bij het postkantoor, is dat deze schoonheid geworden?
Ja!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk weer waarom je het gedaan hebt!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef Pagan het volgende:
Hier hebben de katten huisarrest, het nest pimpelmeesjes vliegt uit.
[ afbeelding ]
Kan best joh, een Diaz babyquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook een Peruaanse naakthond.
Maar pas als Jip er niet meer is denk ik.
Oscar vindt ie nog wel leuk maar twee honden is te zwaar voor 'm.
True.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Kan best joh, een Diaz baby![]()
![]()
Hij heeft nog lang de tijd om aan 2 honden te wennen, Diaz is er toch elke week
Ook van de dierentuindiertjes of alleen van Oscar en Jip?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
True.
Mail me die foto's es.
Ik kan ze weer niet opslaan.
Holy shit, ik stopte met voerenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Net gewogen..Diaz 7,5 kilo.![]()
Hij gaat wel een mooie grande jongen worden
Sandor is qua schoft nog steeds net kleiner dan Sjon, dus nog net geen 28/29 cm.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha veel he..eerst was ik bang dat hij te dik werd ofzomaar hij voelt gewoon normaal aan.. zit geen dikke speklaag op. Medium is tot 50cm en 12kg..daar gaat hij zeker wel overheen. Jazz is 36cm hoog en dat scheelt ook nog maar een klein stukje met Diaz.
De zwartjes schelen alledrie niet veel met elkaar, de jongetjes dan, het zwarte meisje is meer van Diaz zn kaliber geloof ik , en het naakte meisje zit dr tussenin.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben wel benieuwd of er dan nog meer zo groot gaan worden.. meeste zitten wel dicht bij elkaar qua gewicht..Ach ja.. heb ik een grote knuffelbeer
quote:
Planten!quote:
Geweldig nieuwsquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
GABBER IS TERECHT, IK WEET NIET HOE OF WAT MAAR IK HEB EEN SMS DAT IE TERECHT IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
GABBER IS TERECHT, IK WEET NIET HOE OF WAT MAAR IK HEB EEN SMS DAT IE TERECHT IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, de bakvormen heb ik al geclaimd, en een tosti ap. zat dr niet bij, tis ook niet nieuw allemaal geloof ik , maar ik hou in de gaten wat ze nog meer vindtquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu nog maar 8 voedingen op een dag![]()
@oh-oh ik zoek nog een nieuw tosti apparaat en mijn moeder nog bakvormen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoef helemaal geen nieuwe spullen. Zo zonde als daar iets mee gebeurtquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi, de bakvormen heb ik al geclaimd, en een tosti ap. zat dr niet bij, tis ook niet nieuw allemaal geloof ik , maar ik hou in de gaten wat ze nog meer vindt
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik liet het op mijn werk nog zien aan mijn collega's, kon me gewoon niet indenken hoe kut ze zich gevoeld moet(en) hebben!
Oh, dat wil ik ook zo graag. Een robotstofzuiger.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen nieuwe spullen. Zo zonde als daar iets mee gebeurt
Wij hebben een financiele meevaller gekregen. Mijn schoonvader had tijdens de verhuizing de glazen plaat van de sidetable laten vallen zit nu een barst in die niet scherp is oid. Nu krijgen we geld terug van de verzekering en nu heb ik een robotastofzuiger gekocht
Superquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga rond half 7 de auto halen DM en dan kom ik naar jou toe.. ik sms je wel als ik eraan kom rijden, kan je vast naar beneden toe
Doe maar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan doe ik er nog wel even die hele schattige bij
Ideaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen nieuwe spullen. Zo zonde als daar iets mee gebeurt
Wij hebben een financiele meevaller gekregen. Mijn schoonvader had tijdens de verhuizing de glazen plaat van de sidetable laten vallen zit nu een barst in die niet scherp is oid. Nu krijgen we geld terug van de verzekering en nu heb ik een robotastofzuiger gekocht
Waarom gaat ze van 10 naar 8 voedingen? Mag ik vragen waarom dat goed nieuws is?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Omdat ze dan beter haar eten kan verwerken natuurlijk, grote meid dat ze isquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom gaat ze van 10 naar 8 voedingen? Mag ik vragen waarom dat goed nieuws is?/noob
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Dubbelequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah thanksquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Dubbele![]()
@Oognip, Ze is dus zo goed gegroeid dat haar maagje groot genoeg is voor 8 eetmomenten en dat maagje kan het ook beter aan nu. Meestal krijgen pas geborenen 7 voedingen, maar premature kindjes moeten vaker. Dus nu 8 is super. En de open couveuse. Hoe doet ze dat, F_R?
Wat komt voor jou uit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:47 schreef nokwanda het volgende:
Dance Macabre, hoe laat zijn jullie zaterdag bij ons?
Wat een geweldig nieuws!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat staat al allemaal in het hondenfototopicquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
Ben wel heel benieuwd - nu Gabber godzijdank gevonden is - hoe en wat nou precies zeg!
Of de uitlaatservice hem los had of aan de lijn, hoe en waar hij gevonden is. Dus als je meer weet van de details horen we het wel he oh-oh?
Ohquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat staat al allemaal in het hondenfototopic
Ah in een weiland dus. Daar had ie dan weer mazzel met zijn postuur! Hij loopt nogal snel in het oog natuurlijk. Ben echt heel blij voor zequote:Op donderdag 19 mei 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat staat al allemaal in het hondenfototopic
Tis ook echt geen type hond dat zich gaat verstoppen of zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah in een weiland dus. Daar had ie dan weer mazzel met zijn postuur! Hij loopt nogal snel in het oog natuurlijk. Ben echt heel blij voor ze
Mooi is ie geworden!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef ElisaB het volgende:
Crosspost
Jeu
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
En klaar is ElisaB
Gewoon geschilderdquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Elies wat is ie goed geworden
Hoe heb je nou al die kleine streepjes zitten furrefuh dan?Heb je een heel vaste hand?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zal ze blij ende hyper zijn![]()
![]()
Wij zijn ooit Baileys 2 uurtjes kwijt geweest na een DA-bezoek.
Huilend met een zaklamp door de regen in het donker en maar roepen.
Achteraf bleek dat ie zich achter in een kast had verstopt, maar dat waren zo ongeveer wel de 2 meest bange uurtjes in m'n leven
Mooiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef ElisaB het volgende:
Crosspost
Jeu
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
En klaar is ElisaB
Dat geeft hem juist iets extra's!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon geschilderd
Van dichtbij zie je echt wel dat het handwerk is hoor
[ afbeelding ]
Fotooooooooooooo!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
Krijg hier net een leuk ende handig kado van Pagan. Mijn eigen "dr. House" wandelstok, compleet met vlammen.. Nu nog vicodin i.p.v. tramadol en klaar....
![]()
En een heel leuk barok buitenstoeltje met rozen, voor bij het kippenhok. Als rustpunt halverwege huis en tuin
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]In het donker en de regen "Baileeeeeys, Baileeeeeeeys" roepen, wekt bij mij andere associaties op dan een vermist huisdier.
Echt hysterisch werd ik pas toen meneer I. toch nog een rondje huis ging doen en hem toen voor het raam hieldquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
Ing![]()
Ik zou ook hysterisch worden denk ik.
Elies, ik vind hem echt tof geworden.
Enneh... klopt het een beetje qua temperatuur?
Hij klopt in elk geval op 21 graden. Dat wil zeggen: dan geeft ie hetzelfde aan als de digitale thermometer (maar het is uiteraard de vraag of die wel klopt)quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
Ing![]()
Ik zou ook hysterisch worden denk ik.
Elies, ik vind hem echt tof geworden.
Enneh... klopt het een beetje qua temperatuur?
Ow, kijk uit wat je zegtquote:
Dan vormen wij een goed team, want bij mij gaat ook alles richting stortquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kijk uit wat je zegt
Ik ben erg goed in opruimen: ik pleur namelijk gewoon alles weg (en daarom mag ik thuis ook nooit helpen als er iets uitgeruimd moet worden). Smart ey
Ow coooolquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan vormen wij een goed team, want bij mij gaat ook alles richting stort
Morgenvroeg rond de koffiequote:
Ik eerstquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:37 schreef Rewimo het volgende:
Kom lekker in de tuin werken hier, EliesDaar ligt ook nog genoeg om weg te pleuren
Huur maar vast een containerquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef Ynske het volgende:
Elisa en Ing uitnodigd voor een rondje door t huis
Kan ik binnen niet wat komen doen? Tuinen ben ik niet zo'n fan vanquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:37 schreef Rewimo het volgende:
Kom lekker in de tuin werken hier, EliesDaar ligt ook nog genoeg om weg te pleuren
Ik hoop niet dat ze in Friesland heel erg vroeg koffiedrinken, want dan gaat 't 'm niet wordenquote:
gewoon van t balkon af smijtenquote:
Crisis; dan loop ik nog in mijn pyjamaquote:
Ow, dat is nóg leukerquote:
Kom gewoon in je piejaama, dan mag je daarna onder de douche bij mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Crisis; dan loop ik nog in mijn pyjama
[..]
Ow, dat is nóg leuker
En het allerleukste vind ik het als het zwaar is, je er pijn van krijgt (blauwe plekken, kneuzingen, schaafplekken en spierpijn) en dat je dan 's avonds onder een warme douche mag
Meid, briljant ideequote:Op donderdag 19 mei 2011 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom gewoon in je piejaama, dan mag je daarna onder de douche bij mij
Nee, maar vanwaar deze observatiequote:Op donderdag 19 mei 2011 17:44 schreef Muis006 het volgende:
Fluiten met 5 rijstwafels in je mond kan ook niet.
Vanwege dat boek dat Ynske posttequote:Op donderdag 19 mei 2011 17:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, briljant idee
[..]
Nee, maar vanwaar deze observatie
Jij mag ook in mijn tuin hoor, plek zatquote:
We kunnen vast wel wat verzinnen, er zijn hier nog genoeg klussen te doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Kan ik binnen niet wat komen doen? Tuinen ben ik niet zo'n fan van
Ahaquote:
Zoeperquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:06 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen vast wel wat verzinnen, er zijn hier nog genoeg klussen te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
een drumstel of drie, merkt 'ie niets vanquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
Je zou er gek genoeg voor zijn Elies
Ik ga morgen ook een dagje puin ruimen.
Lees: weg gooien wat ik normaal van S niet weg mag gooien. Met een beetje mazzel merkt ie over een jaar of 3 dat het er niet meer is.
Nou daar lachen we om, maar van de drumstellen die op zolder staan, vraag ik me serieus af hoe lang het zou duren voordat hij het zou merken als het er niet meer isquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een drumstel of drie, merkt 'ie niets van
Jazekersquote:
Help mijn man vrouw heeft een hobbyquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou daar lachen we om, maar van de drumstellen die op zolder staan, vraag ik me serieus af hoe lang het zou duren voordat hij het zou merken als het er niet meer is![]()
Zou zomaar een jaar of langer kunnen zijn.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Zoeper
Ik vertrek om 19:15 (eerst even eten)Rij je er zo lang over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ben jij de hele dag available of op bepaalde tijden?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij de hele dag available of op bepaalde tijden?
Vriendje werkt tot 16.00, dus ik wilde wat eerder komen eventueel en dan met jou in Delft afspreken wellicht?
Ow dan gaat t m niet worden denk ik, jammerquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is op dinsdag, werkdag, de nieuwe maandag. Ik werk tot 17 uur
Deze had ik effe gemist. Nou... beetje uitslapen lijkt me wel wat. Verder maakt het me niet zo heel veel uit. Ergens na 12 of zo. Kan ik nog een paar boodschappen doen.quote:
Uur of 1, half 2.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Deze had ik effe gemist. Nou... beetje uitslapen lijkt me wel wat. Verder maakt het me niet zo heel veel uit. Ergens na 12 of zo. Kan ik nog een paar boodschappen doen.
Die presentatie is om drie uur.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ga je niet mee wandelengewoon vroeg opstaan en leren..dan wandelen van half 2 tot een uur of 4 tss
Dan ben ik vrijquote:
Helemaal goed!quote:
Donna hiet houdt van tafeltjedekjequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, arme Chico is aan het spugen.
Gelukkig eet ie het nu ook weer op, hij kan het veel te goed gebruiken.
Ik hoop dat ie niet ziek is of wordt...
Kind of poes?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef Oognip het volgende:
Ze twitterde vanochtend trouwens dat ze dacht dat haar kat weer krols was (paar weken geleden bevallen), maar het bleek der kind te zijn die zat te schreeuwen. nu heeft ze hem dus nog niet gesteriliseerd
Ik ben bezig maar weer eens totaal los tegen dr te gaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef Oognip het volgende:
[..]jawel, ik volg haar nog steeds
ik dacht dat ik al op de laatste pagina was
Ik kan alleen maar hopen datze aan dr eigen poes geholpen isquote:
Nou Chico kotst normaal nooit, dus ik hoop dat het eenmalig was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Donna hiet houdt van tafeltjedekje
Poeska vreet een bakje achter elkaar leeg. Donna eet twee brokjes uit haar eigen bakje en gaat op Poeska wachten. Poeska kotst alles eruit en Donna gaat aan tafel![]()
Scheelt ons weer opruimtijd![]()
Iedereen blij
Neequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Gezellig. Kunnen jullie haar niet gewoon links laten liggen als jullie haar vervelend vinden?
Waarom heb ik jou ook alweer unfollowed?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben bezig maar weer eens totaal los tegen dr te gaan
Ooh fuck me, precies wat ik dachtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen datze aan dr eigen poes geholpen is
Grapjas, dus mooi wel hea.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou ook alweer unfollowed?![]()
Maar je kan wel los tegen haar gaan, doe ik ook regelmatig, maar zolang zij jou niet volgt, ziet ze ook niet wat je tegen der zegt helaas
spread 'm wide babe !quote:
Als jij maar gestreeld wordt he, maakt niet uit door wie en waar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:48 schreef Qwea het volgende:
Ik weet nog wel de vorige keer dat een vriend haar kwam en die zei : Godverdomme Qwea, ik heb gisteren avond helemaal dubbel gelegen om die geniaal brute tweets van je naar die zwangere kip.
Dat was egostrelend
Bekende taferelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Donna hiet houdt van tafeltjedekje
Poeska vreet een bakje achter elkaar leeg. Donna eet twee brokjes uit haar eigen bakje en gaat op Poeska wachten. Poeska kotst alles eruit en Donna gaat aan tafel![]()
Scheelt ons weer opruimtijd![]()
Iedereen blij
Echt serieus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grapjas, dus mooi wel hea.
Je krijgt gewoon een mention. Ik werd vandaag getwitterd door een fokker die me toen nog niet volgde... die zag ik mooi wel
Omdat je tenzij je op privé staat mensen niet kan verwijderen. Maar jij heb een privé twitter toch? Want dan ziet ze het als het goed is niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt serieus?dat wist ik niet! Ik dacht altijd dat ze het niet zag, want dan snap ik echt niet waarom ze me nog steeds als volger accepteert
Ja dat heb ik, wat jammer nouquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Omdat je tenzij je op privé staat mensen niet kan verwijderen. Maar jij heb een privé twitter toch? Want dan ziet ze het als het goed is niet.
Dat zou wel heel fijn zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
@ing het magische bedrag heb ik gevonden er wat een overboeking niet uitgevoerd
Ons meisje mag misschien eerder naar huis als ze het zo goed blijft doen. Al had ze vandaag niet zoveel zin in haar flessen
@oognip het was je al helemaal uitgelegd waarom ik zo blij ben met 8 voedingen
Dat zou heerlijk zijn F_R!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
@ing het magische bedrag heb ik gevonden er wat een overboeking niet uitgevoerd
Ons meisje mag misschien eerder naar huis als ze het zo goed blijft doen. Al had ze vandaag niet zoveel zin in haar flessen
@oognip het was je al helemaal uitgelegd waarom ik zo blij ben met 8 voedingen
Zit je op en vakansie te bieden? Waarheen? Leuk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:20 schreef nokwanda het volgende:
Zit nu op vakantieveiling. WHOOOOOOO spannuuuuuuuund![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |