wat vind je hiervan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben ooit ergens geweest, DJ gevraagd wat voor muziek het was... Trance, dat vond ik leuk.
hoe heet dat liedje ook alweer met dat 'boor'geluidje erin? met die halfnaakte vrouwen met gereedschap.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:54 schreef borisz het volgende:
Oh en deze klassieker mag deze niet ontbreken.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe heet dat liedje ook alweer met dat 'boor'geluidje erin? met die halfnaakte vrouwen met gereedschap.
Te hyper versie van een bekend liedje.quote:
aaah jaaa geweldigquote:
ik ken het origineel nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Te hyper versie van een bekend liedje.
is het orgineelquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Te hyper versie van een bekend liedje.
wat een saai lied! heeft Jan Wayne goed gedaanquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
Oakenfield van Borisz komt het meest in de buurt. Was trouwens een gek gesprek, ik droeg een hard-rock t-shirt.
Hee, hoe heet de muziek die je draaide? DJ denkt dat ik hem een loer wil draaien/in elkaar slaan.
god 4 strings.... wat een saaie doos was die zangeres.. en die danseressen ook. tijdens optredens van hen viel ik bijna in slaapquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:08 schreef borisz het volgende:
Nog even nogwat spammen
[..]
Dat deuntje ken ik wel, maar van welke club... geen idee.
hmm deuntje heeft er wel wat van weg maar is het volgens mij nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef borisz het volgende:
'Dale Cavese' wordt het genoemd kennelijk.
http://www.footballculture.com/2010/06/15/dale-cavese-original/
Billy The Klit is een serieuze housedjquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef golfer het volgende:
Een DJ die zichzelf G-spott noemt kan ik al meteen niet meer serieus nemen.
Sowieso DJ's niet. Veredelde plaatjesdraaiers die een kunstje doen.
Muistoetsen aanzettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had net Krakkemieke aan de lijnNa een zorgvuldig onderzoek hebben we moeten constateren dat haar muis overleden is!
Gecondoleerd, Krak!
Lekker liedjequote:
Je zwaait toch wel met je goeie arm he?quote:
Hear hearquote:
natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zwaait toch wel met je goeie arm he?
Pfff, vervelend is dat zeg. Soms krijg ik ook Engelse linkjes door die je dan in Nederland niet mag kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef z80 het volgende:
De helft van de filmpjes mag ik hier in Duitsland niet kijken ivm rechten.
maar wat ik wel mag zien/horen klinkt weer goed.
er zijn een aantal muziek labels die het onderste uit de kan wilden hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pfff, vervelend is dat zeg. Soms krijg ik ook Engelse linkjes door die je dan in Nederland niet mag kijken.
30kmquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Hmmm.....als ik op de fiets naar mijn werk ga vanaf juni, dan bespaar ik 8,50 per dag èn verbrand ik 2400 kcal per dag èxtraIk zie het alweer, dat wordt een enorme honger hebben
Nu nog bedenken hoelang ik over 30 km zou doen.
Best al watquote:Hoeveel leuke apps heb je al, P? Ik kwam zo'n leuk progje tegen online, wilde het direct hebben, maar was alleen voor ipads te downloaden
quote:
als je nog hebtquote:
Ik kan dat niet lezen bij het licht van de lampquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
als je nog hebtik heb nu tuniek besteld, maar ga kijken hoe ver ik nog kom voor tas (is 10 codes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |